КТП з англійської мови для 4 класу (3 години) за підручником Smart Junior

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови на І та ІІ семестр для 4 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2021 р. Планування здійснено за Державним стандартом початкової освіти (Затверджено постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87) та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко (3-4 класи) (Затверджено наказом МОН України від 08.10.2019 №1273)
Перегляд файлу

КТП з англійської мови для 4 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2021 р.

 

№ уроку

 

Дата

 

Уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

1

 

Hello

p.4

Привітання

Привітатися, познайомитися, представити себе

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховування діалогу

Парна робота, представити себе

Hello, what’s your name?

How are you?

How old are you?

Вживання I’m…

Вітається та знайомиться

2

 

Hello

p.5

Цифри, Правила-інструкції

Називати цифри 1-100, давати та виконувати інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховування інструкцій

В парах дає та виконує вказівки-інструкції

Sit down. Don’t stand up. Open your book. Don’t close your book.

Imperatives

Називає кольори, відповідає на питання: Який твій улюблений колір

3

 

Hello

p.6

Цифри

Називати цифри, казати, скільки років

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховування завдання

Парна робота: запитувати, скільки років

Numbers 1-10

How old are you?

I’m…

Відповідає на питання, скільки років

4

 

Hello

 p.7

Сім’я

Називати членів родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та виконує завдання

Парна робота, опис сім’ї

grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad,  mother/mum,  uncle, аunt, brother, sister, cousin

Вживання have got, has got

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

5

 

Hello

p.8

Про себе

Розповідати про себе та свою сім’ю

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Реагує на репліки  однокласників

Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Вживання have got, has got

Ставить і відповідає на прості запитання

6

 

1 Where are you from? 

Sing a song,

p.9

Назви країн

Називати різні крани світу

Громадянська відповідальність:

Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації

Прослуховування пісні

Парна робота: питає та відповідає звідки він/вона

Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China

I’m from…

He’s/She’s from…

 We’re/You’re/They’re from…

 

 

 

 

 

 

Ставить і відповідає на прості запитання

7

 

1 Where are you from? 

Smart kids,

p.10

Назви національностей

Називати країни та різні національності

Громадянська відповідальність:

Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації

Прослуховування історії

Скаже та пише письмово речення

I’m from…

 

Ukraine Ukrainian the UK British the USA American Mexico Mexican Brazil Brazilian Korea Korean

China Chinese

I’m from Ukraine.

I’m Ukrainian.

Називає Батьківщину та національність

8

 

1 Welcome

Grammar,

p.11

Національності

Називати країна та національності, питати звідки людина та якої вона національності

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу

Виконує завдання множинного вибору

Парна робота, відповіді на питання партнера

city, town, village

Where are you from? I’m from Mexico. I’m Mexican. Where do you live? I live in Puebla. It’s a big city.

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника

9

 

1 Where are you from? 

Our word,

p.12

Міжпредметні зв’язки

Розпорядок дня та хобі

Розповідати про свої уподобання

Здоров’я та безпека: розуміння необхідності розпорядку для та активного дозвілля для здоров’я людини

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Розповісти про свій розпорядок дня та своє дозвілля після школи

ice-skating rink, playing chess, play football, go shopping, play computer games

Adverbs of frequency

Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

10

 

1 Where are you from? 

Grammar,

p.13

Хобі

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера.

Написати речення що вміє або не вміє робити друг.

get up at seven o’clock play football play chess do homework after school play computer games after dinner go to bed at half past nine

Adverbs of frequency

I always ice-skate before dinner. You usually play basketball after school. He sometimes plays chess. They never play computer games.

Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання

11

 

1 Where are you from? 

Let’s play,

p.14

Я і моє оточення

Відповідати на загальні питання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає запитання та відповідає на них

Робота в парах: грає в усну гру з однокласником, відповідає на питання

 

exercise, skateboard

Present Continuous

Надає інформацію про себе та своє оточення

12

 

1 Project,

 p.15

Cпорт

Розповідати про свій улюблений вид спорту

Здоров’я та безпека:

розуміти цінність спорту для здоров’я людини

Читає текст і пише про свій улюблений вид спорту

Описує улюблений спорт

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення, щоб розповісти про спорт

13

 

1 Where are you from?

Story time

p.16-17

Новий учень в школі

 

Розповідати про себе

Громадянська відповідальність: розуміти індивідуальність та неповторність кожної людини

Прослуховує та читає текст

Надає інформацію про себе та запитує оточуючих

New, scared, children, see

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

14

 

1 Phonics,

p.18

Іграшки

Правильно вимовляти і читати слова, які закінчуються на

s/s/, s/z/, es/z/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

paints, claps, reads, swims, washes, teaches

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки

s/s/, s/z/, es/z/

15

 

Revision 1/Now I can,

p.19-20

Країни, національ-ності,  уподобання

Називає країни та національності, називає види дозвілля

Громадянська відповідальність:

взаємодія через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці

Відповідає на питання

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Назвиває країни та національності, розповідає про свої уподобання

16

 

Test 1

17

 

2 It’s my life

Sing a song,

p.21

Професії

Розповідає про щоденні справи

Підприємливість та фінансова грамотність:

різноманіття професій

 

 

Прослуховує та співає пісню

Питає та відповідає на питання, ким хоче бути у майбутньому

Підприємливість та фінансова грамотність:

необхідність розвитку певних рис характеру для вирішення складних ситуацій

 

a/an with jobs

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

18

 

2 It’s my life

Smart kids,

 p.22

Шкільні предмети

Називати предмети

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Відповідає на питання до тексту

PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable

Adverbs of frequency

Розповідати про школу та шкільні предмети

19

 

2 It’s my life

Grammar,

p.23

Шкільні предмети

Відповідаємо на питання партнера

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог та виконує завдання

Парна робота: Відповідає на питання партнера

On e, twice, three times a week

Adverbs of frequency

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ частоту дій

 

20

 

2 It’s my life

Our world,

p.24

Мій будинок

Називати кімнати у будинку та меблі

Здоров’я та безпека: розуміння необхідності необхідність догляду за своїм помешканням

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Відповідає на питання до тексту

Garage, balcony, upstairs, downstairs, rug, coffee table

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає кімнати та меблі, ставить запитання

21

 

2 Every day

Grammar,

p.25

Професії

Називає професії, ставить запитання хто ти за професією

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Читає речення та відповідає на питання

Парна робота: питання – відповідь.

Написати про обрану професію

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

What does he do? He’s a doctor.

fly-3rd person singular flies

Розповідає про обрану професію

22

 

2 Every day

Let’s play,

p.26

Щоденні справи

Розповідає про хатні обов’язки

Здоров’я і безпека: необхідність  догляду за своїм майном та оселею

 Відповідає на запитання

Гра “Choose and play”

Написати про хатні обов’язки

clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish

What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish.

 Надає відповіді на запитання

23

 

2 Project,

p.27

Мій розпорядок дня

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня

Відповіді на питання до тексту

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свій розпорядок дня

24

 

2 Story time,

Let’s have a fair

p.28-29

Шкільні події

Ярмарок

Розповідати про шкільні події

Громадянська відповідальність:

допомагати тим, кому допомога потрібна

Прослуховує та читає текст

Відповідає на питання партнера

country, put, collect, gym 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Відповідає на

запитання

25

 

2 Phonics,

p.30

Місце-знаходження

Правильно вимовляти та читати звуки ere//, air//, ear//

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань

Прослуховує та співає пісню ‘The bear’

Називає звуки та співає пісню

where, there, bear, pear, hair, chair

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки ere//, air//, ear//

26

 

2 Revision/Now I can,

pp.31-32

Професії, шкільні предмети, прислівники місця

Розповідати про свою школу, уроки

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання

Обирає правильну відповідь згідно з текстом

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, шкільні предмети. Ставить та відповідає на запитання про школу, уроки

27

 

Smart world 1, p.33

Шкільні події

Міжнародний день

Називати визначні місця

Громадянська відповідальність:

Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Написати про одне з міст

art gallery, opera, performance, market, castle

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні пам’ятки відомих міст та країн

28

 

Smart time 1, p.34

Міста

Називає столиці

Громадянська відповідальність:

Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста

Прослуховує та читає текст ‘Cities around the world’

Виконує завдання після тексту

travel, capital city, huge, statue, tower, palace

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про організації, які надають соціальну  допомогу

29

 

Test 2

30

 

3 In the past

Sing a song,

 p.35

Стародавні цивілізації

Називає артефакти, пов’язані зі стародавніми цивілізаціями

Громадянська відповідальність:

розуміння важливості історичної спадщини

виконує завдання - вікторину

Розповідає про минулі події

brain, face

Egypt Egyptian, dry, wrap, bandages dry body, stomach, mummy, pyramid

Past Simple

paint - painted dry - dried wrap - wrapped be - was/were put - put take - took make - made

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

31

 

 3 In the past

Smart kids,

p.36

Минулі події

Запитує про минулі події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Розповідає історію за малюнками

do a project, teach, draw, wake up

Past Simple questions

Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

Питає про минуле

32

 

3 In the past

Grammar,

p.37

Минулі події

Запитує про минулі події

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання

Інсценування діалогу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Past Simple questions

Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

Питає про минуле

33

 

 3 In the past

Our world,

p.38

Єгипетська цивілізація

Розповідає, що можна або не можна робити в музеї

Здоров’я та безпека: розуміти, що необхідно бути обережним задля власної безпеки

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Past Simple питання

Відповідає на питання щодо минулих подій

34

 

3 In the past

Grammar,

p.39

Минулі події

Говорить та запитує про минулі події

Екологічна безпека і сталий розвиток:

Розуміння впливу  охайності/

неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Інсценування історії

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Past Simple питання

Запитує та відповідає на питання щодо минулих подій

35

 

3 In the past

Let’s play,

p.40

Минуле та сьогодення

Називає час (минуле чи теперішнє)

Підприємливість та сталий розвиток:

розуміє вплив минулого на сучасне

Читає речення та визначає, чи події з минулого чи сьогодення

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

wig, celebration, camel, hump, desert, speak

Past Simple VS Present Simple

Розповідає про дозвілля та вживає час

36

 

3 Project,

p.41

Подорож на канікулах

Розповідати про дозвілля та відпочинок (минулий)

Здоров’я та безпека: розуміння необхідності відпочинку та нових вражень для здорового життя

Читає текст про відпочинок на канікулах

Виконує проектну, пише про свій відпочинок на канікулах

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Conjunctions and, but

Розповідає про свої попередні канікули та подорожі

37

 

3 Story time,

p.42-43

Подорож до музею

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

розуміння важливості історичної спадщини

 

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

‘Prince Nebi’s RING’

Розповідає історію за картинками

Classmates, prince, ring

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

38

 

3 Phonics,

p.44

Минулі події

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками

ed /t/, ed /d/, ed /d/

 

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості історичної спадщини

Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант ‘In the past’

Співає пісню

Watched, walked, smelled, listened, invented, painted

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки ed /t/, ed /d/, ed /d/

 

 

39

 

3 Revision/Now I can

p.45-46

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing)

Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб

Розповідає про минулі події, вживання дієслів у минулому часі

Повторення граматичного матеріалу

Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді

40

 

Test 3

41

 

4 Eating right

Sing a song,

 p.47

Продукти харчування

Називає продукти харчування та ємкості для продуктів харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

Прослуховує та співає пісню

Співає пісню

peach, kiwi, butter, fill, basket

What do you want to eat? What do we need?

 

 

 

Ставить запитання та дає відповідь

42

 

4 Eating right

Smart kids,

p.48

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Розповідає історію за картинками

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert

There is…

There isn’t…

There are…

There aren’t…

Повідомляє про наявність чи відсутність продуктів

43

 

4 Eating right

Grammar,

p.49

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Запитує про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

Прослуховує та виконує завдання (pointing)

Ставити запитання та давати відповіді

 

а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert

There are some biscuits. Have you got any cereal? There isn’t any juice.

Запитує про наявність чи відсутність продуктів

44

 

4 Eating right

Our world,

p.50

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Запитує про кількість

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

виконує завдання (відповіді на запитання)

Відповідає на питання вікторини

a cup of tea a bar of chocolate a glass of milk, meal, hour

How many…?

How much…?

Визначає та запитує про кількість

45

 

4 Eating right

Grammar,

p. 51

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Запитує про кількість

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: запитання-відповідь

 

Повторення лексики з попереднього уроку

How many…?

How much…?

Ставить запитання та дає відповіді на запитання

46

 

4 Eating right

Let’s play,

 p. 52

Посуд

Говорить про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

виконує завдання (відповіді на запитання)

Робота в парах: грає у гру, запитання-відповідь

a slice of yoghurt, bowl, plate, bread, spoon, fork, knife

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить запитання та дає відповіді.

 

47

 

4 Eating right

Project,

p.53

Режим дня та правильне харчування

Говорить про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування та розпорядку дня

 

Читає текст про корисні харчові звички та розпорядок дня

Презентує свій розроблений план харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення про пори правильне харчування

48

 

4 Eating right

Story time,

p.54-55

Фестивалі

 

Розповідати про культурні події

Громадянська відповідальність:

Важливість культурної спадщини різних країн

 

Прослуховує та читає текст

Визначає правильні та неправильні твердження

visit, famous, musician, concert, amusement, park, rides

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості

діалоги: замовлення їжі

49

 

4  Eating right

Phonics

p.56

 

Тварини

Розпізнає та читає звуки oi /oi/, oy /oi/

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до оточуючого середовища

 

 

Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню.

Співає пісню

coin, boys, toys, noise

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки oi

50

 

4 Revision/Now I can,

 pp. 57-58

Повторення та узагальнення теми

Повторення та узагальнення теми

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Читає короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Розповідає про себе та свої речі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає продукти харчування, посуд, ємності для продуктів харчування

51

 

Smart world 2

p.59

Cніданок

Розвиток фонових знань про світ та вивчення культурних особливостей країни, в якій живе, так країни, мову якої вивчає

Громадянська відповідальність:

розуміння важливості національної спадщини різних країн

Прослуховує аудіо запис та читає текст

Виконує завдання до тексту

 

mushrooms, raisins, sausages

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свої харчові звички

52

 

Smart time 2

p.60

Правильне харчування

Відрізняє корисні продукти

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування та розпорядку дня

 

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання до тексту

 

walnuts, strong, vitamin, heart, half

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про правильні харчові звички

53

 

Test 4

54

 

First term Test

55

 

Getting around,

Sing a song

p.61

Правила безпеки

Розповідає про правила безпеки

Здоров’я і безпека:

Правила безпеки

Прослуховує пісню, виконує завдання (pointing)

Парна робота: команди та їх виконання

helmet pavement (zebra) crossing stick your hand out of the window, fasten your seatbelt

Imperatives

Надає інструкції, команди

56

 

5 Getting around,

Smart kids

p.62

Час

Ставити та відповідати на запитання

Підприємливість та сталий розвиток:

планування власного часу

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає текст за картинками

Time

What time … ?

Ставить та відповідає на запитання, час виконання дії

57

 

5 Getting around,

Grammar

p.63

Час, транспорт

Ставити та відповідати на питання щодо графіків, режимів та часу

Підприємливість та сталий розвиток:

планування власного часу

 

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Парна робота: запитання-відповідь

bus stop, leave, arrive

How do we get there? By bus / car / bike / train / plane. On foot. How long does it take? Twenty minutes. What time does the bus leave / arrive? It leaves / arrives at 10.10.

Ставить та відповідає на запитання щодо часу

58

 

5 Getting around,

Our world

p.64

Транспорт

Розповідати про улюблену вид транспорту

Здоров’я і безпека:

Безпека під час користування транспортними засобами

 

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

motorbike, wheel, drive, taxi

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про види транспорту, якими користується

59

 

5 My new house

Grammar,

p.65

Транспорт

Описувати види транспорту

Здоров’я і безпека:

Безпека під час користування транспортними засобами

 

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Описує власну кімнату

exciting, tourist, slow, snowmobile, warm

Riding … is fun.

Продукує короткі фрази з описом видів транспорту

60

 

5 My new house

 Let’s play,

p.66

Ціни

Дізнаватися ціну на товари та послуги

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Виконує усне завдання, побудова мікро-діалогу

Робота в парах “Guessing game”

ticket, cheap, expensive, pounds, pence

How much is it? It’s two pounds and fifty pence (£2.50). How much are they? They’re six fifty (£6.50).

Дізнаватися ціну на товари та послуги

61

 

5 My new house

Project,

p.67

Транспорт

Описувати свій

 виріб

Підприємливість та сталий розвиток:

Розвиток творчих здібностей

 

Читає та виконує інструкції

Презентує проект

Повторення лексики попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про транспортний засіб

62

 

5 My new house

Story time, pp. 68-69

Шкільні події: квест

Обговорення моралі історії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії для досягнення спільної мети

Прослуховує та читає текст

Розповідає історію за картинками

Обговорення моралі історії

treasure hunt team classroom clue stripes

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

63

 

5 Phonics,

p.70

Моя сім’я та мій будинок

Розпізнає та читає звук

/аu/

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує аудіо запис та повторює слова

Прослуховує аудіо запис, розпізнає та називає звуки

Називає звуки в словах

cow, down, house, mouse

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки /аu/

64

 

5 Revision/Now I can,

pp.71-72

Повторення та узагальнення матеріалу

Повторення та узагальнення теми

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає текст та виконує завдання

(pointing).

Читає та відповідає на запитання

Ставить питання та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії

65

 

Test 5

66

 

6 That’s amazing!

Sing a song

p.73

Тварини

Називає тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Читає та відповідає на запитання вікторини

Відповідає на питання

panda rhino heavy weigh, gorilla, polar bear, kilogram, metre

strong  – stronger big – bigger heavy – heavier much / many – more How tall is the camel? About 2 m. How much does a mountain gorilla weigh?

Порівнює тварин та предмети

67

 

6 That’s amazing!

Smart kids,

p.74

Тварини

Називає тварин

Громадянська відповідальність:

готовность до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає історію за картинками

Bone, intelligent

Comparison form of adjectives

Розповідає про улюблених тварин та героїв

68

 

6 That’s amazing!

Grammar,

p.75

Мій герой

Називати досягнення людей

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості будь-якої праці

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (true/false)

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Utahraptor was more dangerous than T. rex.

Порівнює тварин та інші об’єкти

69

 

6 That’s amazing!

Our world,

p.76

Мій герой

Називати досягнення людей

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості будь-якої праці

Прослуховує аудіо запис  та читає текст

Виконує завдання після тексту

Young, old, person

big – bigger – the biggest popular – more popular – the most popular good – better – the best bad – worse – the worst

Продукує короткі речення

70

 

6 That’s amazing!

Grammar

p.77

Дозвілля

Розповідати про свої уподобання

Підприємливість та сталий розвиток:

Виявлення причинно-наслідкових зв’язків

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Парна робота:

виявляє причинно-наслідкові зв’язки

еasy, hard, ice hockey, tennis, cycling, baseball, cricket

I like windsurfing because it’s fun. I don’t like cycling. I love playing tennis. I enjoy swimming. I hate playing baseball

Продукує короткі речення, розповідає про свої уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки

71

 

6 Food, please!

Let’s play,

p.78

Дозвілля

Розповідати про свої уподобання

Підприємливість та сталий розвиток:

Виявлення причинно-наслідкових зв’язків

 

Прослуховує та  виконує завдання (відповідає на запитання)

Парна робота: питання-відповідь

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

…because…

Продукує короткі речення, розповідає про свої уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки

72

 

6 Project,

p.79

Мій герой

Розповідати про свого кумира

Громадянська відповідальність: розуміти важливість кожної людини

Читає про кумира та виконує завдання до тексту

Напиши про свою свого кумира

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення в письмовій формі про кумира

73

 

6 Story time,

p.80-81

Збережи ліс

Читає та обговорює мораль історії

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Бережливе ставлення до навколишнього середовища

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Обговорення моралі історії  

Write, newspaper, article, cut down, protect, build

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом довкілля

74

 

6 Phonics,

p. 82

Їжа

Розпізнає та вивчає звуки /eu/, /au/

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Бережливе ставлення до навколишнього середовища

Прослуховує аудіо запис та читає чант

Називає звуки в словах

slow, pillow, cow, town

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки: /eu/, /au/

 

75

 

6 Revision/Now I can,

p.83- 84

Їжа та продукти харчування

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Називає назви тварин

Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді

Повторення лексичного матеріалу всього розділу.

Повторення граматичного матеріалу всього розділу

Називає різних тварин та інші слова пов’язані з навколишнім середовищеи

 

76

 

Smart world 3,

p.85

Навколишнє середовище

Вивчає особливості навколишнього середовища України

Громадянська відповідальність:

унікальність своєї країни – України

Прослуховує аудіо запис та читає текст

 

Виконує завдання до тексту.

lake high mountain sand dune kangaroo

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про природу України

77

 

Smart time 3,

p.86

Природні явища

Описувати природні явища

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Розуміння впливу навколишнього середовища на життя людини

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

rock, Earth, building destroy, underwater, wave, flood

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює природні явища

 

78

 

Test 6

79

 

7 What’s the matter?

Sing a song,

 p.87

Здоров’я

Хвороби

Називати проблеми із здоров’ям

Здоров’я і безпека:

усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям

 

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing)

Співає пісню

Написати декілька речень про свій стан здоров’я

headache stomach ache earache toothache sore throat cough

What’s the matter? I‘ve got a headache.

Ставить питання та надає відповідь

80

 

7 What’s the matter?

Smart kids,

p.88

Здоров’я

Хвороби

Розвиток усного мовлення

Здоров’я і безпека:

усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

break fever medicine, cut, medicine

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає історію за картинками

81

 

7 What’s the matter?

Grammar,

 p.89

Здоров’я

Хвороби

Розвиток усного мовлення

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання

Парна робота: надавати поради

cast, plaster, stay, hurt

You should take some medicine. He should clean his cut.

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

82

 

7 What’s the matter?

Our world

 p.90

Безпека вдома

Говорити про правила безпеки

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки вдома

Прослуховує та читає текст

Реагує на поради щодо безпеки

socket matches burn, hob, oven, torch, fireplace, stairs

You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets.

Говорити про правила безпеки вдома

83

 

7 What’s the matter?

Grammar

 p.91

Безпека вдома

Говорити про правила безпеки

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки вдома

Прослуховує  та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Повторює лексику попереднього уроку

You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets.

Говорити про правила безпеки вдома

84

 

7 What’s the matter?

Let’s play

p.92

Безпека під час відпочинку

Ставити та відповідати на запитання щодо правил безпеки під час відпочинку

Здоров’я та безпека:

дотримуватися правил безпеки під час відпочинку

Читає короткі повідомлення

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

sunburn, sunscreen, jellyfish

Should…?

Продукує короткі фрази та речення з порадами щодо правил під час відпочинку

85

 

7 What’s the matter?

Project

pp.93

Безпека під час відпочинку

Називати правила під час відпочинку

Здоров’я та безпека:

дотримуватися правил безпеки під час відпочинку

Читає інструкції

Презентує свою проектну роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Описує події минулого (власний досвід)

86

 

7 What’s the matter?

Story time,

p. 94-95

Правила гігієни

Відповідати на питання, що таке бактерії

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил гігієни

Прослуховує та читає текст

Групове обговорення історії

germs, microscope, soap, wet

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази, що презентують правила гігієни

 

 

87

 

7 Phonics,

p.96

Моє дозвілля

Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/

 

Здоров’я і безпека:

важливість правильного дозвілля в житті людини

Прослуховує аудіозапис

Називає звуки в словах

Rain, play, pie, rise

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/

88

 

6 Revision,

p. 97-98

Здоров’я, безпека та гігієна

Оцінювати ситуації

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує текст та виконує завдання до нього

Розповідає про свій стан

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного фізичного стану

89

 

Test 7

90

 

8 Let’s welcome the holidays

Sing a song,

p.99

Природа

Розповідати про канікули

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує пісню та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

go camping, sleeping bag, tent

I’m going to buy a tent tomorrow. He’s going to play in the park with his friends on Friday afternoon. We’re going to go camping at the weekend.

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

91

 

8 Let’s welcome the holidays

Smart kids,

p.100

Природа

Розповідати про час, проведений на природі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

tired chase squirrel, go fishing

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

92

 

8 Let’s welcome the holidays,

Grammar

p.101

Події у майбутньому, плани на майбутнє

Описувати події майбутнього

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Читає повідомлення та відповідає на запитання

Питає да відповідає на запитання партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

I’m not going to go windsurfing. He She isn’t going to watch TV. It We You aren’t going to paint the house.

Продукує короткі речення з описом минулих подій

93

 

8 Let’s welcome the holidays,

Our world,

p.102

Події майбутнього

Описувати події майбутнього

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Висловлює власні враження щодо прочитаного

go skiing, pebbles, go snowboarding, sea, ski resort, make a snowman

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом майбутніх подій

94

 

8 Let’s welcome the holidays,

Grammar

p.103

Події майбутнього

Описувати події майбутнього

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

 

виконує завдання (matching)

Описує малюнки

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

To be going to

Questions

Продукує короткі речення з описом майбутніх подій

95

 

8 Let’s welcome the holidays,

Let’s play,

p.104

Події майбутнього

Пропонувати дозвілля

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Інсценізує діалог

Робота в парах

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Would you like to...?

Продукує короткі речення з описом

Майбутніх подій

96

 

8 Project,

p. 105

Канікули 

Описувати події майбутнього

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

 

Читає та прослуховує текст

Описує свої канікули

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

майбутніх подій

97

 

8 Story time,

p.106-107

Подорож

Розповідати історію

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає історію

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

98

 

8 Phonics,

p.108

Моє кошеня

Silent consonants

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує

аудіозапис-чант

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Називає звуки в словах night, straight, knee, knife

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та називає звуки: /k/,k/,/ŋ/

99

 

8 Revision,

 pp.109-110

Події майбутнього

Ставити та відповідати на запитання про ммайбутні події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Запитує та відповідає на питання партнера

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій

100

 

Smart World 4

 

p.111

Шкільні святкування

Говорити про шкільні святкування в своїй школі

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до культурної спадщини

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання

last bell, ceremony, award, decorate, celebrate

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

101

 

Smart time 4

 

p.112

Літні святкування в різних країнах світу

Говорити про святкування різних свят в різноманітних країнах світу

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

102

 

Test 8

103

 

Final Test

104

 

Урок-узагальнення

105

 

Підсумковий урок

 

 

Halloween* page114

 

 

Thanksgiving* page 115

 

 

Christmas* page 116

 

 

Recycling Day* page 117

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Буц Юлія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гуленко Сергій Володимирович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
16 липня 2022
Переглядів
6404
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку