Календарно-тематичне планування призначене для 5 класу за підручником А.Несвіт зі змістовими лініями. Відповідає вимогам програми. Розрахований на три години на тиждень.
Календарно-тематичне планування з англійської мови
в 5 класі за підручником (А.Несвіт)
на 2018/2019 навчальний рік
3 год на тиждень
2 семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||||||
Тема 5. Природа і погода (10 годин) |
||||||||||||||
49. |
|
Яка сьогодні погода? |
ЛО с.98 повторення Впр.5 с.100 |
Питальні речення, стверджувальна та заперечна відповідь |
Розглядає природу як цілісну систему |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр. 6 с.101 |
|||
50. |
|
Пори року. Моя улюблена пора року. |
ЛО впр.2 с.101 |
Прикметники |
Робить повідомлення про улюблену пору року |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 с.102 |
|||
51. |
|
Погода в Англії та Україні. |
Закріплення |
Ступені порівняння прикметників |
Порівнює погоду в різних країнах |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7 с.105 |
|||
52. |
|
Погода в Англії та Україні. |
Закріплення |
Ступені порівняння прикметників |
Порівнює погоду в різних країнах |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр. 6 с.107 |
|||
53. |
|
Погода в різні пори року. |
Закріплення |
Неформальний лист |
Порівнює погоду в різні пори року |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 с.110 |
|||
54. |
|
Якою буде погода? |
Повторення |
Модальні слова would, should, can |
Робить повідомлення про складні погодні умови взимку |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 с.113 |
|||
55. |
|
Розваги в різні пори року |
Повторення |
Майбутній час will, to be going to |
Обмінюється простими коментарями з іншими учнями про розваги взимку |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 с.115 |
|||
56. |
|
Природні дива. Самостійна робота |
Прикметники с.113 |
Повторення |
Самостійно працює над тестами |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Повторити ЛО з теми |
|||
57. |
|
Пори року |
Закріплення ЛО з теми |
Повторення, порядок слів в англійському реченні |
Описує пори року у вигляді короткого , звязного висловлення |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.5 с.117 |
|||
58. |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|||
Тема 6. Україна та Великобританія (10 годин) |
||||||||||||||
59. |
|
Україна та Великобританія |
Власні назви Впр.1 с.122 |
Правопис власних назв,особливості вживання |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити у мирі |
|
+ |
|
|
Спілкування державною мовою |
Впр.5 с.124 |
|||
60. |
|
Великобританія |
Власні назви |
Правопис власних назв,особливості вживання |
Розпитує про правила поведінки в європейській країні |
|
+ |
+ |
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр.8 с.125 |
|||
61. |
|
Англія, Шотландія, Уельс |
ЛО с.125 |
Повторення Present Perfect Tense |
Порівнює європейські міста |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Розіграти діалог з другом |
|||
62. |
|
Національні парки |
Повторення ЛО з теми «Відпочинок» |
Означений артикль The |
Складає перелік місць для екотуризму у своїй країні |
+ |
+ |
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.5 с.128 |
|||
63. |
|
Україна-наша Батьківщина |
Закріплення |
Висловлення наміру, пропозиції |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити у мирі |
|
+ |
|
|
Спілкування державною мовою |
Впр.6 с.130 |
|||
64. |
|
Національні символи України та Великобританії |
ЛО с.131 |
Власні назви |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити у мирі |
|
+ |
|
|
Спілкування державною мовою |
Малюнок »Національні символи України» |
|||
65. |
|
Україна- європейська країна. Тести |
Закріплення |
Повторення ступенів порівняння прикметників |
Порівнює Київ з іншими європейськими країнами |
+ |
+ |
|
|
Спілкування державною мовою |
Впр.7 с.134 |
|||
66. |
|
День Незалежності. День європи |
Закріплення |
Закріплення Present Perfect Tense, неправильні дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити у мирі |
|
+ |
|
|
Спілкування державною мовою |
Написати лист-запрошення |
|||
67. |
|
Домашнє читання «Up the Mountain» |
ЛО з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4 с.138 |
|||
68. |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|||
Тема 7. Місце, де я живу ( 9 годин) |
||||||||||||||
69. |
|
Рідне село/місто. Споруди міст/сіл. |
ЛО с.141 |
Структура There is/are |
Наводить приклади визначних споруд рідної місцевості |
|
+ |
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7 с.142 |
|||
70. |
|
Найбільші міста України |
ЛО с.143 |
Структура There is/are |
Планує краєзнавчу подорож найбільшими містами України |
+ |
+ |
|
|
Спілкування державною мовою |
Впр.7 с.144 |
|||
71. |
|
Парки відпочинку |
ЛО с.145 |
Повторення часових форм дієслів |
Пояснює взаємозв язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів |
+ |
+ |
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 с.147 |
|||
72. |
|
Визначні місця твого регіону |
Повторення |
Ступені порівняння прикметників |
Планує краєзнавчу подорож |
|
+ |
+ |
|
Спілкування державною мовою |
Впр.6 с.149 |
|||
73. |
|
Що таке парк? Самостійна робота |
Закріплення |
Питальні речення |
Обговорює питання, пов язане зі збереженням парків |
|
+ |
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7 с.152 |
|||
74. |
|
Визначні місця мого села |
Закріплення |
Загальні питання |
Усвідомлює цінність визначних місць рідного краю |
|
+ |
|
|
Спілкування державною мовою |
Малюнок визначного місця села |
|||
75. |
|
Міста та села України |
Повторення |
Різні типи запитань |
Гордість за Україну, її культурну спадщину |
|
+ |
|
|
Спілкування державною мовою |
Впр.6 с.156 |
|||
76. |
|
Домашнє читання «City grandmother, country grandmother» |
ЛО з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Переказати текст |
|||
77. |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|||
Тема 8. Свята і традиції ( 8 годин ) |
||||||||||||||
78. |
|
Популярні свята |
ЛО с.166 |
Кількісні і порядкові числівники |
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 с.168 |
|||
79. |
|
Національні свята |
ЛО теми |
Кількісні і порядкові числівники |
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7 с.171 |
|||
80. |
|
Свята у Британії |
ЛО теми, назви Британських свят |
Впр.6 с.174 |
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 с.174 |
|||
81. |
|
День Св. Валентина |
ЛО теми |
Повторення часових форм дієслова |
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Оформити Валентинку |
|||
82. |
|
Свята в Україні |
ЛО теми, назви українських свят |
Граматичні вправи |
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.8 с. 176 |
|||
83. |
|
Кожна країна має свої традиції |
Повторення |
Повторення вживання прийменників, часи дієслова |
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Написати 8 речень про улюблене свято |
|||
84. |
|
Домашнє читання «Mrs. Bear’s Valentine” |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.6 с.182 |
|||
85. |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||
Тема 9. Шкільне життя |
||||||||||||||
86. |
|
Шкільні приладдя |
ЛО с.185 |
General and Wh-question с.185 |
Дискутує на користь потреби шкільного приладдя у навчальному процесі |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.7 с.186 |
|||
87. |
|
Шкільні предмети |
ЛО с.187-188 |
General and Wh-question с.185 |
Демонструє розуміння потреби навчатись |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Розповідь “My school subjects” |
|||
88. |
|
На уроці |
ЛО теми |
Повторення вживання прийменників |
Обговорює шкільні правила поведінки на уроці |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6 с.188 |
|||
89. |
|
Мої улюблені предмети |
Повторення |
Впр.3 с.190 |
Демонструє розуміння потреби навчатись |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Розповідь про мій улюблений предмет |
|||
90. |
|
Розклад уроків |
Повторення |
Питальні речення |
Обговорює шкільний розпорядок |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.7 с.195 |
|||
91. |
|
Мій час у школі |
ЛО теми |
Повторення часових форм дієслова |
Бере участь у шкільному житті |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Розіграти діалог впр.6 с.197 |
|||
92. |
|
Діяльність на уроках |
ЛО с.198 |
Повторення |
Демонструє розуміння потреби навчатись |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.5 с.199 |
|||
93. |
|
Навіщо ми вчимося? |
ЛО теми |
Повторення |
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному навчальному середовищі |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.8 с.200 |
|||
94. |
|
Діяльність на уроках |
Повторення |
Pronouns |
Демонструє розуміння потреби навчатись |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.3 с.201 |
|||
95. |
|
Що значить для мене навчання? |
Повторення |
Pronouns |
Демонструє розуміння потреби навчатися |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6.с.201 |
|||
96. |
|
Домашнє читання “A new friend” |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4 с.203 |
|||
97. |
|
Плани на літо |
Повторення |
Повторення |
Впорядковує власні плани на літо, з дотриманням здорового способу життя |
|
|
+ |
|
|
Проект «Мої плани на літо» |
|||
98. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
99. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
100. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
101. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
102. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
||||||||||||||
Пояснення до заповнення: