КТП з англійської мови для 2 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2019 р.
І семестр
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/ Фонетика |
||||||
|
|
Коригуюче навчання з теми «Тварини». Виконання тестових завдань. Робота з картками |
Називати тварин. Розуміти і виконувати прості інструкції |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам |
Слухати слова |
Опис тварин за малюнками |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Вживає структури, представлені у розділі |
|
|
Коригуюче навчання з теми «Тварини». Правила читання голосних звуків у відкритому складі |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Інсценування діалогу |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Описує тварин. Розуміє усну мову, відповідно реагує |
|
|
Повторення вивченого. Діагностична робота з теми «Тварини» |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Запитує і відповідає на запитання про тварин |
|
1a We are back, p. 4
|
Шкільне життя |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру) |
Групове обговорення малюнку |
Book, pen, pencil, ruler |
Орфографія та вимова нових слів Spell “B-O-O-K”. |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
|
1a We are back, p. 5
|
Шкільне життя |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering) |
Рольова гра ‘Spelling’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Орфографія та вимова нових слів Spell “B-O-O-K”. |
Ставить і відповідає на прості запитання |
|
1b We are back, p. 6
|
Шкільне приладдя |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Інсценування історії |
Bag, rubber, computer, pencil case |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету |
|
1b We are back, p. 7
|
Шкільне приладдя |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті |
|
1c We are back, p. 8-9
|
Числа 1 - 10 |
Описувати кількість предметів |
Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси |
Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів |
Numbers 1-10 |
What are these? – They are… |
Розпізнає числа у знайомому контексті. Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів |
|
1 Story Time, pp. 10-11
|
Числа та кольори |
Називати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та інсценує історію |
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання |
Star, welcome, kids |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
1 Smart World 1, p. 12
|
Шкільне життя |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching) |
Описує власне шкільне приладдя |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя |
|
1 Smart Time 1, p. 13
|
Числа 1-10 |
Називати число |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Групова гра ‘Bingo’ |
Робота в парах: розшифрування загадки |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
|
1 Revision/ Now I can Section, pp. 14-15
|
Шкільне приладдя |
Вказувати на певний предмет та описувати його |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice) |
Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті |
|
Phonics (f/v) p. 100
|
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
feet, fat, fish, van, violin, vase |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /f/, /v/ |
|
|
Діагностична робота з теми « Шкільне приладдя» |
|||||||
|
2a Party Time, p.16
|
Аналіз діагностичної роботи. Дозвілля (іграшки) |
Називати іграшки, вказувати кількість |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню “Presents” |
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
|
2a Party Time, p.17
|
Дозвілля (іграшки) |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів |
|
2b Party Time, p. 18
|
Свято (день народження) |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання |
Інсценування коміксу |
Balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
2b Party Time, p. 19
|
Свято (день народження) |
Вітати зі святом |
Підприємливість та фінансова розуміти необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова гра “Doodling” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет |
|
2c Party time, p.20-21
|
Кольори |
Називати колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує та читає діалог-комікс та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання та називає кольори. Групова гра “Find the colour” |
Colours (orange, pink, brown, red etc) |
What colour are they? – They are… |
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків |
|
2 Let’s play, p. 22
|
Дозвілля (іграшки) |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах:рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
2 Project, p. 23
|
Свято (день народження) |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує та виконує інструкції |
Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вітає зі святом, будуючи просте речення |
|
2 Smart World 2, p. 24
|
Свято (день матері) |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: опис малюнків |
To make breakfast, card, to give, flower |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису подій |
|
2 Smart Time 2, p. 25
|
Кольори |
Називати та описувати кольори |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису предметів |
|
2 Revision/ Now I can, pp. 26-27
|
Свято (день народження) |
Називати предмети, пов’язані зі святом |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’ |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
Phonics (m/n) p. 101
|
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /m/, /n/ |
|
|
Діагностична робота з теми « Дозвілля» |
|||||||
|
3a Home and family, p. 28
|
Аналіз діагностичної роботи. Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Групова гра “Who’s that?” |
father, mother, sister, brother |
Who’s that? – It’s my… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|
3a Home and family, p. 29
|
Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про членів своєї родини |
|
3b Home and family ,p. 30
|
Я, моя родина і друзі |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
|
3b Home and family ,p. 31
|
Я, моя родина і друзі |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини |
|
3c Home and family ,p. 32
|
Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу наших дій, охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
puzzle, bed, wardrobe |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
|
3c Home and family ,p. 33
|
Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
|
3 Smart World 3, p. 36
|
Помешкання (умеблювання) |
Описувати власну кімнату |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Описує власну кімнату |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису помешкання |
|
3 Revision/ Now I can, pp. 38-39
|
Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Опис малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|
Phonics (æ/ɑ) p. 102
|
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Cat, fat, hat, fin, fish, pink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /æ/, /ɑ/ |
|
|
Діагностична робота з теми «Я, моя родина і друзі» |
|||||||
|
4a Friends, p. 40
|
Аналіз діагностичної роботи. Я, моя родина і друзі |
Називати кількість предметів |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Групове обговорення виконаного завдання |
Numbers 11-20 |
To have got |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
4b Friends, p. 42
|
Домашні улюбленці |
Називати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Cat, dog, snake, rabbit |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t. |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
|
4b Friends, p. 43
|
Домашні улюбленці |
Називати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців |
|
4с Friends, p. 44
|
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: опис малюнків |
Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes |
He / She has got… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
|
4с Friends, p. 45
|
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: опис зовнішності інших людей |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
|
4 Let’s play, p. 46
|
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину |
Mouth, nose, ears etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
|
4 Project, p. 47
|
Зовнішність |
Описувати тварину |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів |
Групова гра “Whose pet”? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
|
4 Revision/ Now I can, pp. 50-51
|
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
|
|
Діагностична робота з теми «Зовнішність» |
|||||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематика ситуатив-ного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/ Фонетика |
|||||||
1 |
|
Природа (тварини) |
Вказувати кількість предметів |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханої пісні |
Parrot, monkey, hippo |
How many …? |
Розпізнає слова на позначення у супроводі малюнків |
|
2 |
|
Природа (тварини) |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Feel the animal” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
I can… |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин |
|
3 |
|
Дозвілля |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Swim, run, talk, fly |
Can you…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
|
4 |
|
Дозвілля |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
|
5 |
|
Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing) |
Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу |
Elephant, penguin, crocodile, to jump |
It can… |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
6 |
|
Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guess game” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
7 |
|
Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує та читає комікс, виконує завдання |
Групове інсценування коміксу |
climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
8 |
|
Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис тварин |
bison, horn, teeth, diver, beaver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
9 |
|
Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та грає в гру “Boardgame” |
Опис тварин в усній формі |
bear, river |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення на знайому тему |
|
10 |
|
Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity) |
Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
|
11 |
|
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук /ʌ/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
duck, jumper, under |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /ʌ / |
|
12 |
|
Тварини |
Описувати тварин. Ставити та відповідати на запитання |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає та прослуховує тексти, виконує завдання |
Опис тварин в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
|
13 |
|
Діагностична робота з теми «Тварини» |
||||||||
14 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Я, мої друзі та родина (населений пункт) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Відповідають на поставлені запитання |
pet shop, toy shop, school, park |
There is a… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|
15 |
|
Я, мої друзі та родина (населений пункт) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: гра ‘Where are you?’ з мапою |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|
16 |
|
Я, мої друзі та родина (населений пункт) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Supermarket, hospital, cinema, police station |
There are… |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
17 |
|
Я, мої друзі та родина (населений пункт) |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
18 |
|
Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
Restaurant, playground, zoo |
Is there…? |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
19 |
|
Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
|
20 |
|
Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує вказівки до гри та виконує їх |
Групова гра “Boardgame” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
21 |
|
Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
|
22 |
|
Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: Усвідомлювати важливості культурної спадщини України |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис свого міста |
church, garden, theatre, door, museum |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
|
23 |
|
Дозвілля (прогулянка) |
Надавати та виконувати вказівки |
Здоров’я і безпека: обирати безпечний шлях пересування |
Прослуховує та читає текст, виконує вказівки |
Робота в парах: надання та виконання вказівок |
Go straight, turn right, stop, don’t turn right |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає вказівки |
|
24 |
|
Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо |
Читає текст та малює план згідно нього
|
Групова гра “Hot card” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
|
25 |
|
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/tʃ/, /ʃ/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /tʃ/, /ʃ/
|
|
26 |
|
Моє місто |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Відповідають на поставлені запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
|
27 |
|
Діагностична робота з теми «Моє місто» |
||||||||
28 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Харчування |
Називати продукти |
Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Співає пісню |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc. |
I like… |
Розпізнає слова на позначення продуктів у знайомому контексті |
|
29 |
|
Харчування |
Називати продукти |
Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|
30 |
|
Харчування |
Називати продукти |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea |
I don’t like… |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|
31 |
|
Харчування |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
32 |
|
Щоденні справи |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Здоров’я і безпека: відповідальне ставдлення до режиму і розпорядку дня |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Get up, go to school, go home, go to bed |
What time do you…? |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
|
33 |
|
Щоденні справи |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
|
34 |
|
Харчування |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає історію |
Групове обговорення прослуханої історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|
35 |
|
Харчування |
Описувати власне харчування |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної (кулінарної) спадщини України |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching) |
Робота в парах: обговорення національних страв |
Cabbage, beetroot, fruit, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|
36 |
|
Харчування |
Описувати власне харчування |
Підприємливість та фінансова грамотність: орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Групове обговорення піраміди харчування |
fish, soup, beans, bread, salad, chicken |
How much is …? How much are …? |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|
37 |
|
Харчування |
Описувати власне харчування |
Підприємливість та фінансова грамотність: орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе |
Прослуховує та читає текст вчителя |
Інсценування діалогу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
38 |
|
Харчування |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
39 |
|
Харчування |
Описувати власне харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
for breakfast/lunch/ dinner |
I have …for breakfast/lunch/ dinner |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|
40 |
|
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/θ/, / ð/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Thin, thirteen, teeth, this, that, mother |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /θ/, / ð/
|
|
41 |
|
Моя улюблена їжа |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
42 |
|
Моя улюблена їжа |
Описувати власне харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Малює своє меню та презентує малюнок в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|
43 |
|
Діагностична робота з теми «Моя улюблена їжа» |
||||||||
44 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
jeans, T-shirt, dress, shirt |
I’m wearing… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|
45 |
|
Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення одягу партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
46 |
|
Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
shorts, glasses, trainers |
He is wearing / She is wearing |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
47 |
|
Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
48 |
|
Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до людей, до культурної спадщини різних країн |
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
jacket, socks, trousers, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
49 |
|
Предмети одягу |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guess game” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
50 |
|
Предмети одягу |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Здоров’я і безпека: правильний вибір одягу залежно від пори року і погоди
|
Читає та прослуховує текст та інсценує історію |
Робота в парах, гра “Guess who” |
spring, summer, autumn, winter |
Is he/she wearing…? |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|
51 |
|
Предмети одягу |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Створює топ-модель та описує її одяг |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
52 |
|
Хобі |
Розповідати про професію |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис професій |
student, football, origami, paper animals |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом професії |
|
53 |
|
Предмети одягу |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Групове обговорення малюнків |
Silk, wool, cotton |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
54 |
|
Предмети одягу |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Групова робота “Describe the picture” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|
55 |
|
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/aɪ/, / oʊ /)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
White, kite, rice, home, rose, nose |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /aɪ/, / oʊ/
|
|
56 |
|
Одяг |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Групове обговорення малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
57 |
|
Діагностична робота з теми «Одяг» |
||||||||
58 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвиток навичок усного мовлення |
||||||||
59 |
|
Урок читання. Вдосконалення навичок читання |
||||||||
60 |
|
Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу за 2 семестр |
||||||||
61 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за рік |
||||||||
62 |
|
Перегляд навчального мультфільму та його обговорення |
||||||||