Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови на
І семестр 2022/2023 навчального року в 4 класі
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 « English with Smiling Sam»
на рік – 70 годин, на тиждень - 2 години (спрощено)
І семестр – 34 години
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані змістові лінії |
||||
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||
Тема 1 Школа та шкільне життя |
|||||||||
1. |
02.09 |
Знову до школи. Іноземна мова в житті сучасної людини. Програмові вимоги до курсу. |
повторення |
|
|
впр.1 с.6 |
впр.2 с.7 |
впр.3 с.7 |
Формування відповідального ставлення до громади і суспільства., усвідомлення власних прав і обов’язків, уміння співпрацювати та приймати спільні рішення |
2. |
02.09 |
Мої однокласники. Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників. |
ЛО уроку |
she – her he - his |
Впр.1 с.8 |
впр.2 с.8 |
розповідь про себе |
Впр.4 с.8 |
|
3. |
09.09 |
Що у портфелі. Повторення назв шкільних предметів. Структура: Він/Вона має… Представлення друзів. Розігрування ситуації «Знайомство». |
ЛО уроку |
He’s got a .. I’m… This is… |
Впр.1 с.9 |
Впр.3 с.9 |
діалог |
Написати, які речі є у портфелі |
|
4. |
09.09 |
Назви країн та національностей. Звідки ти? Виготовлення візитної картки. |
countries |
I am from… |
Впр.3 с.11 |
Впр.1 с.11 |
Впр.4 с.11 Впр.3 с.11
|
Впр.2 с.11 |
|
5. |
16.09 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Школа та шкільне життя» |
|
||||||
6. |
16.09 |
Шкільні предмети. Повторення вивченого лексичного матеріалу |
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
|
|
Тема 2 Відпочинок і дозвілля |
|||||||||
7. |
23.09 |
Мої уподобання. Аудіювання тексту, заповнення таблиці про уподобання дітей. Улюблені ігри дітей. Читання текстів, відповіді на запитання. Вживання займенників. |
Впр.2 с.12 favourite |
My favourite .. |
Впр.1 с.12 |
Впр.1 с.12 |
Впр.4 с.12 |
Впр.3 с.12 |
Уміння співпрацювати та приймати спільні рішення, формування безпечного життєвого середовища та основ здорового способу життя, розуміння правил безпечної поведінки |
8. |
23.09 |
Як ми проводимо свій час. Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі. Уподобання однокласників. Складання діалогів-розпитувань по темі. |
early, after, before… |
always usually never |
Впр.3 с.16 |
Впр.5 с.16 |
впр.2 с.15 Впр.1b с.15
|
Впр.4 с.16 |
|
9. |
30.09 |
Моє хобі. Назва клубів за інтересами. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними. Хобі моєї родини. Складання розповіді |
Впр.1 с.18 |
be fond of be interested in |
Впр.1 с.19 |
Впр.1 с.18 |
Впр.3 с.19 |
Впр.2 с.18 |
|
10. |
30.09 |
Колекціонування. Мій вільний час. Фонетичне опрацювання лексики. Словотворення слів. |
Впр.1,3 с.20-21 |
to act – actor |
Впр.3 с.20-21 |
Впр.1 с.20 |
Впр.4 с.21 |
Впр.5 с.21 |
|
11. |
07.10 |
Позашкільні заняття. Питальне слово – що. Мій відпочинок. Виконання лексичних вправ. |
ЛО уроку |
What |
Впр.1 с.24 |
Впр.2 с.25 |
Впр.2 с.24 |
Впр.3 с.26 |
|
12. |
07.10 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Відпочинок і дозвілля»
|
|
||||||
13. |
14.10 |
Мої повсякденні заняття . Читання текстів, відповіді на запитання. Повторення та узагальнення теми. |
|
|
Впр.5 с.30 |
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
Тема 3 Помешкання |
|||||||||
14. |
14.10 |
Моє місце проживання. Введення лексики. Складання діалогів-розпитувань по темі. |
Впр.1 с.33 |
there is/are |
Впр.1 с.32 |
Впр.1 с.33 |
Впр.2 с.32 |
Впр.3 с.32 |
Формування відповідальності, усвідомлення дитиною власних прав і обов’язків, уміння співпрацювати та приймати спільні рішення, розуміння правил безпечної поведінки. |
15. |
21.10 |
Мій будинок. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
ЛО уроку |
there is/are |
Впр.2 с.33 |
діалог |
|
Впр.3 с.33 |
|
16. |
21.10 |
Кухня – улюблене місце родини. Опис кімнати за малюнком. Тренувальні вправи. |
Впр.1 с.34 |
can |
Впр.2 с.34 |
Впр.1 с.34 |
розповідь |
Впр.4 с.34 |
|
17. |
28.10 |
Назви меблів у моїй кімнаті. Складання речень за зразком. |
Впр.1 с.35 |
There is There are |
Впр.3 с.35-36 |
Впр.2 с.35 |
Впр.4 с.36 |
Впр.6 с.36 |
|
18. |
28.10 |
Моє місто. Ступені порівняння прикметників. |
ЛО уроку |
big-bigger |
Впр.3 с.39 |
Впр.1 с.38-39 |
Впр.2 с.38 |
Впр.4 с.39 |
|
19. |
11.11 |
Моя вулиця та сусіди. Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
neighbor bakery |
let me tell you |
Впр.2 с.40 |
Впр.1 с.40 |
Впр.3 с.40 |
|
|
20. |
11.11 |
Назви споруд. Фонетичне опрацювання нових слів. Де знаходиться….? Складання діалогів за поданим зразком. |
gallery, theatre, circus,… |
Is there a …? Where is the…? |
Впр.2 с.41 Впр.2 с.42 |
Впр.1 с.41 Впр.1 с.42 |
Впр.3,4 с.41 |
|
|
21. |
18.11 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Помешкання» |
|
||||||
22. |
18.11 |
Дім англійців. Контроль тексту для домашнього читання. |
|
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
|
Тема 4 Свята й традиції |
|||||||||
23. |
25.11 |
Свята та дати їх відзначення. Моє улюблене свято. Складання діалогів-розпитувань по темі. Порядкові числівники. |
Easter, New Year |
fourteenth |
Впр.2 с.52
|
Впр.1 с.52 Впр.1 с.53 |
Впр.3 с.53 |
діалог |
Сприймає формуванню основ відповідального ставлення до громади і суспільства, формування толерантного ставлення до інших, розуміння правил безпечної поведінки. |
24. |
25.11 |
Напередодні Різдва. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
fireplace stocking |
Present Simple |
Впр.2 с.54 |
Впр.1 с.54 |
Впр.4 с.55 |
Впр.3 с.54-55 |
|
25. |
02.12 |
День народження Джіма. Костюмована вечірка. Ознайомлююче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
party invite fancy-dress |
|
Впр.2 с.56 |
Впр.2 с.57 |
|
Впр.3 с.56 |
|
26. |
02.12 |
День народження – особливий день Читання тексту, заповнення пропусків. Кількісні числівники. (Контроль письмо) |
special |
twenty – ninety |
Впр.2 с.58 |
Впр.1 с.68 |
Впр.4 с.58 |
Впр.3 с.58 |
|
27. |
09.12 |
Похід за покупками. Список покупок. Складання запитань за таблицею.(Контроль аудіювання) |
apple pie fridge |
Will you ..? |
Впр.2 с.59 |
Впр.1 с.59 |
Впр.4 с.59 |
Впр.3 с.59 |
|
28. |
09.12 |
Назви продуктів та їх пакування. Фонетичне опрацювання нової лексики. Вживання зворотів зі злі чуваними і незлі чуваними іменниками. (Контроль говоріння) |
bar, pack, bottle, jar, bag, carton |
There is some.. |
Впр.4 с.60 |
Впр.1 с.60 |
Впр.2 с.60 |
речення за малюнками |
|
29. |
16.12 |
Грошові одиниці Великобританії. У магазині. Читання та драматизація діалогів. Питальне слово – скільки. (Контроль читання) |
money a litre of half a kilo of |
How many How much |
Впр.1 с.61 |
Впр.1 с.62 |
Впр.2 с.62 |
Впр.2 с.61 |
|
30. |
16.12 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Свята й традиції» |
|
||||||
31. |
23.12 |
Наближається Новий рік. Список новорічних обіцянок. Читання листа та написання відповіді. |
|
повторення |
Впр.1 с.66 |
|
Впр.2 с.66 Впр.3 с.66 |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
32.
|
23.12 |
Повторення та закріплення теми «Свята й традиції».
|
|
||||||
33.
|
30.12 |
Повторення та узагальнення вивченого за І семестр.
|
|
||||||
34. |
30.12 |
Підсумковий урок. |
|
Графік проведення діагностувальних робіт І семестр
Дата |
Вид роботи
|
16.09. |
Тематична (вхідна) діагностувальна робота «Школа та шкільне життя»
|
07.10. |
Тематична діагностувальна робота «Відпочинок і дозвілля»
|
18.11. |
Тематична діагностувальна робота «Помешкання»
|
16.12. |
Тематична діагностувальна робота «Свята й традиції» |
02.12. |
Семестровий контроль письмо.
|
09.12. |
Семестровий контроль аудіювання.
|
09.12. |
Семестровий контроль говоріння.
|
16.12. |
Семестровий контроль читання.
|