КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік |
2023-2023 |
Семестр |
І |
Вчитель: |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||
Клас |
5 (група 1) |
Підручник: |
Англійська мова: підручник для 5 класу ЗЗСО (Джоанна Коста, Мелані Вільямс, 2022 р.) |
|||||
|
|
|
|
|||||
№ |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування і зміст уроку |
Очікувані результати |
Лексика і фонетика |
Граматика |
Рецептивні навички |
Продуктивні навички |
Домашнє завдання |
Примітки |
||
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія (діалог), усне продуку-вання (монолог) |
Писемне продуку-вання (письмо) |
||||||||
1. Я та моя сім’я (Unit 0-2. In the classroom. All about me. My family) (с. 6-17) - 12 годин |
|||||||||||
|
|||||||||||
1 |
|
Я та моя сім’я. Особисті дані: ім’я та вік. Числівники. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.6 |
Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе |
the alphabet, numbers |
питальні речення, a/an |
Ex.4 p.6 |
Ex.1,2,3 p.6 |
Ex.3 p.6 |
Ex.1 p.4 (WB) |
Ex.3 p.4 (WB), пісня про числівники |
|
2 |
|
Особисті дані та дні тижня. Питальні слова. Тренування лексики у діалогічному та монологічному мовленні. с. 7 |
Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка |
days of the week, numbers |
how, what, how |
за завданням вчителя |
Ex.8 p.7
|
Ex.6 p.7 |
Ex.6 p.5 (WB) |
Ex.2,3 p.4, Ex.4 p.5 (WB) - письмово |
|
3 |
|
Мої особисті речі. Кольори. Артикль a/an. Введення нового лексичного матеріалу. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.8 |
Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
the classroom, colours |
Артикль a/an |
Ex.1 p.8 (The classroom) |
Ex.1 p.8 (Colours) |
за завданням вчителя |
Ex.7-8 p.6 (WB), Ex.1 p.5 (WB) |
Ex. 3 p.8 (SB) |
|
4 |
|
День народження. Місяці. Вказівні займенники this, that, these, those. Виконання лексико-комунікативних завдань с.9 |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі |
months |
this, that, these, those |
Ex. 1 p.9 (Grammar), |
Ex. 1 p.9 (Vocabulary), Ex. 1 p.7 (WB) |
Ex.2 p.9 |
Ex. 3 p.7 (WB) |
Ex. 1 p.7 (WB, Writing) - письмово |
|
5 |
|
Моє оточення. Друзі. Введення лексичного матеріалу. Вправляння в аудіюванні. с.10 |
Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе |
речі та люди |
вказівні займенники |
Ex.1 p.10, Ex.2 p.8 (WB) |
Ex.3-5 p.8 (WB), Ex.2-3 p.10 |
Ex.4-5 p.10 |
Ex.2 p.8 (WB) |
Ex. 1 p.8 (WB) - письмово, Ex.1 p.10 (SB) - вивчити слова |
|
6 |
|
Я і моє оточення. Присвійні займенники. Активізація лексики в монологічному та діалогічному мовленні. с.11 |
Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік) на слух і розпізнає в тексті |
речі, люди та вік |
присвійні займенники, to be в Present Simple |
Ex.3 p.11, Ex.2 p.9 (WB) |
Ex.5,7 p.11 |
Ex.6 p.11 |
Ex.1-4 p.11, Ex.1-3 p.9 (WB) |
Ex. 1-3 p.9 (WB), p.137 (SB) – вивчити правило |
|
7 |
|
Національності. Введення нової лексики. Вправляння у читанні. с.12-13 |
Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність) на слух і розпізнає в тексті |
Країни та національності |
Вимова звука ə |
Ex.1-2 p.12, Ex.4 p.10 (WB) |
Ex.4-5 p.13 |
Ex.1-2 p.12 |
Ex.2 p.12 |
Ex.3 p.10 (WB) - письмово |
|
8 |
|
Національності і країни. Дієслово to be. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.13 |
Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження |
|
to be в Present Simple в однині та множині, в заперечних реченнях |
Ex.1 p.11 (WB) |
Ex. 3 p.13 |
Ex.3 p.13 |
Ex. 2 p.13, Ex.1-3 p.11 (WB)
|
Ex.2 p.11 (WB) - письмово |
|
9 |
|
Родинні зв’язки. Введення нової лексики, вправляння у читанні. с.14 |
Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці |
Повторення лексики до теми Родина. |
Вимова «and» у словоспо-лученнях |
Ex. 1 p.14, Ex.4-6 p.12 (WB)
|
Ex. 4 p.14, Ex. 2 p.14 |
за завданням вчителя |
Ex.4-6 p.12 (WB) |
Ex.2-3 p.12 (WB) |
|
10 |
|
Сім’я. Присвійні займенники. Активізація лексики у монологічному та діалогічному мовленні. с.15 |
Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники |
Laura’s son, my, your, his, her, our, their |
possessive `s |
Ex.4 p.13 (WB) |
Ex. 5 p.15 відео |
Ex.5 p.15 |
Ex.2,3,4 p.15 |
Ex.1-3 p.13 (WB) |
|
11 |
|
Почуття. Введення нової лексики. Вправляння у аудіюванні. с.16 |
Можуть описати почуття і стани. |
bored clever funny happy hot hungry nice sad tired |
to be |
Ex.1 p.16 |
Ex.2-3 p.16, Ex.3-4 p.14 (WB) |
Ex.2 p.16 |
Ex.1 p.16, Ex.1 p.14 (WB) |
Ex.2-3 p.14 (WB) |
|
|
Почуття та самопочуття, емоції. Активізація лексики та навчання письму. Дієслово to be у короткій відповіді. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.17 |
Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції |
емоції |
To be – короткі відповіді. |
Ex.1 p.17 |
Ex.3 p.17 |
Ex.4-5 p.17 |
Ex.6 p.17, Ex. 1-3 p. 15 (Grammar), Ex. 1-3 (Writing) |
Ex.1 p.17 (Writing) |
|
|
2. Мій дім та речі (Unit 3-4. My home. My things) (с. 18-33) - 14 годин
|
|||||||||||
13 |
|
Великобританія. Вправляння у читанні. Підготовка проєкту. с.18-19 |
Читають короткі тексти про країни Великобританії. Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
Англомовні країни і національність Welsh, Irish, Scottish, English |
Present Simple |
Ex. 1-4 p.18-19 |
Ex. 5,7,8 p.18 |
Talking points – p.19 |
Ex. 9 p.19 |
підготувати постер про англомовну країну на вибір за планом “Project” (с.19) |
|
14 |
|
Великобританія та Україна. Захист проєктів. с.20-21 |
Презентують результати проектної роботи. Дізнаються про нові факти. |
Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста |
Present Simple |
Ex. 4 p.21 |
Ex. 1-4 p.18-19 |
Ex. 1 p.20, захист проєктів
|
Ex. 4 p.21 |
підготувати постер про рідне місто/село, або будь-яке місто України на вибір за планом “Project” (с.21) |
|
15 |
|
Україна. Проєктна робота. Повторення. с.20-21 |
Читають короткі тексти про міста України. Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. Презентують результати проектної роботи. |
Назви визначних місць. |
Present Simple |
за завданням вчителя |
за завданням вчителя |
Talking points – p.21, захист проєктів |
тест |
тест |
|
16 |
|
Мій дім. Кімнати. Введення лексичного матеріалу. Вправляння у аудіюванні. с.22 |
Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою. |
Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room hall kitchen living room toilet bath door floor shower wall window |
Present Simple |
Ex. 1-2 p.22 |
Ex.4 p.22, Ex.4-6 p.16 (WB) |
опис малюнка |
Ex.1-2 p.16 (WB) |
Ex. 3 p.16 (WB) |
|
17 |
|
Мій дім. Розміщення кімнат і речей. Конструкції There is/ There are. Прийменники. Виконання лексико-комунікативних завдань. c.23 |
Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку. |
Конструкції There is/ there are; in/on |
Present Simple |
Ex.1 p.23 |
Ex.2-3 p.23 |
Ex.5 p.23 |
Ex.4 p.23, Ex.1-3 p.17 (WB) |
Ex.6 p.23, Ex.4 p.17 (WB) |
|
18 |
|
Моє домашнє життя. Речі у кімнаті. Введення лексичного матеріалу. Вправляння у читанні. с.24-25 |
Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті. |
bed, board game, bookcase, chair, clock, computer, clothes, guitar, poster, pet, fish, television (TV), toys |
Present Simple |
Ex.2 p.24, Ex.3 p.25, Ex.3 p.18 (WB) |
Ex.1 p.24 |
Talking point – p.25 |
Ex. 1-3 p.18 (WB) |
Ex.4 p.18 (WB) |
|
19 |
|
Моя кімната. Дизайн. Стверджувальні речення з have got. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних завдань. c.25 |
Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію |
|
Стверджу-вальні речення з have got. Використання also |
Ex.1,2 p.19 (Grammar), Ex.1 p.19 (Reading) |
Pronunciation – p.25 |
Ex.2 p.25 (Speaking) |
Ex.2-3 p.25 (Grammar), Ex.1-3 p.19 (WB) |
Ex.1-2 p. 19 (WB) |
|
20 |
|
Мої речі. Особисті речі та речі для навчання. Введення нової лексики. Вправляння в читанні. с.26-27 |
Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список. |
banana, chocolate, coat, football, gloves, hat, keys, scarf, wallet, water bottle |
Present Simple |
Ex.1-3 p.20 (WB) |
Ex.2 p.26, Pronunciation – p.27 (склади) |
About you – p.26 |
Ex.1 p.26 Ex.4 p.27, Ex.1-3 p.20 (WB) |
Ex.4 p.20 (WB) |
|
21 |
|
Мої речі. Заперечне речення з have got. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних вправ. с.27 |
Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки. |
|
Заперечне речення |
Ex.1 p.27, Ex.2 p.21 (WB) |
Ex.2 p.27 |
Ex.4 p.27 |
Ex.3 p.27, Ex.1 p.21 (WB) |
Ex.3-4 p.21 (WB) |
|
22 |
|
Опис речей. Порядок прикметників для однорідних означень. Вправляння в аудіюванні. с.28 |
Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками |
|
Порядок прикметників для однорідних означень |
Ex.1-2 p.28 |
Ex.3 p.28, Ex. 6-7 p.27, Ex.4-6 p.22 (WB) |
Ex. 4-5 p.28 |
Ex.1-2 p.22 (WB) |
Ex.3 p.22 (WB) |
|
23 |
|
Опис речей та їхнє місце знаходження. Складання анкети. Навчання письму. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.29 |
Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини. |
|
Питання і короткі відповіді з have got. |
Ex.1 p.29 |
Talking point – p.29 |
Ex.3 p.29, Talking point – p.29 |
Ex. 1-2 p.23, Ex.2 p.29 (Grammar), Ex.1 p.29 (складання анкети) |
Ex.1-2 p.23 (Writing) |
|
24 |
|
Креативність та інновації. Проєктна робота с.30-31 |
Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом |
fishbowl light rug shelf sofa |
Present Simple |
Ex.1-3 p.30, Ex. 4-5 p.31 |
Ex.7-8 p.31 |
Talking point – p.31 |
Ex.6, 8 p.31 |
підготувати проєкт «План нової спальної кімнати» |
|
25 |
|
Креативність та інновації. Захист проєктів с.30-31 |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, речі, хобі |
|
Present Simple |
інд. завдання |
інд. завдання |
захист проєктів |
інд. завдання |
інд. завдання |
|
26 |
|
Повторення та систематизація матеріалу за темами «Я та моя сім’я», «Мій дім та речі». Виконання тестових вправ. с.32-33 |
Повторення. Контроль |
|
|
Ex.1-3 p.32 (Vocabulary), Ex. 1 p.33 (Reading) |
Ex.1 p.33 (Listening) |
Ex.1 p.33 (Speaking) |
Ex.1,2 p.32-33 (Grammar), Ex. 1 p.33 (Writing) |
тест |
|
3. Дозвілля: харчування і свята (Unit 5-6. What can you do? Party time!) (с. 34-45) - 11 годин
|
|||||||||||
27 |
|
Заняття у вільний час. Активізація лексики. Вправляння у аудіюванні. с.34 |
Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту |
Заняття і уміння: cook paint play remember ride sail sing skate speak swim |
Present Simple |
Ex.1 p.34 |
Ex.1-2 p.34 |
за завданням вчителя |
Ex.1-2 p.24 (WB) |
Ex.3-4 p.24 (WB) |
|
28 |
|
Вільний час. Конструкції з can/can’t. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.35 |
Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь |
|
Модальне Can – стверджувальні, заперечні, питальні речення. Вимова та інтонація can\can’t в реченнях |
Ex.1 p.35, Ex.5 p.35, Ex.8 p.35, Ex. 1 p.25 (WB) |
Ex.4 p.35 |
Ex. 6-7 p.35 |
Ex.2 p.35, Ex. 2p.25 (WB) |
Ex.3 p.25 (WB) |
|
29 |
|
Частини тіла. Введення лексики. Вправляння у читанні. с.36 |
Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх |
arm, ear, eye, face, foot/feet, hair, hand, head, leg, mouth, nose, tooth/teeth |
Prepositions: in, on, behind, under |
Ex. 1,4 p.36 |
Ex. 2 p.36 |
Ex.4 p.36 |
Ex.1-2 p.26 (WB) |
Ex.4-5 p.26 (WB) |
|
30 |
|
Що ти можеш? Прийменники in, on, behind, under. Активізація лексики у монологічному та діалогічному мовленні c.37 |
Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей. |
in, on, behind, under |
to be |
Ex. 2 p.37 |
за завданням вчителя |
Talking point – p.37, Ex.1 p.37 (Speaking) |
Ex.1 p.37, Ex. 1-3, p.27 |
Ex.1-2 p.27 (Writing) |
|
31 |
|
Вечірка. Харчування. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні. c.38 |
Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом. Складають список продуктів. |
biscuits, bread, butter, cakes, cheese, chicken, chips, eggs, juice, lemonade, milk, pasta, potatoes, rice, soup, tomatoes |
|
Ex.1 p.38 |
Ex.4 p.38, Ex.3-5 p.28 (WB) |
Ex.3 p.38 |
Ex.2 p.38, Ex.1,3-5 p.28 (WB) |
Ex.2 p.28 (WB) |
|
32 |
|
Види їжі. Злічені і незлічені іменники. Some, any, lots of. Автоматизація лексики. Складання списку продуктів. Виконання лексико-комунікативних вправ. с.39 |
Розрізняють злічені і незлічені іменники відповідно до типу продуктів. Складають список продуктів для підготовки до вечірки |
|
some, any, lots of |
Ex.1 p.39, Ex.3 p.39 |
Ex.5 p.39 |
Ex.8 p.39 |
Ex.7 p.39, Ex.4 p.39, Ex.1-3 p.29 (WB) |
E. 4-6 p.29 (WB) |
|
33 |
|
Запрошення на вечірку. Час і місце. Введення нової лексики. Вправляння у читанні. с.40 |
Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні. Сприймають інформацію з листівки. |
дні тижня, дата, час |
|
Ex.1 p.40, Ex.2 p.40, Ex.3 p.30 |
Ex.2 p.40, Ex.4 p.41 |
Talking point – p.41 |
Ex.1 p.30 (WB) |
Ex.2 p.30 (WB) |
|
34 |
|
Запрошення на вечірку. Прийменники on, at, from, until. Написання листіви-запрошення. c.41 |
Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. Написання запрошення і бесіда на його основі |
Prepositions: on, at, from, until |
|
Ex.1 p.41, Ex.1 p.31 (WB) |
за завданням вчителя |
Ex.3 p.41, Ex.1 p.41 |
Ex.2-4 p.31 (WB), Ex.1 p.31 (Writing, WB) |
Ex.2 p.31 (Writing, WB) |
|
35 |
|
Свята в США. Вправляння в читанні, підготовка проєктної роботи. c.42-43 |
Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури. |
the American flag a parade fireworks a barbecue turkey pumpkin pie burgers corn on the cob sweet potatoes pecan pie |
|
Ex.1-4 p.42-43 |
Ex.6-7 p.43 |
Talking point – p.43 |
Ex.5 p.43, інд.завд. |
проєкт «модель веб-сторінки про свята в англомовній країні» |
|
36 |
|
Свята в Україні. Захист проєкту «Свята в США». Вправляння в читанні. Підготовка проєктної роботи. с.44-45 |
Презентують модель веб-сторінки про свята в англомовній країні. Можуть розповісти про свята і визначні дати. |
to get flowers to sing carols to wear vyshyvankas to wear fancy dress the New Year tree |
|
Ex.1-4 p.44 |
Ex.6-7 p.45 |
за завданням вчителя |
Ex.5 p.44, інд.завд. |
проєкт «модель веб-сторінки про свята в Україні» |
|
37 |
|
Свята в США в Україні. Захист проєкту «Свята в Україні». Виконання лексико-комунікативних завдань |
Презентують модель веб-сторінки про улюблене свято в Україні. |
|
|
за завданням вчителя |
за завданням вчителя |
за завданням вчителя |
тест |
тест |
|
4. Школа. Мій день (Unit 7. My day) (с. 46-49) - 5 годин
|
|||||||||||
38 |
|
Мій день. Щоденні справи. Час. Введення лексики. Вправляння в аудіюванні. с.46-47 |
Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії |
catch the bus to school, get dressed, get up, go to bed, have a shower, have breakfast, have dinner, have lunch, walk to school, wash your face |
Present Simple стверджувальні речення. |
Ex.1 p.46 |
Ex.4 p.46, Ex.6 p.47, Ex.3-5 p.32 (WB) |
Ex.2-3 p.46 |
Ex.1 p.32 (WB) |
Ex.5 p.46 |
|
39 |
|
Розпорядок дня. Present Simple у стверджувальних реченнях. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних завдань. Вправляння у монологічному говорінні. с.47 |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини. |
Present Simple стверджувальні речення. |
Вимова Present simple endings |
Ex.1 p.47 |
Ex.3 p.47, Ex.3-5 p.32 (WB) |
Ex.4 p.47 |
Ex.2 p.47, Ex.5 p.47, Ex.3-4 p.33 (WB) |
Ex.1-2 p.33 (WB) |
|
40 |
|
Час. Вправляння у читанні. Активізація лексики у діалогічному і монологічному мовленні. с.48 |
Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух. |
It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past … |
Заперечні речення в Present Simple |
Ex.1, 3-4 p.48 Ex.3 p.34 (WB) |
Ex.2 p.48 |
Ex.3 p.48 |
Ex.4 p.48, Ex.1 p.34 (WB) |
Ex.2,4 p.34 (WB) |
|
41 |
|
Розпорядок дня. Present Simple у заперечних реченнях. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.49 |
Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять. |
|
Present Simple – заперечні речення. |
Ex.1 p.49 |
Ex.2 p.49 |
Ex.3 p.49 |
Ex.4 p.49, Ex. 1 p.35 (Grammar, WB) |
Ex. 2 p.35 (Grammar, WB) |
|
42 |
|
Розпорядок дня футбольного гравця. Вправляння у діалогічному та монологічному мовленні. Виконання лексико-комунікативних завдань. с.49 |
Можуть розповісти про розпорядок дня футболіста. Опис розпорядку дня по годинах. |
|
|
Ex.1 p.49 |
за завданням вчителя |
Ex.2 p.49, Talking point – p.49 |
Ex.1 p.35 (WB, Writing) |
Ex.2 p.35 (WB, Writing) |
|
43 |
|
Контроль читання. Текст «» |
|
|
|
|
|
|
тест |
|
|
44 |
|
Контроль аудіювання. Текст «» |
|
|
|
|
|
|
тест |
|
|
45 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
тест |
|
|
46 |
|
Контроль говоріння за ситуаціями: … |
|
|
|
|
|
|
|
|
|