КТП до підручника Prepare 5 Ukrainian Edition на I семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника з англійської мови для 5 класу Prepare 5 Ukrainian Edition (Джоанна Коста, Мелані Вільямс, 2022 р.) на I семестр
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік

2023-2023

Семестр

І

Вчитель:

 

 

 

 

 

 

 

Клас

5 (група 1)

Підручник:

Англійська мова: підручник для 5 класу ЗЗСО (Джоанна Коста, Мелані Вільямс, 2022 р.)

 

 

 

 

 

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування і зміст уроку

Очікувані результати

Лексика і фонетика

Граматика

Рецептивні навички

Продуктивні навички

Домашнє завдання

Примітки

Зорове сприймання (читання)

Сприймання на слух (аудіювання)

Усна взаємодія (діалог), усне продуку-вання (монолог)

Писемне продуку-вання (письмо)

1. Я та моя сім’я

(Unit 0-2. In the classroom. All about me. My family) (с. 6-17) - 12 годин

 

1

 

Я та моя сім’я. Особисті дані: ім’я та вік. Числівники. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.6

Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе

the alphabet, numbers

питальні речення, a/an

Ex.4 p.6

Ex.1,2,3 p.6

Ex.3 p.6

Ex.1 p.4 (WB)

Ex.3 p.4 (WB),

пісня про числівники

 

2

 

Особисті дані та дні тижня. Питальні слова. Тренування лексики у діалогічному та монологічному мовленні.

с. 7

Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка

days of the week, numbers

how, what, how

за завданням вчителя

Ex.8 p.7

 

Ex.6 p.7

Ex.6  p.5 (WB)

Ex.2,3 p.4, Ex.4 p.5 (WB) - письмово

 

3

 

Мої особисті речі. Кольори. Артикль a/an. Введення нового лексичного матеріалу. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.8

Використовує невербальні засоби (жест), щоб

уточнити, що він/ вона хоче сказати.

the classroom, colours

Артикль a/an

Ex.1 p.8

(The classroom)

Ex.1 p.8 (Colours)

за завданням вчителя

Ex.7-8  p.6 (WB),

Ex.1  p.5 (WB)

Ex. 3 p.8 (SB)

 

4

 

День народження. Місяці. Вказівні займенники this, that, these, those. Виконання лексико-комунікативних завдань

с.9

Знаходить конкретну інформацію у списках

та виокремлює необхідні деталі

months

this, that, these, those

Ex. 1 p.9 (Grammar),

Ex. 2 p.6-7 (WB)

Ex. 1 p.9 (Vocabulary), Ex. 1 p.7 (WB)

Ex.2 p.9

Ex. 3 p.7 (WB)

Ex. 1 p.7 (WB, Writing) - письмово

 

5

 

Моє оточення. Друзі. Введення лексичного матеріалу. Вправляння в аудіюванні.

с.10

Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе

речі та люди

вказівні займенники

Ex.1 p.10,

Ex.2 p.8 (WB)

Ex.3-5 p.8 (WB),

Ex.2-3 p.10

Ex.4-5 p.10

Ex.2 p.8 (WB)

Ex. 1 p.8 (WB) - письмово,

Ex.1 p.10 (SB) - вивчити слова

 

6

 

Я і моє оточення. Присвійні займенники. Активізація лексики в монологічному та діалогічному мовленні.

с.11

Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік)  на слух і розпізнає в тексті

речі, люди та вік

присвійні займенники, to be в Present Simple

Ex.3 p.11,

Ex.2 p.9 (WB)

Ex.5,7 p.11

Ex.6 p.11

Ex.1-4 p.11,

Ex.1-3 p.9 (WB)

Ex. 1-3 p.9 (WB),

p.137 (SB) – вивчити правило

 

7

 

Національності. Введення нової лексики. Вправляння у читанні.

с.12-13

Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність)  на слух і розпізнає в тексті

Країни та національності

Вимова звука ə

Ex.1-2 p.12,

Ex.4 p.10 (WB)

Ex.4-5 p.13

Ex.1-2 p.12

Ex.2 p.12

Ex.3 p.10 (WB) - письмово

 

8

 

Національності і країни. Дієслово to be. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.13

Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження

 

to be в  Present Simple в однині та множині,  в заперечних реченнях

Ex.1 p.11 (WB)

Ex. 3 p.13

Ex.3 p.13

Ex. 2 p.13,

Ex.1-3 p.11 (WB)

 

Ex.2 p.11 (WB) - письмово

 

9

 

Родинні зв’язки. Введення нової лексики, вправляння у читанні.

с.14

Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці

Повторення лексики до теми Родина.

Вимова «and» у словоспо-лученнях

Ex. 1 p.14,

Ex.4-6 p.12 (WB)

 

Ex. 4 p.14,

Ex. 2 p.14

за завданням вчителя

Ex.4-6 p.12 (WB)

Ex.2-3 p.12 (WB)

 

10

 

Сім’я. Присвійні займенники. Активізація лексики у монологічному та діалогічному мовленні.

с.15

Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники

Laura’s son, my, your, his, her, our, their

possessive `s

Ex.4 p.13 (WB)

Ex. 5 p.15

відео

Ex.5 p.15

Ex.2,3,4 p.15

Ex.1-3 p.13 (WB)

 

11

 

Почуття.  Введення нової лексики. Вправляння у аудіюванні.

с.16

Можуть описати почуття і стани.

bored clever funny happy hot hungry

nice sad tired

to be

Ex.1 p.16

Ex.2-3 p.16,

Ex.3-4 p.14 (WB)

Ex.2 p.16

Ex.1 p.16,

Ex.1 p.14 (WB)

Ex.2-3 p.14 (WB)

 

12

 

Почуття та самопочуття, емоції. Активізація лексики та навчання письму. Дієслово to be у короткій відповіді. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.17

Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції

емоції

To be – короткі відповіді.

Ex.1 p.17

Ex.3 p.17

Ex.4-5 p.17

Ex.6 p.17,

Ex. 1-3 p. 15 (Grammar), Ex. 1-3 (Writing)

Ex.1 p.17 (Writing)

 

2. Мій дім та речі

(Unit 3-4. My home. My things) (с. 18-33) - 14 годин

 

13

 

Великобританія. Вправляння у читанні. Підготовка проєкту.

с.18-19

Читають короткі тексти про країни Великобританії.

Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

Англомовні країни і національність Welsh, Irish, Scottish, English

Present Simple

Ex. 1-4 p.18-19

Ex. 5,7,8 p.18

Talking points – p.19

Ex. 9 p.19

підготувати постер про англомовну країну на вибір за планом “Project” (с.19)

 

14

 

Великобританія та Україна. Захист проєктів.

с.20-21

Презентують результати проектної роботи. Дізнаються про нові факти.

Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста

Present Simple

Ex. 4 p.21

Ex. 1-4 p.18-19

Ex. 1 p.20,

захист проєктів

 

Ex. 4 p.21

підготувати постер про рідне місто/село, або будь-яке місто України на вибір за планом “Project”

(с.21)

 

15

 

Україна. Проєктна робота. Повторення.

с.20-21

Читають короткі тексти про міста України. Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. Презентують результати проектної роботи.

Назви визначних місць.

Present Simple

за завданням вчителя

за завданням вчителя

Talking points – p.21,

захист проєктів

тест

тест

 

16

 

Мій дім. Кімнати. Введення лексичного матеріалу. Вправляння у аудіюванні.

с.22

Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою.

Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room

hall kitchen living room toilet  bath door floor shower wall window

Present Simple

Ex. 1-2 p.22

Ex.4 p.22, Ex.4-6 p.16 (WB)

опис малюнка

Ex.1-2 p.16 (WB)

Ex. 3 p.16 (WB)

 

17

 

Мій дім. Розміщення кімнат і речей. Конструкції There is/ There are. Прийменники. Виконання лексико-комунікативних завдань.

c.23

Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку.

Конструкції There is/ there are; in/on

Present Simple

Ex.1 p.23

Ex.2-3 p.23

Ex.5 p.23

Ex.4 p.23,

Ex.1-3 p.17 (WB)

Ex.6 p.23,

Ex.4 p.17 (WB)

 

18

 

Моє домашнє життя. Речі у кімнаті. Введення лексичного матеріалу. Вправляння у читанні.

с.24-25

Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті.

bed, board game, bookcase, chair, clock, computer, clothes, guitar, poster, pet, fish, television (TV), toys

Present Simple

Ex.2 p.24,

Ex.3 p.25,

Ex.3 p.18 (WB)

Ex.1 p.24

Talking point – p.25

Ex. 1-3 p.18 (WB)

Ex.4 p.18 (WB)

 

19

 

Моя кімната. Дизайн. Стверджувальні речення з have got. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних завдань.

c.25

Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію

 

Стверджу-вальні речення з have got. Використання also

Ex.1,2 p.19 (Grammar),

Ex.1 p.19 (Reading)

Pronunciation – p.25

Ex.2 p.25 (Speaking)

Ex.2-3 p.25 (Grammar),

Ex.1-3 p.19 (WB)

Ex.1-2 p. 19 (WB)

 

20

 

Мої речі. Особисті речі та речі для навчання. Введення нової лексики. Вправляння в читанні.

с.26-27

Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список.

banana, chocolate, coat, football, gloves, hat, keys, scarf, wallet, water bottle

Present Simple

Ex.1-3 p.20 (WB)

Ex.2 p.26,

Pronunciation – p.27 (склади)

About you – p.26

Ex.1 p.26

Ex.4 p.27,

Ex.1-3 p.20 (WB)

Ex.4 p.20 (WB)

 

21

 

Мої речі. Заперечне речення з have got. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних вправ.

с.27

Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки.

 

Заперечне речення

Ex.1 p.27,

Ex.2 p.21 (WB)

Ex.2 p.27

Ex.4 p.27

Ex.3 p.27, Ex.1 p.21 (WB)

Ex.3-4 p.21 (WB)

 

22

 

Опис речей. Порядок прикметників для однорідних означень. Вправляння в аудіюванні.

с.28

Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками

 

Порядок прикметників для однорідних означень

Ex.1-2 p.28

Ex.3 p.28,

Ex. 6-7 p.27,

Ex.4-6 p.22 (WB)

Ex. 4-5 p.28

Ex.1-2 p.22 (WB)

Ex.3 p.22 (WB)

 

23

 

Опис речей та їхнє місце знаходження. Складання анкети. Навчання письму. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.29

Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини.

 

Питання і короткі відповіді з have got.

Ex.1 p.29

Talking point – p.29

Ex.3 p.29, Talking point – p.29

Ex. 1-2 p.23, Ex.2 p.29 (Grammar), Ex.1 p.29 (складання анкети)

Ex.1-2 p.23 (Writing)

 

24

 

Креативність та інновації. Проєктна робота

с.30-31

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом

fishbowl light rug shelf sofa

Present Simple

Ex.1-3 p.30, Ex. 4-5 p.31

Ex.7-8 p.31

Talking point – p.31

Ex.6, 8 p.31

підготувати проєкт «План нової спальної кімнати»

 

25

 

Креативність та інновації. Захист проєктів

с.30-31

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, речі, хобі

 

Present Simple

інд. завдання

інд. завдання

захист проєктів

інд. завдання

інд. завдання

 

26

 

Повторення та систематизація матеріалу за темами «Я та моя сім’я», «Мій дім та речі». Виконання тестових вправ.

с.32-33

Повторення. Контроль

 

 

Ex.1-3 p.32 (Vocabulary), Ex. 1 p.33 (Reading)

Ex.1 p.33 (Listening)

Ex.1 p.33 (Speaking)

Ex.1,2 p.32-33 (Grammar), Ex. 1 p.33 (Writing)

тест

 

3. Дозвілля: харчування і свята

(Unit 5-6. What can you do? Party time!) (с. 34-45) - 11 годин

 

27

 

Заняття у вільний час. Активізація лексики. Вправляння у аудіюванні.

с.34

Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту

Заняття і уміння:

cook paint play remember ride sail sing skate speak swim

Present Simple

Ex.1 p.34

Ex.1-2 p.34

за завданням вчителя

Ex.1-2 p.24 (WB)

Ex.3-4 p.24 (WB)

 

28

 

Вільний час. Конструкції з can/can’t. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.35

Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь

 

Модальне Can – стверджувальні, заперечні, питальні речення. Вимова та інтонація can\can’t в реченнях

Ex.1 p.35, Ex.5 p.35, Ex.8 p.35,

Ex. 1 p.25 (WB)

Ex.4 p.35

Ex. 6-7 p.35

Ex.2 p.35, Ex. 2p.25 (WB)

Ex.3 p.25 (WB)

 

29

 

Частини тіла. Введення лексики. Вправляння у читанні.

с.36

Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх

arm, ear, eye, face, foot/feet, hair, hand, head, leg, mouth, nose, tooth/teeth

Prepositions: in, on,

behind, under

Ex. 1,4 p.36

Ex. 2 p.36

Ex.4 p.36

Ex.1-2 p.26 (WB)

Ex.4-5 p.26 (WB)

 

30

 

Що ти можеш? Прийменники in, on, behind, under. Активізація лексики у монологічному та діалогічному мовленні

c.37

Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей.

in, on, behind, under

to be

Ex. 2 p.37

за завданням вчителя

Talking point – p.37,

Ex.1 p.37 (Speaking)

Ex.1 p.37, Ex. 1-3, p.27

Ex.1-2 p.27 (Writing)

 

31

 

Вечірка. Харчування. Введення нової лексики. Вправляння в аудіюванні.

c.38

Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом. Складають список продуктів.

biscuits, bread, butter, cakes, cheese, chicken, chips, eggs, juice, lemonade, milk, pasta, potatoes, rice, soup, tomatoes

 

Ex.1 p.38

Ex.4 p.38, Ex.3-5 p.28 (WB)

Ex.3 p.38

Ex.2 p.38, Ex.1,3-5 p.28 (WB)

Ex.2 p.28 (WB)

 

32

 

Види їжі. Злічені і незлічені іменники. Some, any, lots of. Автоматизація лексики. Складання списку продуктів. Виконання лексико-комунікативних вправ.

с.39

Розрізняють злічені і незлічені іменники відповідно до типу продуктів. Складають список продуктів для підготовки до вечірки

 

some, any, lots of

Ex.1 p.39, Ex.3 p.39

Ex.5 p.39

Ex.8 p.39

Ex.7 p.39,

Ex.4 p.39,

Ex.1-3 p.29 (WB)

E. 4-6 p.29 (WB)

 

33

 

Запрошення на вечірку. Час і місце. Введення нової лексики. Вправляння у читанні.

с.40

Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні. Сприймають інформацію з листівки.

дні тижня, дата, час

 

Ex.1 p.40,

Ex.2 p.40,

Ex.3 p.30

Ex.2 p.40,

Ex.4 p.41

Talking point – p.41

Ex.1 p.30 (WB)

Ex.2 p.30 (WB)

 

34

 

Запрошення на вечірку. Прийменники on, at, from, until. Написання листіви-запрошення.

c.41

Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. Написання запрошення і бесіда на його основі

Prepositions: on, at, from, until

 

Ex.1 p.41,

Ex.1 p.31 (WB)

за завданням вчителя

Ex.3 p.41, Ex.1 p.41

Ex.2-4 p.31 (WB),

Ex.1 p.31 (Writing, WB)

Ex.2 p.31 (Writing, WB)

 

35

 

Свята в США. Вправляння в читанні, підготовка проєктної роботи.

c.42-43

Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури.

the American flag a parade

fireworks

a barbecue

turkey pumpkin pie

burgers

corn on the cob sweet potatoes

pecan pie

 

Ex.1-4 p.42-43

Ex.6-7 p.43

Talking point – p.43

Ex.5 p.43, інд.завд.

проєкт «модель веб-сторінки про свята в англомовній країні»

 

36

 

Свята в Україні. Захист проєкту «Свята в США». Вправляння в читанні. Підготовка проєктної роботи.

с.44-45

Презентують модель веб-сторінки про свята в англомовній країні.

Можуть розповісти про свята і визначні дати.

to get flowers

to sing carols

to wear vyshyvankas

to wear fancy dress

the New Year tree

 

Ex.1-4 p.44

Ex.6-7 p.45

за завданням вчителя

Ex.5 p.44, інд.завд.

проєкт «модель веб-сторінки про свята в Україні»

 

37

 

Свята в США в Україні. Захист проєкту «Свята в Україні». Виконання лексико-комунікативних завдань

Презентують модель веб-сторінки про улюблене свято в Україні.

 

 

за завданням вчителя

за завданням вчителя

за завданням вчителя

тест

тест

 

4. Школа. Мій день

(Unit 7. My day) (с. 46-49) - 5 годин

 

38

 

Мій день. Щоденні справи. Час. Введення лексики. Вправляння в аудіюванні.

с.46-47

Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії

catch the bus to school, get dressed,

get up, go to bed, have a shower,

have breakfast, have dinner, have lunch,

walk to school, wash your face

Present Simple стверджувальні речення.

Ex.1 p.46

Ex.4 p.46,

Ex.6 p.47, Ex.3-5 p.32 (WB)

Ex.2-3 p.46

Ex.1 p.32 (WB)

Ex.5 p.46

 

39

 

Розпорядок дня. Present Simple у стверджувальних реченнях. Активізація лексики. Виконання лексико-комунікативних завдань. Вправляння у монологічному говорінні.

с.47

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини.

Present Simple стверджувальні речення.

Вимова Present simple endings

Ex.1 p.47

Ex.3 p.47,

Ex.3-5 p.32 (WB)

Ex.4 p.47

Ex.2 p.47, Ex.5 p.47, Ex.3-4 p.33 (WB)

Ex.1-2 p.33 (WB)

 

40

 

Час. Вправляння у читанні. Активізація лексики у діалогічному і монологічному мовленні.

с.48

Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух.

It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past …

Заперечні речення в Present Simple

Ex.1, 3-4 p.48

Ex.3 p.34 (WB)

Ex.2 p.48

Ex.3 p.48

Ex.4 p.48, Ex.1 p.34 (WB)

Ex.2,4 p.34 (WB)

 

41

 

Розпорядок дня. Present Simple у заперечних реченнях. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.49

Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять.

 

Present Simple – заперечні речення.

Ex.1 p.49

Ex.2 p.49

Ex.3 p.49

Ex.4 p.49, Ex. 1 p.35 (Grammar,

WB)

Ex. 2 p.35 (Grammar,

WB)

 

42

 

Розпорядок дня футбольного гравця. Вправляння у діалогічному та монологічному мовленні. Виконання лексико-комунікативних завдань.

с.49

Можуть розповісти про розпорядок дня футболіста. Опис розпорядку дня по годинах.

 

 

Ex.1 p.49

за завданням вчителя

Ex.2 p.49, Talking point – p.49

Ex.1 p.35 (WB, Writing)

Ex.2 p.35 (WB, Writing)

 

43

 

Контроль читання. Текст «»

 

 

 

 

 

 

тест

 

 

44

 

Контроль аудіювання. Текст «»

 

 

 

 

 

 

тест

 

 

45

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

тест

 

 

46

 

Контроль говоріння за ситуаціями: …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку