Календарно-тематичний планування 6 клас, НУШ, II семестр 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (6-й рік навчання)»
підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.)
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р.
(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Are you a vegetarian?
Ти вегетаріанець?
|
49 |
Звички харчування |
Читає про кухні різних країн світу. |
Аудіювання та читання: читання текстів та виконання завдань. Письмо та говоріння: монолог – дослідницька робота. |
Вивчити слова с. 76. Виконати впр. 1-4 с. 57-58 друкованого зошита |
50 |
Етикет за столом Вивчаємо ГР1 |
Розповідає як потрібно поводитись за столом. |
Аудіювання та читання: читання речень та виконання завдань Письмо та говоріння: опис власного досвіду. |
Виконати впр. 1-2 с. 59 друкованого зошита |
|
51 |
Здорова їжа Вивчаємо ГР3 |
Пояснює чому важливо їсти здорову їжу. |
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдань Письмо та говоріння: робота в групах – розповідь про власні вподобання здорової їжі. |
Вивчити слова с. 79. Виконати впр. 1-5 с. 60-61 друкованого зошита |
|
52 |
Мало / багато |
Продукує прості речення, використовуючи пропоновану граматичну конструкцію. |
Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань. Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі. |
Написати які продукти є в холодильнику. |
|
53 |
На кухні |
Використовує дієслова, які описують приготування їжі. |
Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдань. Письмо та говоріння: монолог: опис власного досвіду. |
Вивчити слова с.82. Виконати письмова впр. 1-3 с. 62-63 друкованого зошита. |
|
54 |
Кухонні прибори Вивчаємо ГР1 |
Називає кухонні прибори під час сервірування столу. |
Аудіювання та читання: читання ЛО та виконання завдань. Письмо та говоріння: доповнення фраз. |
Вивчити слова с. 83 Виконати письмова впр. 1-3 с. 64-65 друкованого зошита. |
|
55 |
Усі форми майбутнього часу |
Розуміє доцільність використання кожного способу вираження майб. часу. |
Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань. Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі. |
Виконати письмово завдання на листку. |
|
56 |
Рецепт. Вивчаємо ГР2 |
Описує послідовність приготування страви на вибір. |
Аудіювання та читання: прослуховування тексту та виконання завдань. |
Виконати письмова впр. 1-2 с. 66 друкованого зошита. |
|
57 |
Що я їм. Вивчаємо ГР4 |
Описує власні звички харчування. |
Аудіювання та читання: читання коротких текстів та виконання завдань. Письмо та говоріння: написання допису в блог. |
Виконати письмова впр. 1-2 с. 67 друкованого зошита. |
|
58-59 |
Look back (повторення) |
Описує плани про пікнік – місце, час та їжа. |
Аудіювання та читання: прослуховування виступів із проектами однокласників. Письмо та говоріння: індивідуальна робота - написання і презентація проекту. |
Виконати письмова впр. 1-9 с. 68-71 друкованого зошита. |
|
60 |
Діагностувальна робота №5 (Вивчаємо ГР1, ГР2,ГР3,ГР4) |
|
|||
UNIT 6.
Bigger! Faster!
Вище!
Сильніше!
|
61 |
Спорт сьогодні. Вивчаємо ГР1 |
Читає про особливості різних видів спорту. |
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдань. Письмо та говоріння: монолог - обмін інформацією. |
Вивчити слова с.92 Виконати письмова впр. 1-5 с. 72-73 друкованого зошита. |
62 |
Види спорту |
Розділяє види спорту за категоріями |
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдань. Письмо та говоріння: монолог – опис власного досвіду. |
Виконати письмова впр. 1-2 с. 74друкованого зошита. |
|
63 |
Нам треба м’яч. Вивчаємо ГР3 |
Читає текст про види спорту, де необхідно використовувати м’яч. |
Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдань. Письмо та говоріння: монолог: обмін інформацією. |
Вивчити слова с. 96 Виконати письмова впр. 1-3 с. 75-76 друкованого зошита. |
|
64-65 |
Past Continuous |
Продукує прості речення і запитує про тривалі дії в минулому часі. |
Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань. Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі. |
Виконати письмово впр. 3-4 с.99 |
|
66 |
Олімпійські ігри |
Називає ігри, які входять до списку Олімпійських ігор. Розповідає про особливості О.І. |
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдань. Письмо та говоріння: робота в групах – обмін інформацією. |
Вивчити слова с. 100 Виконати письмова впр. 1-3 с. 77-78 друкованого зошита. |
|
67 |
Спортивний інвентар |
Ідентифікує спортивний інвентар для різних видів спорту. |
Аудіювання та читання: читання ЛО та виконання завдань. Письмо та говоріння: доповнення фраз. |
Виконати письмова впр. 1-3 с. 79 друкованого зошита. |
|
68 |
Past Simple vs Past Continuous |
Розуміє різницю у використанні зазначених граматичних часів. |
Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань. Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі. |
Виконати завдання на листку |
|
69 |
Займаємось спортом. Вивчаємо ГР2 |
Розповідає якими видами спорту займаються однокласники. |
Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдань. Письмо та говоріння: монолог: обмін інформацією.
|
Виконати письмова впр. 1-2 с. 80 друкованого зошита. |
|
70 |
Спорт у моєму житті. Вивчаємо ГР4 |
Розповідає у письмовій формі про спорт, яким займається. |
Аудіювання та читання: читання коротких текстів та виконання завдань. Письмо та говоріння: написання допису в блог. |
Виконати письмова впр. 1-2 с. 81 друкованого зошита. |
|
71 |
Look back (повторення) |
Розповідає про популярні види спорту в Україні. |
Аудіювання та читання: прослуховування виступів із проектами однокласників. Письмо та говоріння: індивідуальна робота - написання і презентація проекту. |
Виконати письмово с. 82-86 друкованого зошита. |
|
72 |
Діагностувальна робота №6 (Вивчаємо ГР1,ГР2,ГР3,ГР4) |
|
|||
UNIT 7. Have you been to the capital?
Ти був у столиці?
|
73 |
Столиці світу |
Читає про найпопулярніші столиці світу |
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдання. Письмо та говоріння: монолог - обмін інформацією. |
Вивчити слова с. 111 Виконати письмова впр. 1-3 с. 87 друкованого зошита. |
74 |
Визначні місця. Вивчаємо ГР1 |
Називає елементи визначних місць. |
Аудіювання та читання: читання ЛО та виконання завдань. Письмо та говоріння: доповнення речень. |
Виконати письмова впр. 1-3 с. 88 друкованого зошита. |
|
75 |
Визначні місця Лондону. Вивчаємо ГР3 |
Читає про найпопулярніші визначні місця Лондону. |
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдань. Письмо та говоріння: монолог: обмін інформацією. |
Вивчити слова с. 113 Виконати письмова впр. 1-2 с. 89 друкованого зошита. |
|
76 |
Визначні місця Києва |
Читає про найпопулярніші визначні місця Києва. |
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання граматичних завдань.
Письмо та говоріння: монолог: обмін інформацією. |
Виконати письмова впр. 3 с. 90 друкованого зошита. |
|
77 |
Past Simple Passive |
Розрізняє активний і пасивний стани дієслова, продукує прості речення. |
Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань. Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі. |
Виконати письмово завдання на листку. |
|
78 |
Ще раз про Лондон. Вивчаємо ГР1 |
Називає особливості визначних місць Лондона. |
Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдання. Письмо та говоріння: надання усних відповідей на питання. |
Вивчити слова с. 117 Виконати письмова впр. 1-2 с. 91 друкованого зошита. |
|
79 |
Прийменники місця |
Продукує прості речення, використовуючи пропоновані граматичні та лексичні одиниці. |
Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдання. Письмо та говоріння: доповнення речень. |
Вивчити прийменники місця. Виконати письмова впр. 1-3 с. 92-93 друкованого зошита. |
|
80-81 |
Present Perfect |
Продукує прості речення і запитує про завершені дії в теперішньому часі. |
Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань. Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі. |
Виконати завдання на листку. |
|
82
|
Музей. Вивчаємо ГР2
|
Читає про музей та його експозиції. Пише короткий текст – рекламу.
|
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдання. Письмо та говоріння: написання короткого тексту – реклами для місцевого музею (буклет). |
Виконати письмова впр. 1-3 с. 94 друкованого зошита. |
|
83 |
Визначні місця Лондона. Вивчаємо ГР4 |
Читаємо про визначні місця Лондона. |
Прослуховування тексту про визначні місця Лондона. Виконання вправ |
Виконати письмова впр. 1 с. 95 друкованого зошита. |
|
84 |
Look back (повторення) |
Описує досвід подорожей Україною та / чи світом |
Аудіювання та читання: прослуховування виступів із проектами однокласників. Письмо та говоріння: індивідуальна робота - написання і презентація проекту. |
Виконати письмово у друкованому зошиті с.96-97 |
|
85 |
Діагностувальна робота №7 (Вивчаємо ГР1, ГР2,ГР3,ГР4) |
|
|||
UNIT 8. Where to go?
Куди поїхати?
|
86 |
Подорож Україною |
Читає про досвід іноземців у подорожі Україною. |
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдання. Письмо та говоріння: робота в групах – обмін інформацією.. |
Вивчити слова с. 128. Виконати письмова впр. 1-4 с. 98-99 друкованого зошита. |
87 |
На вокзалі. Вивчаємо ГР1 |
Називає пропоновану лексику. |
Аудіювання та читання: читання ЛО та виконання завдань. |
Виконати письмова впр. 1-3 с. 100 друкованого зошита. |
|
88 |
Файні подорожі. Вивчаємо ГР3 |
Читає про досвід однолітків у подорожі світом. |
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдання. Письмо та говоріння: робота в парах - обмін інформацією. |
Вивчити слова с. 133. Виконати письмова впр. 1-3 с. 101-102 друкованого зошита. |
|
89 |
Mixed tenses |
Розуміє доцільність використання вивчених протягом року часів. |
Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань. Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі. |
Виконати завдання на листку |
|
90 |
В аеропорту. Вивчаємо ГР1 |
Підтримує розмову в аеропорту. |
Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдання. Письмо та говоріння: робота в парах: обмін інформацією. |
Вивчити слова с. 135. Виконати письмова впр. 1-2 с. 103 друкованого зошита. |
|
91 |
В літаку |
Використовує дієслова, пов’язані із посадкою та висадкою в аеропорту. |
Аудіювання та читання: читання ЛО та виконання завдань. |
Виконати письмова впр. 1-2 с. 104 друкованого зошита. |
|
92 |
Я збираюсь до … Вивчаємо ГР2 |
Розповідає про плани на літо, включаючи питання транспорту. |
Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдання. Письмо та говоріння: доповнення тексту у письмовій формі. |
Виконати письмова впр. 1-4 с. 105 друкованого зошита. |
|
93 |
Літо наближається. Вивчаємо ГР4 |
Детально описує плани на літні канікули. |
Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдання. Письмо та говоріння: описує у письмовій формі . |
Виконати письмова впр. 1-2 с. 106 друкованого зошита. |
|
|
94-95 |
Look back (повторення) |
Виконує проект на вибір. |
Аудіювання та читання: прослуховування виступів із проектами однокласників. Письмо та говоріння: індивідуальна робота - написання і презентація проекту. |
Виконати письмова впр. 1-7 с. 107-110 друкованого зошита. |
|
96 |
Діагностувальна робота №8 (Вивчаємо ГР1,ГР2,ГР3,ГР4) |
|
||
|
97 |
Повторення матеріалу за ІІ семестр (Підготовка до Семестрового Тесту) |
|
||
|
98 |
Повторення матеріалу за ІІ семестр (Підготовка до Семестрового Тесту) |
|
||
|
99 |
Семестровий Тест (Big Test) |
|
||
|
100 |
Семестровий Тест (Big Test) |
|
||
|
101 |
Повторення |
|
||
|
102 |
Повторення |
|
||
|
103 |
Повторення |
|
||
|
104 |
Повторення |
|
||
|
105 |
Узагальнюючий урок за семестр |
|