КТП для 5 класу НУШ за підручником Карпюк О.Д., Карпюк К.Т., ІІ семестр, 4 год./тижд.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з ключовими компетентностями, інтегрованими змістовими лініями та очікуваними результатами для 5 класу НУШ, ІІ семестр, 4 год./тижд., за підручником «Англійська мова (5-й рік навчання)» для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.), відповідає модельній програмі "Іноземна мова 5-9 класи" для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В.Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.).

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування 5 клас, 4 год/тиждень до підручника «Англійська мова (5-й рік навчання)»

підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.)

 

Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р.

(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)

Рівень A2  5й клас Англійська мова, II семестр 2022-23, НУШ

 

 

VOCABULARY

GRAMMAR

READING & LISTENING

SPEAKING

WRITING

UNIT 4                                         IT’S TIME TO CELEBRATE!                             pp. 57-72

CONTENTS

 

Holidays                         Celebrations                        Customs                           Traditions                            Festive activities

Past Simple                     Regular & Irregular verbs Time expressions with ‘last’, ‘yesterday’, ‘ago’

Reading dates;                        What are holidays?     Christmas quiz Celebrating a holiday: customs & traditions;  The history of the 1st day of the year

Talking about a party  Making suggestions Making invitations

An e-mail about your last holiday                                        A letter to Santa Claus  An invitation to a party

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

Лексика

Граматика

Тема. Свята і традиції. IT’S TIME TO CELEBRATE! (15 год.)

Інтегровані змістові лінії:

Екологична безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах відповідно до пори року; відповідально відноситься до навчання.                                                                                                                                                                                                                                           Громадянська відповідальність: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей різних країн; шанує їх звичаї та традиції; демонструє розуміння працювати добре.                                                                                                                                                                                                                                                                                     Здоров’я і безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку; демонструє знання та наводить приклади дотримання правил користування громадським транспортом; не стресує під час відповідальних моментів.                                                                                                                                                                                                                              Підприємливість і фінансова грамотність: вміє розрахувати кошти на організацію свята; обговорює раціональність організації вечірки; розуміє  поняття «економія, заощадливість»; розвиває здатність раціонально використовувати час.

47.

 

Що таке свята? Свята в Україні та країнах виучуваної мови.                                          Unit 4 It’s Time to Celebrate!                                   SB pp.58-59                              WB Ex.1,2,3, p.37

надає інформацію стосовно прочитаного та прослуханого тексту

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію Культурна компетентність: уміння порівнювати культурні традиції різних народів

Впр.1, с.58 Впр.3, с.59

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Впр.1, с.58 Впр.3, с.59

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

 

 

Впр.2, с.58 Впр.3, с.59

Робота в парах: обмін інформацією

Впр.4, с.59

Опис свята у письмовій формі

Введення нових ЛО. Custom, firework, parade, famous, holy, religious, to get together (for), to depend (on), to honour, in honour of. Roast turkey, festive, Thanksgiving, Egg hunt.

 

Розуміє короткий текст про свята і традиції, бере участь в обговоренні про свята в Україні та англомовних країнах, розуміє короткі електронні повідомлення про свята в різних країнах, описує свято в письмовій формі

48.

 

Календар свят.                 Unit 4 It’s Time to Celebrate!                         SB p.60                             WB Ex.4-6, p.38

описує малюнки

Культурна компетентність: уміння оцінювати культурні традиції різних народів

Впр.3, с.60

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

 

Впр.1,2, с.60 Впр.4,5,6, с.60

Робота в групах: обмін інформацією

Впр.2, с.60

Лексична робота. Календар свят. Опрацювання нових ЛО.  Independence Day, Victory Day, St. Valentine’s Day, egg-rolling, bobbing for apples, trick-or-treating.

 

Використовує назви місяців, називає дати свят і традиції святкування

49.

 

Хелловін.                         Unit 4 It’s Time to Celebrate!                         SB p.61                               WB Ex.7, p.39

надає інформацію стосовно прочитаного тексту

Культурна компетентність: уміння оцінювати культурні традиції різних народів

Впр.1, с.61

Читання тексту про традиції святкування Хелловіна і виокремлення потрібної інформації.

Впр.1, с.61

Впр.1,3, с.61

Надання усних відповідей на питання

Впр.2, с.61

Halloween, pumpkin, jack-o’-lanterns, scary costumes, adult, creature.

 

Розуміє короткий текст про традиції святкування Хелловіна

50.

 

Різдво.                                   Unit 4 It’s Time to Celebrate!                             SB p.62                                  WB Ex.8, p.39

надає інформацію стосовно прочитаного тексту

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

Впр.5, с.62

Читання тексту і прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Впр.4, с.62

Усне мовлення. Надання усних відповідей на питання про традиції святкування Різдва.

 

Baubles, tinsel, pine tree, good/bad luck, monarch, speech, greeting, virgin, Holy Infant, heavenly peace.

 

Відповідає на питання про традиції святкування Різдва, розуміє і співає різдвяну колядку

51.

 

Свята і традиції.  Unit 4 It’s Time to Celebrate!                                                       SB p.63                                     WB Ex.9,10, p.40

запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

Впр.1,2, с.63

Читання речень та виконання граматичних завдань

Впр.2,3, с.63

 

Впр.3, с.63

Впр.1, с.63

Доповнення речень у письмовій формі

Past, last, yesterday.

Граматика. Past Simple of the verb “to be”. Past Simple (Regular Verbs). Виконання граматичних вправ.

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи минулий час (Past Simple Tense)

52.

 

Свята і традиції.  Unit 4 It’s Time to Celebrate!                                                      

запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

 

Grammar Book Ex.1,2,3, p.30

Past, last, yesterday.

Граматика. Past Simple of the verb “to be”. Past Simple (Regular Verbs). Виконання граматичних вправ. Самостійна робота.

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи минулий час (Past Simple Tense)

53.

 

Новий рік.                     Unit 4 It’s Time to Celebrate!                           SB p.64                               WB Ex.11-12, p.41

надає інформацію стосовно прослуханого тексту

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.2,3,5, с.64

Аудіювання. Прослуховування аудіозаписів про святкування Нового року в різних країнах та виконання завдань.

Впр.1,4, с.64

Надання усних відповідей на питання; історія Нового Року

 

China, Greek, Roman, Jewish, ancient, moon, prayer, to begin.

Irregular Verbs: begin-began, make-made, have-had

Відповідає на питання про традиції святкування Нового року, розуміє і співає новорічну пісню

54.

 

Новий рік і Різдво.                                Unit 4 It’s Time to Celebrate!                                  SB p.65                                 WB Ex.13-14, p.42

висловлює власну думку

Культурна компетентність: уміння порівнювати культурні традиції різних народів

Впр.2,3, с.65

Читання текстів та виконання завдань

 

Впр.1,4, с.65

Монолог: опис власного досвіду

Впр.5, с.65

Лексична робота. Вечірка. Активізація лексичних одиниць.                   Contest, prize, invitation, guest, winner, show, dragon, future, to look forward to, to join, to receive.

 

Розуміє короткий текст про традиції святкування Нового року, розповідає про вечірку

55.

 

Свята і традиції.  Unit 4 It’s Time to Celebrate!                                                       SB p.66                                     WB Ex.15,16, p.43

запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

Впр.2, с.66

Читання речень та виконання граматичних завдань

 

Впр.3, с.66

Впр.1,4, с.66

Складання речень у письмовій формі

Yesterday afternoon, last weekend, ago, went, came, gave, brought, drank, ate, put, sent, saw.

Граматика. Past Simple (Irregular Verbs). Виконання граматичних вправ.

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи неправильні дієслова в минулому часі (Past Simple Tense)

56.

 

Свята і традиції.  Unit 4 It’s Time to Celebrate!                                                      

запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

 

Grammar Book Ex.1,2,3, p.33

 

Граматика. Past Simple (Irregular Verbs). Виконання граматичних вправ. Самостійна робота.

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи неправильні дієслова в минулому часі (Past Simple Tense)

57.

 

Хелловін.                              Unit 4 It’s Time to Celebrate!                             SB p.67                                  WB Ex.17, p.44

висловлює власну думку

Культурна компетентність: уміння порівнювати культурні традиції різних народів

Впр.1, с.67

Читання тексту та виконання завдань

 

Впр.3, с.67

Робота в групах. Обговорюємо традиції святкувань в Україні.

Впр.2, с.67

Spooky, to be excited.

 

Розуміє короткий діалог про Хелловін, обговорює традиції святкувань в Україні

58.

 

Свята і традиції.  Unit 4 It’s Time to Celebrate!                                                       SB p.68                                     WB Ex.18-19, p.45

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Впр.1, с.68

Читання текстів та виконання завдань

 

Впр.2, с.68

Робота в парах: обмін інформацією, робота в групах: обмін досвідом

Впр.1,2,3, с.68

Письмо. Написання листа до Санта Клауса і запрошення на вечірку з нагоди дня народження.

 

 

Пише листа до Санта Клауса і запрошення на вечірку з нагоди дня народження, описує уявну ситуацію в електронному повідомленні

59.

 

Свята і традиції (повторення).  Unit 4 It’s Time to Celebrate!                                                       SB pp.69-70                                     WB Ex.20, p.46

надає інформацію стосовно прочитаного тексту,                 бере участь у групових дискусіях

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

Впр.1,2, с.69

Читання текстів про традиції святкування та виконання завдань.

 

Впр.3, с.69 Впр.4,5, с.70

Монологічне мовлення. Опис власного досвіду щодо традицій святкування деяких свят.

 

Harvest, spectator, fairytale, fancy dress, Canadian, to vote, to applaud.

 

Розуміє короткі тексти про традиції святкування, oбговорює в групі День Подяки

60.

 

Свята і традиції (повторення).               Unit 4 It’s Time to Celebrate!                                                SB pp.70-71                          WB Ex.21,22, p.47

бере участь у групових дискусіях

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

Впр.6а, с.70 Впр.7а, с.71

Читання текстів та виконання завдань

Впр.6а, с.70

Впр.7b, с.71 Впр.10, с.71

Робота в парах. Обмін інформацією про традиції святкування українських свят.

Впр.6b, с.70 Впр.8,9, с.71

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Розуміє і сприймає на слух текст про День Незалежності, описує свято в письмовій формі, читає і розуміє короткі тексти-оголошення, створює рекламне повідомлення, пише електронне повідомлення про свято, ставить і відповідає на питання про традиції святкування українських свят

61.

 

Свята і традиції (узагальнення). Unit 4 It’s Time to Celebrate!                         Test Book pp.12-14

Узагальнюючий урок з теми «Свята і традиції».

 

Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови; уміння оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VOCABULARY

GRAMMAR

READING & LISTENING

SPEAKING

WRITING

UNIT 5                                         WHAT’S THE WEATHER LIKE TODAY?                             pp. 73-88

CONTENTS

 

Weather                              Clothes

Be going to                            Future Simple                                 Time expressions with ‘next’, ‘tomorrow’                      Zero Conditional

Reading weather maps                 A weather report Listening: dialogues                    A weather forecast

Talking about the weather and clothes;                              Giving advice;                             Giving predictions; Talking about intentions, plans;                                   Informing about on-the-spot decisions

A comment on the weather                                           An e-mail describing a climate

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

Лексика

Граматика

Тема. Природа. Одяг. WHAT’S THE WEATHER LIKE TODAY? (15 год.)

Інтегровані змістові лінії:

Екологична безпека та сталий розвиток: розгляд природи як цілісної системи та усвідомлення залежності навколишнього середовища від природних ресурсів; обговорювати природні і погодні явища; розглядати природу як цілісну систему; пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі.                                                                                                                                                                                                                                         Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у групі, команді; формулювати особисті ціннісні пріорітети.                                                                                                                                                                                                                                                                             Здоров’я і безпека: порівняння безпечних та небезпечних ситуацій під час активного відпочинку; пояснення вибору одягу залежно від погоди; наведення прикладів повідомлень про складні погодні умови.                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Підприємливість і фінансова грамотність: вміє планувати витрати; обговорює раціональність покупки; розуміє  поняття «економія, заощадливість»; розвиває здатність раціонально використовувати кошти.

62.

 

Погода.

Unit 5 What’s the Weather Like?

SB pp.74-75

WB Ex.1а, p.48

надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою при­родні явища

 

Впр.3, с.75

Читання текстів з описом клімату в різних країнах та виконання завдань.

Впр.3, с.75

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Впр.2,3, с.75

 

Впр.1, с.74

 

Введення та опрацювання нових ЛО.

Rainforest, freezing, foggy. Climate, however, chilly.

 

Читає і розуміє короткі тексти з описом погоди, розповідає про власні уподобання щодо погоди.

63.

 

Погода.

Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.75

WB Ex.1b, p.48

висловлює власну думку

Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою при­родні явища

 

 

 

Впр.4, с.75

Монолог: опис власного досвіду. Розповідь про власні уподобання щодо погоди.

Впр.5, с.75

Опис клімату України в письмовій формі

 

 

Читає і розуміє короткі тексти з описом клімату в різних країнах, розповідає про різні типи погоди, описує клімат України в письмовій формі

64.

 

Погода.

Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.76

WB Ex.2, p.49

запитує і надає інфор­мацію

 

Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою при­родні явища

 

Впр.3, с.76

Читання речень та виконання завдань

Впр.1, с.76

Впр.1,2,4, с.76

Робота в парах: обмін інформацією, монолог: опис власного досвіду

 

Лексична робота. Погода. Природні явища. Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Cloudy, stormy, wet.

 

Описує різні типи погоди на зображеннях, розповідає про сезонні зміни погоди у місці свого проживання

65.

 

Погода. Природні явища.

Unit 5 What’s the Weather Like?

SB pр.77-78

WB Ex.3,4, p.50

описує малюнки; надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою при­родні явища

 

Впр.1b, с.77 Впр.2, с.78

 

Читання тексту з описом погодних умов для обізнаності та аргументації. Виконання вправ.

 

Впр.1b, с.77

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Впр.3, с.78

Робота в парах: обмін інформацією

Впр.1а, с.77

Snowstorm, degree, centigrade, forecast, to expect, to report, Europe. North, South, East, West.

 

Сприймає на слух і читає текст з описом погодних умов, описує різні типи погоди на зображеннях; розуміє текст з описом погодних умов, відповідає на питання про погоду

66.

 

Погода.

Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.79

WB Ex.5,6, p.51

запитує і надає інфор­мацію

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.1, с.79

 

Читання речень та виконання граматичних завдань

 

Впр.4, с.79

Впр.2,3, с.79

Доповнення речень у письмовій формі

Tomorrow, next.

Граматика. Be going to, Future Simple. Виконання граматичних вправ.

Продукує прості речення і ставить пи- тання, використовуючи майбутній час (Future Simple) і конструкцію ‘be going to’

67.

 

Погода.

Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.79

WB Ex.7, p.51

запитує і надає інфор­мацію

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

 

 

Grammar Book Ex.1,2,3,4, p.37 Ex.5,6,7,8, p.39

Tomorrow, next.

Граматика. Be going to, Future Simple. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота.

Продукує прості речення і ставить пи- тання, використовуючи майбутній час (Future Simple) і конструкцію ‘be going to’

68.

 

Погода. Сезонний одяг. Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.80

WB Ex.8,9, p.52

слухає і надає інфор­мацію

 

Екологічна компетентність:

відповідальне ставлення до власного здоров’я

 

 

Впр.1, с.80

Аудіювання. Прослуховування аудіозапису та виконання завдань. Вибір інформації про погодні умови.

Впр.1,3,4, с.80

Монолог: опис власного досвіду

Впр.2, с.80

Tie, suit, underwear, bathrobe, slippers, flip-flops, leggings, to get frozen.

 

Сприймає на слух текст з описом погодних умов, використовує іменники на позначення предметів одягу

69.

 

Погода. Сезонний одяг.                                Unit 5 What’s the Weather Like?                  SB p.81                           WB Ex.10,11, p.53

 

висловлює власну думку

Екологічна компетентність: відповідальне ставлення до власного здоров’я

Читання речень та виконання завдань

 

Впр.2, с.81

Робота в парах: діалогічне мовлення

Впр.3, с.81

Впр.1, с.81

Лексична робота. Види одягу та взуття. Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Gloves, sandals, trainers, jumper, pyjamas, jacket, riddle.

 

Використовує іменники на позначення предметів одягу, описує і називає предмети одягу відповідно до сезону

70.

 

Погода.                      Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.82                    WB Ex.12, p.54

висловлює власну думку

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.1, с.82

Читання речень та виконання граматичних завдань

 

 

Впр.2,3, с.82

Доповнення речень у письмовій формі

 

Граматика.  Zero Conditional: If + Present Simple + Present Simple. Виконання граматичних вправ.

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи умовний спосіб (Zero Conditional)

71.

 

Погода.                      Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.82

WB Ex.13, p.54

висловлює власну думку

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

 

 

Grammar Book Ex.1,2,3,4, p.43

 

Граматика.  Zero Conditional: If + Present Simple + Present Simple. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота.

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи умовний спосіб (Zero Conditional)

72.

 

Погода. Сезонний одяг. Unit 5 What’s the Weather Like?                              SB p.83                         WB Ex.14,15, p.55

 

висловлює власну думку

Екологічна компетентність: відповідальне ставлення до власного здоров’я

Впр.1, с.83

Читання речень та виконання завдань

Впр.1, с.83

Впр.1,2,4, с.83

Робота в групах, монолог: обмін інформацією. Опис одягу однокласників.

Впр.3, с.83

Careful, slippery.

 

Сприймає на слух текст про погоду, називає предмети одягу, описує одяг однокласників

73.

 

Погода. Сезонний одяг. Unit 5 What’s the Weather Like?                            SB p.84                           WB Ex.16, p.56

 

висловлює власну думку

Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою природні явища

Впр.2а, с.84

Читання тексту та виконання завдань

 

 

Впр.1, с.84

Впр.2b, с.84

Письмо. Написання електронного повідомлення про погоду, клімат і одяг відповідно до сезону у рідному місті.

Australia.

 

Розуміє електронне повідомлення про погоду, описує клімат і одяг відповідно до сезону в електронному повідомленні

74.

 

Погода (повторен­ня). Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.85

WB Ex.17,18, p.57

 

висловлює власну думку

 

Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою при­родні явища

 

 

Впр.1, с.85

Читання речень та виконання завдань

 

Впр.3,4, с.85

Робота в парах: діалогічне мовлення. Складання діалогів з теми. Використання майбутнього часу, конструкції ‘be going to’ та умовного способу.

Впр.2, с.85

Доповнення речень у письмовій формі

Tracksuit, belt.

 

Описує різні типи погоди і предмети одягу відповідно до сезону, використовує майбутній час (Future Simple), конструкцію ‘be going to’ та умовний спосіб (Zero Conditional)

75.

 

Погода (повторен­ня). Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.86

WB Ex.19, p.57

 

висловлює власну думку

 

Екологічна компетентність:

відповідальне ставлення до власного здоров’я

 

Впр.7,8, с.86

Читання речень та виконання завдань.

 

 

Впр.5, с.86

Опис різних типів погоди і предметів одягу відповідно до сезону.

Впр.6, с.86

 

 

Описує різні типи погоди і предмети одягу відповідно до сезону, використовує майбутній час (Future Simple), конструкцію ‘be going to’ та умовний спосіб (Zero Conditional)

 

 

Погода (повторен­ня). Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.87             WB Ex.20,21, p.58

надає інформацію щодо прослуханого тексту

 

Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою при­родні явища

 

 

Впр.9а, с.87

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Впр.9b, с.87

Впр.10, с.87

Письмо. Написання електронного повідомлення. Опис погоди в Україні.

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Сприймає на слух текст про погоду, описує погоду в Україні в електронному повідомленні

76.

 

Погода (узагальнен­ня).

Unit 5 What’s the Weather Like?

SB p.88

Test Book pp.19-21

 

Узагальнюючий урок з теми «Природа. Одяг».

 

Уміння вчитися упродовж життя:

уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

уміння оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VOCABULARY

GRAMMAR

READING & LISTENING

SPEAKING

WRITING

UNIT 6                                         LET’S HAVE FUN!                             pp. 89-106

CONTENTS

 

Free-time activities Hobbies                       Collections

The ‘-ing’ form of the verb with likes & dislikes                 Present Continuous for future fixed plans

‘What are you like?’ quiz Wonderland is a theme park                                           Mobile phones and messages                                   Listening: Hobbies and interests

Expressing likes & dislikes; An interview: asking and answering questions about favourite activities and hobbies

A comment on somebody’s hobbies                An e-mail about a theme park and its attractions               A letter about interests and feelings

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

Лексика

Граматика

Тема. Відпочинок і дозвілля. LET’S HAVE FUN! (15 год.)

Інтегровані змістові лінії:

Екологична безпека та сталий розвиток: розробляти плани дій щодо приведення екологічних заходів; презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Громадянська відповідальність: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей різних країн; шанує їх звичаї та традиції; демонструє розуміння працювати добре.                                                                                                                                                                                                                                                                                     Здоров’я і безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку; пояснювати правила безпечної поведінки онлайн.                                                                                                                                                                                                                            Підприємливість і фінансова грамотність: вміє  розрахувати кошти на відпочинок і дозвілля; розуміє  поняття «економія, заощадливість»; розвиває здатність раціонально використовувати час.

77.

 

Відпочинок і дозвілля. Види занять.

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB pp.90-91

WB Ex.1,2, p.59

надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Громадянські та соціальні компетентності:

ставлення толерантності у спілкуванні з іншими;

уміння формулювати власну позицію

 

Впр.3, с.90

Читання тексту та виконання завдань. Вибір інформації про види занять на дозвіллі. 

Впр.3, с.90

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Впр.1,2,3, с.90 Впр.4, с.91

Монолог: обмін інформацією Діалогічне мовлення: обмін інформацією

Впр.5, с.91

Опис власного досвіду у письмовій формі

Введення та опрацювання нових ЛО.

Activity, ballet, choir, fan, violin, gymnastics, karate, discussion, creative, physical, both. To be crazy about, to collect, to go cycling, to do ballet/sports, twice a week.

 

Читає і розуміє текст про види занять на дозвіллі.  Розуміє короткі тексти про захоплення і хобі

78.

 

Відпочинок і дозвілля. Захоплення.

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.92

WB Ex.3,4, p.60

висловлює власну думку

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

Впр.2, с.92

Читання речень та виконання завдань

 

Впр.1,3, с.92

Впр.4, с.92

Доповнення речень у письмовій формі

Лексична робота. Види відпочинку та занять . Опрацювання нових ЛО.  Виконання лексичних вправ.

Hobby, gardening, chess, handicrafts, to play the piano/guitar, to play hockey, to go skating/ swimming, to be fond of, to be keen on.

 

Розповідає про власні хобі

79.

 

Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку (парк розваг).

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.93

WB Ex.5, p.61

надає інформацію щодо прослуханого та прочитаного тексту

 

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.1, с.93

 

Читання діалогу про парк розваг та виконання завдань.

Впр.1, с.93

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Впр.2,3, с.93

Монолог: обмін інформацією

 

Brochure, theme, ride, attraction, fascinating, awesome, amazing.

 

Розуміє на слух і читає діалог про парк розваг.

80.

 

Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку (парк розваг).

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB pp.94-95

WB Ex.6, p.61

надає інформацію щодо прослуханого та прочитаного тексту

 

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.4, с.94

 

Читання тексту брошури парку розваг та виконання завдань.

 

Впр.4, с.94

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

 

Впр.5, с.95

Adventure, experience, maze, battle, to explore, to relax.

 

Читає і розуміє текст брошури парку розваг

81.

 

Відпочинок і дозвілля. Захоплення.

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.96

WB Ex.7, p.62

запитує і надає інфор­мацію

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

Читання речень та виконання граматичних завдань

 

Впр.1,3, с.96

Впр.2, с.96

Доповнення речень у письмовій формі

 

Граматика. The ‘-ing’ Form of the Verb. Виконання граматичних вправ.

Запитує і відповідає на питання щодо власних уподобань

82.

 

Відпочинок і дозвілля. Захоплення.

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.96

WB Ex.8, p.62

запитує і надає інфор­мацію

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

 

 

 

Grammar Book Ex.1,2,3, p.48

 

Граматика. The ‘-ing’ Form of the Verb. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота.

Запитує і відповідає на питання щодо власних уподобань

83.

 

Відпочинок і дозвілля. Захоплення (викорис­тання смартфону).

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.97-98

WB Ex.9,10, p.63

запитує і надає інфор­мацію;

надає інформацію щодо прослуханого тексту  

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію  Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

Впр.2, с.97

 

Читання тексту та виконання завдання

Впр.3,4, с.98

Аудіювання. Прослуховування аудіозапису тексту про захоплення та виконання завдань.

Впр.1, с.97 Впр.3,5,6, с.98

Робота в парах: діалогічне мовлення Монолог: обмін інформацією

Впр.7, с.98

Опис власних хобі у письмовій формі

Smartphone, message, wheelchair, necessary.

 

Запитує і відповідає на питання про використання смартфону, читає і розуміє текстове повідомлення. Сприймає на слух текст про захоплення, описує власні хобі у письмовій формі

84.

 

Відпочинок і дозвілля. Види занять.

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.99

WB Ex.11,12, p.64

висловлює власну думку

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

Впр.3, с.99

 

Читання речень та виконання граматичних завдань

 

Впар.1,2, с.99

Монолог: опис власного досвіду

 

Лексична робота. Захоплення. Опрацювання нових ЛО.  Виконання лексичних вправ.

Collection, guitarist, school band, actor, opera, culture.

 

Розповідає про колекціонування предметів, спортивні ігри та музичні інструменти

85.

 

Відпочинок і дозвілля.

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.100

WB Ex.13, p.65

запитує і надає інфор­мацію

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.1, с.100

 

Читання речень та виконання граматичних завдань

 

Впр.3, с.100

Монолог: обмін інформацією

Впр.2, с.100

Fixed arrangement.

 

Граматика. Present Continuous for Future Actions. Виконання граматичних вправ.

Читає щоденник і дає відповіді на питання, використовує Present Continuous для позначення запланованих дій

86.

 

Відпочинок і дозвілля.

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.100

WB Ex.14, p.65

запитує і надає інфор­мацію

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

 

 

Grammar Book Ex.1,2,3, p.50

 

Граматика. Present Continuous for Future Actions. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота.

Читає щоденник і дає відповіді на питання, використовує Present Continuous для позначення запланованих дій

87.

 

Відпочинок і дозвілля. Види занять.

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.101

WB Ex.15, p.66

висловлює власну думку

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

 

Впр.1, с.101

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Впр.2,4,5, с.101

Робота в групах: опис власного досвіду. Обговорення походу до парку розваг.

 

Piano, magazine, creation, classical.

 

Сприймає на слух і розуміє діалог про хобі, обговорює похід до парку розваг

88.

 

Відпочинок і дозвілля. Захоплення.

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.102

WB Ex.16,17, p.67

висловлює власну думку

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

Впр.2, с.102

 

Читання тексту та виконання завдання

 

 

Впр.1, с.102

Опис власного досвіду у письмовій формі. Написання електронного повідомлення до друга.

 

 

Читає лист про захоплення і хобі, пише електронне повідомлення до друга

89.

 

Відпочинок і дозвілля (повторення).

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB pp.103-104

WB Ex.18,19, p.68

висловлює власну думку

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

Впр.4, с.104

Впр.5,6, с.104

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Впр.2,3, с.103

Робота в парах: діалогічне мовлення про свій розклад на тиждень.

 

Впр.1, с.103

Pastime, to be in trouble, to trust.

 

Запитує і відповідає на питання про хобі, розповідає про свій розклад на тиждень, сприймає на слух аудіозапис

90.

 

Відпочинок і дозвілля (повторення).

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.105

WB Ex.20,21, p.69

висловлює власну думку

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

 

 

Впр.7, с.105

 

Впр.8, с.108

Письмо. Опис власного досвіду про хобі.

Perfume.

Повторення граматичного матеріалу

Розповідає про вихідний день, описує власні хобі у письмовій формі

91.

 

Відпочинок і дозвілля (узагальнення). Види занять.

Unit 6 Let’s Have Fun!

SB p.106

Тest Book pp.22-24

 

Узагальнюючий урок з теми «Відпочинок і дозвілля».

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови;

уміння оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VOCABULARY

GRAMMAR

READING & LISTENING

SPEAKING

WRITING

UNIT 7                                         THE PLACE I LIVE IN                             pp. 107-122

CONTENTS

 

Symbols of Ukraine Ukrainian towns and cities                                         Places in a town/city

Past Simple vs Present Perfect

Facts about Ukraine                       In a village;                                             My native town                                   Listening: Kyiv is the capital of Ukraine

Asking about a city / town; Sharing impressions about a city/town;                                      Talking about Ukraine; Talking about popular tourist places in Ukraine

A paragraph about a town/city                                           An e-mail telling about Ukraine

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

Лексика

Граматика

Тема. Україна. Рідне місто/село. THE PLACE I LIVE IN (15 год.)

Інтегровані змістові лінії:

Екологична безпека та сталий розвиток: обговорювати питання, пов'язані із збереженням навколишнього середовища; екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність.                                                                                                                                                                                                                                             Громадянська відповідальність: формування популяризації України; виховання гордості за Україну та її традиції; демонстрація розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Здоров’я і безпека: дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом.                                                                                                                                                                                                                                                                          Підприємливість і фінансова грамотність: демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; планувати власне життя.

92.

 

Україна. Рідне місто/село. Місцезнаходження. Основні історичні та культурні відомості.

Unit 7 The Place I Live In.

SB pp.108-109

WB Ex.1,2, p.70

надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популя­ризувати рідну мову, культуру й традиції народу

 

Впр.1, с.108 Впр.3, с.109

Читання тексту про Україну та міста України. Виконання завдань.

Впр.1, с.108 Впр.3, с.109

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Впр.3, с.109

Впр.2, с.108 Впр.4, с.109

Доповнення речень та опис міста  у письмовій формі

Введення та опрацювання нових ЛО.

Territory, centre, country, culture, capital, to introduce, to symbolise, independent. Founder, to take a name after … .

 

Читає і розуміє текст про Україну. Читає і розуміє текст про міста України

93.

 

Україна. Рідне місто/село. Прогулянка містом.

Unit 7 The Place I Live In.

SB p.110

WB Ex.3,4, p.71 

 

запитує і надає інфор­мацію

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

Впр.1, с.110

 

Читання тексту та виконання завдання

 

Впр.2,4, с.110

Робота в парах: діалогічне мовлення

Впр.3, с.110

Лексична робота. Місцезнаходжен-ня. Опрацювання нових ЛО.  Виконання лексичних вправ.

Pharmacy, to catch the bus.

 

Читає і розуміє короткі діалоги з описом вулиць, запитує і відповідає на питання про свою вулицю

94.

 

Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In.

SB p.111

WB Ex.5, p.72 

 

надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Навчання впродовж життя:

уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.1, с.111

 

Читання тексту про село та виконання завдання.

 

Впр.1, с.111

Впр.2, с.111

Монолог: обмін інформацією

 

Square, library, traffic, crossing, traffic light, million.

 

Читає і розуміє текст про село

95.

 

Україна. Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості.

Unit 7 The Place I Live In.

SB p.112

WB Ex.6, p.72

 

 

надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Навчання впродовж життя:

уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.3а, с.112

 

Читання тексту про міста України та відповіді на питання.

Впр.3а, с.112

Впр.3b, с.112

Робота в парах: діалогічне мовлення

 

Region, to be famous for, to be proud for, modern, native.

 

Читає і розуміє тексти про міста України

96.

 

Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In.

SB p.113

WB Ex.7, p.73 

 

запитує і надає інфор­мацію

 

Навчання впродовж життя:

уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.1, с.113

 

Читання речень та виконання граматичних завдань

 

Впр.2, с.113

Впр.3, с.113

Доповнення речень у письмовій формі

 

Граматика. Past Simple vs. Present Perfect. Виконання граматичних вправ.

Дає відповіді на питання, використовує Past Simple і Present Perfect

97.

 

Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In.

SB p.113

WB Ex.8, p.73 

запитує і надає інфор­мацію

 

Навчання впродовж життя:

уміння критично оцінювати інформацію

 

 

 

Впр.4,5, с.113

Grammar Book Ex.1,2,3, p.55 Ex.4,5, p.56

 

Граматика. Past Simple vs. Present Perfect. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота.

Дає відповіді на питання, використовує Past Simple і Present Perfect

98.

 

Україна. Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості.

Unit 7 The Place I Live In.

SB p.114

WB Ex.9,10,11, p.74 

 

надає інформацію щодо прослуханого тексту

 

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популя­ризувати рідну мову, культуру й традиції народу

 

 

Впр.1,3, с.114

Аудіювання. Прослуховування аудіозапису тексту про столицю України та відповіді на питання.

впр.2, с.114

Надання усних відповідей на питання

 

Chestnut, place of interest, hero, Motherland, main.

 

Сприймає на слух і розуміє текст про столицю України, співає пісню про Україну

99.

 

Україна. Рідне місто/село. Прогулянка містом.

Unit 7 The Place I Live In.

SB p.115

WB Ex.12,13, p.75 

 

запитує і надає інфор­мацію

 

Підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію інозем­ною мовою для розв’язання конкретної життєвої задачі

 

 

Впр.1, с.115

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Впр.2b,3, с.115

Робота в парах: діалогічне мовлення

Впр.2а, с.115

Лексична робота. Орієнтація на місцевості. Опрацювання нових ЛО.  Виконання лексичних вправ.              Passer-by, stranger, crossroads, to go straight ahead, to turn left/right on the corner, to cross the road, down the street.

 

Запитує і пояснює, як знайти дорогу

100

 

Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In.

SB p.116

WB Ex.14, p.76  

надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Навчання впродовж життя:

уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.2, с.116

 

Читання речень та виконання граматичних завдань

 

Впр.1, с.116

Робота в парах: діалогічне мовлення

 

 

Граматика. Mixed Tenses. Виконання граматичних вправ.

Запитує і відповідає на питання, використову- ючи різні граматичні часи

101

 

Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In.

SB p.116

WB Ex.15, p.76  

надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Навчання впродовж життя:

уміння критично оцінювати інформацію

 

 

 

 

Grammar Book Ex.1,2, p.57

 

Граматика. Mixed Tenses. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота.

Запитує і відповідає на питання, використову- ючи різні граматичні часи

102

 

Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In.

SB p.117

WB Ex.16,17, p.77  

запитує і надає інфор­мацію

 

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популя­ризувати рідну мову, культуру й традиції народу

 

Впр.1,2а, с.117

Читання тексту та виконання завдання

Впр.1, с.117

Впр.2b,3,4, с.117

Робота в групах: обмін інформацією про свій населений пункт. Основні історичні та культурні відомості.

 

Sight, legend.

 

Запитує і відповідає на питання про свій населений пункт

103

 

Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In.

SB p.118

WB Ex.18, p.78  

висловлює власну думку

 

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популя­ризувати рідну мову, культуру й традиції народу

 

Читання текстів і виокремлення потрібної інформації

 

 

 

Впр.1, с.118

Впр.2, с.118

Письмо. Написання електронного повідомлення про Україну та спосіб життя українців.

Lifestyle.

 

Описує українське місто, пише електронне повідомлення про Україну та спосіб життя українців

104

 

Україна. Рідне місто/село (повторення).

Unit 7 The Place I Live In.

SB pp.119-120

WB Ex.19,20, p.79   

висловлює власну думку

 

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популя­ризувати рідну мову, культуру й традиції народу

 

Впр.1, с.119

Впр.4, с.120

 

Читання тексту про подорож до України та виконання завдання.

 

Впр.2, с.119 Впр.5, с.120

Робота в парах: діалогічне мовлення.

Впр.3, с.119

Square kilometers.

Повторення граматичного матеріалу

Проводить презентацію про Україну, читає і розуміє текст про подорож до України

105

 

Україна. Рідне місто/село (повторення).

Unit 7 The Place I Live In.

SB p.121

WB Ex.21, p.80  

висловлює власну думку

 

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популя­ризувати рідну мову, культуру й традиції народу

 

Впр.6, с.121

 

Читання тексту рекламних брошур для туристів та виконання завдання.

 

Впр.7,8, с.121

Робота в групах: проєкт. Програма поїздки до України.

Впр.8, с.121

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Читає і розуміє текст рекламних брошур для туристів, розробляє і презентує програму поїздки до України

106.

 

Україна. Рідне місто/село (узагальнення). Unit 7 The Place I Live In.

SB p.122

Test Book pp.25-28

 

Узагальнюючий урок з теми «Україна. Рідне місто/село ».

 

Уміння вчитися упродовж життя:

уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови;

уміння оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VOCABULARY

GRAMMAR

READING & LISTENING

SPEAKING

WRITING

UNIT 8                                   WHERE TO TRAVEL?                                                                      pp. 123-141

CONTENTS

 

Countries                             Languages                              Ways of travelling

Linking words: and, but, so, because                                            The article ‘the’ with proper names

The joy of travelling English-speaking countries                                    Listening: Virtual travelling

Asking and answering questions in quiz shows; Describing tours; Expressing an opinion on different ways of travelling;                              Talking about summer plans

A paragraph with information about a country/city                                                             An e-mail sharing impressions on visiting places                                                                                                                           An e-mail about summer plans

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

Лексика

Граматика

Тема. Подорож. Країни виучуваної мови. WHERE TO TRAVEL? (15 год.)

Інтегровані змістові лінії:

Екологична безпека та сталий розвиток: обговорювати питання, пов'язані із збереженням навколишнього середовища; екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність.                                                                                                                                                                                                                                             Громадянська відповідальність: розуміє необхідність толерантного ставлення до людей різних країн; шанує їх звичаї та традиції; демонстрація розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Здоров’я і безпека: дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом; пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях .                                                                                                                                                                                                                                                                          Підприємливість і фінансова грамотність: демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; планувати власне життя.

107

 

Подорож. Улюблені напрямки подорожі.

Unit 8 Where to Travel?

SB pp.124-125

WB Ex.1,2, p.81

надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

Впр.1,2, с.124

Читання тексту та виконання завдання

Впр.1,2, с.124

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Впр.1,2, с.124 Впр.3, с.125  Монолог: обмін інформацією Робота в парах: діалогічне мовлення

Впр.4, с.125 

Введення та опрацювання нових ЛО.

Change, journey, leaflet, article, choice, continent, to discover, to display, to go camping, useful. To depend on, comfortable.

 

Читає і розуміє текст про подорожі. Запитує і відповідає на питання про подорожі, пише про види транспорту і подорожі

108

 

Подорож. Країни і мови.

Unit 8 Where to Travel?

SB p.126

WB Ex.3,4, p.82

запитує і надає інфор­мацію

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

Впр.2,4, с.126

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Впр.1,3, с.126

Робота в групах: обмін інформацією

 

Впр.4, с.126

Лексична робота. Країни і мови. Опрацювання нових ЛО.  Виконання лексичних вправ.   Greece, China, Japan, Portugal, Portuguese, Italian, Spanish.

 

Називає країни та мови

109

 

Подорож. Англомовні країни.

Unit 8 Where to Travel?

SB p.127

WB Ex.5, p.83

надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.2,3, с.127

Читання тексту про Великобританію та США та виконання завдання.

Впр.3, с.127

Впр.1, с.127

Монолог: обмін інформацією

 

Europe, United Kingdom, Scotland, Whales, Northern Ireland, Union Jack, soccer, cricket, uniform, to include.

 

Читає і розуміє тексти про Великобританію та США

110

 

Подорож. Англомовні країни.

Unit 8 Where to Travel?

SB p.128

надає інформацію щодо прочитаного тексту

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.3, с.127

 

Читання тексту про Австралію та виконання завдання.

 

Впр.4,6, с.128

Монолог: обмін інформацією

Впр.5, с.128

Texas, California, Ohio, Alabama, Los Angeles, Chicago, Houston, Philadelphia, Washington, Australia, Australian, Canberra, Sydney, Melbourne.

 

Читає і розуміє текст про Австралію, розповідає про англомовні країни

111

 

Подорож.

Unit 8 Where to Travel?

SB p.129                            WB Ex.6, p.84

 

висловлює власну думку

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.1,3, с.129

 

Читання речень та виконання граматичних завдань

 

Впр.2, с.129

Впр.3, с.129

Доповнення речень у письмовій формі

 

Граматика. Linking Words: And, But, So, Because. Виконання граматичних вправ.

Розповідає про власні уподобання, використовує сполучники

112

 

Подорож.

Unit 8 Where to Travel?

SB p.129

WB Ex.7, p.84

висловлює власну думку

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

 

Впр.4, с.129

Grammar Book Ex.1,2,3, p.59

 

Граматика. Linking Words: And, But, So, Because. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота.

Розповідає про власні уподобання, використовує сполучники

113

 

Подорож.

Unit 8 Where to Travel?

SB p.130

WB Ex.8,9, p.85

надає інформацію щодо прослуханого тексту

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

Впр.2,3, с.130

Аудіювання. Прослуховування аудіозапису та виконання завдання. Вибір інформації про  пам’ятки архітектури різних міст.

Впр.3,4, с.130

Робота в парах: обмін інформацією

Впр.1, с.130

Asia, Niagara Falls, the Pacific, Trafalgar Square, Tower Bridge, the Statue of Liberty, the Empire State Building, Opera House, the Eiffel Tower, fantastic.

 

Називає міста та пам’ятки архітектури, розуміє і сприймає на слух аудіозапис про подорожі

114

 

Подорож.

Unit 8 Where to Travel?

SB p.131

WB Ex.10,11, p.86

висловлює власну думку

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.5, с.131

Впр.1, с.131

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Впр.1,2, с.131

Впр.3,4, с.131

Доповнення речень у письмовій форм

Лексична робота. Країни та столиці. Опрацювання нових ЛО.  Виконання лексичних вправ.   Tourist, New Zealand, Madrid, New Delhi, Ottawa, Wellington, to go on an excursion, to share information, important.

 

Назвиває міста та країни, визначає їх розташування на мапі

115

 

Подорож. Географічні назви.

Unit 8 Where to Travel?

SB pp.132-133

WB Ex.12,13, p.87

надає інформацію

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.2, с.132

Впр.3, с.133

 

Читання речень та виконання граматичних завдань

 

 

Впр.1, с.132

Доповнення речень у письмовій формі

 

Граматика. Article ‘The’ with Geographical Names. Виконання граматичних вправ.

Використовує географічні назви з/без означеного арктикля

116

 

Подорож. Географічні назви.

Unit 8 Where to Travel?

SB pp.132-133

WB Ex.14, p.87

надає інформацію

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

 

 

Впр.4, с.133

Grammar Book Ex.1,2,3, p.62

 

Граматика. Article ‘The’ with Geographical Names. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота.

Використовує географічні назви з/без означеного арктикля

117

 

Подорож.

Unit 8 Where to Travel?

SB p.134

WB Ex.15, p.88

бере участь у груповій дискусії

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

Впр.1,2, с.134

Впр.1, с.134

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Впр.1,2,3, с.134

Робота в групах: обмін досвідом подорожування. Робота в парах: складання діалогів. Відповіді на питання про міста світу.

 

Sightseeing, clue, compass, Tokyo, Mexico city, to imagine, imaginary.

 

Запитує і відповідає на питання про міста світу, обговорює в групі власний досвід подорожування

118

 

Подорож. Англомовні країни.

Unit 8 Where to Travel?

SB p.135

WB Ex.16,17, p.89

висловлює власну думку

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.1а, с.135

 

Читання тексту та виконання завдання

 

 

Впр.1b, с.135

Письмо. Повідомлення про візит до англомовної країни за поданим планом (опис країни у письмовій формі).

St. Paul’s Cathedral.

 

Пише про візит до англомовної країни, шукає інформацію і проводить презентацію про Канаду та Нову Зеландію

119

 

Подорож.

Unit 8 Where to Travel? (повторення)

SB pp.136-137

WB Ex.18,19, p.90

надає інформацію щодо прослуханого і прочитаного текстів

 

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

 

Впр.2, с.136

Впр.4, с.137

Впр.3а, с.136

Прослуховування аудіозапису про канікули та виконання завдань.

Впр.3b, с.136

Надання усних відповідей на питання.

Впр.1, с.136

Bournemouth, to rent, to hang around.

Повторення граматичного матеріалу

Сприймає на слух і розуміє аудіозапис про канікули, використовує сполучники і означений артикль з географічними назвами, читає і розуміє текст туристичної брошури

120

 

Подорож.

Unit 8 Where to Travel? (повторення)

SB pp.138-139

WB Ex.20,21, p.91

бере участь у груповій дискусії

 

Громадянські та соціальні компетентності:

уміння формулювати власну позицію

 

Впр.6, с.138

 

Читання тексту та виконання завдання

 

Впр.5, с.138 Впр.7,9, с.139

Робота в групах: обмін досвідом

Впр.10, с.139

Письмо. Написання електронного повідомлення до друга про плани на літо.

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Читає і розуміє текст про Великобританію, обговорює плани на літо, пише електронне повідомлення до друга

121

 

Подорож.

Unit 8 Where to Travel? (узагальнен­ня).

SB pp.140-141

Test Book pp.29-31

 

Узагальнюючий урок з теми «Подорож. Країни виучуваної мови».

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови;

уміння оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

122

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

123

 

Контроль  читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

124

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

125

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

126.

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмне забезпечення:

 

Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.)

5-9

Сайт МОН

2021

Наказ МОН України

від 12.07.2021 № 795

 

Навчально-методичне забезпечення:

 

«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)

авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.

5

Астон

2022

наказ МОН України від 08.02.2022 № 140

 

 

 

Клас

5-А

5-Б

Кількість годин на тиждень

4

4

Кількість годин на I семестр

46

46

Кількість годин на II семестр

80

80

Кількість годин на рік

126

126

Кількість тем

3 / 5

3 / 5

Кількість контрольних робіт

4

4

                                                                                                                                                                                                                                                                         Графік контрольних робіт:

 

 

I семестр

II семестр

Контроль письма

 

 

Контроль читання

 

 

Контроль аудіювання

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Радєва Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Marchenko Iryna Myhailivna
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
5 січня 2023
Переглядів
8239
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку