Тема1. Я, моя родина та друзі.
|
Ключові компетентності:
громадянська компетентність - здатність учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства; комунікативна компетентність - здатність особистості застосовувати у конкретному виді спілкування знання мови, способи взаємодії з людьми, що оточують її та перебувають на відстані, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями;
Інтегровані змістові лінії:
Здоров‘я і безпека; Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
Громаданська відповідальність: Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
Learning outcomes: By the end of studying the topic, learners will be able to: ● introduce the members of their families ● describe family members and friends ● identify jobs ● talk about parents’ jobs ● write a paragraph about a family
|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Мовний інвентар
|
Комунікативна компетентність
|
CLIL
|
Домашнє завдання
|
|
|
|
Граматика
|
Лексика
|
Аудіювання/
Читання
|
Письмо/
Говоріння
|
1
|
|
Повертаємось до школи
|
a/an, the
займенники
to be
can
have got
like+ing
be going to
questions
|
Short beautiful
Thin
Slim
Handsome
Husband
Wife
Uncle
Aunt
Wander
Leap
Swing
Have fun
|
Впр 5,8 с 11
|
|
Maths.
World literature.
Folk tales.
(sequencing the story)
|
Впр 4 с 10
|
2
|
|
Дні тижня. Цифри. Класна кімната.
|
|
Впр 9 с 11
|
Впр 5 с 11
|
3
|
|
Моя родина
|
Впр 1 с 12
|
Впр 2 с 12
Впр 6 с 13
|
Впр 7 с 13
|
4
|
|
Хто як виглядає
|
Впр 3 с 14
Впр 6 с 15
|
Впр 4 с 14
|
Впр 8 с 15
|
5
|
|
Домашні обов’язки
|
Впр 1,2 с 16
|
Впр 6,7 с 17
|
Впр 10 с 17
|
6
|
|
Вільний час
|
Впр 1 с 18
|
Впр 4 с 19
|
Впр 5 с 19
|
7
|
|
Мої друзі
|
Впр 1,3 с 20
|
|
Впр 7 с 21
|
8
|
|
Мої вподобання
|
Впр 2 с 22
|
Впр 5,6 с 23
|
Впр 1 с 24 слова
|
9
|
|
Діагностувальна робота. Підсумковий урок.
|
Впр 2,3 с 24
|
Впр 4 с 25
|
Повторення
|
Тема 2. Шкільне життя.
|
Ключові компетентності:
комунікативна компетентність - здатність особистості застосовувати у конкретному виді спілкування знання мови, способи взаємодії з людьми, що оточують її та перебувають на відстані, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями;
проектно-технологічна компетентність - здатність учнів застосовувати знання, уміння та особистий досвід у предметно-перетворювальній діяльності;
соціальна компетентність - здатність особистості продуктивно співпрацювати з партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі.
Інтегровані змістові лінії:
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.
Learning outcomes: By the end of studying the topic, learners will be able to: ● identify their favourite activities at the lesson ● fully justify an ideal working day based on simple analysis of own preferences ● suspiciously present a perfect timetable ● sufficiently compare different working days/timetables ● opportunely use simple techniques to start and maintain a conversation with teachers/classmates ● make relevant suggestions based on the current topic of conversation
|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Мовний інвентар
|
Комунікативна компетентність
|
CLIL
|
Домашнє завдання
|
|
|
|
Граматика
|
Лексика
|
Аудіювання/
Читання
|
Письмо/
Говоріння
|
10
|
|
Моя школа
|
There is\there are
Must\mustn’t
Ступені порівняння прикметників
|
Whiteboard
Laptop
Globe
Map
Canteen
Pool
Gym
Laboratory
Science
Tidy the room
Take a shower
Subject
Have breakfast
|
Впр 1,3,4 с 28
|
Впр 5 с 29
|
Maths
Calculations
(finishing sentences)
|
Впр 8 с 29
|
11
|
|
Мій клас
|
Впр 1,4 с 30
|
Впр 5,6 с 31
|
Впр 8 с 31
|
12
|
|
Шкільні приладдя
|
Впр 1,3 с 32
|
Впр 6,7 с 33
|
Впр 8 с 33
|
13
|
|
Мій розклад
|
Впр 1,3 с 34
|
Впр 5,6 с 35
|
Впр 7 с 35
|
14
|
|
Мій улюблений предмет
|
Впр 1,2 с 36
|
Впр 7 с 37
|
Впр 8 с 37
|
15
|
|
Що я роблю на уроці
|
Впр 1,2,3 с 38
|
|
Впр 4 с 38
|
16
|
|
Свята та традиції моєї школи
|
|
Впр 7 с 39
|
Впр 8 с 39
|
17
|
|
Мій робочий день
|
Впр 2 с 40
|
Впр 3,4 с 41
|
Впр 7,8 с 41
|
18
|
|
Урок англійської мови
|
Впр 1 с 42
|
|
Впр 2 с 42
|
19
|
|
Діагностувальна робота. Підсумковий урок
|
|
Стор 43
|
Повторення
|
Тема 3. Рідне місто, село.
|
Ключові компетентності:
громадянська компетентність - здатність учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства;
соціальна компетентність - здатність особистості продуктивно співпрацювати з партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі.
Інтегровані змістові лінії:
Екологічна безпека та сталий розвиток: Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.
Громадянська відповідальність: Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.
Learning outcomes: By the end of studying the topic, learners will be able to: ● Reproduce the names of places and buildings in cities and villages. ● Тell about the history and historical places of his town. ● Reproduce the use of impersonal sentences, 'There is/are' structures and other structures to describe the world around us. ● Possess the skills and abilities of writing an informal letter with a description of the area.
|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Мовний інвентар
|
Комунікативна компетентність
|
CLIL
|
Домашнє завдання
|
|
|
|
Граматика
|
Лексика
|
Аудіювання/
Читання
|
Письмо/
Говоріння
|
20
|
|
Місцезнаходження
|
Plural nouns
Possessive case
Articles
Demonstrative pronouns
Prepositions of time and place
|
Post office
Monument
University
Church
Hospital
Cinema
Bus tour
Building
Prison
Treasury
Walking tour
Attraction
Festival
Orchard
Compass
Climate
|
Впр 1,2 с 44
|
Впр 3,4 с 44
|
Art.
Still life
(a mini project, following directions, solving problems)
|
Впр 6,8 с 45
|
21
|
|
Основні історичні та культурні відомості
|
Впр 1,2 с 46
|
|
Впр 4 с 47
|
22
|
|
Опис мого міста
|
Впр 1,2 с 48
|
Впр 3,5 с 49
|
Впр 6 с 49
|
23
|
|
Як пройти? Маршрутизація.
|
Впр 1,2 с 50
|
Впр 3,4 с 51
|
Впр 6 с 51
|
24
|
|
Два дні у Оксфорді
|
Впр 1,2 с 52
|
Впр 3,4 с 53
|
Впр 6 с 53
|
25
|
|
Одеса – Лондон. Порівняємо?
|
Впр 1,2 с 54
|
Впр 3,4 с 55
|
Впр 7 с 55
|
26
|
|
Місцеві проблеми
|
Впр 1,2 с 56
|
Впр 3 с 56
|
Впр 4,5 с 57
|
27
|
|
Моє улюблене місце
|
Впр 6 с 57
|
Впр 7 с 57
|
Впр 8 c 57
|
28
|
|
Діагностувальна робота. Підсумковий урок.
|
Впр 1 с 58
|
Впр 2 с 58
|
Повторення
|
Тема 4. Свята та традиції.
|
Ключові компетентності:
громадянська компетентність - здатність учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства;
загальнокультурна компетентність - здатність учня аналізувати та оцінювати досягнення національної та світової культури, орієнтуватися в культурному та духовному контексті сучасного суспільства, застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності;
Інтегровані змістові лінії:
Громадянська відповідальність: Порівнює свята й традиції в різних країнах.
Learning outcomes: By the end of studying the topic, learners will be able to: ● understand and operate the new words and grammar rules about holidays and traditions in Great Britain and Ukraine. ● talk about some holidays and special holidays. ● communicate with friends on the theme “Holidays”. ● recommend what to buy for the party. ● elicit main information about tradition in Ukraine and Britain
|
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Мовний інвентар
|
Комунікативна компетентність
|
CLIL
|
Домашнє завдання
|
|
|
|
Граматика
|
Лексика
|
Аудіювання/
Читання
|
Письмо/
Говоріння
|
29
|
|
Свята
|
Past simple
Future Simple
Will\be going to
|
Independence day
Fireworks
Selfie spot
Bring luck
Adopt a dog
Candy cane
Wreath
Reindeer
Sleigh
Candles
Cookies
present
|
Впр 1 с 60
Впр 4 с 61
|
Впр 6,7 с 61
|
History of Ukraine.
The Ukrainian cassacks
|
Впр 8 с 61
|
30
|
|
Свята в Україні
|
Впр 4,5 с 63
|
Впр 2,3 с 62
|
Впр 7 с 63
|
31
|
|
Розваги на вихідні
|
Впр 2 с 64
|
Впр 3 с 64
Впр 5 с 65
|
Впр 8 с 65
|
32
|
|
Новий Рік
|
Впр 1,2 с 66
|
Впр 3 с 66
Впр 4 с 67
|
Впр 6,8 с 67
|
33
|
|
Різдво
|
Впр 1,2 с 68
|
Впр 4 с 68
Впр 6 с 69
|
Впр 9 с 69
|
34
|
|
Улюблене свято
|
Впр 1,2 с 70
|
Впр 4,5 с 71
|
Впр 8 с71
|
35
|
|
День народження
|
Впр 1,2,3 с 72
|
Впр 6 с 73
|
Впр 7 с 73
|
36
|
|
Традиції святкування
|
Впр 2 с 74
|
|
Впр 7 с 74
|
37
|
|
Діагностувальна робота. Підсумковий урок.
|
|
Стор 75
|
Повторення
|
38
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
Повторення
|
39
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
Повторення
|
40
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
Повторення
|
41
|
|
Контроль говоріння (усно)
|
|
|
|
|
|
Повторення
|
42
|
|
Повторення
|
|
|
|
|
|
Повторення
|
43
|
|
Повторення
|
|
|
|
|
|
Повторення
|
44
|
|
Резервний урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|