Календарно-тематичне планування призначене для 6 класу за підручником А.Несвіт зі змістовими лініями. Відповідає вимогам програми. Розрахований на дві години на тиждень.
Календарно-тематичне планування з англійської мови
в 6 класі за підручником (А. Несвіт)
на 2018/2019 навчальний рік
!! семестр
2 год. на тиждень
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||||||
Тема 5. Подорожі |
||||||||||||||
33. |
|
Транспорт. Улюблений вид подорожі |
Впр. 1 с.96. Прикметник |
|
Засвоює ЛО теми. Обговорює переваги різних видів транспорту |
+ |
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Впр.6 с.97 |
|||
34. |
|
Орієнтування в місті. Міський транспорт. |
ЛО теми «Міський транспорт», «Споруди у місті» |
|
Обговорює плюси та мінуси подорожі |
+ |
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Впр.7 с.99 |
|||
35. |
|
Сімейні подорожі |
ЛО теми |
Ступені порівняння прикметників |
Планує краєзнавчу подорож |
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість. Обізнаність у сфері культури |
Впр.5 с.101 |
|||
36. |
|
Пакуємо валізи |
ЛО до теми «Одяг» |
Вживання мод дієслова should |
Наводить приклади з власного досвіду підготовки до подорожі |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Впр.7 с.104 |
|||
37. |
|
Документи для подорожі. Купуємо квитки |
ЛО до теми «Квитки» |
Граматичні часи дієслова |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|
+ |
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Скласти діалог «У залі каси» |
|||
38. |
|
Подорож потягом |
Повторення |
|
Обговорює переваги подорожування потягом. |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.6 с.111 |
|||
39. |
|
Міський транспорт у Лондоні |
впр.1 с.112 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами. Обізнаність у сфері культури |
Впр.6 с.114 |
|||
40. |
|
Подорож до Львова |
|
Прикметник Впр.5 с.116 |
Планує краєзнавчу подорож. Обговорює можливість замовлення квитків онлайн |
|
+ |
|
|
Ініціфтивність і підприємливість. Обізнаність у сфері культури |
Проект « Моя подорож» |
|||
41. |
|
Контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||
Тема 6. Велика Британія. Лондон |
||||||||||||||
42. |
|
Велика Британія. Лондон. Визначні пам’ятки |
Впр.1 с.120 |
Прикметники впр.5 с.121 |
Складає перелік місць для туризму |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Написати повідомлення «Визначне місце Лондона» |
|||
43. |
|
Карта Лондона. Орієнтування в Лондоні |
Впр.1 с. 123 |
Прийменники місця. Структура to be going to… |
Обговорює траєкторію орієнтування в Лондоні |
|
+ |
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр. 7 с.125 Розробити маршрут екскурсії Лондоном |
|||
44. |
|
Архітектурні пам’ятки Лондона. Лондонський Тауер |
ЛО теми |
Структури with as….as/not as…as |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Завдання на картці (За зразок впр.4 с.129) |
|||
45. |
|
Архітектурні пам’ятки Лондона. |
Повторення |
Структури with as….as/not as…as |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 с.129 |
|||
46. |
|
Архітектурні пам’ятки Лондона. Музеї Лондона |
Впр.1 с.130 |
Past Simple |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 с.132 |
|||
47. |
|
Парки Лондона |
Повторення |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
+ |
|
|
Екологічна грамотність. Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Зробити проект «Поїздка до Лондона» |
|||
48. |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||
Тема 7. Україна. Київ |
||||||||||||||
49. |
|
Київ- столиця України |
Впр.1 с.138 |
Структури There is/There are |
Порівнює Київ з іншими європейськими країнами |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою |
Впр.6 с.140 |
|||
50. |
|
Екскурсія Києвом. |
Впр.1(а) с.140 |
|
Складає перелік місць для екскурсії Києвом |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою |
Скласти повідомлення «Архітектурна пам’ятка Києва» |
|||
51. |
|
Визначні пам’ятки Києва |
ЛО теми. Власні назви |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки шсторії та культури Києва |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
впр.6 с.142 |
|||
52. |
|
Визначні пам’ятки Києва |
Впр.1 с.143 |
Граматичні часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.5 с.145 |
|||
53. |
|
Дорожні знаки та вивіски. Вказуємо напрямок. |
Впр.2 с.146 |
Питальні речення |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву |
|
+ |
+ |
|
Соціальна компетентність |
Впр.5 с.148 |
|||
54. |
|
Екскурсія до Києва |
Впр.1 с.149 |
Питальні речення |
Складає перелік місць для туризму |
+ |
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.5 с.151 |
|||
55. |
|
Гості з Великої Британії |
Впр.2 с.152 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування іноземними мовами |
Впр.6 с.154 |
|||
56. |
|
Музеї та церкви Києва |
ЛО теми. закріплення |
Граматичні вправи |
Демонструє розуміння цінності духовного росту людини |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Проект «Улюблене місце в Києві» |
|||
57. |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||
Тема 8. Шкільне життя |
||||||||||||||
58. |
|
Шкільні предмети |
Впр.1 с.160 |
Порядкові числівники. Present Simple |
Обговорює різноманітність шкільних предметів та необхідність їх вивчення |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6 с.162 |
|||
59. |
|
Розклад уроків. Улюблені предмети |
Лексика Дні тижня |
Структура Have got/Has got |
Обговорює шкільні правила. Впорядковує власний день з дотриманням шкільного розпорядку |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.5 с.166 |
|||
60. |
|
Чи добре ми знаємо географію? |
Впр.1,2 с.167-168 |
Питальні речення. Present Simple |
Проявляє обізнаність з предмету географії |
+ |
+ |
|
|
Основні компетентності у природничих науках |
Впр.5 с.170 |
|||
61. |
|
Континенти |
Впр.1 с.171 |
|
Обговорює континенти та їх особливості |
+ |
+ |
|
|
Основні компетентності у природничих науках |
Впр.6 с.173 |
|||
62. |
|
Уроки фізичної культури |
Впр.1 с.174 |
Ступені порівняння прикметників. |
Обговорює важливіть занять спортом у житті |
|
+ |
+ |
|
Здорове життя |
Повідомлення «Спорт у моєму житті» |
|||
63. |
|
Вболіваємо за улюблену команду |
|
Питальні речення |
Обговорює участь у шкільних заходах |
|
|
+ |
|
Здорове життя |
Впр.6 с.177 |
|||
64. |
|
На уроці англійської мови |
ЛО до теми Діяльність на уроці |
Впр.3 с.179 Модальні дієслова |
Демонструє знання англійської мови |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр.6 с.180 |
|||
65. |
|
Повторення та узагальнення з теми. Конкурс портфоліо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
66. |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
67. |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
68. |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
69. |
|
Контроль навичок усного говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
70. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Пояснення до заповнення: