Календарно-тематичне планування з ключовими компетентностями, інтегрованими змістовими лініями та очікуваними результатами для 5 класу НУШ, ІІ семестр, 4 год./тижд., за підручником «Англійська мова (5-й рік навчання)» для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.), відповідає модельній програмі "Іноземна мова 5-9 класи" для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В.Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.).
Календарно-тематичне планування 5 клас, 4 год/тиждень до підручника «Англійська мова (5-й рік навчання)»
підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.)
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р.
(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Рівень A2 5й клас Англійська мова, II семестр 2022-23, НУШ
|
VOCABULARY |
GRAMMAR |
READING & LISTENING |
SPEAKING |
WRITING |
UNIT 4 IT’S TIME TO CELEBRATE! pp. 57-72 CONTENTS
|
Holidays Celebrations Customs Traditions Festive activities |
Past Simple Regular & Irregular verbs Time expressions with ‘last’, ‘yesterday’, ‘ago’ |
Reading dates; What are holidays? Christmas quiz Celebrating a holiday: customs & traditions; The history of the 1st day of the year |
Talking about a party Making suggestions Making invitations |
An e-mail about your last holiday A letter to Santa Claus An invitation to a party |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||
Тема. Свята і традиції. IT’S TIME TO CELEBRATE! (15 год.) Інтегровані змістові лінії: Екологична безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах відповідно до пори року; відповідально відноситься до навчання. Громадянська відповідальність: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей різних країн; шанує їх звичаї та традиції; демонструє розуміння працювати добре. Здоров’я і безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку; демонструє знання та наводить приклади дотримання правил користування громадським транспортом; не стресує під час відповідальних моментів. Підприємливість і фінансова грамотність: вміє розрахувати кошти на організацію свята; обговорює раціональність організації вечірки; розуміє поняття «економія, заощадливість»; розвиває здатність раціонально використовувати час. |
|||||||||||
47. |
|
Що таке свята? Свята в Україні та країнах виучуваної мови. Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB pp.58-59 WB Ex.1,2,3, p.37 |
надає інформацію стосовно прочитаного та прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію Культурна компетентність: уміння порівнювати культурні традиції різних народів |
Впр.1, с.58 Впр.3, с.59 Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Впр.1, с.58 Впр.3, с.59 Прослуховування аудіозапису та виконання завдань
|
Впр.2, с.58 Впр.3, с.59 Робота в парах: обмін інформацією |
Впр.4, с.59 Опис свята у письмовій формі |
Введення нових ЛО. Custom, firework, parade, famous, holy, religious, to get together (for), to depend (on), to honour, in honour of. Roast turkey, festive, Thanksgiving, Egg hunt. |
|
Розуміє короткий текст про свята і традиції, бере участь в обговоренні про свята в Україні та англомовних країнах, розуміє короткі електронні повідомлення про свята в різних країнах, описує свято в письмовій формі |
48. |
|
Календар свят. Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB p.60 WB Ex.4-6, p.38 |
описує малюнки |
Культурна компетентність: уміння оцінювати культурні традиції різних народів |
Впр.3, с.60 Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
|
Впр.1,2, с.60 Впр.4,5,6, с.60 Робота в групах: обмін інформацією |
Впр.2, с.60 |
Лексична робота. Календар свят. Опрацювання нових ЛО. Independence Day, Victory Day, St. Valentine’s Day, egg-rolling, bobbing for apples, trick-or-treating. |
|
Використовує назви місяців, називає дати свят і традиції святкування |
49. |
|
Хелловін. Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB p.61 WB Ex.7, p.39 |
надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Культурна компетентність: уміння оцінювати культурні традиції різних народів |
Впр.1, с.61 Читання тексту про традиції святкування Хелловіна і виокремлення потрібної інформації. |
Впр.1, с.61 |
Впр.1,3, с.61 Надання усних відповідей на питання |
Впр.2, с.61 |
Halloween, pumpkin, jack-o’-lanterns, scary costumes, adult, creature. |
|
Розуміє короткий текст про традиції святкування Хелловіна |
50. |
|
Різдво. Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB p.62 WB Ex.8, p.39 |
надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
|
Впр.5, с.62 Читання тексту і прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Впр.4, с.62 Усне мовлення. Надання усних відповідей на питання про традиції святкування Різдва. |
|
Baubles, tinsel, pine tree, good/bad luck, monarch, speech, greeting, virgin, Holy Infant, heavenly peace. |
|
Відповідає на питання про традиції святкування Різдва, розуміє і співає різдвяну колядку |
51. |
|
Свята і традиції. Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB p.63 WB Ex.9,10, p.40 |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.1,2, с.63 Читання речень та виконання граматичних завдань |
Впр.2,3, с.63
|
Впр.3, с.63 |
Впр.1, с.63 Доповнення речень у письмовій формі |
Past, last, yesterday. |
Граматика. Past Simple of the verb “to be”. Past Simple (Regular Verbs). Виконання граматичних вправ. |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи минулий час (Past Simple Tense) |
52. |
|
Свята і традиції. Unit 4 It’s Time to Celebrate! |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
|
|
|
Grammar Book Ex.1,2,3, p.30 |
Past, last, yesterday. |
Граматика. Past Simple of the verb “to be”. Past Simple (Regular Verbs). Виконання граматичних вправ. Самостійна робота. |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи минулий час (Past Simple Tense) |
53. |
|
Новий рік. Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB p.64 WB Ex.11-12, p.41 |
надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
|
Впр.2,3,5, с.64 Аудіювання. Прослуховування аудіозаписів про святкування Нового року в різних країнах та виконання завдань. |
Впр.1,4, с.64 Надання усних відповідей на питання; історія Нового Року |
|
China, Greek, Roman, Jewish, ancient, moon, prayer, to begin. |
Irregular Verbs: begin-began, make-made, have-had |
Відповідає на питання про традиції святкування Нового року, розуміє і співає новорічну пісню |
54. |
|
Новий рік і Різдво. Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB p.65 WB Ex.13-14, p.42 |
висловлює власну думку |
Культурна компетентність: уміння порівнювати культурні традиції різних народів |
Впр.2,3, с.65 Читання текстів та виконання завдань |
|
Впр.1,4, с.65 Монолог: опис власного досвіду |
Впр.5, с.65 |
Лексична робота. Вечірка. Активізація лексичних одиниць. Contest, prize, invitation, guest, winner, show, dragon, future, to look forward to, to join, to receive. |
|
Розуміє короткий текст про традиції святкування Нового року, розповідає про вечірку |
55. |
|
Свята і традиції. Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB p.66 WB Ex.15,16, p.43 |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.2, с.66 Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
Впр.3, с.66 |
Впр.1,4, с.66 Складання речень у письмовій формі |
Yesterday afternoon, last weekend, ago, went, came, gave, brought, drank, ate, put, sent, saw. |
Граматика. Past Simple (Irregular Verbs). Виконання граматичних вправ. |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи неправильні дієслова в минулому часі (Past Simple Tense) |
56. |
|
Свята і традиції. Unit 4 It’s Time to Celebrate! |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
|
|
|
Grammar Book Ex.1,2,3, p.33 |
|
Граматика. Past Simple (Irregular Verbs). Виконання граматичних вправ. Самостійна робота. |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи неправильні дієслова в минулому часі (Past Simple Tense) |
57. |
|
Хелловін. Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB p.67 WB Ex.17, p.44 |
висловлює власну думку |
Культурна компетентність: уміння порівнювати культурні традиції різних народів |
Впр.1, с.67 Читання тексту та виконання завдань |
|
Впр.3, с.67 Робота в групах. Обговорюємо традиції святкувань в Україні. |
Впр.2, с.67 |
Spooky, to be excited. |
|
Розуміє короткий діалог про Хелловін, обговорює традиції святкувань в Україні |
58. |
|
Свята і традиції. Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB p.68 WB Ex.18-19, p.45 |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Впр.1, с.68 Читання текстів та виконання завдань |
|
Впр.2, с.68 Робота в парах: обмін інформацією, робота в групах: обмін досвідом |
Впр.1,2,3, с.68 Письмо. Написання листа до Санта Клауса і запрошення на вечірку з нагоди дня народження. |
|
|
Пише листа до Санта Клауса і запрошення на вечірку з нагоди дня народження, описує уявну ситуацію в електронному повідомленні |
59. |
|
Свята і традиції (повторення). Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB pp.69-70 WB Ex.20, p.46 |
надає інформацію стосовно прочитаного тексту, бере участь у групових дискусіях |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.1,2, с.69 Читання текстів про традиції святкування та виконання завдань. |
|
Впр.3, с.69 Впр.4,5, с.70 Монологічне мовлення. Опис власного досвіду щодо традицій святкування деяких свят. |
|
Harvest, spectator, fairytale, fancy dress, Canadian, to vote, to applaud. |
|
Розуміє короткі тексти про традиції святкування, oбговорює в групі День Подяки |
60. |
|
Свята і традиції (повторення). Unit 4 It’s Time to Celebrate! SB pp.70-71 WB Ex.21,22, p.47 |
бере участь у групових дискусіях |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.6а, с.70 Впр.7а, с.71 Читання текстів та виконання завдань |
Впр.6а, с.70 |
Впр.7b, с.71 Впр.10, с.71 Робота в парах. Обмін інформацією про традиції святкування українських свят. |
Впр.6b, с.70 Впр.8,9, с.71 |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Розуміє і сприймає на слух текст про День Незалежності, описує свято в письмовій формі, читає і розуміє короткі тексти-оголошення, створює рекламне повідомлення, пише електронне повідомлення про свято, ставить і відповідає на питання про традиції святкування українських свят |
61. |
|
Свята і традиції (узагальнення). Unit 4 It’s Time to Celebrate! Test Book pp.12-14 Узагальнюючий урок з теми «Свята і традиції». |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови; уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VOCABULARY |
GRAMMAR |
READING & LISTENING |
SPEAKING |
WRITING |
UNIT 5 WHAT’S THE WEATHER LIKE TODAY? pp. 73-88 CONTENTS
|
Weather Clothes |
Be going to Future Simple Time expressions with ‘next’, ‘tomorrow’ Zero Conditional |
Reading weather maps A weather report Listening: dialogues A weather forecast |
Talking about the weather and clothes; Giving advice; Giving predictions; Talking about intentions, plans; Informing about on-the-spot decisions |
A comment on the weather An e-mail describing a climate |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||
Тема. Природа. Одяг. WHAT’S THE WEATHER LIKE TODAY? (15 год.) Інтегровані змістові лінії: Екологична безпека та сталий розвиток: розгляд природи як цілісної системи та усвідомлення залежності навколишнього середовища від природних ресурсів; обговорювати природні і погодні явища; розглядати природу як цілісну систему; пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі. Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у групі, команді; формулювати особисті ціннісні пріорітети. Здоров’я і безпека: порівняння безпечних та небезпечних ситуацій під час активного відпочинку; пояснення вибору одягу залежно від погоди; наведення прикладів повідомлень про складні погодні умови. Підприємливість і фінансова грамотність: вміє планувати витрати; обговорює раціональність покупки; розуміє поняття «економія, заощадливість»; розвиває здатність раціонально використовувати кошти. |
|||||||||||
62. |
|
Погода. Unit 5 What’s the Weather Like? SB pp.74-75 WB Ex.1а, p.48 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою природні явища
|
Впр.3, с.75 Читання текстів з описом клімату в різних країнах та виконання завдань. |
Впр.3, с.75 Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Впр.2,3, с.75
|
Впр.1, с.74
|
Введення та опрацювання нових ЛО. Rainforest, freezing, foggy. Climate, however, chilly. |
|
Читає і розуміє короткі тексти з описом погоди, розповідає про власні уподобання щодо погоди. |
63. |
|
Погода. Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.75 WB Ex.1b, p.48 |
висловлює власну думку |
Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою природні явища
|
|
|
Впр.4, с.75 Монолог: опис власного досвіду. Розповідь про власні уподобання щодо погоди. |
Впр.5, с.75 Опис клімату України в письмовій формі |
|
|
Читає і розуміє короткі тексти з описом клімату в різних країнах, розповідає про різні типи погоди, описує клімат України в письмовій формі |
64. |
|
Погода. Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.76 WB Ex.2, p.49 |
запитує і надає інформацію
|
Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою природні явища
|
Впр.3, с.76 Читання речень та виконання завдань |
Впр.1, с.76 |
Впр.1,2,4, с.76 Робота в парах: обмін інформацією, монолог: опис власного досвіду |
|
Лексична робота. Погода. Природні явища. Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Cloudy, stormy, wet. |
|
Описує різні типи погоди на зображеннях, розповідає про сезонні зміни погоди у місці свого проживання |
65. |
|
Погода. Природні явища. Unit 5 What’s the Weather Like? SB pр.77-78 WB Ex.3,4, p.50 |
описує малюнки; надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою природні явища
|
Впр.1b, с.77 Впр.2, с.78
Читання тексту з описом погодних умов для обізнаності та аргументації. Виконання вправ.
|
Впр.1b, с.77 Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Впр.3, с.78 Робота в парах: обмін інформацією |
Впр.1а, с.77 |
Snowstorm, degree, centigrade, forecast, to expect, to report, Europe. North, South, East, West. |
|
Сприймає на слух і читає текст з описом погодних умов, описує різні типи погоди на зображеннях; розуміє текст з описом погодних умов, відповідає на питання про погоду |
66. |
|
Погода. Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.79 WB Ex.5,6, p.51 |
запитує і надає інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.1, с.79
Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
Впр.4, с.79 |
Впр.2,3, с.79 Доповнення речень у письмовій формі |
Tomorrow, next. |
Граматика. Be going to, Future Simple. Виконання граматичних вправ. |
Продукує прості речення і ставить пи- тання, використовуючи майбутній час (Future Simple) і конструкцію ‘be going to’ |
67. |
|
Погода. Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.79 WB Ex.7, p.51 |
запитує і надає інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
|
|
|
Grammar Book Ex.1,2,3,4, p.37 Ex.5,6,7,8, p.39 |
Tomorrow, next. |
Граматика. Be going to, Future Simple. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота. |
Продукує прості речення і ставить пи- тання, використовуючи майбутній час (Future Simple) і конструкцію ‘be going to’ |
68. |
|
Погода. Сезонний одяг. Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.80 WB Ex.8,9, p.52 |
слухає і надає інформацію
|
Екологічна компетентність: відповідальне ставлення до власного здоров’я
|
|
Впр.1, с.80 Аудіювання. Прослуховування аудіозапису та виконання завдань. Вибір інформації про погодні умови. |
Впр.1,3,4, с.80 Монолог: опис власного досвіду |
Впр.2, с.80 |
Tie, suit, underwear, bathrobe, slippers, flip-flops, leggings, to get frozen. |
|
Сприймає на слух текст з описом погодних умов, використовує іменники на позначення предметів одягу |
69. |
|
Погода. Сезонний одяг. Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.81 WB Ex.10,11, p.53
|
висловлює власну думку |
Екологічна компетентність: відповідальне ставлення до власного здоров’я |
Читання речень та виконання завдань |
|
Впр.2, с.81 Робота в парах: діалогічне мовлення |
Впр.3, с.81 |
Впр.1, с.81 Лексична робота. Види одягу та взуття. Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Gloves, sandals, trainers, jumper, pyjamas, jacket, riddle. |
|
Використовує іменники на позначення предметів одягу, описує і називає предмети одягу відповідно до сезону |
70. |
|
Погода. Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.82 WB Ex.12, p.54 |
висловлює власну думку
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.1, с.82 Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
|
Впр.2,3, с.82 Доповнення речень у письмовій формі |
|
Граматика. Zero Conditional: If + Present Simple + Present Simple. Виконання граматичних вправ. |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи умовний спосіб (Zero Conditional) |
71. |
|
Погода. Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.82 WB Ex.13, p.54 |
висловлює власну думку
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
|
|
|
Grammar Book Ex.1,2,3,4, p.43 |
|
Граматика. Zero Conditional: If + Present Simple + Present Simple. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота. |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи умовний спосіб (Zero Conditional) |
72. |
|
Погода. Сезонний одяг. Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.83 WB Ex.14,15, p.55
|
висловлює власну думку |
Екологічна компетентність: відповідальне ставлення до власного здоров’я |
Впр.1, с.83 Читання речень та виконання завдань |
Впр.1, с.83 |
Впр.1,2,4, с.83 Робота в групах, монолог: обмін інформацією. Опис одягу однокласників. |
Впр.3, с.83 |
Careful, slippery. |
|
Сприймає на слух текст про погоду, називає предмети одягу, описує одяг однокласників |
73. |
|
Погода. Сезонний одяг. Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.84 WB Ex.16, p.56
|
висловлює власну думку |
Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою природні явища |
Впр.2а, с.84 Читання тексту та виконання завдань
|
|
Впр.1, с.84 |
Впр.2b, с.84 Письмо. Написання електронного повідомлення про погоду, клімат і одяг відповідно до сезону у рідному місті. |
Australia. |
|
Розуміє електронне повідомлення про погоду, описує клімат і одяг відповідно до сезону в електронному повідомленні |
74. |
|
Погода (повторення). Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.85 WB Ex.17,18, p.57
|
висловлює власну думку
|
Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою природні явища
|
Впр.1, с.85 Читання речень та виконання завдань |
|
Впр.3,4, с.85 Робота в парах: діалогічне мовлення. Складання діалогів з теми. Використання майбутнього часу, конструкції ‘be going to’ та умовного способу. |
Впр.2, с.85 Доповнення речень у письмовій формі |
Tracksuit, belt. |
|
Описує різні типи погоди і предмети одягу відповідно до сезону, використовує майбутній час (Future Simple), конструкцію ‘be going to’ та умовний спосіб (Zero Conditional) |
75. |
|
Погода (повторення). Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.86 WB Ex.19, p.57
|
висловлює власну думку
|
Екологічна компетентність: відповідальне ставлення до власного здоров’я
|
Впр.7,8, с.86 Читання речень та виконання завдань.
|
|
Впр.5, с.86 Опис різних типів погоди і предметів одягу відповідно до сезону. |
Впр.6, с.86 |
|
|
Описує різні типи погоди і предмети одягу відповідно до сезону, використовує майбутній час (Future Simple), конструкцію ‘be going to’ та умовний спосіб (Zero Conditional) |
|
|
Погода (повторення). Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.87 WB Ex.20,21, p.58 |
надає інформацію щодо прослуханого тексту
|
Компетентність у галузі природничих наук: уміння описувати іноземною мовою природні явища
|
|
Впр.9а, с.87 Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Впр.9b, с.87 |
Впр.10, с.87 Письмо. Написання електронного повідомлення. Опис погоди в Україні. |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Сприймає на слух текст про погоду, описує погоду в Україні в електронному повідомленні |
76. |
|
Погода (узагальнення). Unit 5 What’s the Weather Like? SB p.88 Test Book pp.19-21
Узагальнюючий урок з теми «Природа. Одяг». |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VOCABULARY |
GRAMMAR |
READING & LISTENING |
SPEAKING |
WRITING |
UNIT 6 LET’S HAVE FUN! pp. 89-106 CONTENTS
|
Free-time activities Hobbies Collections |
The ‘-ing’ form of the verb with likes & dislikes Present Continuous for future fixed plans |
‘What are you like?’ quiz Wonderland is a theme park Mobile phones and messages Listening: Hobbies and interests |
Expressing likes & dislikes; An interview: asking and answering questions about favourite activities and hobbies |
A comment on somebody’s hobbies An e-mail about a theme park and its attractions A letter about interests and feelings |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||
Тема. Відпочинок і дозвілля. LET’S HAVE FUN! (15 год.) Інтегровані змістові лінії: Екологична безпека та сталий розвиток: розробляти плани дій щодо приведення екологічних заходів; презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку. Громадянська відповідальність: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей різних країн; шанує їх звичаї та традиції; демонструє розуміння працювати добре. Здоров’я і безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку; пояснювати правила безпечної поведінки онлайн. Підприємливість і фінансова грамотність: вміє розрахувати кошти на відпочинок і дозвілля; розуміє поняття «економія, заощадливість»; розвиває здатність раціонально використовувати час. |
|||||||||||
77. |
|
Відпочинок і дозвілля. Види занять. Unit 6 Let’s Have Fun! SB pp.90-91 WB Ex.1,2, p.59 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Громадянські та соціальні компетентності: ставлення толерантності у спілкуванні з іншими; уміння формулювати власну позицію
|
Впр.3, с.90 Читання тексту та виконання завдань. Вибір інформації про види занять на дозвіллі. |
Впр.3, с.90 Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Впр.1,2,3, с.90 Впр.4, с.91 Монолог: обмін інформацією Діалогічне мовлення: обмін інформацією |
Впр.5, с.91 Опис власного досвіду у письмовій формі |
Введення та опрацювання нових ЛО. Activity, ballet, choir, fan, violin, gymnastics, karate, discussion, creative, physical, both. To be crazy about, to collect, to go cycling, to do ballet/sports, twice a week. |
|
Читає і розуміє текст про види занять на дозвіллі. Розуміє короткі тексти про захоплення і хобі |
78. |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.92 WB Ex.3,4, p.60 |
висловлює власну думку
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
Впр.2, с.92 Читання речень та виконання завдань |
|
Впр.1,3, с.92 |
Впр.4, с.92 Доповнення речень у письмовій формі |
Лексична робота. Види відпочинку та занять . Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Hobby, gardening, chess, handicrafts, to play the piano/guitar, to play hockey, to go skating/ swimming, to be fond of, to be keen on. |
|
Розповідає про власні хобі |
79. |
|
Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку (парк розваг). Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.93 WB Ex.5, p.61 |
надає інформацію щодо прослуханого та прочитаного тексту
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.1, с.93
Читання діалогу про парк розваг та виконання завдань. |
Впр.1, с.93 Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Впр.2,3, с.93 Монолог: обмін інформацією |
|
Brochure, theme, ride, attraction, fascinating, awesome, amazing. |
|
Розуміє на слух і читає діалог про парк розваг. |
80. |
|
Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку (парк розваг). Unit 6 Let’s Have Fun! SB pp.94-95 WB Ex.6, p.61 |
надає інформацію щодо прослуханого та прочитаного тексту
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.4, с.94
Читання тексту брошури парку розваг та виконання завдань.
|
Впр.4, с.94 Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
|
Впр.5, с.95 |
Adventure, experience, maze, battle, to explore, to relax. |
|
Читає і розуміє текст брошури парку розваг |
81. |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.96 WB Ex.7, p.62 |
запитує і надає інформацію
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
Впр.1,3, с.96 |
Впр.2, с.96 Доповнення речень у письмовій формі |
|
Граматика. The ‘-ing’ Form of the Verb. Виконання граматичних вправ. |
Запитує і відповідає на питання щодо власних уподобань |
82. |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.96 WB Ex.8, p.62 |
запитує і надає інформацію
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
|
|
|
Grammar Book Ex.1,2,3, p.48 |
|
Граматика. The ‘-ing’ Form of the Verb. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота. |
Запитує і відповідає на питання щодо власних уподобань |
83. |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення (використання смартфону). Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.97-98 WB Ex.9,10, p.63 |
запитує і надає інформацію; надає інформацію щодо прослуханого тексту
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.2, с.97
Читання тексту та виконання завдання |
Впр.3,4, с.98 Аудіювання. Прослуховування аудіозапису тексту про захоплення та виконання завдань. |
Впр.1, с.97 Впр.3,5,6, с.98 Робота в парах: діалогічне мовлення Монолог: обмін інформацією |
Впр.7, с.98 Опис власних хобі у письмовій формі |
Smartphone, message, wheelchair, necessary. |
|
Запитує і відповідає на питання про використання смартфону, читає і розуміє текстове повідомлення. Сприймає на слух текст про захоплення, описує власні хобі у письмовій формі |
84. |
|
Відпочинок і дозвілля. Види занять. Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.99 WB Ex.11,12, p.64 |
висловлює власну думку
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
Впр.3, с.99
Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
Впар.1,2, с.99 Монолог: опис власного досвіду |
|
Лексична робота. Захоплення. Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Collection, guitarist, school band, actor, opera, culture. |
|
Розповідає про колекціонування предметів, спортивні ігри та музичні інструменти |
85. |
|
Відпочинок і дозвілля. Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.100 WB Ex.13, p.65 |
запитує і надає інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.1, с.100
Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
Впр.3, с.100 Монолог: обмін інформацією |
Впр.2, с.100 |
Fixed arrangement.
|
Граматика. Present Continuous for Future Actions. Виконання граматичних вправ. |
Читає щоденник і дає відповіді на питання, використовує Present Continuous для позначення запланованих дій |
86. |
|
Відпочинок і дозвілля. Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.100 WB Ex.14, p.65 |
запитує і надає інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
|
|
|
Grammar Book Ex.1,2,3, p.50 |
|
Граматика. Present Continuous for Future Actions. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота. |
Читає щоденник і дає відповіді на питання, використовує Present Continuous для позначення запланованих дій |
87. |
|
Відпочинок і дозвілля. Види занять. Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.101 WB Ex.15, p.66 |
висловлює власну думку
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
|
Впр.1, с.101 Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Впр.2,4,5, с.101 Робота в групах: опис власного досвіду. Обговорення походу до парку розваг. |
|
Piano, magazine, creation, classical. |
|
Сприймає на слух і розуміє діалог про хобі, обговорює похід до парку розваг |
88. |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення. Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.102 WB Ex.16,17, p.67 |
висловлює власну думку
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
Впр.2, с.102
Читання тексту та виконання завдання |
|
|
Впр.1, с.102 Опис власного досвіду у письмовій формі. Написання електронного повідомлення до друга. |
|
|
Читає лист про захоплення і хобі, пише електронне повідомлення до друга |
89. |
|
Відпочинок і дозвілля (повторення). Unit 6 Let’s Have Fun! SB pp.103-104 WB Ex.18,19, p.68 |
висловлює власну думку
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
Впр.4, с.104 |
Впр.5,6, с.104 Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Впр.2,3, с.103 Робота в парах: діалогічне мовлення про свій розклад на тиждень.
|
Впр.1, с.103 |
Pastime, to be in trouble, to trust. |
|
Запитує і відповідає на питання про хобі, розповідає про свій розклад на тиждень, сприймає на слух аудіозапис |
90. |
|
Відпочинок і дозвілля (повторення). Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.105 WB Ex.20,21, p.69 |
висловлює власну думку
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
|
|
Впр.7, с.105
|
Впр.8, с.108 Письмо. Опис власного досвіду про хобі. |
Perfume. |
Повторення граматичного матеріалу |
Розповідає про вихідний день, описує власні хобі у письмовій формі |
91. |
|
Відпочинок і дозвілля (узагальнення). Види занять. Unit 6 Let’s Have Fun! SB p.106 Тest Book pp.22-24
Узагальнюючий урок з теми «Відпочинок і дозвілля».
|
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови; уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VOCABULARY |
GRAMMAR |
READING & LISTENING |
SPEAKING |
WRITING |
UNIT 7 THE PLACE I LIVE IN pp. 107-122 CONTENTS
|
Symbols of Ukraine Ukrainian towns and cities Places in a town/city |
Past Simple vs Present Perfect |
Facts about Ukraine In a village; My native town Listening: Kyiv is the capital of Ukraine |
Asking about a city / town; Sharing impressions about a city/town; Talking about Ukraine; Talking about popular tourist places in Ukraine |
A paragraph about a town/city An e-mail telling about Ukraine |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||
Тема. Україна. Рідне місто/село. THE PLACE I LIVE IN (15 год.) Інтегровані змістові лінії: Екологична безпека та сталий розвиток: обговорювати питання, пов'язані із збереженням навколишнього середовища; екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність. Громадянська відповідальність: формування популяризації України; виховання гордості за Україну та її традиції; демонстрація розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Здоров’я і безпека: дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом. Підприємливість і фінансова грамотність: демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; планувати власне життя. |
|||||||||||
92. |
|
Україна. Рідне місто/село. Місцезнаходження. Основні історичні та культурні відомості. Unit 7 The Place I Live In. SB pp.108-109 WB Ex.1,2, p.70 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу
|
Впр.1, с.108 Впр.3, с.109 Читання тексту про Україну та міста України. Виконання завдань. |
Впр.1, с.108 Впр.3, с.109 Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Впр.3, с.109 |
Впр.2, с.108 Впр.4, с.109 Доповнення речень та опис міста у письмовій формі |
Введення та опрацювання нових ЛО. Territory, centre, country, culture, capital, to introduce, to symbolise, independent. Founder, to take a name after … . |
|
Читає і розуміє текст про Україну. Читає і розуміє текст про міста України |
93. |
|
Україна. Рідне місто/село. Прогулянка містом. Unit 7 The Place I Live In. SB p.110 WB Ex.3,4, p.71
|
запитує і надає інформацію
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
Впр.1, с.110
Читання тексту та виконання завдання |
|
Впр.2,4, с.110 Робота в парах: діалогічне мовлення |
Впр.3, с.110 |
Лексична робота. Місцезнаходжен-ня. Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Pharmacy, to catch the bus. |
|
Читає і розуміє короткі діалоги з описом вулиць, запитує і відповідає на питання про свою вулицю |
94. |
|
Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In. SB p.111 WB Ex.5, p.72
|
надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.1, с.111
Читання тексту про село та виконання завдання.
|
Впр.1, с.111 |
Впр.2, с.111 Монолог: обмін інформацією |
|
Square, library, traffic, crossing, traffic light, million. |
|
Читає і розуміє текст про село |
95. |
|
Україна. Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості. Unit 7 The Place I Live In. SB p.112 WB Ex.6, p.72
|
надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.3а, с.112
Читання тексту про міста України та відповіді на питання. |
Впр.3а, с.112 |
Впр.3b, с.112 Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
Region, to be famous for, to be proud for, modern, native. |
|
Читає і розуміє тексти про міста України |
96. |
|
Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In. SB p.113 WB Ex.7, p.73
|
запитує і надає інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.1, с.113
Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
Впр.2, с.113 |
Впр.3, с.113 Доповнення речень у письмовій формі |
|
Граматика. Past Simple vs. Present Perfect. Виконання граматичних вправ. |
Дає відповіді на питання, використовує Past Simple і Present Perfect |
97. |
|
Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In. SB p.113 WB Ex.8, p.73 |
запитує і надає інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
|
|
Впр.4,5, с.113 |
Grammar Book Ex.1,2,3, p.55 Ex.4,5, p.56 |
|
Граматика. Past Simple vs. Present Perfect. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота. |
Дає відповіді на питання, використовує Past Simple і Present Perfect |
98. |
|
Україна. Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості. Unit 7 The Place I Live In. SB p.114 WB Ex.9,10,11, p.74
|
надає інформацію щодо прослуханого тексту
|
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу
|
|
Впр.1,3, с.114 Аудіювання. Прослуховування аудіозапису тексту про столицю України та відповіді на питання. |
впр.2, с.114 Надання усних відповідей на питання |
|
Chestnut, place of interest, hero, Motherland, main. |
|
Сприймає на слух і розуміє текст про столицю України, співає пісню про Україну |
99. |
|
Україна. Рідне місто/село. Прогулянка містом. Unit 7 The Place I Live In. SB p.115 WB Ex.12,13, p.75
|
запитує і надає інформацію
|
Підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої задачі
|
|
Впр.1, с.115 Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Впр.2b,3, с.115 Робота в парах: діалогічне мовлення |
Впр.2а, с.115 |
Лексична робота. Орієнтація на місцевості. Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Passer-by, stranger, crossroads, to go straight ahead, to turn left/right on the corner, to cross the road, down the street. |
|
Запитує і пояснює, як знайти дорогу |
100 |
|
Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In. SB p.116 WB Ex.14, p.76 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.2, с.116
Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
Впр.1, с.116 Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
|
Граматика. Mixed Tenses. Виконання граматичних вправ. |
Запитує і відповідає на питання, використову- ючи різні граматичні часи |
101 |
|
Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In. SB p.116 WB Ex.15, p.76 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
|
|
|
Grammar Book Ex.1,2, p.57 |
|
Граматика. Mixed Tenses. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота. |
Запитує і відповідає на питання, використову- ючи різні граматичні часи |
102 |
|
Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In. SB p.117 WB Ex.16,17, p.77 |
запитує і надає інформацію
|
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу
|
Впр.1,2а, с.117 Читання тексту та виконання завдання |
Впр.1, с.117 |
Впр.2b,3,4, с.117 Робота в групах: обмін інформацією про свій населений пункт. Основні історичні та культурні відомості. |
|
Sight, legend. |
|
Запитує і відповідає на питання про свій населений пункт |
103 |
|
Україна. Рідне місто/село. Unit 7 The Place I Live In. SB p.118 WB Ex.18, p.78 |
висловлює власну думку
|
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу
|
Читання текстів і виокремлення потрібної інформації
|
|
Впр.1, с.118 |
Впр.2, с.118 Письмо. Написання електронного повідомлення про Україну та спосіб життя українців. |
Lifestyle. |
|
Описує українське місто, пише електронне повідомлення про Україну та спосіб життя українців |
104 |
|
Україна. Рідне місто/село (повторення). Unit 7 The Place I Live In. SB pp.119-120 WB Ex.19,20, p.79 |
висловлює власну думку
|
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу
|
Впр.1, с.119 Впр.4, с.120
Читання тексту про подорож до України та виконання завдання. |
|
Впр.2, с.119 Впр.5, с.120 Робота в парах: діалогічне мовлення. |
Впр.3, с.119 |
Square kilometers. |
Повторення граматичного матеріалу |
Проводить презентацію про Україну, читає і розуміє текст про подорож до України |
105 |
|
Україна. Рідне місто/село (повторення). Unit 7 The Place I Live In. SB p.121 WB Ex.21, p.80 |
висловлює власну думку
|
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу
|
Впр.6, с.121
Читання тексту рекламних брошур для туристів та виконання завдання. |
|
Впр.7,8, с.121 Робота в групах: проєкт. Програма поїздки до України. |
Впр.8, с.121 |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Читає і розуміє текст рекламних брошур для туристів, розробляє і презентує програму поїздки до України |
106. |
|
Україна. Рідне місто/село (узагальнення). Unit 7 The Place I Live In. SB p.122 Test Book pp.25-28
Узагальнюючий урок з теми «Україна. Рідне місто/село ». |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови; уміння оцінювати власні навчальні досягнення
|
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VOCABULARY |
GRAMMAR |
READING & LISTENING |
SPEAKING |
WRITING |
UNIT 8 WHERE TO TRAVEL? pp. 123-141 CONTENTS
|
Countries Languages Ways of travelling |
Linking words: and, but, so, because The article ‘the’ with proper names |
The joy of travelling English-speaking countries Listening: Virtual travelling |
Asking and answering questions in quiz shows; Describing tours; Expressing an opinion on different ways of travelling; Talking about summer plans |
A paragraph with information about a country/city An e-mail sharing impressions on visiting places An e-mail about summer plans |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||
Тема. Подорож. Країни виучуваної мови. WHERE TO TRAVEL? (15 год.) Інтегровані змістові лінії: Екологична безпека та сталий розвиток: обговорювати питання, пов'язані із збереженням навколишнього середовища; екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність. Громадянська відповідальність: розуміє необхідність толерантного ставлення до людей різних країн; шанує їх звичаї та традиції; демонстрація розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Здоров’я і безпека: дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом; пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях . Підприємливість і фінансова грамотність: демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; планувати власне життя. |
|||||||||||
107 |
|
Подорож. Улюблені напрямки подорожі. Unit 8 Where to Travel? SB pp.124-125 WB Ex.1,2, p.81 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
Впр.1,2, с.124 Читання тексту та виконання завдання |
Впр.1,2, с.124 Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Впр.1,2, с.124 Впр.3, с.125 Монолог: обмін інформацією Робота в парах: діалогічне мовлення |
Впр.4, с.125 |
Введення та опрацювання нових ЛО. Change, journey, leaflet, article, choice, continent, to discover, to display, to go camping, useful. To depend on, comfortable. |
|
Читає і розуміє текст про подорожі. Запитує і відповідає на питання про подорожі, пише про види транспорту і подорожі |
108 |
|
Подорож. Країни і мови. Unit 8 Where to Travel? SB p.126 WB Ex.3,4, p.82 |
запитує і надає інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
|
Впр.2,4, с.126 Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Впр.1,3, с.126 Робота в групах: обмін інформацією |
|
Впр.4, с.126 Лексична робота. Країни і мови. Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Greece, China, Japan, Portugal, Portuguese, Italian, Spanish. |
|
Називає країни та мови |
109 |
|
Подорож. Англомовні країни. Unit 8 Where to Travel? SB p.127 WB Ex.5, p.83 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.2,3, с.127 Читання тексту про Великобританію та США та виконання завдання. |
Впр.3, с.127 |
Впр.1, с.127 Монолог: обмін інформацією |
|
Europe, United Kingdom, Scotland, Whales, Northern Ireland, Union Jack, soccer, cricket, uniform, to include. |
|
Читає і розуміє тексти про Великобританію та США |
110 |
|
Подорож. Англомовні країни. Unit 8 Where to Travel? SB p.128 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.3, с.127
Читання тексту про Австралію та виконання завдання. |
|
Впр.4,6, с.128 Монолог: обмін інформацією |
Впр.5, с.128 |
Texas, California, Ohio, Alabama, Los Angeles, Chicago, Houston, Philadelphia, Washington, Australia, Australian, Canberra, Sydney, Melbourne. |
|
Читає і розуміє текст про Австралію, розповідає про англомовні країни |
111 |
|
Подорож. Unit 8 Where to Travel? SB p.129 WB Ex.6, p.84
|
висловлює власну думку
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.1,3, с.129
Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
Впр.2, с.129 |
Впр.3, с.129 Доповнення речень у письмовій формі |
|
Граматика. Linking Words: And, But, So, Because. Виконання граматичних вправ. |
Розповідає про власні уподобання, використовує сполучники |
112 |
|
Подорож. Unit 8 Where to Travel? SB p.129 WB Ex.7, p.84 |
висловлює власну думку
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
|
|
Впр.4, с.129 |
Grammar Book Ex.1,2,3, p.59 |
|
Граматика. Linking Words: And, But, So, Because. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота. |
Розповідає про власні уподобання, використовує сполучники |
113 |
|
Подорож. Unit 8 Where to Travel? SB p.130 WB Ex.8,9, p.85 |
надає інформацію щодо прослуханого тексту
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
|
Впр.2,3, с.130 Аудіювання. Прослуховування аудіозапису та виконання завдання. Вибір інформації про пам’ятки архітектури різних міст. |
Впр.3,4, с.130 Робота в парах: обмін інформацією |
Впр.1, с.130 |
Asia, Niagara Falls, the Pacific, Trafalgar Square, Tower Bridge, the Statue of Liberty, the Empire State Building, Opera House, the Eiffel Tower, fantastic. |
|
Називає міста та пам’ятки архітектури, розуміє і сприймає на слух аудіозапис про подорожі |
114 |
|
Подорож. Unit 8 Where to Travel? SB p.131 WB Ex.10,11, p.86 |
висловлює власну думку
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.5, с.131 |
Впр.1, с.131 Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Впр.1,2, с.131 |
Впр.3,4, с.131 Доповнення речень у письмовій форм |
Лексична робота. Країни та столиці. Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Tourist, New Zealand, Madrid, New Delhi, Ottawa, Wellington, to go on an excursion, to share information, important. |
|
Назвиває міста та країни, визначає їх розташування на мапі |
115 |
|
Подорож. Географічні назви. Unit 8 Where to Travel? SB pp.132-133 WB Ex.12,13, p.87 |
надає інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.2, с.132 Впр.3, с.133
Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
|
Впр.1, с.132 Доповнення речень у письмовій формі |
|
Граматика. Article ‘The’ with Geographical Names. Виконання граматичних вправ. |
Використовує географічні назви з/без означеного арктикля |
116 |
|
Подорож. Географічні назви. Unit 8 Where to Travel? SB pp.132-133 WB Ex.14, p.87 |
надає інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
|
|
Впр.4, с.133 |
Grammar Book Ex.1,2,3, p.62 |
|
Граматика. Article ‘The’ with Geographical Names. Виконання граматичних вправ. Самостійна робота. |
Використовує географічні назви з/без означеного арктикля |
117 |
|
Подорож. Unit 8 Where to Travel? SB p.134 WB Ex.15, p.88 |
бере участь у груповій дискусії
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
Впр.1,2, с.134 |
Впр.1, с.134 Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Впр.1,2,3, с.134 Робота в групах: обмін досвідом подорожування. Робота в парах: складання діалогів. Відповіді на питання про міста світу. |
|
Sightseeing, clue, compass, Tokyo, Mexico city, to imagine, imaginary. |
|
Запитує і відповідає на питання про міста світу, обговорює в групі власний досвід подорожування |
118 |
|
Подорож. Англомовні країни. Unit 8 Where to Travel? SB p.135 WB Ex.16,17, p.89 |
висловлює власну думку
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.1а, с.135
Читання тексту та виконання завдання |
|
|
Впр.1b, с.135 Письмо. Повідомлення про візит до англомовної країни за поданим планом (опис країни у письмовій формі). |
St. Paul’s Cathedral. |
|
Пише про візит до англомовної країни, шукає інформацію і проводить презентацію про Канаду та Нову Зеландію |
119 |
|
Подорож. Unit 8 Where to Travel? (повторення) SB pp.136-137 WB Ex.18,19, p.90 |
надає інформацію щодо прослуханого і прочитаного текстів
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Впр.2, с.136 Впр.4, с.137 |
Впр.3а, с.136 Прослуховування аудіозапису про канікули та виконання завдань. |
Впр.3b, с.136 Надання усних відповідей на питання. |
Впр.1, с.136 |
Bournemouth, to rent, to hang around. |
Повторення граматичного матеріалу |
Сприймає на слух і розуміє аудіозапис про канікули, використовує сполучники і означений артикль з географічними назвами, читає і розуміє текст туристичної брошури |
120 |
|
Подорож. Unit 8 Where to Travel? (повторення) SB pp.138-139 WB Ex.20,21, p.91 |
бере участь у груповій дискусії
|
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію
|
Впр.6, с.138
Читання тексту та виконання завдання |
|
Впр.5, с.138 Впр.7,9, с.139 Робота в групах: обмін досвідом |
Впр.10, с.139 Письмо. Написання електронного повідомлення до друга про плани на літо. |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Читає і розуміє текст про Великобританію, обговорює плани на літо, пише електронне повідомлення до друга |
121 |
|
Подорож. Unit 8 Where to Travel? (узагальнення). SB pp.140-141 Test Book pp.29-31
Узагальнюючий урок з теми «Подорож. Країни виучуваної мови».
|
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови; уміння оцінювати власні навчальні досягнення
|
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
122 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
123 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
124 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
125 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
126. |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Програмне забезпечення:
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.) |
5-9 |
Сайт МОН |
2021 |
Наказ МОН України від 12.07.2021 № 795 |
Навчально-методичне забезпечення:
«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) |
авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т. |
5 |
Астон |
2022 |
наказ МОН України від 08.02.2022 № 140 |
Клас |
5-А |
5-Б |
Кількість годин на тиждень |
4 |
4 |
Кількість годин на I семестр |
46 |
46 |
Кількість годин на II семестр |
80 |
80 |
Кількість годин на рік |
126 |
126 |
Кількість тем |
3 / 5 |
3 / 5 |
Кількість контрольних робіт |
4 |
4 |
Графік контрольних робіт:
|
I семестр |
II семестр |
Контроль письма |
|
|
Контроль читання |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
Контроль говоріння |
|
|