ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ІІ семестр
(3,5 години на тиждень)
За підручником: за підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В.
«Українська мова та читання. 4 клас. У 2-х частинах. Частина 2»
URL : https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/3-4-dodatki.pdf
№ з/п |
Вид роботи |
Кількість робіт |
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
1 |
Аудіювання (письмово) |
1 |
1 |
2 |
Навичка читання мовчки (письмово) |
1 |
1 |
3 |
Усний переказ прочитаного твору |
1 |
0 |
4 |
Навичка читання вголос (усно) |
1 |
1 |
5 |
Робота з літературним твором |
0 |
1 |
№
|
Тема уроку |
Стор. підручн. |
Дата |
УКРАЇНА З ДАВНІХ ЧАСІВ І ДО СЬОГОДЕННЯ Наша самобутність |
|||
48. |
Підсумок за розділом «Україна з давніх часів до сьогодення». |
62 |
|
49. |
Урок – вікторина «Сторінками прочитаних творів» |
|
|
СІМ’Я – НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ |
|||
50. |
Ольга Рапацька «Осінній день». Створення мультфільму. Складання плану до тексту. |
63-65 |
|
51. |
Ольга Рапацька «Осінній день». Створення мультфільму. Складання плану до тексту. |
65-69 |
|
52. |
Василь Сухомлинський «Татко з мамою посварилися…». Леся Вознюк «Татко і матуся». Прислів’я. |
69-70 |
|
53. |
Складання есе «Один день із життя дружної родини». Створення родинного дерева. |
71 |
|
54. |
Робота з дитячою книгою та інформацією «Все починається з родини». |
|
|
55. |
Саша Кочубей «Володарка лісу». Доповнення прочитаного тексту. Переказування тексту від імені героїні. |
71-73 |
|
56. |
За Тетяною Строкач «Сьома дочка» (інсценівка за твором Василя Сухомлинського). Театралізація твору. |
73-75 |
|
57. |
Анна Багряна «Казка про тепло». Складання плану. Переказ частини оповідання. |
76-79 |
|
58. |
Анна Багряна «Казка про тепло». Складання плану. Переказ частини оповідання. |
76-79 |
|
59. |
Оксана Кротюк «Найсмачніша страва». Складання розповіді з власного досвіду. |
79 |
|
60. |
Підсумок за розділом «Сім’я — найбільший скарб». |
80 |
|
61. |
Робота з дитячою книгою та інформацією «Усна народна творчість». |
|
|
62. |
Діагностувальна робота. Аудіювання (письмово). |
|
|
ЗИМОВИЙ СЕРПАНТИН |
|||
63. |
Леся Українка «Літо краснеє минуло». Вадим Скомаровський «Навкруги казкові шати». Добір рубрик для лепбука. |
81-82 |
|
64. |
Наталія Абрамцева «Різдвяний сон». Вивчення уривка твору напам’ять |
82-84 |
|
65. |
Ольга Кваша «Колядки» (репродукція). Юлія Смаль «Різдвяна пригода». Складання розповіді про різдвяні традиції рідного краю. |
85-87 |
|
66. |
Зимові обрядові пісні. Марія Косович «Щедрий вечір, Україно моя!». Катерина Перелісна «Коляда». Створення буклета «Зимові свята в моїй родині». |
88-89 |
|
67. |
Зірка Мензатюк «Три дні старого року». Складання плану. |
89-91 |
|
68. |
Робота з дитячою книгою та інформацією «В зимові шати вбралася земля». |
|
|
69. |
За матеріалами з вільних інтернет-джерел «Історія сніговика». Дослідження «День сніговика». |
|
|
70. |
Олександр Копиленко «Їдальня для птахів». Детальний переказ оповідання. |
92-94 |
|
71. |
Василь Мельник «Малюнок на снігу». Складання продовження казки. Дослідження «Як орієнтуватись в лісі за прикметами». |
95-97 |
|
72. |
Оксана Іваненко «Бурулька». Складання кінцівки до казки. |
97-101 |
|
73. |
Оксана Іваненко «Бурулька». Переказ казки від імені персонажа (бурульки). Леся Вознюк «Зимові загадки» |
97-101 |
|
74. |
Діагностувальна робота. Навичка читання мовчки (письмово). |
102 |
|
75. |
Робота з дитячою книгою та інформацією «Зимові пригоди у світі тварин». |
|
|
76. |
Підсумок за розділом «Зимовий серпантин». |
|
|
ДИВОВИЖНИЙ СВІТ ДОВКОЛА У світі науки і відкриттів |
|||
77. |
За Володимиром Уткіним «Рослини-мандрівники». Мінідослідження «Звідки походять рослини?». Складання усного висловлювання. |
103-104 |
|
78. |
Яків Михлик «Мандри по дну морському». Створення фотоколажу за власним задумом. |
105-106 |
|
Знай та оберігай! |
|||
79. |
Анатолій Давидов «У зимовому лісі» (уривок з повісті «Березовий сік»). Визначення стилю тексту. |
106-109 |
|
80. |
Анатолій Давидов «У зимовому лісі» (уривок з повісті «Березовий сік»). Створення буклета / Написання допису для шкільного сайту (на вибір). |
106-109 |
|
81. |
Робота з дитячою книгою та інформацією «Цікавинки природи». |
|
|
82. |
Наталія Клевцова «На ставку». Переказування тексту від імені персонажа. Створення пам’ятки. |
|
|
83. |
Оксана Шамрай «Джин». Створення презентації/ фотоколажу (на вибір). |
109-111 |
|
84. |
Ірина Андріївська «Якщо когось приручив…». Складання продовження до оповідання. |
112-114 |
|
85. |
Ірина Андріївська «Якщо когось приручив…». Складання продовження до оповідання. |
112-114 |
|
86. |
Олег Погинайко «Про що співають птахи?». Дослідження медіа «Весняний спів птахів». Добір рубрик для лепбука.
|
115-116 |
|
87. |
За Марією Солтис-Смирновою «Жила собі урна». Досліджуємо медіа. Зоряна Живка «Добре вдома». Створення коміксу за сюжетом казки. |
116-118 |
|
88. |
Робота з дитячою книгою та інформацією «Природа потребує допомоги». |
|
|
89. |
За Марією Солтис-Смирновою «Жила собі урна». Досліджуємо медіа. Зоряна Живка «Добре вдома». Створення коміксу за сюжетом казки. |
116-118 |
|
90. |
Підсумок за розділом «Дивовижний світ довкола». |
119 |
|
91. |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. |
|
|
У СВІТІ ФАНТАСТИКИ |
|||
92. |
Поняття про фантастичні твори. Сашко Дерманський «Про голодного Єті». Проєкт «Моя пригода з фантастичним героєм». |
120-121 |
|
93. |
Ігор Росоховатський «Універсальні ліки». Інсценізація уривка. Дискусія на задану тему. |
121-124 |
|
94. |
Поліна Придибайло «Про чарівні ножиці й дівчинку Емілію». Складання плану. Переказ тексту за планом. |
125-127 |
|
95. |
Робота з дитячою книгою та інформацією «Сторінками фантастичних творів». |
|
|
96. |
Леся Мовчун «Міжпланетна халепа». Дослідження медіа «Сортування сміття». Створення буклета. |
127-130 |
|
97. |
Леся Мовчун «Міжпланетна халепа». Дослідження медіа «Сортування сміття». Створення буклета. |
127-130 |
|
98. |
Підсумок за розділом «У світі фантастики». |
131 |
|
НЕВИГАДАНІ ІСТОРІЇ З ЖИТТЯ ТВОЇХ РОВЕСНИКІВ |
|||
99. |
Анатолій Савчук «Силомір». Дискусія на задану тему. |
132-133 |
|
100 |
Євген Дудар «Треба». Складання пам’ятки. |
133-135 |
|
101 |
Віталія Савченко «Чарівні прутики». Переказування сюжету оповідання за схемою. |
135-138 |
|
102 |
Робота з дитячою книгою та інформацією «Пригоди твоїх ровесників». |
|
|
103 |
Віталія Савченко «Чарівні прутики». Переказування сюжету оповідання за схемою. |
138-140 |
|
104 |
Підсумок за розділом «Невигадані історії з життя твоїх ровесників». |
141 |
|
105 |
Діагностична робота. Навичка читання вголос (усно). |
|
|
ЯК ЗНАЙТИ СЕБЕ ТА ПІДКОРИТИ СВІТ |
|||
106 |
Олександра Малаш «Я почую тебе скрізь». Дискусія на задану тему. |
142-144 |
|
107 |
Ольга Рапацька «Казка про маленьку мрію». Складання розповіді. |
144-145 |
|
108 |
Фелікс Гальперін «Перший крок у космос». Складання розповіді. |
145-147 |
|
109 |
Робота з дитячою книгою та інформацією «Твори зарубіжних письменників»».
|
|
|
110 |
Людмила Осадчук «Родина Борисовича». Головна думка тексту. Складання розповіді. |
147-149 |
|
111 |
Еліс Маклеррен. Переклад з англійської Олега Заєздного. «Гора, що покохала пташку». |
149-151 |
|
112 |
Еліс Маклеррен. Переклад з англійської Олега Заєздного. «Гора, що покохала пташку». |
151-154 |
|
113 |
Байки. Таїна Братченко «Склянка з водою». Олександр Лук’яненко «Жаліслива качка». |
154-155 |
|
114 |
Підсумок за розділом «Як знайти себе та підкорити світ». |
156 |
|
115 |
Літературна вікторина «Сторінками прочитаних творів» |
|
|
116 |
Підсумковий урок за І семестр |
|
|