№ |
Дата |
|
Стор. |
ДЗ |
Прим. |
|||||||
Тема 1. Я і мій світ. |
||||||||||||
1 |
|
1.1 |
1) Читання. Українська молодь: права і обов'язки. |
6 |
|
|
||||||
2 |
|
2) Граматика. Підрядні речення. |
9 |
|
|
|||||||
3 |
|
3) Говоріння. Права дитини. |
12 |
|
|
|||||||
4 |
|
4) Аудіювання. Young People – Old Problems? |
13 |
|
|
|||||||
5 |
|
5) Письмо. Opinion Essay. |
14 |
|
|
|||||||
6 |
|
1.2 |
1) Читання. Враження від молодіжного табору. |
15 |
|
|
||||||
7 |
|
2) Граматика. Умовні речення трьох типів. |
17 |
|
|
|||||||
8 |
|
3) Говоріння. Моделі поведінки. |
20 |
|
|
|||||||
9 |
|
4) Аудіювання. On Tolerance. |
21 |
|
|
|||||||
10 |
|
5) Письмо. Advice-Seeking Letter. |
21 |
|
|
|||||||
11 |
|
1.3 |
1) Читання. Домашні обов'язки. |
22 |
|
|
||||||
12 |
|
2) Граматика. Зворотні та взаємні займенники. |
25 |
|
|
|||||||
13 |
|
3) Говоріння. Ведення домогосподарства. |
27 |
|
|
|||||||
14 |
|
4) Аудіювання. Spring House Cleaning. |
28 |
|
|
|||||||
15 |
|
5) Письмо. Портрет української молоді. |
29 |
|
|
|||||||
16 |
|
1.4 |
Розвиток інтегрованих навичок: Заняття для молоді. |
30 |
|
|
||||||
17 |
|
1.5 |
Тестування. Eating Doughnuts. |
32 |
|
|
||||||
18 |
|
Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|||||||
19 |
|
Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|||||||
Тема 2. Вподобання в їжі |
||||||||||||
20 |
|
2.1 |
1) Читання. Страви країн світу. |
36 |
|
|
||||||
21 |
|
2) Граматика. Сполучні слова. |
40 |
|
|
|||||||
22 |
|
3) Говоріння. Улюблені страви. |
42 |
|
|
|||||||
23 |
|
4) Аудіювання. Thanksgiving Morning. |
43 |
|
|
|||||||
24 |
|
5) Письмо. Recipe. |
44 |
|
|
|||||||
25 |
|
2.2 |
1) Читання. Мої вподобання в їжі. |
45 |
|
|
||||||
26 |
|
2) Граматика. Розділові запитання. |
48 |
|
|
|||||||
27 |
|
3) Говоріння. Їжа поза домом. |
50 |
|
|
|||||||
28 |
|
4) Аудіювання. Food Preferences. |
51 |
|
|
|||||||
29 |
|
5) Письмо. Descriptive Paragraph. |
52 |
|
|
|||||||
30 |
|
2.3 |
1) Читання. Корисна та шкідлива їжа. |
52 |
|
|
||||||
31 |
|
2) Граматика. Прислівники кількості. |
56 |
|
|
|||||||
32 |
|
3) Говоріння. Ти – те, що ти їси. |
58 |
|
|
|||||||
33 |
|
4) Аудіювання. A Funny Story. |
59 |
|
|
|||||||
34 |
|
5) Письмо. Проект Good Healthy Life. |
59 |
|
|
|||||||
35 |
|
2.4 |
Розвиток інтегрованих навичок: Збалансована дієта. |
60 |
|
|
||||||
36 |
|
2.5 |
Тестування. Eating Habits. |
62 |
|
|
||||||
37 |
|
Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|||||||
38 |
|
Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|||||||
Тема 3. Україна під мікроскопом |
||||||||||||
39 |
|
3.1 |
1) Читання. Політичне та громадське життя в Україні. |
66 |
|
|
||||||
40 |
|
2) Граматика. Дієслова стану. |
70 |
|
|
|||||||
41 |
|
3) Говоріння. Міжнародна співпраця України. |
72 |
|
|
|||||||
42 |
|
4) Аудіювання. Ukraine-EU Summit. |
73 |
|
|
|||||||
43 |
|
5) Письмо. News Report. |
74 |
|
|
|||||||
44 |
|
|
Семестровий контроль аудіювання |
|
|
|
||||||
45 |
|
|
Семестровий контроль читання |
|
|
|
||||||
46 |
|
|
Семестровий контроль письма |
|
|
|
||||||
47 |
|
|
Семестровий контроль говоріння |
|
|
|
||||||
48 |
|
|
Узагальнюючий урок |
|
|
|
||||||
49 |
|
3.2 |
1) Читання. Значення технічного прогресу. |
75 |
|
|
||||||
50
|
|
2) Граматика. Дієприкметники/дієприслівники в значенні прикметника. |
79 |
|
|
|||||||
51 |
|
3) Говоріння. Наукові відкриття. |
82 |
|
|
|||||||
52 |
|
4) Аудіювання. Experiments. |
83 |
|
|
|||||||
53 |
|
5) Письмо. Notice. |
84 |
|
|
|||||||
54 |
|
3.3 |
1) Читання. Подорож Україною. |
84 |
|
|
||||||
55 |
|
2) Граматика. Словотвір. |
89 |
|
|
|||||||
56 |
|
3) Говоріння. Туристичний маршрут Україною. |
91 |
|
|
|||||||
57 |
|
4) Аудіювання. Tourism in Ukraine. |
93 |
|
|
|||||||
58 |
|
5) Письмо. Проект Exploring Ukraine. |
93 |
|
|
|||||||
59 |
|
3.4 |
Розвиток інтегрованих навичок: Розвиваючи Україну. |
94 |
|
|
||||||
60 |
|
3.5 |
Тестування. Test Pack. |
95 |
|
|
||||||
61 |
|
Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|||||||
62 |
|
Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|||||||
Тема 4. Великі сподівання |
||||||||||||
63 |
|
4.1 |
1) Читання. Переживання щодо закінчення школи. |
100 |
|
|
||||||
64 |
|
2) Граматика. Дієслова непрямої мови. |
103 |
|
|
|||||||
65 |
|
3) Говоріння. Що таке кар'єра? |
104 |
|
|
|||||||
66 |
|
4) Аудіювання. After Graduation. |
107 |
|
|
|||||||
67 |
|
5) Письмо. Resume. |
107 |
|
|
|||||||
68 |
|
4.2 |
1) Читання. Як подолати хвилювання на екзамені? |
108 |
|
|
||||||
69 |
|
2) Граматика. Накази, прохання, поради в непрямій мові. |
111 |
|
|
|||||||
70 |
|
3) Говоріння. Навички 21 століття. |
114 |
|
|
|||||||
71 |
|
4) Аудіювання. Getting an Education. |
115 |
|
|
|||||||
72 |
|
5) Письмо. Job Interview Questions. |
116 |
|
|
|||||||
73 |
|
4.3 |
1) Читання. Поціновувачі талантів. |
117 |
|
|
||||||
74 |
|
2) Граматика. Непряма мова. |
122 |
|
|
|||||||
75 |
|
3) Говоріння. Роль мистецтва. |
124 |
|
|
|||||||
76 |
|
4) Аудіювання. Drama Class. |
125 |
|
|
|||||||
77 |
|
5) Письмо. Job Description. |
126 |
|
|
|||||||
78 |
|
4.4 |
Розвиток інтегрованих навичок: Ідеї для старт-апу. |
127 |
|
|
||||||
79 |
|
4.5 |
Тестування. Greater Reality. |
130 |
|
|
||||||
80 |
|
Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|||||||
81 |
|
Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|||||||
Тема 5. Глобальне усвідомлення |
||||||||||||
82 |
|
5.1 |
1) Читання. Визначні місця Канади. |
133 |
|
|
||||||
83 |
|
2) Граматика. Пасивний стан з модальними дієсловами. |
137 |
|
|
|||||||
84 |
|
3) Говоріння. Діяльність ЮНЕСКО. |
139 |
|
|
|||||||
85 |
|
4) Аудіювання. Wondering about Wonders. |
141 |
|
|
|||||||
86 |
|
5) Письмо. Informative Report. |
142 |
|
|
|||||||
87 |
|
5.2 |
1) Читання. Навчання в Австралії. |
143 |
|
|
||||||
88 |
|
2) Граматика. Повторення часових форм. |
148 |
|
|
|||||||
89 |
|
3) Говоріння. Обмін студентами. |
150 |
|
|
|||||||
90 |
|
4) Аудіювання. Connecting People. |
152 |
|
|
|||||||
91 |
|
5) Письмо. Survey Report. |
152 |
|
|
|||||||
92 |
|
5.3 |
1) Читання. Збираємось в Нову Зеландію. |
154 |
|
|
||||||
93 |
|
2) Граматика. Артиклі з назвами людей і місць. |
159 |
|
|
|||||||
94 |
|
3) Говоріння. Незвичайна Нова Зеландія. |
162 |
|
|
|||||||
95 |
|
4) Аудіювання. Interviews. |
162 |
|
|
|||||||
96 |
|
5) Письмо. Travel Experience. |
163 |
|
|
|||||||
97 |
|
5.4 |
Розвиток інтегрованих навичок: Фестиваль глобальної обізнаності. |
164 |
|
|
||||||
98 |
|
5.5 |
Тестування. New Zealand. |
166 |
|
|
||||||
99 |
|
Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|||||||
100 |
|
Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|||||||
101 |
|
|
Семестровий контроль аудіювання |
|
|
|
||||||
102 |
|
|
Семестровий контроль читання |
|
|
|
||||||
103 |
|
|
Семестровий контроль письма |
|
|
|
||||||
104 |
|
|
Семестровий контроль говоріння |
|
|
|
||||||
105 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
||||||