КТП з англійської мови для 4 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2021 р.
№ уроку |
Дата
|
Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
|||||||||
1 |
|
Hello p.4 |
Привітання |
Привітатися, познайомитися, представити себе |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховування діалогу |
Парна робота, представити себе |
Hello, what’s your name? How are you? How old are you? |
Вживання I’m… |
Вітається та знайомиться |
||
2 |
|
Hello p.5 |
Цифри, Правила-інструкції |
Називати цифри 1-100, давати та виконувати інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховування інструкцій |
В парах дає та виконує вказівки-інструкції |
Sit down. Don’t stand up. Open your book. Don’t close your book. |
Imperatives |
Називає кольори, відповідає на питання: Який твій улюблений колір |
||
3 |
|
Hello p.6 |
Цифри |
Називати цифри, казати, скільки років |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховування завдання |
Парна робота: запитувати, скільки років |
Numbers 1-10 |
How old are you? I’m… |
Відповідає на питання, скільки років |
||
4 |
|
Hello p.7 |
Сім’я |
Називати членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та виконує завдання |
Парна робота, опис сім’ї |
grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, аunt, brother, sister, cousin |
Вживання have got, has got |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
||
5 |
|
Hello p.8 |
Про себе |
Розповідати про себе та свою сім’ю |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Реагує на репліки однокласників |
Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживання have got, has got |
Ставить і відповідає на прості запитання |
||
6 |
|
1 Where are you from? Sing a song, p.9 |
Назви країн |
Називати різні крани світу |
Громадянська відповідальність: Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації |
Прослуховування пісні |
Парна робота: питає та відповідає звідки він/вона |
Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China |
I’m from… He’s/She’s from… We’re/You’re/They’re from…
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
||
7 |
|
1 Where are you from? Smart kids, p.10 |
Назви національностей |
Називати країни та різні національності |
Громадянська відповідальність: Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації |
Прослуховування історії |
Скаже та пише письмово речення I’m from…
|
Ukraine Ukrainian the UK British the USA American Mexico Mexican Brazil Brazilian Korea Korean China Chinese |
I’m from Ukraine. I’m Ukrainian. |
Називає Батьківщину та національність |
||
8 |
|
1 Welcome Grammar, p.11 |
Національності |
Називати країна та національності, питати звідки людина та якої вона національності |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу |
Виконує завдання множинного вибору |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
city, town, village |
Where are you from? I’m from Mexico. I’m Mexican. Where do you live? I live in Puebla. It’s a big city. |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
||
9 |
|
1 Where are you from? Our word, p.12 |
Міжпредметні зв’язки Розпорядок дня та хобі |
Розповідати про свої уподобання |
Здоров’я та безпека: розуміння необхідності розпорядку для та активного дозвілля для здоров’я людини |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свій розпорядок дня та своє дозвілля після школи |
ice-skating rink, playing chess, play football, go shopping, play computer games |
Adverbs of frequency |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
||
10 |
|
1 Where are you from? Grammar, p.13 |
Хобі |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
get up at seven o’clock play football play chess do homework after school play computer games after dinner go to bed at half past nine |
Adverbs of frequency I always ice-skate before dinner. You usually play basketball after school. He sometimes plays chess. They never play computer games. |
Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання |
||
11 |
|
1 Where are you from? Let’s play, p.14 |
Я і моє оточення |
Відповідати на загальні питання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає запитання та відповідає на них |
Робота в парах: грає в усну гру з однокласником, відповідає на питання
|
exercise, skateboard |
Present Continuous |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
||
12 |
|
1 Project, p.15 |
Cпорт |
Розповідати про свій улюблений вид спорту |
Здоров’я та безпека: розуміти цінність спорту для здоров’я людини |
Читає текст і пише про свій улюблений вид спорту |
Описує улюблений спорт |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення, щоб розповісти про спорт |
||
13 |
|
1 Where are you from? Story time p.16-17 |
Новий учень в школі
|
Розповідати про себе |
Громадянська відповідальність: розуміти індивідуальність та неповторність кожної людини |
Прослуховує та читає текст |
Надає інформацію про себе та запитує оточуючих |
New, scared, children, see |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
||
14 |
|
1 Phonics, p.18 |
Іграшки |
Правильно вимовляти і читати слова, які закінчуються на s/s/, s/z/, es/z/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
paints, claps, reads, swims, washes, teaches |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки s/s/, s/z/, es/z/ |
||
15 |
|
Revision 1/Now I can, p.19-20 |
Країни, національ-ності, уподобання |
Називає країни та національності, називає види дозвілля |
Громадянська відповідальність: взаємодія через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці |
Відповідає на питання |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Назвиває країни та національності, розповідає про свої уподобання |
||
16 |
|
Test 1 |
||||||||||
17 |
|
2 It’s my life Sing a song, p.21 |
Професії |
Розповідає про щоденні справи |
Підприємливість та фінансова грамотність: різноманіття професій
|
Прослуховує та співає пісню |
Питає та відповідає на питання, ким хоче бути у майбутньому |
Підприємливість та фінансова грамотність: необхідність розвитку певних рис характеру для вирішення складних ситуацій
|
a/an with jobs |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
||
18 |
|
2 It’s my life Smart kids, p.22 |
Шкільні предмети |
Називати предмети |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable |
Adverbs of frequency |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
||
19 |
|
2 It’s my life Grammar, p.23 |
Шкільні предмети |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
On e, twice, three times a week |
Adverbs of frequency |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ частоту дій
|
||
20 |
|
2 It’s my life Our world, p.24 |
Мій будинок |
Називати кімнати у будинку та меблі |
Здоров’я та безпека: розуміння необхідності необхідність догляду за своїм помешканням |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
Garage, balcony, upstairs, downstairs, rug, coffee table |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає кімнати та меблі, ставить запитання |
||
21 |
|
2 Every day Grammar, p.25 |
Професії |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання – відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
||
22 |
|
2 Every day Let’s play, p.26 |
Щоденні справи |
Розповідає про хатні обов’язки |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею |
Відповідає на запитання |
Гра “Choose and play” Написати про хатні обов’язки |
clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish |
What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish. |
Надає відповіді на запитання |
||
23 |
|
2 Project, p.27 |
Мій розпорядок дня |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Відповіді на питання до тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій розпорядок дня |
||
24 |
|
2 Story time, Let’s have a fair p.28-29 |
Шкільні події Ярмарок |
Розповідати про шкільні події |
Громадянська відповідальність: допомагати тим, кому допомога потрібна |
Прослуховує та читає текст |
Відповідає на питання партнера |
country, put, collect, gym |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Відповідає на запитання |
||
25 |
|
2 Phonics, p.30 |
Місце-знаходження |
Правильно вимовляти та читати звуки ere//, air//, ear// |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань |
Прослуховує та співає пісню ‘The bear’ |
Називає звуки та співає пісню |
where, there, bear, pear, hair, chair |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки ere//, air//, ear// |
||
26 |
|
2 Revision/Now I can, pp.31-32 |
Професії, шкільні предмети, прислівники місця |
Розповідати про свою школу, уроки |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, шкільні предмети. Ставить та відповідає на запитання про школу, уроки |
||
27 |
|
Smart world 1, p.33 |
Шкільні події Міжнародний день |
Називати визначні місця |
Громадянська відповідальність: Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Написати про одне з міст |
art gallery, opera, performance, market, castle |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про визначні пам’ятки відомих міст та країн |
||
28 |
|
Smart time 1, p.34 |
Міста |
Називає столиці |
Громадянська відповідальність: Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста |
Прослуховує та читає текст ‘Cities around the world’ |
Виконує завдання після тексту |
travel, capital city, huge, statue, tower, palace |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про організації, які надають соціальну допомогу |
||
29 |
|
Test 2 |
||||||||||
30 |
|
3 In the past Sing a song, p.35 |
Стародавні цивілізації |
Називає артефакти, пов’язані зі стародавніми цивілізаціями |
Громадянська відповідальність: розуміння важливості історичної спадщини |
виконує завдання - вікторину |
Розповідає про минулі події |
brain, face Egypt Egyptian, dry, wrap, bandages dry body, stomach, mummy, pyramid |
Past Simple paint - painted dry - dried wrap - wrapped be - was/were put - put take - took make - made |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
||
31 |
|
3 In the past Smart kids, p.36 |
Минулі події |
Запитує про минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками |
do a project, teach, draw, wake up |
Past Simple questions Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t. |
Питає про минуле |
||
32 |
|
3 In the past Grammar, p.37 |
Минулі події |
Запитує про минулі події |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання |
Інсценування діалогу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Past Simple questions Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t. |
Питає про минуле |
||
33 |
|
3 In the past Our world, p.38 |
Єгипетська цивілізація |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Здоров’я та безпека: розуміти, що необхідно бути обережним задля власної безпеки |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Past Simple питання |
Відповідає на питання щодо минулих подій |
||
34 |
|
3 In the past Grammar, p.39 |
Минулі події |
Говорить та запитує про минулі події |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування історії |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Past Simple питання |
Запитує та відповідає на питання щодо минулих подій |
||
35 |
|
3 In the past Let’s play, p.40 |
Минуле та сьогодення |
Називає час (минуле чи теперішнє) |
Підприємливість та сталий розвиток: розуміє вплив минулого на сучасне |
Читає речення та визначає, чи події з минулого чи сьогодення |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
wig, celebration, camel, hump, desert, speak |
Past Simple VS Present Simple |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
||
36 |
|
3 Project, p.41 |
Подорож на канікулах |
Розповідати про дозвілля та відпочинок (минулий) |
Здоров’я та безпека: розуміння необхідності відпочинку та нових вражень для здорового життя |
Читає текст про відпочинок на канікулах |
Виконує проектну, пише про свій відпочинок на канікулах |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Conjunctions and, but |
Розповідає про свої попередні канікули та подорожі |
||
37 |
|
3 Story time, p.42-43 |
Подорож до музею |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: розуміння важливості історичної спадщини
|
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання ‘Prince Nebi’s RING’ |
Розповідає історію за картинками |
Classmates, prince, ring |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
||
38 |
|
3 Phonics, p.44 |
Минулі події |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками ed /t/, ed /d/, ed /d/
|
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості історичної спадщини |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант ‘In the past’ |
Співає пісню |
Watched, walked, smelled, listened, invented, painted |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки ed /t/, ed /d/, ed /d/
|
||
39 |
|
3 Revision/Now I can p.45-46 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Розповідає про минулі події, вживання дієслів у минулому часі |
Повторення граматичного матеріалу |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді |
||
40 |
|
Test 3 |
||||||||||
41 |
|
4 Eating right Sing a song, p.47 |
Продукти харчування |
Називає продукти харчування та ємкості для продуктів харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує та співає пісню |
Співає пісню |
peach, kiwi, butter, fill, basket |
What do you want to eat? What do we need?
|
Ставить запитання та дає відповідь |
||
42 |
|
4 Eating right Smart kids, p.48 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Розповідає історію за картинками |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert |
There is… There isn’t… There are… There aren’t… |
Повідомляє про наявність чи відсутність продуктів |
||
43 |
|
4 Eating right Grammar, p.49 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Запитує про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді
|
а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert |
There are some biscuits. Have you got any cereal? There isn’t any juice. |
Запитує про наявність чи відсутність продуктів |
||
44 |
|
4 Eating right Our world, p.50 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Запитує про кількість |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
виконує завдання (відповіді на запитання) |
Відповідає на питання вікторини |
a cup of tea a bar of chocolate a glass of milk, meal, hour |
How many…? How much…? |
Визначає та запитує про кількість |
||
45 |
|
4 Eating right Grammar, p. 51 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Запитує про кількість |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь
|
Повторення лексики з попереднього уроку |
How many…? How much…? |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
||
46 |
|
4 Eating right Let’s play, p. 52 |
Посуд |
Говорить про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
виконує завдання (відповіді на запитання) |
Робота в парах: грає у гру, запитання-відповідь |
a slice of yoghurt, bowl, plate, bread, spoon, fork, knife |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить запитання та дає відповіді.
|
||
47 |
|
4 Eating right Project, p.53 |
Режим дня та правильне харчування |
Говорить про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування та розпорядку дня
|
Читає текст про корисні харчові звички та розпорядок дня |
Презентує свій розроблений план харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про пори правильне харчування |
||
48 |
|
4 Eating right Story time, p.54-55 |
Фестивалі
|
Розповідати про культурні події |
Громадянська відповідальність: Важливість культурної спадщини різних країн
|
Прослуховує та читає текст |
Визначає правильні та неправильні твердження |
visit, famous, musician, concert, amusement, park, rides |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості діалоги: замовлення їжі |
||
49 |
|
4 Eating right Phonics p.56
|
Тварини |
Розпізнає та читає звуки oi /oi/, oy /oi/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до оточуючого середовища
|
Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню. |
Співає пісню |
coin, boys, toys, noise |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки oi |
||
50 |
|
4 Revision/Now I can, pp. 57-58 |
Повторення та узагальнення теми |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Читає короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Розповідає про себе та свої речі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає продукти харчування, посуд, ємності для продуктів харчування |
||
51 |
|
Smart world 2 p.59 |
Cніданок |
Розвиток фонових знань про світ та вивчення культурних особливостей країни, в якій живе, так країни, мову якої вивчає |
Громадянська відповідальність: розуміння важливості національної спадщини різних країн |
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання до тексту
|
mushrooms, raisins, sausages |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свої харчові звички |
||
52 |
|
Smart time 2 p.60 |
Правильне харчування |
Відрізняє корисні продукти |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування та розпорядку дня
|
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання до тексту
|
walnuts, strong, vitamin, heart, half |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про правильні харчові звички |
||
53 |
|
Test 4 |
||||||||||
54 |
|
First term Test |
||||||||||
55 |
|
Getting around, Sing a song p.61 |
Правила безпеки |
Розповідає про правила безпеки |
Здоров’я і безпека: Правила безпеки |
Прослуховує пісню, виконує завдання (pointing) |
Парна робота: команди та їх виконання |
helmet pavement (zebra) crossing stick your hand out of the window, fasten your seatbelt |
Imperatives |
Надає інструкції, команди |
||
56 |
|
5 Getting around, Smart kids p.62 |
Час |
Ставити та відповідати на запитання |
Підприємливість та сталий розвиток: планування власного часу
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту Розповідає текст за картинками |
Time |
What time … ? |
Ставить та відповідає на запитання, час виконання дії |
||
57 |
|
5 Getting around, Grammar p.63 |
Час, транспорт |
Ставити та відповідати на питання щодо графіків, режимів та часу |
Підприємливість та сталий розвиток: планування власного часу
|
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
bus stop, leave, arrive |
How do we get there? By bus / car / bike / train / plane. On foot. How long does it take? Twenty minutes. What time does the bus leave / arrive? It leaves / arrives at 10.10. |
Ставить та відповідає на запитання щодо часу |
||
58 |
|
5 Getting around, Our world p.64 |
Транспорт |
Розповідати про улюблену вид транспорту |
Здоров’я і безпека: Безпека під час користування транспортними засобами
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
motorbike, wheel, drive, taxi |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про види транспорту, якими користується |
||
59 |
|
5 My new house Grammar, p.65 |
Транспорт |
Описувати види транспорту |
Здоров’я і безпека: Безпека під час користування транспортними засобами
|
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Описує власну кімнату |
exciting, tourist, slow, snowmobile, warm |
Riding … is fun. |
Продукує короткі фрази з описом видів транспорту |
||
60 |
|
5 My new house Let’s play, p.66 |
Ціни |
Дізнаватися ціну на товари та послуги |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Виконує усне завдання, побудова мікро-діалогу |
Робота в парах “Guessing game” |
ticket, cheap, expensive, pounds, pence |
How much is it? It’s two pounds and fifty pence (£2.50). How much are they? They’re six fifty (£6.50). |
Дізнаватися ціну на товари та послуги |
||
61 |
|
5 My new house Project, p.67 |
Транспорт |
Описувати свій виріб |
Підприємливість та сталий розвиток: Розвиток творчих здібностей
|
Читає та виконує інструкції |
Презентує проект |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про транспортний засіб |
||
62 |
|
5 My new house Story time, pp. 68-69 |
Шкільні події: квест |
Обговорення моралі історії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії для досягнення спільної мети |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорення моралі історії |
treasure hunt team classroom clue stripes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
||
63 |
|
5 Phonics, p.70 |
Моя сім’я та мій будинок |
Розпізнає та читає звук /аu/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує аудіо запис та повторює слова Прослуховує аудіо запис, розпізнає та називає звуки |
Називає звуки в словах |
cow, down, house, mouse |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /аu/ |
||
64 |
|
5 Revision/Now I can, pp.71-72 |
Повторення та узагальнення матеріалу |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає текст та виконує завдання (pointing). Читає та відповідає на запитання |
Ставить питання та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії |
||
65 |
|
Test 5 |
||||||||||
66 |
|
6 That’s amazing! Sing a song p.73 |
Тварини |
Називає тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Читає та відповідає на запитання вікторини |
Відповідає на питання |
panda rhino heavy weigh, gorilla, polar bear, kilogram, metre |
strong – stronger big – bigger heavy – heavier much / many – more How tall is the camel? About 2 m. How much does a mountain gorilla weigh? |
Порівнює тварин та предмети |
||
67 |
|
6 That’s amazing! Smart kids, p.74 |
Тварини |
Називає тварин |
Громадянська відповідальність: готовность до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст Виконує завдання після тексту |
Розповідає історію за картинками |
Bone, intelligent |
Comparison form of adjectives |
Розповідає про улюблених тварин та героїв |
||
68 |
|
6 That’s amazing! Grammar, p.75 |
Мій герой |
Називати досягнення людей |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості будь-якої праці |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (true/false) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Utahraptor was more dangerous than T. rex. |
Порівнює тварин та інші об’єкти |
||
69 |
|
6 That’s amazing! Our world, p.76 |
Мій герой |
Називати досягнення людей |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості будь-якої праці |
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
Young, old, person |
big – bigger – the biggest popular – more popular – the most popular good – better – the best bad – worse – the worst |
Продукує короткі речення |
||
70 |
|
6 That’s amazing! Grammar p.77 |
Дозвілля |
Розповідати про свої уподобання |
Підприємливість та сталий розвиток: Виявлення причинно-наслідкових зв’язків
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: виявляє причинно-наслідкові зв’язки |
еasy, hard, ice hockey, tennis, cycling, baseball, cricket |
I like windsurfing because it’s fun. I don’t like cycling. I love playing tennis. I enjoy swimming. I hate playing baseball |
Продукує короткі речення, розповідає про свої уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки |
||
71 |
|
6 Food, please! Let’s play, p.78 |
Дозвілля |
Розповідати про свої уподобання |
Підприємливість та сталий розвиток: Виявлення причинно-наслідкових зв’язків
|
Прослуховує та виконує завдання (відповідає на запитання) |
Парна робота: питання-відповідь |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
…because… |
Продукує короткі речення, розповідає про свої уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки |
||
72 |
|
6 Project, p.79 |
Мій герой |
Розповідати про свого кумира |
Громадянська відповідальність: розуміти важливість кожної людини |
Читає про кумира та виконує завдання до тексту |
Напиши про свою свого кумира |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення в письмовій формі про кумира |
||
73 |
|
6 Story time, p.80-81 |
Збережи ліс |
Читає та обговорює мораль історії |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Бережливе ставлення до навколишнього середовища |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії |
Write, newspaper, article, cut down, protect, build |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом довкілля |
||
74 |
|
6 Phonics, p. 82 |
Їжа |
Розпізнає та вивчає звуки /eu/, /au/ |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Бережливе ставлення до навколишнього середовища |
Прослуховує аудіо запис та читає чант |
Називає звуки в словах |
slow, pillow, cow, town |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: /eu/, /au/
|
||
75 |
|
6 Revision/Now I can, p.83- 84 |
Їжа та продукти харчування |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Називає назви тварин |
Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді |
Повторення лексичного матеріалу всього розділу. |
Повторення граматичного матеріалу всього розділу |
Називає різних тварин та інші слова пов’язані з навколишнім середовищеи
|
||
76 |
|
Smart world 3, p.85 |
Навколишнє середовище |
Вивчає особливості навколишнього середовища України |
Громадянська відповідальність: унікальність своєї країни – України |
Прослуховує аудіо запис та читає текст
|
Виконує завдання до тексту. |
lake high mountain sand dune kangaroo |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про природу України |
||
77 |
|
Smart time 3, p.86 |
Природні явища |
Описувати природні явища
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу навколишнього середовища на життя людини |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
rock, Earth, building destroy, underwater, wave, flood |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює природні явища
|
||
78 |
|
Test 6 |
||||||||||
79 |
|
7 What’s the matter? Sing a song, p.87 |
Здоров’я Хвороби |
Називати проблеми із здоров’ям |
Здоров’я і безпека: усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing) |
Співає пісню Написати декілька речень про свій стан здоров’я |
headache stomach ache earache toothache sore throat cough |
What’s the matter? I‘ve got a headache. |
Ставить питання та надає відповідь |
||
80 |
|
7 What’s the matter? Smart kids, p.88 |
Здоров’я Хвороби |
Розвиток усного мовлення |
Здоров’я і безпека: усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
break fever medicine, cut, medicine |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає історію за картинками |
||
81 |
|
7 What’s the matter? Grammar, p.89 |
Здоров’я Хвороби |
Розвиток усного мовлення |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Парна робота: надавати поради |
cast, plaster, stay, hurt |
You should take some medicine. He should clean his cut. |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
||
82 |
|
7 What’s the matter? Our world p.90 |
Безпека вдома |
Говорити про правила безпеки |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки вдома |
Прослуховує та читає текст |
Реагує на поради щодо безпеки |
socket matches burn, hob, oven, torch, fireplace, stairs |
You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets. |
Говорити про правила безпеки вдома |
||
83 |
|
7 What’s the matter? Grammar p.91 |
Безпека вдома |
Говорити про правила безпеки |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки вдома |
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Повторює лексику попереднього уроку |
You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets. |
Говорити про правила безпеки вдома |
||
84 |
|
7 What’s the matter? Let’s play p.92 |
Безпека під час відпочинку |
Ставити та відповідати на запитання щодо правил безпеки під час відпочинку |
Здоров’я та безпека: дотримуватися правил безпеки під час відпочинку |
Читає короткі повідомлення |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
sunburn, sunscreen, jellyfish |
Should…? |
Продукує короткі фрази та речення з порадами щодо правил під час відпочинку |
||
85 |
|
7 What’s the matter? Project pp.93 |
Безпека під час відпочинку |
Називати правила під час відпочинку |
Здоров’я та безпека: дотримуватися правил безпеки під час відпочинку |
Читає інструкції |
Презентує свою проектну роботу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує події минулого (власний досвід) |
||
86 |
|
7 What’s the matter? Story time, p. 94-95 |
Правила гігієни |
Відповідати на питання, що таке бактерії |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил гігієни |
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
germs, microscope, soap, wet |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази, що презентують правила гігієни
|
||
87 |
|
7 Phonics, p.96 |
Моє дозвілля |
Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/
|
Здоров’я і безпека: важливість правильного дозвілля в житті людини |
Прослуховує аудіозапис |
Називає звуки в словах |
Rain, play, pie, rise |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/ |
||
88 |
|
6 Revision, p. 97-98 |
Здоров’я, безпека та гігієна |
Оцінювати ситуації |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує текст та виконує завдання до нього |
Розповідає про свій стан |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного фізичного стану |
||
89 |
|
Test 7 |
||||||||||
90 |
|
8 Let’s welcome the holidays Sing a song, p.99 |
Природа |
Розповідати про канікули |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує пісню та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
go camping, sleeping bag, tent |
I’m going to buy a tent tomorrow. He’s going to play in the park with his friends on Friday afternoon. We’re going to go camping at the weekend. |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
||
91 |
|
8 Let’s welcome the holidays Smart kids, p.100 |
Природа |
Розповідати про час, проведений на природі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
tired chase squirrel, go fishing |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
||
92 |
|
8 Let’s welcome the holidays, Grammar p.101 |
Події у майбутньому, плани на майбутнє |
Описувати події майбутнього |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Читає повідомлення та відповідає на запитання |
Питає да відповідає на запитання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
I’m not going to go windsurfing. He She isn’t going to watch TV. It We You aren’t going to paint the house. |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
93 |
|
8 Let’s welcome the holidays, Our world, p.102 |
Події майбутнього |
Описувати події майбутнього |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
go skiing, pebbles, go snowboarding, sea, ski resort, make a snowman |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
||
94 |
|
8 Let’s welcome the holidays, Grammar p.103 |
Події майбутнього |
Описувати події майбутнього |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
виконує завдання (matching) |
Описує малюнки |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
To be going to Questions |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
||
95 |
|
8 Let’s welcome the holidays, Let’s play, p.104 |
Події майбутнього |
Пропонувати дозвілля |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Інсценізує діалог |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Would you like to...? |
Продукує короткі речення з описом Майбутніх подій |
||
96 |
|
8 Project, p. 105 |
Канікули |
Описувати події майбутнього |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
Читає та прослуховує текст |
Описує свої канікули |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
||
97 |
|
8 Story time, p.106-107 |
Подорож |
Розповідати історію |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
98 |
|
8 Phonics, p.108 |
Моє кошеня |
Silent consonants
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує аудіозапис-чант |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Називає звуки в словах night, straight, knee, knife |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та називає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ |
||
99 |
|
8 Revision, pp.109-110 |
Події майбутнього |
Ставити та відповідати на запитання про ммайбутні події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Запитує та відповідає на питання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій |
||
100 |
|
Smart World 4
p.111 |
Шкільні святкування |
Говорити про шкільні святкування в своїй школі |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до культурної спадщини |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання |
last bell, ceremony, award, decorate, celebrate |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
101 |
|
Smart time 4
p.112 |
Літні святкування в різних країнах світу |
Говорити про святкування різних свят в різноманітних країнах світу |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
|
Test 8 |
|||||||||||
103 |
|
Final Test |
||||||||||
104 |
|
Урок-узагальнення |
||||||||||
105 |
|
Підсумковий урок |
||||||||||
|
|
Halloween* page114 |
||||||||||
|
|
Thanksgiving* page 115 |
||||||||||
|
|
Christmas* page 116 |
||||||||||
|
|
Recycling Day* page 117 |
||||||||||