КТП з англійської мови для 2 класу (3 години) за підручником Smart Junior

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови на I та ІІ семестр для 2 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2019 р. Планування здійснено за Державним стандартом початкової освіти (Затверджено постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87) та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко (1-2 класи) (Затверджено наказом МОН України від 08.10.2019 №1272)
Перегляд файлу

 

 

КТП з англійської мови для 2 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2019 р.

І семестр

№ уроку

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний

діапазон

Граматика/

Фонетика

  1.  

 

Коригуюче навчання з теми «Тварини». Виконання тестових завдань. Робота з картками

Називати тварин.

Розуміти і виконувати прості інструкції

Екологічна безпека і сталий  розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам

Слухати слова

Опис тварин за малюнками

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

Вживає структури, представлені у розділі

  1.  

 

Коригуюче навчання з теми «Тварини». Правила читання голосних звуків у відкритому складі

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Екологічна безпека і сталий  розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Інсценування діалогу

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

Описує тварин. Розуміє усну мову, відповідно реагує

  1.  

 

Повторення вивченого. Діагностична робота з теми «Тварини»

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Екологічна безпека і сталий  розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Запитує і відповідає на запитання про тварин

  1.  

 

1a We are back, p. 4

 

 

Шкільне життя

Розуміти і виконувати прості інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)

Групове обговорення малюнку

Book, pen, pencil, ruler

Орфографія та вимова нових слів

Spell “B-O-O-K”.

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

  1.  

 

1a We are back, p. 5

 

 

Шкільне життя

Розуміти і виконувати прості інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering)

Рольова гра ‘Spelling’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Орфографія та вимова нових слів

Spell “B-O-O-K”.

Ставить і відповідає на прості запитання

  1.  

 

1b We are back, p. 6

 

 

Шкільне приладдя

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна

Прослуховує комікс та виконує завдання

Інсценування історії

Bag, rubber, computer, pencil case

What’s this?

What’s that?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету

  1.  

 

1b We are back, p. 7

 

 

Шкільне приладдя

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах : ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті

  1.  

 

1c We are back, p. 8-9

 

 

Числа 1 - 10

Описувати кількість предметів

Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси

Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів

Numbers 1-10

What are these? – They are…

Розпізнає числа у знайомому контексті.

Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів

  1.  

1 Story Time, pp. 10-11

 

 

Числа та кольори

Називати кількість предметів

Громадянська відповідальність:

вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує та інсценує історію

Робота в групі: ставить та відповідає на запитання

Star, welcome, kids

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає числа у знайомому контексті

  1.  

1 Smart World 1, p. 12

 

 

Шкільне життя

Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

виявляти толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)

Описує власне шкільне приладдя

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя

  1.  

1 Smart Time 1, p. 13

 

 

Числа 1-10

Називати число

Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Групова гра ‘Bingo’

Робота в парах: розшифрування загадки

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить і відповідає на запитання

  1.  

1 Revision/ Now I can Section, pp. 14-15

 

 

Шкільне приладдя

Вказувати на певний предмет та описувати його

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та виконує завдання (multiple choice)

Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті

  1.  

Phonics (f/v)

p. 100

 

 

Улюблені герої

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

feet, fat, fish, van, violin, vase

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /f/, /v/

  1.  

 

Діагностична робота з теми « Шкільне приладдя»

  1.  

2a Party Time, p.16

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Дозвілля (іграшки)

Називати іграшки, вказувати кількість

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає пісню “Presents”

Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок

Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball

How many…?

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

  1.  

2a Party Time, p.17

 

 

Дозвілля (іграшки)

Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів

  1.  

2b Party Time, p. 18

 

 

Свято (день народження)

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання

Інсценування коміксу

Balloon, cake, lollipop, hat

What are these? – They are…

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

  1.  

2b Party Time, p. 19

 

 

Свято (день народження)

Вітати зі святом

Підприємливість та фінансова

розуміти необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова гра “Doodling”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет

  1.  

2c Party time, p.20-21

 

 

Кольори

Називати колір

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує та читає діалог-комікс та виконує завдання (pointing)

Виконує завдання та називає кольори. Групова гра “Find the colour”

Colours  (orange, pink, brown, red etc)

What colour are they? – They are…

Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків

  1.  

2 Let’s play, p. 22

 

 

Дозвілля (іграшки)

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота  в парах:рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

  1.  

2 Project, p. 23

 

 

Свято (день народження)

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує та виконує інструкції

Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вітає зі святом, будуючи просте речення

  1.  

2 Smart World 2, p. 24

 

 

Свято (день матері)

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Робота в парах: опис малюнків

To make breakfast, card, to give, flower

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису подій

  1.  

2 Smart Time 2, p. 25

 

 

Кольори

Називати та описувати кольори

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису предметів

  1.  

2 Revision/

Now I can, pp. 26-27

 

 

Свято (день народження)

Називати предмети, пов’язані зі святом

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

  1.  

Phonics (m/n)

p. 101

 

 

Улюблені герої

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /m/, /n/

  1.  

 

Діагностична робота з теми « Дозвілля»

  1.  

3a Home and family, p. 28

 

 

Аналіз діагностичної роботи.

Я, моя родина і друзі

Представляти членів  родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Групова гра “Who’s that?”

father, mother, sister, brother

Who’s that? – It’s my…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

  1.  

3a Home and family, p. 29

 

 

Я, моя родина і друзі

Представляти членів  родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про членів своєї родини

  1.  

3b Home and family ,p. 30

 

 

Я, моя родина і друзі

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

grandfather, grandmother, bird, friend

Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

  1.  

3b Home and family ,p. 31

 

 

Я, моя родина і друзі

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини

  1.  

3c Home and family ,p. 32

 

 

Помешкання (умеблювання)

Вказувати на місцезнаходження предметів

Екологічна безпека і сталий розвиток:

Розуміння впливу  наших дій, охайності/

неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

puzzle, bed, wardrobe

Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under …

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

  1.  

3c Home and family ,p. 33

 

 

Помешкання (умеблювання)

Вказувати на місцезнаходження предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

  1.  

3 Smart World 3, p. 36

 

 

Помешкання (умеблювання)

Описувати власну кімнату

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Описує власну кімнату

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису помешкання

  1.  

3 Revision/ Now I can, pp. 38-39

 

 

Я, моя родина і друзі

Представляти членів родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Опис малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

  1.  

Phonics (æ/ɑ)

p. 102

 

 

Улюблені герої

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Cat, fat, hat, fin, fish, pink

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /æ/, /ɑ/

  1.  

 

Діагностична робота з теми «Я, моя родина і друзі»

  1.  

4a Friends, p. 40

 

 

Аналіз діагностичної роботи.

Я, моя родина і друзі

Називати кількість предметів

Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Групове обговорення виконаного завдання

Numbers 11-20

To have got

Розпізнає числа у знайомому контексті

  1.  

4b Friends, p. 42

 

 

Домашні улюбленці

Називати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Cat, dog, snake, rabbit

Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

  1.  

4b Friends, p. 43

 

 

Домашні улюбленці

Називати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців

  1.  

4с Friends, p. 44

 

 

Зовнішність

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Робота в парах: опис малюнків

Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes

He / She has got…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

  1.  

4с Friends, p. 45

 

Зовнішність

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: опис зовнішності інших людей

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

  1.  

4 Let’s play, p. 46

 

 

Зовнішність

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину

Mouth, nose, ears etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

  1.  

4 Project,

p. 47

 

 

Зовнішність

Описувати тварину

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів

Групова гра “Whose pet”?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

  1.  

4 Revision/

Now I can, pp. 50-51

 

 

Зовнішність

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

  1.  

 

Діагностична робота з теми «Зовнішність»

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого за семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

№ уроку

Дата/

уроки

Тематика ситуатив-ного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний

діапазон

Граматика/

Фонетика

1

 

Природа (тварини)

Вказувати кількість предметів

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханої пісні

Parrot, monkey, hippo

How many …?

Розпізнає слова на позначення у супроводі малюнків

2

 

Природа (тварини)

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова гра “Feel the animal”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

I can…

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин

3

 

Дозвілля

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Swim, run, talk, fly

Can you…?

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

4

 

Дозвілля

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: проведення інтерв’ю

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

5

 

Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing)

Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу

Elephant, penguin, crocodile, to jump

It can…

Продукує короткі фрази з описом тварин

6

 

Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах “Guess game”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази з описом тварин

7

 

Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

висловлюється про важливість допомоги тваринам

Прослуховує та читає комікс, виконує завдання

Групове інсценування коміксу

climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

8

 

Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис тварин

bison, horn, teeth, diver, beaver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

9

 

Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та грає в гру “Boardgame”

Опис тварин в усній формі

bear, river

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення на знайому тему

10

 

Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity)

Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин

11

 

Улюблені герої

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук /ʌ/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

duck, jumper, under

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /ʌ /

12

 

Тварини

Описувати тварин.

Ставити та відповідати на запитання

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає та прослуховує тексти, виконує завдання

Опис тварин в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин

13

 

Діагностична робота з теми «Тварини»

14

 

Аналіз діагностичної роботи. Я, мої друзі та родина (населений пункт)

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Відповідають на поставлені запитання

pet shop, toy shop, school, park

There is a…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

15

 

Я, мої друзі та родина (населений пункт)

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: гра ‘Where are you?’ з мапою

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

16

 

Я, мої друзі та родина (населений пункт)

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Supermarket, hospital, cinema, police station

There are…

Продукує короткі речення з описом міста

17

 

Я, мої друзі та родина (населений пункт)

Називати місця у місті

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом міста

18

 

Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

Restaurant, playground, zoo

Is there…?

Продукує короткі речення з описом міста

19

 

Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

20

 

Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує вказівки до гри та виконує їх

Групова гра  “Boardgame”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом міста

21

 

Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

22

 

Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

Усвідомлювати важливості культурної спадщини України

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис свого міста

church, garden, theatre, door, museum

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

23

 

Дозвілля (прогулянка)

Надавати та виконувати вказівки

Здоров’я і безпека:

обирати безпечний шлях пересування

Прослуховує та читає текст, виконує вказівки

Робота в парах: надання та виконання вказівок

Go straight, turn right, stop, don’t turn right

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає вказівки

24

 

Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо

Читає текст та малює план згідно нього

 

Групова гра “Hot card”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

25

 

Улюблені герої

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/tʃ/, /ʃ/)

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /tʃ/, /ʃ/

 

26

 

Моє місто

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Відповідають на поставлені запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

27

 

Діагностична робота з теми «Моє місто»

28

 

Аналіз діагностичної роботи. Харчування

Називати продукти

Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Співає пісню

Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc.

I like…

Розпізнає слова на позначення продуктів у знайомому контексті

29

 

Харчування

Називати продукти

Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

30

 

Харчування

Називати продукти

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea

I don’t like…

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

31

 

Харчування

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

32

 

Щоденні справи

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Здоров’я і безпека:

відповідальне ставдлення до режиму і розпорядку дня

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Get up, go to school, go home, go to bed

What time do you…?

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

33

 

Щоденні справи

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

34

 

Харчування

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та читає історію

Групове обговорення прослуханої історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

35

 

Харчування

Описувати власне харчування

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної (кулінарної) спадщини України

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching)

Робота в парах: обговорення національних страв

Cabbage, beetroot, fruit, sour cream

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

36

 

Харчування

Описувати власне харчування

Підприємливість та фінансова грамотність:

орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Групове обговорення піраміди харчування

fish, soup, beans, bread, salad, chicken

How much is …? How much are …?

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

37

 

Харчування

Описувати власне харчування

Підприємливість та фінансова грамотність:

орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе

Прослуховує та читає текст вчителя

Інсценування діалогу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

38

 

Харчування

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

39

 

Харчування

Описувати власне харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

for breakfast/lunch/ dinner

I have …for breakfast/lunch/ dinner

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

40

 

Улюблені герої

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/θ/, / ð/)

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Thin, thirteen, teeth, this, that, mother

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /θ/,

 / ð/

 

41

 

Моя улюблена їжа

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

42

 

Моя улюблена їжа

Описувати власне харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Малює своє меню та презентує малюнок в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

43

 

Діагностична робота з теми «Моя улюблена їжа»

44

 

Аналіз діагностичної роботи. Предмети одягу

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

jeans, T-shirt, dress, shirt

I’m wearing…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

45

 

Предмети одягу

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення одягу партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

46

 

Предмети одягу

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

shorts, glasses, trainers

He is wearing / She is wearing

Продукує короткі речення з описом одягу людини

47

 

Предмети одягу

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

48

 

Предмети одягу

Описувати одяг

Громадська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до людей, до культурної спадщини різних країн

Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching)

Висловлює власні враження щодо прочитаного

jacket, socks, trousers, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

49

 

Предмети одягу

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах “Guess game”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

50

 

Предмети одягу

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Здоров’я і безпека:

правильний вибір одягу залежно від пори року і  погоди

 

Читає та прослуховує текст та інсценує історію

Робота в парах, гра “Guess who”

spring, summer, autumn, winter

Is he/she wearing…?

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

51

 

Предмети одягу

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Створює топ-модель та описує її одяг

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

52

 

Хобі

Розповідати про професію

Здоров’я і безпека:

Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис професій

student, football, origami, paper animals

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом професії

53

 

Предмети одягу

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Групове обговорення малюнків

Silk, wool, cotton

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

54

 

Предмети одягу

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Групова робота “Describe the picture”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

55

 

Улюблені герої

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/aɪ/, / oʊ /)

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

White, kite, rice, home, rose, nose

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /aɪ/, / oʊ/

 

56

 

Одяг

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Групове обговорення малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

57

 

Діагностична робота з теми «Одяг»

58

 

Аналіз діагностичної роботи. Розвиток навичок усного мовлення

59

 

Урок читання. Вдосконалення навичок читання

60

 

Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу за 2 семестр

61

 

Узагальнення вивченого матеріалу за рік

62

 

Перегляд навчального мультфільму та його обговорення

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лопаткевич Світлана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
16 липня 2022
Переглядів
4690
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку