ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Фонікси |
UNIT 5. HOW MANY LEGS? Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, розуміє важливість допомоги іншим |
||||
49 |
|
How many legs? Скільки ніг? |
I’ve got big ears, a long nose, four legs, a tail |
|
50 |
|
Animals. Тварини. |
A mouth, teeth, short, dangerous, body, neck, tall. I am = I’m, I have got = I’ve got |
|
51 |
|
Reading (th, ee, oo). Читання. |
|
th, ee, oo |
52 |
|
Parts of the body. Частини тіла. |
Head, eyes, arm, toes, hand, fingers |
|
53 |
|
My face. Моє обличчя. |
|
|
54 |
|
Reading (g, ph, ou, ow). Читання. |
|
g, ph, ou, ow |
55 |
|
Let’s describe animals! Нумо описувати тварин! |
How many...can you see? I can see... |
|
56 |
|
Story time (animals). Ілюстрована розповідь про тварин. |
Coconuts, other, maybe, I’m scared, carefull |
|
57 |
|
Into your portfolio (animals). |
|
|
58 |
|
Into your portfolio (funny monsters). |
|
|
59 |
|
Revision (animals). Повторення. |
|
|
60 |
|
Revision (funny monsters). Повторення. |
|
|
UNIT 6. DOING THINGS. Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, розуміє важливість допомоги іншим |
||||
61 |
|
Doing things. Виконуючи дії. |
Wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school |
|
62 |
|
My day. Time. Мій день. Час. |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
63 |
|
Reading (ea, ng). Читання. |
Teacher, eat, pudding, swing I – my, you – your, my name, your name |
ea, ng |
64 |
|
What am I doing now? Що я роблю зараз? |
I’m playing, I’m jumping |
|
65 |
|
What is he/she doing now? Що він/вона робить зараз? |
He is sleeping, she is putting |
|
66 |
|
Reading (alk, all, o). Читання. |
Talk, walk, ball, monkey |
alk, all, o |
67 |
|
Reading. Present Continious. Questions and answers. |
|
|
68 |
|
Story time (photos). Ілюстрована розповідь про фото. |
|
|
69 |
|
Story time. |
|
|
70 |
|
Into your portfolio. Morning chant. |
|
|
71 |
|
Into your portfolio. My picture book. |
|
|
72 |
|
Revision. It’s lunch time. |
|
|
73 |
|
Revision. Is he looking at photos? |
|
|
UNIT 7. DO YOU LIKE CARROTS? Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, розуміє важливість допомоги іншим. Формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення. |
||||
74 |
|
Do you like carrots? Чи полюбляєш ти моркву? |
Yes, I do. No, I don’t |
|
75 |
|
Fruit. In the garden. Фрукти. У саду. |
Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange, picnic. An/a |
|
76 |
|
Reading (ch). Читання. |
I like hot chocolate but I don’t like milk. |
ch |
77 |
|
Vegetables. Овочі. |
Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
|
78 |
|
Parts of meal. What do I like to eat for breakfast, lunch and dinner? Частини їжі. Що я люблю їсти на сніданок, перекус та обід? |
|
|
79 |
|
Reading (wh, ir, er, ur). Читання. |
|
wh, ir, er, ur |
80 |
|
What does he/she likes to eat for breakfast, lunch and dinner? Що він/вона полюбляє їсти на сніданок, перекус та обід? |
|
-s |
81 |
|
Does he/she like chocolate? Чи він/вона любить шоколад? |
Does, doesn’t |
|
82 |
|
Story time (go to shop). Ілюстрована розповідь про похід до магазину. |
|
|
83 |
|
Story time (African dream). Ілюстрована розповідь про мрію. |
|
|
84 |
|
Into your portfolio (plate and cards with food). |
|
|
85 |
|
Into your portfolio (what do you like to eat?) |
|
|
86 |
|
Revision (food and drinks). Повторення. |
|
|
87 |
|
Revision (food and drinks). Повторення. |
King, Queen, Prince, Princess |
|
UNIT 8. SEASONS AND CLOTHES. Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, розуміє важливість допомоги іншим. Формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення. |
||||
88 |
|
Seasons and clothes. Пори року й одяг. |
It’s cold, it’s hot, it’s raining, it’s snowing, |
|
89 |
|
The weather in each season. Погода кожної пори року. |
It’s sunny, watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman |
|
90 |
|
Reading (ght). Читання. |
I have holidays in summer |
ght |
91 |
|
Tracy’s clothes. What is she putting in her suitcase? Одяг Трейсі. Що вона візьме у свою валізу? |
A jacket, sandals, a bikini, jeans, a T-shirt, a mask, trainers |
|
92 |
|
Luke’s clothes. What is he putting in his suitcase? Одяг Люка. Що він візьме у свою валізу? |
A cap, shorts |
|
93 |
|
His/her clothes. What are you wearing today? Його/її одяг. Що ти одягнеш сьогодні? |
Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat |
|
94 |
|
Reading (ir, oa, ear, air, ere). Читання. |
|
ir, oa, ear, air, ere |
95 |
|
The weather in autumn and winter. Погода восени та взимку. |
|
|
96 |
|
The weather in spring and summer. Погода навесні та влітку. |
|
|
97 |
|
The weather and clothes. Погода й одяг. |
|
|
98 |
|
What do you usually wear in autumn and winter? Що ти зазвичай одягаєш восени та взимку? |
|
|
99 |
|
What do you usually wear in spring and summer? Що ти зазвичай одягаєш навесні та влітку? |
|
|
100 |
|
Story time (my favourite season). Ілюстрована розповідь про улюблену пору року. |
|
|
101 |
|
Into your portfolio (my favourite season). |
|
|
102 |
|
Into your portfolio (my clothes). |
|
|
103 |
|
Revision (seasons and weather). Повторення. |
|
|
104 |
|
Revision (clothes). Повторення. |
|
|
105 |
|
Goodbye song. |
|
|