КТП Літературне читання

Про матеріал
Календарно - тематичне планування за підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В. «Українська мова та читання. 4 клас. У 2-х частинах. Частина 2» ІІ семестр
Перегляд файлу

                                                                

 

 

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

 

ІІ семестр

 

(3,5 години на тиждень)

 

За підручником: за підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В.

«Українська мова та читання. 4 клас.  У 2-х частинах. Частина 2»

 

URL : https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/3-4-dodatki.pdf

 

 

з/п

Вид роботи

Кількість робіт

І семестр

ІІ семестр

1

Аудіювання (письмово)

1

1

2

Навичка читання мовчки (письмово)

1

1

3

Усний переказ прочитаного твору

1

0

4

Навичка читання вголос (усно)

1

1

5

Робота з літературним твором

0

1

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Стор. підручн.

Дата

УКРАЇНА  З ДАВНІХ  ЧАСІВ  І ДО СЬОГОДЕННЯ

Наша самобутність

48.

Підсумок за розділом «Україна з давніх часів до сьогодення».

62

 

49.

Урок – вікторина «Сторінками прочитаних творів»

 

 

СІМ’Я – НАЙБІЛЬШИЙ  СКАРБ

50.

Ольга Рапацька «Осінній день». Створення

мультфільму. Складання плану до тексту.

63-65

 

51.

Ольга Рапацька «Осінній день». Створення

мультфільму. Складання плану до тексту.

65-69

 

52.

Василь Сухомлинський «Татко з мамою

посварилися…». Леся Вознюк «Татко і матуся».

Прислів’я.

69-70

 

53.

Складання есе «Один день із життя

дружної родини». Створення родинного дерева.

71

 

54.

Робота з дитячою книгою та інформацією «Все починається з родини».

 

 

55.

Саша Кочубей «Володарка лісу». Доповнення

прочитаного тексту. Переказування тексту від імені

героїні.

71-73

 

56.

За Тетяною Строкач «Сьома дочка» (інсценівка за

твором Василя Сухомлинського). Театралізація твору.

73-75

 

57.

Анна Багряна «Казка про тепло». Складання плану.

Переказ частини оповідання.

76-79

 

58.

Анна Багряна «Казка про тепло». Складання плану.

Переказ частини оповідання.

76-79

 

59.

Оксана Кротюк «Найсмачніша страва». Складання

розповіді з власного досвіду.

79

 

60.

Підсумок за розділом «Сім’я — найбільший

скарб».

80

 

61.

Робота з дитячою книгою та інформацією «Усна народна творчість».

 

 

62.

Діагностувальна робота. Аудіювання (письмово).

 

 

ЗИМОВИЙ  СЕРПАНТИН

63.

Леся Українка «Літо краснеє минуло». Вадим Скомаровський «Навкруги казкові шати». Добір   рубрик для лепбука.

81-82

 

64.

Наталія Абрамцева «Різдвяний сон».

Вивчення уривка твору напам’ять

82-84

 

65.

Ольга Кваша «Колядки» (репродукція). Юлія Смаль

«Різдвяна пригода». Складання розповіді про різдвяні

традиції рідного краю.

85-87

 

66.

Зимові обрядові пісні. Марія Косович «Щедрий вечір, Україно моя!». Катерина Перелісна «Коляда».

Створення буклета «Зимові свята в моїй родині».

88-89

 

67.

Зірка Мензатюк «Три дні старого року». Складання

плану.

89-91

 

68.

Робота з дитячою книгою та інформацією «В зимові шати вбралася земля».

 

 

69.

За матеріалами з вільних інтернет-джерел «Історія

сніговика». Дослідження «День сніговика».

 

 

70.

Олександр Копиленко «Їдальня для птахів».

Детальний переказ оповідання.

92-94

 

71.

Василь Мельник «Малюнок на снігу». Складання

продовження казки. Дослідження «Як орієнтуватись в лісі за прикметами».

95-97

 

72.

Оксана Іваненко «Бурулька». Складання кінцівки до

казки.

97-101

 

73.

Оксана Іваненко «Бурулька».

Переказ казки від імені персонажа (бурульки).

 Леся Вознюк «Зимові загадки»

97-101

 

74.

Діагностувальна робота. Навичка читання мовчки  (письмово).

102

 

75.

Робота з дитячою книгою та інформацією «Зимові пригоди у світі тварин».

 

 

76.

Підсумок за розділом «Зимовий серпантин».

 

 

ДИВОВИЖНИЙ СВІТ ДОВКОЛА

У світі науки і відкриттів

77.

За Володимиром Уткіним «Рослини-мандрівники».

Мінідослідження «Звідки походять рослини?».

Складання усного висловлювання.

103-104

 

78.

Яків Михлик «Мандри по дну морському».

Створення фотоколажу за власним задумом.

105-106

 

Знай та оберігай!

79.

Анатолій Давидов «У зимовому лісі» (уривок з

повісті «Березовий сік»). Визначення стилю тексту.

106-109

 

80.

Анатолій Давидов «У зимовому лісі» (уривок з

повісті «Березовий сік»).

Створення буклета / Написання допису для шкільного сайту (на вибір).

106-109

 

81.

Робота з дитячою книгою та інформацією «Цікавинки природи».

 

 

82.

Наталія Клевцова «На ставку». Переказування тексту

від імені персонажа. Створення пам’ятки.

 

 

83.

Оксана Шамрай «Джин». Створення презентації/ фотоколажу (на вибір).

109-111

 

84.

Ірина Андріївська «Якщо когось приручив…».

Складання продовження до оповідання.

112-114

 

85.

Ірина Андріївська «Якщо когось приручив…».

Складання продовження до оповідання.

112-114

 

86.

Олег Погинайко «Про що співають птахи?».

Дослідження медіа «Весняний спів птахів». Добір

рубрик для лепбука.

 

115-116

 

87.

За Марією Солтис-Смирновою «Жила собі урна».

Досліджуємо медіа. Зоряна Живка «Добре вдома».

Створення коміксу за сюжетом казки.

116-118

 

88.

Робота з дитячою книгою та інформацією «Природа потребує допомоги».

 

 

89.

За Марією Солтис-Смирновою «Жила собі урна».

Досліджуємо медіа. Зоряна Живка «Добре вдома».

Створення коміксу за сюжетом казки.

116-118

 

90.

Підсумок за розділом «Дивовижний світ довкола».

119

 

91.

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.

 

 

У СВІТІ ФАНТАСТИКИ

92.

Поняття про фантастичні твори. Сашко Дерманський «Про голодного Єті». Проєкт «Моя пригода з фантастичним героєм».

120-121

 

93.

Ігор Росоховатський «Універсальні ліки».

Інсценізація уривка. Дискусія на задану тему.

121-124

 

94.

Поліна Придибайло «Про чарівні ножиці й дівчинку

Емілію». Складання плану. Переказ тексту за планом.

125-127

 

95.

Робота з дитячою книгою та інформацією «Сторінками фантастичних творів».

 

 

96.

Леся Мовчун «Міжпланетна халепа». Дослідження

медіа «Сортування сміття». Створення буклета.

127-130

 

97.

Леся Мовчун «Міжпланетна халепа». Дослідження

медіа «Сортування сміття». Створення буклета.

127-130

 

98.

Підсумок за розділом «У світі фантастики».

131

 

НЕВИГАДАНІ ІСТОРІЇ З ЖИТТЯ ТВОЇХ РОВЕСНИКІВ

99.

Анатолій Савчук «Силомір». Дискусія на задану

тему.

132-133

 

100

Євген Дудар «Треба». Складання пам’ятки.

133-135

 

101

Віталія Савченко «Чарівні прутики». Переказування

сюжету оповідання за схемою.

135-138

 

102

Робота з дитячою книгою та інформацією «Пригоди твоїх ровесників».

 

 

103

Віталія Савченко «Чарівні прутики». Переказування

сюжету оповідання за схемою.

138-140

 

104

Підсумок за розділом «Невигадані історії з життя

твоїх ровесників».

141

 

105

Діагностична робота.

Навичка читання вголос (усно).

 

 

ЯК ЗНАЙТИ СЕБЕ ТА ПІДКОРИТИ СВІТ

106

Олександра Малаш «Я почую тебе скрізь». Дискусія

на задану тему.

142-144

 

107

Ольга Рапацька «Казка про маленьку мрію».

Складання розповіді.

144-145

 

108

Фелікс Гальперін «Перший крок у космос».

Складання розповіді.

145-147

 

109

Робота з дитячою книгою та інформацією «Твори зарубіжних письменників»».

 

 

 

110

Людмила Осадчук «Родина Борисовича». Головна

думка тексту. Складання розповіді.

147-149

 

111

Еліс Маклеррен. Переклад з англійської Олега

Заєздного. «Гора, що покохала пташку».

149-151

 

112

Еліс Маклеррен. Переклад з англійської Олега

Заєздного. «Гора, що покохала пташку».

151-154

 

113

Байки. Таїна Братченко «Склянка з водою».

Олександр Лук’яненко «Жаліслива качка».

154-155

 

114

Підсумок за розділом «Як знайти себе та

підкорити світ».

156

 

115

Літературна вікторина «Сторінками прочитаних творів»

 

 

116

 Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

docx
Додано
18 грудня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку