КТП з англійської мови для 1 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2018 р.
І семестр
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
||||||||
1. |
|
Module 1 Hello Lesson 1a |
Вітатися та представлятися |
Особливості привітання |
Hello, Goodbye, Hi, Bye
|
I’m + name
|
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
|||
2. |
|
Module 1 Hello Lesson 1b |
Розрізняти імена героїв книги |
Особливості отримання інформації |
Імена героїв: Betty, Ron |
I’m…What’s your name? My name’s …
|
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь |
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P |
|||
3. |
|
Module 1 Hello Lesson 1b |
Запитувати про справи |
Особливості отримання інформації |
How are you? I`m fine. I`m great. I`m so-so. |
How are you? I`m fine. I`m great. I`m so-so. |
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь |
Вимова нових слів Співати пісню Діалогічне мовлення Р – P |
|||
4. |
|
Module 1 Hello Lesson 1c |
Розпізнавати числівники від 1 до 5 |
Розуміння та виконання інструкцій |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь |
Вимова нових слів Вимова римівки |
|||
5. |
|
Module 1 Hello Let’s play |
Розуміти та виконувати вказівки |
Уміння уважно слухати |
Рахунок від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати слова |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Монологічне мовлення |
|||
6. |
|
Module 1 Hello Project |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова |
Вказувати відповідний малюнок Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
7. |
|
Module 1 Hello Story |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: будь обережним, коли граєшся |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення T – P |
|||
8. |
|
Smart World 1 |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P |
|||
9. |
|
Smart Time 1 |
Рахувати від 1 до 5 |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати слова |
Обводити відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
10. |
|
Module 1 Revision |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Розуміння значення мови Активно використовувати мову, що вивчається |
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
Закріплення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок
|
|||
11. |
|
Module 1 Hello TEST 1 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
I’m + name I’m…What’s your name? My name’s … Числівники від 1 до 5 |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.140) |
|||
12. |
|
Module 2 School Lesson 2a
|
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
Уміння уважно слухати |
red, blue, yellow, green |
What colour is it? |
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
|||
13. |
|
Module 2 School Lesson 2.1a
|
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
Уміння уважно слухати |
red, blue, yellow, green |
What colour is it? |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P Робота в групах: гра Декламувати вірш |
|||
14. |
|
Module 2 School Lesson 2b
|
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
Уміння уважно слухати |
brown, grey, pink, white, black |
What colour is it? |
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в парах: гра |
|||
15. |
|
Module 2 School Lesson 2.1b
|
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Формування дбайливого ставлення до речей |
pencil, book, ruler, pen |
What’s this? It’s a… |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
16. |
|
Module 2 School Lesson 2.2b
|
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Формування дбайливого ставлення до речей |
pencil, book, ruler, pen |
What’s this? It’s a… |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
17. |
|
Module 2 School Lesson 2 c |
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Уміння уважно слухати співрозмовника |
desk, computer, rubber, apple |
What’s that? It’s a/an … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
|||
18. |
|
Module 2 School Let’s play |
Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Уміння уважно слухати |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple |
Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
19. |
|
Module 2 School Project |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова |
Запитувати та давати відповідь на питання. Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
20. |
|
Module 2 School Story |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: не бери чужі речі без дозволу |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
21. |
|
Smart World 2 |
Ознайомлення із культурою інших країн |
Повага до традицій інших народів |
Повторення лексики |
Закріплення вивчених структур |
Слухати пісню |
Розфарбовувати автобус. Співати пісню |
|||
22. |
|
Smart Time 2 |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Повага до національних символів своєї країни та інших країн світу |
Повторення лексики
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
Повторювати фрази з врав. Використвовувати їх у мовленні |
|||
23. |
|
Module 2 Revision |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Розуміння значення мови Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок
|
|||
24. |
|
Module 2 School TEST 2 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
What colour is it? What’s this? It’s a… What’s that? It’s a/an … Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Розфарбовувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.141) |
|||
25. |
|
Module 3 Family and Friends Lesson 3a |
Називати членів сім’ї |
Повага до родини |
father, mother, brother, sister |
This is my … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
26. |
|
Module 3 Family and Friends Lesson 3.1a |
Називати членів сім’ї |
Повага до родини |
father, mother, brother, sister |
This is my … |
Слухати та вказувати правильну відповідь |
Розповідати вірш Діалогічне мовлення Р – P (гра) Монологічне мовлення |
|||
27. |
|
Module 3 Family and Friends Lesson 3 b |
Запитувати і відповідати на запитання про належність |
Повага до людей старшого віку |
grandfather, grandmother, pony |
Who’s that? It’s my … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
28. |
|
Module 3 Family and Friends Lesson 3 c |
Називати домашніх тварин |
Повага до домашніх тварин |
cat dog, bird, fish |
This is my … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Монологічне мовлення |
|||
29. |
|
Module 3 Family and Friends Let’s play |
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї |
Уміння уважно слухати |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother |
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
30. |
|
Module 3 Family and Friends Project |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Розповідати про свою сім’ю Зробити сімейний альбом |
|||
31. |
|
Module 3 Family and Friends Story
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: ніколи не насміхайся над іншими |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
32. |
|
Smart World 3 |
Ознайомлення із культурою своєї та інших країн |
Повага до традицій свого народу та інших народів |
Повторення лексики |
Закріплення вивчених структур |
Слухати опис сім’ї |
Повторювати речення за зразком |
|||
33. |
|
Smart Time 3 |
Розрізняти назви тварин та їх дітей |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
father, mother, baby |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
З’єднувати малюнки, Називати їх Намалювати родину тварин та розказати про них |
|||
34. |
|
Module 3 Revision |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Розуміння значення мови Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок
|
|||
35. |
|
Module 3 Family and Friends TEST 3 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish |
This is my … Who’s that? It’s my …
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Нумерувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.142) |
|||
36. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4a |
Розпізнавати числівники від 6 до 10
|
Етика спілкування з однолітками |
Числівники від 6 до 10 |
How old are you? I`m/You`re…
|
Слухати нові слова. Слухати пісню |
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
37. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4.1a |
Розпізнавати числівники від 6 до 10
|
Етика спілкування з однолітками |
Числівники від 6 до 10 |
How old are you? I`m/You`re…
|
Слухати слова. |
Повторювати слова. Вказувати відповідний малюнок. Монологічне мовлення |
|||
38. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4b |
Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан
|
Уміння уважно слухати співрозмовника |
hungry, thirsty, happy, sad |
Are you…? Yes, I am./No, I`m not.
|
Слухати нові слова. |
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Т – P (імітувати настрій, стан) |
|||
39. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4.1b |
Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан
|
Уміння уважно слухати співрозмовника |
hungry, thirsty, happy, sad |
Are you…? Yes, I am./No, I`m not.
|
Слухати слова. |
Повторювати слова. Вказувати відповідний малюнок. Монологічне мовлення |
|||
40. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4c |
Говорити про зовнішність
|
Формування навичок самооцінки |
big, small, fat |
He`s/She`s/It`s…
|
Слухати нові слова. Слухати монологи. |
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення) |
|||
41. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4.1 с |
Говорити про зовнішність
|
Формування навичок самооцінки |
big, small, fat |
He`s/She`s/It`s…
|
Слухати слова та короткі повідомлення.
|
Виконувати вправи на сполучення. Описувати малюнки (монологічне мовлення) |
|||
42. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4 d |
Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність
|
Особливості спілкування під час виконання мовних ігор |
boy, girl, short, tall |
Is he/she…? Yes, he/she is./No, he/she isn`t.
|
Слухати нові слова.
|
Повторювати слова. Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с.89) Діалогічне мовлення Р-Р (гра) |
|||
43. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4.1 d |
Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність
|
Особливості спілкування під час виконання мовних ігор |
boy, girl, short, tall, big, small, fat |
Is he/she…? Yes, he/she is./No, he/she isn`t. He`s/She`s/It`s…
|
Слухати слова, монологи.
|
Повторювати слова. Вказувати відповідний малюнок. Знаходити відповідності. Описувати фотографії. Діалогічне мовлення Р-Р (гра) |
|||
44. |
|
Module 4 You and Me Revision |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики |
Повторення конструкцій |
Слухати слова та речення |
Відмічати або закреслювати варіанти відповідей |
|||
45. |
|
Module 4 You and Me Project |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики |
Повторення конструкцій |
Слухати короткі повідомлення-описи людей |
Відмічати варіанти відповідей, виконувати завдання на сполучення. Розігрування ситуацій. |
|||
46. |
|
Revision Smart Word 4 |
Розрізняти національні костюми різних народів |
Повага до традицій інших народів |
boy, girl, short, tall, big, small, fat, hungry, thirsty, happy, sad |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
З’єднувати малюнки, називати їх |
|||
47. |
|
Підсумковий урок. Закріплення вивченого за семестр. |
|||||||||