КТП 6 клас за підручником Несвіт зі змістовими лініями

Про матеріал

Календарно-тематичне планування призначене для 6 класу за підручником А.Несвіт зі змістовими лініями. Відповідає вимогам програми. Розрахований на дві години на тиждень.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови

в 6 класі за підручником (А. Несвіт)

на 2018/2019 навчальний рік

!! семестр

2 год. на тиждень

Дата

Тематика ситуативного  спілкування

Мовний інвентар- лексика

Мовний інвентар- граматика

Очікувані результати

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

                                                                                                             Тема 5. Подорожі

33.

 

Транспорт. Улюблений вид подорожі

Впр. 1 с.96.

Прикметник

 

Засвоює ЛО теми. Обговорює переваги різних видів транспорту

+

+

 

 

Ініціативність і підприємливість

Впр.6 с.97

34.

 

Орієнтування в місті. Міський транспорт.

ЛО теми «Міський транспорт», «Споруди у місті»

 

Обговорює плюси та мінуси подорожі

+

+

 

 

Ініціативність і підприємливість

Впр.7 с.99

35.

 

Сімейні подорожі

ЛО теми

Ступені порівняння прикметників

Планує краєзнавчу подорож

 

+

 

 

Ініціативність і підприємливість. Обізнаність у сфері культури

Впр.5 с.101

36.

 

Пакуємо валізи

ЛО до теми «Одяг»

Вживання мод дієслова should

Наводить приклади з власного досвіду підготовки до подорожі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість 

Впр.7 с.104

37.

 

Документи для подорожі. Купуємо квитки

ЛО до теми «Квитки»

Граматичні часи дієслова

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

 

+

 

+

Ініціативність і підприємливість

Скласти діалог «У залі  каси»

38.

 

Подорож потягом

Повторення

 

Обговорює переваги подорожування потягом.

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.6 с.111

39.

 

Міський транспорт у Лондоні

впр.1 с.112

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами. Обізнаність у сфері культури

Впр.6 с.114

40.

 

Подорож до Львова

 

Прикметник

Впр.5 с.116

Планує краєзнавчу подорож. Обговорює можливість замовлення квитків онлайн

 

+

 

 

Ініціфтивність і підприємливість. Обізнаність у сфері культури

Проект « Моя подорож»

41.

 

Контрольна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

                                                                     Тема 6. Велика Британія. Лондон

42.

 

Велика Британія. Лондон. Визначні памятки

Впр.1 с.120

Прикметники впр.5 с.121

Складає перелік місць для туризму

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Написати повідомлення «Визначне місце Лондона»

43.

 

Карта Лондона. Орієнтування в Лондоні

Впр.1 с. 123

Прийменники місця. Структура to be going to…

Обговорює траєкторію орієнтування в Лондоні

 

+

+

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр. 7 с.125 Розробити маршрут екскурсії Лондоном

44.

 

Архітектурні пам’ятки Лондона. Лондонський Тауер

ЛО теми

Структури with as….as/not as…as

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Завдання на картці (За зразок впр.4 с.129)

45.

 

Архітектурні пам’ятки Лондона.

Повторення

Структури with as….as/not as…as

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 с.129

46.

 

Архітектурні пам’ятки Лондона. Музеї Лондона

Впр.1 с.130

Past Simple

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 с.132

47.

 

Парки Лондона

Повторення

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

+

 

 

Екологічна грамотність. Обізнаність та самовираження у сфері культури

Зробити проект «Поїздка до Лондона»

48.

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

                                                                                                             Тема 7. Україна. Київ

49.

 

Київ- столиця України

Впр.1 с.138

Структури There is/There are

Порівнює Київ з іншими європейськими країнами

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою

Впр.6 с.140

50.

 

Екскурсія Києвом.

Впр.1(а) с.140

 

Складає перелік місць для екскурсії Києвом

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою

Скласти повідомлення «Архітектурна пам’ятка Києва»

51.

 

Визначні пам’ятки Києва

ЛО теми. Власні назви

 

Робить повідомлення про основні пам’ятки шсторії та культури Києва

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

впр.6 с.142

52.

 

Визначні пам’ятки Києва

Впр.1 с.143

Граматичні часи дієслова

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.5 с.145

53.

 

Дорожні знаки та вивіски. Вказуємо напрямок.

Впр.2 с.146

Питальні речення

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву

 

+

+

 

Соціальна компетентність

Впр.5 с.148

54.

 

Екскурсія до Києва

Впр.1 с.149

Питальні речення

Складає перелік місць для туризму

+

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.5 с.151

55.

 

Гості з Великої Британії

Впр.2 с.152

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування іноземними мовами

Впр.6 с.154

56.

 

Музеї та церкви Києва

ЛО теми. закріплення

Граматичні вправи

Демонструє розуміння цінності духовного росту людини

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Проект «Улюблене місце в Києві»

57.

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

                                                                                                Тема 8. Шкільне життя

58.

 

Шкільні предмети

Впр.1 с.160

Порядкові числівники. Present Simple

Обговорює різноманітність шкільних предметів та необхідність  їх вивчення

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 с.162

59.

 

Розклад уроків. Улюблені предмети

Лексика Дні тижня

Структура Have got/Has got

Обговорює шкільні правила. Впорядковує власний день з дотриманням шкільного розпорядку

 

+

+

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.5 с.166

60.

 

Чи добре ми знаємо географію?

Впр.1,2 с.167-168

Питальні речення. Present Simple

Проявляє обізнаність з предмету географії

+

+

 

 

Основні компетентності у природничих науках

Впр.5 с.170

61.

 

Континенти

Впр.1 с.171

 

Обговорює континенти та їх особливості

+

+

 

 

Основні компетентності у природничих науках

Впр.6 с.173

62.

 

Уроки фізичної культури

Впр.1 с.174

Ступені порівняння прикметників.

Обговорює важливіть занять спортом у житті

 

+

+

 

Здорове життя

Повідомлення «Спорт у моєму житті»

63.

 

Вболіваємо за улюблену команду

 

Питальні речення

Обговорює участь у шкільних заходах

 

 

+

 

Здорове життя

Впр.6 с.177

64.

 

На уроці англійської мови

ЛО до теми Діяльність на уроці

Впр.3 с.179 Модальні дієслова

Демонструє знання англійської мови

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

Впр.6 с.180

65.

 

Повторення та узагальнення з теми. Конкурс портфоліо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

66.

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67.

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68.

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69.

 

Контроль навичок усного говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70.

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснення до заповнення:

  1. За умови реалізації на конкретному уроці певної іттегрованої лінії у колонці 7 ставиться позначка +.
  2. При формуванні на конкрентому уроці певної ключової компетентності або декількох у колонці 8 слід вказати її назву (напр. «Математична компетентність», «Ініціативність та підприємливість»).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Залізька Катерина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 січня 2019
Переглядів
2128
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку