КТП 6 клас/НУШ/3 год/тиждень/Містить ГР

Про матеріал
Календарно-тематичний планування 6 клас, НУШ, II семестр 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (6-й рік навчання)» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.) Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р. (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795) Містить розписані Групи Результатів
Перегляд файлу

Календарно-тематичний планування  6 клас, НУШ, II семестр 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (6-й рік навчання)»

підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти)  (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.)

Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р.

(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)

 

UNIT 5.

Are you a vegetarian?

 

Ти вегетаріанець?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

49

Звички харчування

Читає про кухні різних країн світу.

Аудіювання та читання: читання текстів та виконання завдань.

Письмо та говоріння: монолог – дослідницька робота.

Вивчити слова с. 76. Виконати впр. 1-4 с. 57-58 друкованого зошита

50

Етикет за столом

Вивчаємо ГР1

Розповідає як потрібно поводитись за столом.

Аудіювання та читання: читання речень та виконання завдань

Письмо та говоріння: опис власного досвіду.

Виконати впр. 1-2 с. 59 друкованого зошита

51

Здорова їжа

Вивчаємо ГР3

Пояснює чому важливо їсти здорову їжу.

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдань

Письмо та говоріння: робота в групах – розповідь про власні вподобання здорової їжі.

Вивчити слова с. 79. Виконати впр. 1-5 с. 60-61 друкованого зошита

52

Мало / багато

Продукує прості речення, використовуючи пропоновану граматичну конструкцію.

Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань.

Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі.

Написати які продукти є в холодильнику.

53

На кухні

Використовує дієслова, які описують приготування їжі.

Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдань.

Письмо та говоріння: монолог: опис власного досвіду.

Вивчити слова с.82. Виконати письмова впр. 1-3 с. 62-63 друкованого зошита.

54

Кухонні прибори

Вивчаємо ГР1

Називає кухонні прибори під час сервірування столу.

Аудіювання та читання: читання ЛО та виконання завдань.

Письмо та говоріння: доповнення фраз.

Вивчити слова с. 83 Виконати письмова впр. 1-3 с. 64-65 друкованого зошита. 

55

Усі форми майбутнього часу

Розуміє доцільність використання кожного способу вираження майб. часу.

Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань.

Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі.

Виконати письмово завдання на листку.

56

Рецепт. Вивчаємо ГР2

Описує послідовність приготування страви на вибір.

Аудіювання та читання: прослуховування тексту та виконання завдань.
Письмо та говоріння: називає інгредієнти.

Виконати письмова впр. 1-2 с. 66 друкованого зошита.

57

Що я їм. Вивчаємо ГР4

Описує власні звички харчування.

Аудіювання та читання: читання коротких текстів та виконання завдань.

Письмо та говоріння: написання допису в блог.

Виконати письмова впр. 1-2 с. 67  друкованого зошита.

58-59

Look back (повторення)

Описує плани про пікнік – місце, час та їжа.

Аудіювання та читання: прослуховування виступів із проектами однокласників.

Письмо та говоріння: індивідуальна робота - написання і презентація проекту.

Виконати письмова впр. 1-9 с. 68-71 друкованого зошита.

60

Діагностувальна робота №5 (Вивчаємо ГР1, ГР2,ГР3,ГР4)

 

UNIT 6.

Bigger!
Stronger!

Faster!

 

Вище!

Сильніше!
Швидше!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

61

Спорт сьогодні. Вивчаємо ГР1

Читає про особливості різних видів спорту.

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдань.

Письмо та говоріння: монолог - обмін інформацією.

Вивчити слова с.92 Виконати письмова впр. 1-5 с. 72-73 друкованого зошита.

62

Види спорту

Розділяє види спорту за категоріями

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдань.

Письмо та говоріння: монолог – опис власного досвіду.

Виконати письмова впр. 1-2 с. 74друкованого зошита.

63

Нам треба м’яч. Вивчаємо ГР3

Читає текст про види спорту, де необхідно використовувати м’яч.

Аудіювання та читання: прослуховування

аудіозапису та виконання завдань.

Письмо та говоріння: монолог: обмін інформацією.

Вивчити слова с. 96 Виконати письмова впр. 1-3 с. 75-76 друкованого зошита.

64-65

Past Continuous

Продукує прості речення і запитує про тривалі дії в минулому часі.

Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань.

Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі.

Виконати письмово впр. 3-4 с.99

66

Олімпійські ігри

Називає ігри, які входять до списку Олімпійських ігор. Розповідає про особливості О.І.

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдань.

Письмо та говоріння: робота в групах – обмін інформацією.

Вивчити слова с. 100 Виконати письмова впр. 1-3 с. 77-78 друкованого зошита.

67

Спортивний інвентар

Ідентифікує спортивний інвентар для різних видів спорту.

Аудіювання та читання: читання ЛО та виконання завдань.

Письмо та говоріння: доповнення фраз.

Виконати письмова впр. 1-3 с. 79  друкованого зошита.

68

Past Simple vs Past Continuous

Розуміє різницю у використанні зазначених граматичних часів.

Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань.

Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі.

Виконати завдання на листку

69

Займаємось спортом. Вивчаємо ГР2

Розповідає якими видами спорту займаються однокласники.

Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдань.

Письмо та говоріння: монолог: обмін інформацією.

 

Виконати письмова впр. 1-2 с. 80 друкованого зошита.

70

Спорт у моєму житті. Вивчаємо ГР4

Розповідає у письмовій формі про спорт, яким займається.

Аудіювання та читання: читання коротких текстів та виконання завдань.

Письмо та говоріння: написання допису в блог.

Виконати письмова впр. 1-2 с. 81 друкованого зошита.

71

Look back (повторення)

Розповідає про популярні види спорту в Україні.

Аудіювання та читання: прослуховування виступів із проектами однокласників.

Письмо та говоріння: індивідуальна робота - написання і презентація проекту.

Виконати письмово с. 82-86 друкованого зошита.

72

Діагностувальна робота №6 (Вивчаємо ГР1,ГР2,ГР3,ГР4)

 

UNIT 7.

Have you been to the capital?

 

Ти був у столиці?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

73

Столиці світу

Читає про найпопулярніші столиці світу

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдання.

Письмо та говоріння: монолог - обмін інформацією.

Вивчити слова с. 111 Виконати письмова впр. 1-3 с. 87 друкованого зошита.

74

Визначні місця. Вивчаємо ГР1

Називає елементи визначних місць.

Аудіювання та читання: читання ЛО та виконання завдань.

Письмо та говоріння: доповнення речень.

Виконати письмова впр. 1-3 с. 88 друкованого зошита.

75

Визначні місця Лондону. Вивчаємо ГР3

Читає про найпопулярніші визначні місця Лондону.

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдань.

Письмо та говоріння: монолог: обмін інформацією.

Вивчити слова с. 113 Виконати письмова впр. 1-2 с. 89 друкованого зошита.

76

Визначні місця Києва

Читає про найпопулярніші визначні місця Києва.

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання граматичних завдань.

Письмо та говоріння: монолог: обмін інформацією.
Дослідницька робота (індивідуальний пошук) – визначні місця Києва, які ви не знайдете у путівниках.

Виконати письмова впр. 3 с. 90 друкованого зошита.

77

Past Simple Passive

Розрізняє активний і пасивний стани дієслова, продукує прості речення.

Аудіювання та читання: читання речень та

виконання граматичних завдань.

Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі.

Виконати письмово завдання на листку.

78

Ще раз про Лондон. Вивчаємо ГР1

Називає особливості визначних місць Лондона.

Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдання.

Письмо та говоріння: надання усних відповідей на питання.

Вивчити слова с. 117 Виконати письмова впр. 1-2 с. 91 друкованого зошита.

79

Прийменники місця

Продукує прості речення, використовуючи пропоновані граматичні та лексичні одиниці.

Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдання.

Письмо та говоріння: доповнення речень.

Вивчити прийменники місця. Виконати письмова впр. 1-3 с. 92-93 друкованого зошита.

80-81

Present Perfect

Продукує прості речення і запитує про завершені дії в теперішньому часі.

Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань.

Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі.

Виконати завдання на листку.

82

 

 

 

 

 

 

Музей. Вивчаємо ГР2

 

 

 

 

 

 

Читає про музей та його експозиції. Пише короткий текст – рекламу.

 

 

 

 

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдання.

Письмо та говоріння: написання короткого тексту – реклами для місцевого музею (буклет).

Виконати письмова впр. 1-3 с. 94  друкованого зошита.

83

Визначні місця Лондона. Вивчаємо ГР4

Читаємо про визначні місця Лондона.

Прослуховування тексту про визначні місця Лондона. Виконання вправ

Виконати письмова впр. 1 с. 95 друкованого зошита.

84

Look back (повторення)

Описує досвід подорожей Україною та / чи світом

Аудіювання та читання: прослуховування виступів із проектами однокласників.

Письмо та говоріння: індивідуальна робота - написання і презентація проекту.

Виконати письмово у друкованому зошиті с.96-97

85

Діагностувальна робота №7 (Вивчаємо ГР1, ГР2,ГР3,ГР4)

 

UNIT 8.

Where to go?

 

Куди поїхати?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

86

Подорож Україною

Читає про досвід іноземців у подорожі Україною.

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдання.

Письмо та говоріння: робота в групах – обмін інформацією..

Вивчити слова с. 128. Виконати письмова впр. 1-4 с. 98-99 друкованого зошита.

87

На вокзалі. Вивчаємо ГР1

Називає пропоновану лексику.

Аудіювання та читання: читання ЛО та виконання завдань.
Письмо та говоріння: доповнення речень.

Виконати письмова впр. 1-3 с. 100 друкованого зошита.

88

Файні подорожі. Вивчаємо ГР3

Читає про досвід однолітків у подорожі світом.

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдання.

Письмо та говоріння: робота в парах - обмін інформацією.

Вивчити слова с. 133. Виконати письмова впр. 1-3 с. 101-102 друкованого зошита.

89

Mixed tenses

Розуміє доцільність використання вивчених протягом року часів.

Аудіювання та читання: читання речень та виконання граматичних завдань.

Письмо та говоріння: доповнення речень у письмовій формі.

Виконати завдання на листку

90

В аеропорту. Вивчаємо ГР1

Підтримує розмову в аеропорту.

Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдання.

Письмо та говоріння: робота в парах: обмін інформацією.

Вивчити слова с. 135. Виконати письмова впр. 1-2 с. 103 друкованого зошита.

91

В літаку

Використовує дієслова, пов’язані із посадкою та висадкою в аеропорту.

Аудіювання та читання: читання ЛО та виконання завдань.
Письмо та говоріння: доповнення речень.

Виконати письмова впр. 1-2 с. 104  друкованого зошита.

92

Я збираюсь до …

Вивчаємо ГР2

Розповідає про плани на літо, включаючи питання транспорту.

Аудіювання та читання: прослуховування аудіозапису та виконання завдання.

Письмо та говоріння: доповнення тексту у письмовій формі.

Виконати письмова впр. 1-4 с. 105  друкованого зошита.

93

Літо наближається. Вивчаємо ГР4

Детально описує плани на літні канікули.

Аудіювання та читання: читання тексту та виконання завдання.

Письмо та говоріння: описує у письмовій формі

.

Виконати письмова впр. 1-2 с. 106 друкованого зошита.

 

94-95

Look back (повторення)

Виконує проект на вибір.

Аудіювання та читання: прослуховування виступів із проектами однокласників.

Письмо та говоріння: індивідуальна робота - написання і презентація проекту.

Виконати письмова впр. 1-7 с. 107-110 друкованого зошита.

 

96

Діагностувальна робота №8 (Вивчаємо ГР1,ГР2,ГР3,ГР4)

 

 

97

Повторення матеріалу за ІІ семестр (Підготовка до Семестрового Тесту)

 

 

98

Повторення матеріалу за ІІ семестр (Підготовка до Семестрового Тесту)

 

 

99

Семестровий Тест (Big Test)

 

 

100

Семестровий Тест (Big Test)

 

 

101

Повторення

 

 

102

Повторення

 

 

103

Повторення

 

 

104

Повторення

 

 

105

Узагальнюючий урок за семестр

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
3 січня
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку