КТП з англійської мови для 1 класу (3 години) на I семестр за підручником Smart Junior

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови на I семестр для 1 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2018 р. Планування здійснено за Державним стандартом початкової освіти (Затверджено постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87) та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко (1-2 класи) (Затверджено наказом МОН України від 08.10.2019 №1272)
Перегляд файлу

КТП з англійської мови для 1 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2018 р.

І семестр

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

1.

 

Module 1

Hello

Lesson 1a

Вітатися та представлятися

Особливості привітання

Hello, Goodbye, Hi, Bye

 

I’m + name

 

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів

Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

2.

 

Module 1

Hello

Lesson 1b

Розрізняти імена героїв книги

Особливості отримання інформації

Імена героїв:  Betty, Ron

I’m…What’s your name? My name’s …

 

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P

3.

 

Module 1

Hello

Lesson 1b

Запитувати про справи

Особливості отримання інформації

How are you? I`m fine. I`m great. I`m so-so.

How are you? I`m fine. I`m great. I`m so-so.

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

Вимова нових слів

Співати пісню

Діалогічне мовлення Р – P

4.

 

Module 1

Hello

Lesson 1c

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Розуміння та виконання інструкцій

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

Вимова нових слів

Вимова римівки

5.

 

Module 1

Hello

Let’s play

Розуміти та виконувати вказівки

Уміння уважно слухати

Рахунок від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати слова

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Монологічне мовлення

6.

 

Module 1

Hello

Project

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова

Вказувати відповідний малюнок

Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

7.

 

Module 1

Hello

Story

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: будь обережним, коли граєшся

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення T – P

8.

 

Smart World 1

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Т – P

9.

 

Smart Time 1

Рахувати від 1 до 5

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати слова

Обводити відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

10.

 

Module 1

Revision

Повторення структур, представлених у розділі

 

Розуміння значення мови

Активно використовувати мову, що вивчається

Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5

 

Закріплення конструкцій

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

 

11.

 

Module 1

Hello

TEST 1

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5

 

I’m + name

I’m…What’s your name?

My name’s …

Числівники від 1 до 5

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.140)

12.

 

Module 2

School

Lesson 2a

 

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

Уміння уважно слухати

red, blue, yellow, green

What colour is it?

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

13.

 

Module 2

School

Lesson 2.1a

 

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

Уміння уважно слухати

red, blue, yellow, green

What colour is it?

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P

Робота в групах: гра

Декламувати вірш

14.

 

Module 2

School

Lesson 2b

 

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

Уміння уважно слухати

brown, grey, pink, white, black

What colour is it?

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P

Робота в парах: гра

15.

 

Module 2

School

Lesson 2.1b

 

Називати шкільне приладдя

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Формування дбайливого ставлення до речей

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a…

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

16.

 

Module 2

School

Lesson 2.2b

 

Називати шкільне приладдя

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Формування дбайливого ставлення до речей

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a…

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

17.

 

Module 2

School

Lesson 2 c

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Уміння уважно слухати співрозмовника

desk, computer, rubber, apple

What’s that? It’s a/an …

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

18.

 

Module 2

School

Let’s play

Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Уміння уважно слухати

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

19.

 

Module 2

School

Project

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова

Запитувати та давати відповідь на питання.

Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

20.

 

Module 2

School

Story

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: не бери чужі речі без дозволу

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

21.

 

Smart World 2

Ознайомлення із культурою інших країн

Повага до традицій інших народів

Повторення лексики

Закріплення вивчених структур

Слухати пісню

Розфарбовувати автобус. Співати пісню

22.

 

Smart Time 2

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Повага до національних символів своєї країни та інших країн світу

Повторення лексики

 

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

Повторювати фрази з врав. Використвовувати їх у мовленні

23.

 

Module 2

Revision

Повторення структур, представлених у розділі

 

Розуміння значення мови

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Закріплення вивчених структур

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

 

24.

 

Module 2

School

TEST 2

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

What colour is it?

What’s this? It’s a…

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Розфарбовувати,  відмічати правильну відповідь

(ТВ р.141)

25.

 

Module 3

Family and Friends

Lesson 3a

Називати членів сім’ї

Повага до родини

father, mother, brother, sister

This is my …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

26.

 

Module 3

Family and Friends

Lesson 3.1a

Називати членів сім’ї

Повага до родини

father, mother, brother, sister

This is my …

Слухати та вказувати правильну відповідь

Розповідати вірш Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Монологічне мовлення

27.

 

Module 3

Family and Friends

Lesson 3 b

Запитувати і відповідати на запитання про належність

Повага до людей старшого віку

grandfather, grandmother, pony

Who’s that? It’s my …

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

28.

 

Module 3

Family and Friends

Lesson 3 c

Називати домашніх тварин

Повага до домашніх тварин

cat dog, bird, fish

This is my …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Монологічне мовлення

29.

 

Module 3

Family and Friends

Let’s play

Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї

Уміння уважно слухати

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother

Is that your …?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати слова

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

30.

 

Module 3

Family and Friends

Project

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Розповідати про свою сім’ю

Зробити сімейний альбом

31.

 

Module 3

Family and Friends

Story

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: ніколи не насміхайся над іншими

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

32.

 

Smart World 3

Ознайомлення із культурою своєї та  інших країн

Повага до традицій свого народу та інших народів

Повторення лексики

Закріплення вивчених структур

Слухати опис сім’ї

Повторювати речення за зразком

33.

 

 

Smart Time 3

Розрізняти назви тварин та їх дітей

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

father, mother, baby

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

З’єднувати малюнки, Називати їх

Намалювати родину тварин та розказати про них

34.

 

Module 3

Revision

Повторення структур, представлених у розділі

 

Розуміння значення мови

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Закріплення вивчених структур

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

 

35.

 

Module 3

Family and Friends

TEST 3

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish

This is my …

Who’s that? It’s my …

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Нумерувати, відмічати правильну відповідь

(ТВ р.142)

36.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4a

Розпізнавати числівники від 6 до 10

 

Етика спілкування з однолітками

Числівники від 6 до 10

How old are you?

I`m/You`re…

 

Слухати  нові слова. Слухати пісню

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Т – P (гра)

37.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4.1a

Розпізнавати числівники від 6 до 10

 

Етика спілкування з однолітками

Числівники від 6 до 10

How old are you?

I`m/You`re…

 

Слухати  слова.

Повторювати слова. Вказувати відповідний малюнок. Монологічне мовлення

38.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4b

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

 

Уміння уважно слухати співрозмовника

hungry, thirsty, happy, sad

Are you…?

Yes, I am./No, I`m not.

 

Слухати  нові слова.

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Т – P (імітувати настрій, стан)

39.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4.1b

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

 

Уміння уважно слухати співрозмовника

hungry, thirsty, happy, sad

Are you…?

Yes, I am./No, I`m not.

 

Слухати  слова.

Повторювати слова. Вказувати відповідний малюнок. Монологічне мовлення

40.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4c

Говорити про зовнішність

 

Формування навичок самооцінки

big, small, fat

He`s/She`s/It`s…

 

Слухати  нові слова.

Слухати монологи.

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення)

41.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4.1 с

Говорити про зовнішність

 

Формування навичок самооцінки

big, small, fat

He`s/She`s/It`s…

 

Слухати  слова та короткі повідомлення.

 

Виконувати вправи на сполучення. Описувати малюнки (монологічне мовлення)

42.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4 d

Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність

 

Особливості спілкування під час виконання мовних ігор

boy, girl, short, tall

Is he/she…?

Yes, he/she is./No, he/she isn`t.

 

Слухати  нові слова.

 

Повторювати слова. Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с.89) Діалогічне мовлення Р-Р (гра)

43.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4.1 d

Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність

 

Особливості спілкування під час виконання мовних ігор

boy, girl, short, tall, big, small, fat

Is he/she…?

Yes, he/she is./No, he/she isn`t. He`s/She`s/It`s…

 

 

Слухати  слова, монологи.

 

Повторювати слова. Вказувати відповідний малюнок. Знаходити відповідності. Описувати фотографії. Діалогічне мовлення Р-Р (гра)

44.

 

Module 4

You and Me

Revision

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

Повторення конструкцій

Слухати слова та речення

Відмічати або закреслювати варіанти відповідей

45.

 

Module 4

You and Me

Project

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

Повторення конструкцій

Слухати короткі повідомлення-описи людей

Відмічати варіанти відповідей, виконувати завдання на сполучення. Розігрування ситуацій.

46.

 

Revision

Smart Word 4

Розрізняти національні костюми різних народів

Повага до традицій інших народів

boy, girl, short, tall, big, small, fat, hungry, thirsty, happy, sad

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

З’єднувати малюнки, називати їх

47.

 

Підсумковий урок. Закріплення вивченого за семестр.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
16 липня 2022
Переглядів
3880
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку