КТП "ENGLISH WITH SMILING SAM" 2 клас 2 семестр (3 години на тиждень)

Про матеріал
Розробки уроків для учнів 2 класу НУШ за програмою "TNGLISH WITH SMILING SAM"
Перегляд файлу

ІІ семестр

Дата

Тема уроку

Лексика

Фонікси

UNIT 5. HOW MANY LEGS? Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, розуміє важливість допомоги іншим

49

 

How many legs? Скільки ніг?

I’ve got big ears, a long nose, four legs, a tail

 

50

 

Animals. Тварини.

A mouth, teeth, short, dangerous, body, neck, tall.

I am = I’m, I have got = I’ve got

 

51

 

Reading (th, ee, oo). Читання.

 

th, ee, oo

52

 

Parts of the body. Частини тіла.

Head, eyes, arm, toes, hand, fingers

 

53

 

My face. Моє обличчя.

 

 

54

 

Reading (g, ph, ou, ow). Читання.

 

g, ph, ou, ow

55

 

Let’s describe animals! Нумо описувати тварин!

How many...can you see? I can see...

 

56

 

Story time (animals). Ілюстрована розповідь про тварин.

Coconuts, other, maybe, I’m scared, carefull

 

57

 

Into your portfolio (animals).

 

 

58

 

Into your portfolio (funny monsters).

 

 

59

 

Revision (animals). Повторення.

 

 

60

 

Revision (funny monsters). Повторення.

 

 

UNIT 6. DOING THINGS. Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, розуміє важливість допомоги іншим

61

 

Doing things. Виконуючи дії.

Wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

 

62

 

My day. Time. Мій день. Час.

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

 

63

 

Reading (ea, ng). Читання.

Teacher, eat, pudding, swing

I – my, you – your, my name, your name

ea, ng

64

 

What am I doing now? Що я роблю зараз?

I’m playing, I’m jumping

 

65

 

What is he/she doing now? Що він/вона робить зараз?

He is sleeping, she is putting

 

66

 

Reading (alk, all, o). Читання.

Talk, walk, ball, monkey

alk, all, o

67

 

Reading. Present Continious. Questions and answers.

 

 

68

 

Story time (photos). Ілюстрована розповідь про фото.

 

 

69

 

Story time.

 

 

70

 

Into your portfolio. Morning chant.

 

 

71

 

Into your portfolio. My picture book.

 

 

72

 

Revision. It’s lunch time.

 

 

73

 

Revision. Is he looking at photos?

 

 

UNIT 7. DO YOU LIKE CARROTS? Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, розуміє важливість допомоги іншим. Формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення.

74

 

Do you like carrots? Чи полюбляєш ти моркву?

Yes, I do. No, I don’t

 

75

 

Fruit. In the garden. Фрукти. У саду.

Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange, picnic.

An/a

 

76

 

Reading (ch). Читання.

I like hot chocolate but I don’t like milk.

ch

77

 

Vegetables. Овочі.

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato

 

78

 

Parts of meal. What do I like to eat for breakfast, lunch and dinner? Частини їжі. Що я люблю їсти на сніданок, перекус та обід?

 

 

79

 

Reading (wh, ir, er, ur). Читання.

 

wh, ir, er, ur

80

 

What does he/she likes to eat for breakfast, lunch and dinner? Що він/вона полюбляє їсти на сніданок, перекус та обід?

 

-s

81

 

Does he/she like chocolate? Чи він/вона любить шоколад?

Does, doesn’t

 

82

 

Story time (go to shop). Ілюстрована розповідь про похід до магазину.

 

 

83

 

Story time (African dream). Ілюстрована розповідь про мрію.

 

 

84

 

Into your portfolio (plate and cards with food).

 

 

85

 

Into your portfolio (what do you like to eat?)

 

 

86

 

Revision (food and drinks). Повторення.

 

 

87

 

Revision (food and drinks). Повторення.

King, Queen, Prince, Princess

 

UNIT 8. SEASONS AND CLOTHES. Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, розуміє важливість допомоги іншим. Формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення.

88

 

Seasons and clothes. Пори року й одяг.

It’s cold, it’s hot, it’s raining, it’s snowing,

 

89

 

The weather in each season. Погода кожної пори року.

It’s sunny, watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman

 

90

 

Reading (ght). Читання.

I have holidays in summer

ght

91

 

Tracy’s clothes. What is she putting in her suitcase? Одяг Трейсі. Що вона візьме у свою валізу?

A jacket, sandals, a bikini, jeans, a T-shirt, a mask, trainers

 

92

 

Luke’s clothes. What is he putting in his suitcase? Одяг Люка. Що він візьме у свою валізу?

A cap, shorts

 

93

 

His/her clothes. What are you wearing today? Його/її одяг. Що ти одягнеш сьогодні?

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat

 

94

 

Reading (ir, oa, ear, air, ere). Читання.

 

ir, oa, ear, air, ere

95

 

The weather in autumn and winter. Погода восени та взимку.

 

 

96

 

The weather in spring and summer. Погода навесні та влітку.

 

 

97

 

The weather and clothes. Погода й одяг.

 

 

98

 

What do you usually wear in autumn and winter? Що ти зазвичай одягаєш восени та взимку?

 

 

99

 

What do you usually wear in spring and summer? Що ти зазвичай одягаєш навесні та влітку?

 

 

100

 

Story time (my favourite season). Ілюстрована розповідь про улюблену пору року.

 

 

101

 

Into your portfolio (my favourite season).

 

 

102

 

Into your portfolio (my clothes).

 

 

103

 

Revision (seasons and weather). Повторення.

 

 

104

 

Revision (clothes). Повторення.

 

 

105

 

Goodbye song.

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
21 березня 2022
Переглядів
653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку