КТП з англійської мови за підручником Smart Junior 4

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу НУШ за підручником Г. Мітчелл Smart Junior 4. Намагалась умістити один модуль на одну сторінку, тому в документі наявні скорочення.
Перегляд файлу

 

  Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу ( за підручником Smart Junior 4 )

 

 

Дата

Уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/ Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

1

 

Hello, p.5

Привітання Правила-інструкції

Привітатися, познайомитися, давати та виконувати інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток готовності до взаємодії через спільну діяльність / гру

Прослуховування діалогу, інструкцій

Парна робота, представити себе, дає та виконує вказівки

Hello, what’s your name?

How are you? How old are you? Sit down.Don’t stand up.Open your book. Don’t close your book.

Вживання I’m… Imperatives

Вітається та знайомиться дає та виконує вказівки

2

 

Hello, p.6

Цифри

Називати цифри, казати скільки років

Прослуховування завдання

Парна робота: питати скільки років

Numbers 1-100

How old are you?

I’m…

Відповідає на питання про вік

3

 

Hello, p.7

Сім’я

Називати членів родини

Прослуховує та виконує завдання

Парна робота, опис сім’ї

father/dad,mother/mum,  g-father/grandad, g-mother/granny, uncle, аunt, brother,sister,cousin

Вживання have got, has got, this is

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

4

 

Hello, p.8

Про себе

Розповідати про себе та свою сім’ю

Реагує на репліки  однокласників

Завдання на розуміння тексту

Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття

Вживання have got, has got

Ставить і відповідає на прості запитання

1 WHERE ARE YOU FROM?  - ЗВІДКИ ТИ?

1

 

1 Where are you from? 

Sing a song, p.9

Назви країн

Називати різні крани світу

Громад. в-сть: розум. особливості та неповтор. кожної країни та нації

Прослуховування пісні

Парна робота: питає та відповідає звідки він/вона

Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China

I’m from… He’s/She’s from…We’re/You’re/They’re from…

Ставить і відповідає на прості запитання

2

 

1 Where are you from? 

Smart kids, p.10

Назви національностей

Називати країни та різні національності

Громад. в-сть:

Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації

Прослуховування історії

Каже та пише письмово речення

I’m from…

 

Ukraine (Ukrainian) the UK (British), the USA (American), Mexico (Mexican), Brazil (Brazilian), Korea (Korean), China (Chinese)

I’m from Ukraine.

I’m Ukrainian.

Називає Батьківщину та національність

3

 

1 Welcome

Grammar, p.11

Національності

Називати країна та національності, питати звідки людина та якої вона національності

Громад. в-сть:

розв. готовності до взаємодії з новими членами колективу

Виконує завдання множинного вибору

Парна робота, відповіді на питання партнера

city, town, village

Where are you from? I’m from Mexico. I’m Mexican. Where do you live? I live in Puebla. It’s a big city.

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника

4

 

1 Where are you from? 

Our word, p.12

Міжпредметні зв’язки

Розпорядок дня та хобі

Розповідати про свої уподобання

Здоров’я та безпека: розум. необхід. розпорядку та актив. дозвілля для здоров’я

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Розповісти про свій розпорядок дня та своє дозвілля після школи

ice-skating rink, playing chess, play football, go shopping, play computer games

Adverbs of frequency

Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

5

 

1 Where are you from? 

Grammar, p.13

Хобі

Ставити та відповідати на запитання

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в парі: ставити питання та відповідати. Написати речення що вміє або не вміє робити друг.

get up at seven o’clock, play football/сhess/comp. games, do homework after school/ dinner, go to bed at half past nine

Adverbs of frequency.

I always ice-skate before dinner. You usually play basketball after school. He sometimes ... They never…

Питає і відповідає на питання про уподобання

6

 

1 Where are you from? 

Let’s play, p.14

Я і моє оточення

Відповідати на загальні питання

Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Читає запитання та відповідає на них

Робота в парах: грає в усну гру з одноклас., відповідає на питання

exercise, skateboard

Present Continuous

Надає інформацію про себе та своє оточення

7

 

1 Project, p.15

Cпорт

Розповідати про свій улюблений вид спорту

Здоров’я та безпека:

розуміти цінність спорту

Читає текст і пише про улюблений вид спорту

Описує улюблений спорт

Повторення лекс.матеріалу

Повторення грам.матеріалу

Продукує прості р-ня про спорт

8

 

1 Where are you from?

Story time, p.16-17

Новий учень в школі

 

Розповідати про себе

Громад. в-сть: розуміти індивід-сть та неповт. кожної людини

Прослуховує та читає текст

Надає інформацію про себе та запитує оточуючих

New, scared, children, see

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

9

 

1 Phonics, p.18

Іграшки

Правильно вимовляти і читати слова, які закінч. на    s/s/, s/z/, es/z/

Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

paints, claps, reads, swims, washes, teaches

Повторення грам. матеріалу

Розпізнає звуки

s/s/, s/z/, es/z/

10

 

Revision 1/Now I can,

p.19-20

 

Країни, нац-сті,  уподобання

Називає країни, нац-сті, види дозвілля

Громад. в-сть: взаємодія через спільну д-ть

Слухає аудіо, вказує відповідь на картинці

Відповідає на питання

Повторення лекс. та грам. матеріалу

Повторення грам. матеріалу

Називає країни, нац-сті, каже про уподоб.

11

 

Test 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 IT’S MY LIFE – ЦЕ МОЄ ЖИТТЯ

1

 

2 It’s my life

Sing a song, p.21

 

 

Професії

Розповідає про щоденні справи

Підприємливість та фінансова грамотність:

різноманіття професій

Прослуховує та співає пісню

Питає та відповідає на питання, ким хоче бути у майбутньому

 Jobs: author, police officer, astronaut, photographer

a/an with jobs

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

2

 

2 It’s my life

Smart kids, p.22

 

 

Шкільні предмети

Називати предмети

Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Відповідає на питання до тексту

PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable

Adverbs of frequency

Розповідати про школу та шкільні предмети

3

 

2 It’s my life

Grammar, p.23

Шкільні предмети

Відповідаємо на питання партнера

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог та виконує завдання

Парна робота: Відповідає на питання партнера

Once, twice, three times a week

Adverbs of frequency

Ставить та відповідає на питання щодо щоденних справ, частоту дій

4

 

2 It’s my life

Our world, p.24

 

 

Мій будинок

Називати кімнати у будинку та меблі

Здоров’я та безпека: розуміння необхідності догляду за домом

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Відповідає на питання до тексту

Garage, balcony, upstairs, downstairs, rug, coffee table

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Називає кімнати та меблі, ставить запитання

5

 

2 Every day

Grammar, p.25

Професії

Називає професії, ставить запитання хто ти за професією

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії з іншими членами суспільства

Читає речення та відповідає на питання

Парна робота: питання – відповідь.

Написати про обрану професію

Повторення лекс. та грам. матеріалу з попередніх уроків

What does he do? He’s a doctor.

fly-3rd person singular flies

Розповідає про обрану професію

6

 

2 Every day

Let’s play, p.26

Щоденні справи

Розповідає про хатні обов’язки

Здоров’я і безпека: необхідність  догляду за своїм майном та оселею

 Відповідає на запитання

Гра “Choose and play”

Написати про хатні обов’язки

clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish

What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish.

 Надає відповіді на запитання

7

 

2 Project, p.27

Мій розпорядок дня

Ставити та відповідати на запитання

Громад. в-сть:

виявляє толерантне ставлення до інших

Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня

Відповіді на питання до тексту

Повторення лекс. матеріалу з попередніх занять

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свій розпорядок дня

8

 

2 Story time,

Let’s have a fair, p.28-29

 

 

Шкільні події

Ярмарок

Розповідати про шкільні події

Громад. в-сть:

допомагати тим, кому допомога потрібна

Прослуховує та читає текст

Відповідає на питання партнера

country, put, collect, gym 

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Відповідає на

запитання

9

 

2 Phonics, p.30

Місце-знаходження

Правильно вимовляти та читати звуки ere//, air//, ear//

Підприємливість і фінансова грамотність: використ. методи(аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань

Прослуховує та співає пісню ‘The bear’

Називає звуки та співає пісню

where, there, bear, pear, hair, chair

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки ere//, air//, ear//

10

 

2 Revision/Now I can,

pp.31-32

Професії, шкільні предмети, прислівники місця

Розповідати про свою школу, уроки

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання

Обирає правильну відповідь згідно з текстом

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, шкільні предмети. Ставить та відповідає на питання про школу, уроки

11

 

Smart world 1, p.33

Шкільні події

Міжнародний день

Називати визначні місця

Громад. в-сть:

Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Написати про одне з міст

art gallery, opera, performance, market, castle

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні пам’ятки відомих міст та країн

12

 

Smart time 1, p.34

 

 

 

Міста

Називає столиці

Громад. в-сть: Розуміння унік-ті кожної країни та кожного міста

Прослуховує та читає текст ‘Cities around the world’

Виконує завдання після тексту

travel, capital city, huge, statue, tower, palace

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Розповідає про організації, які надають соц.допомогу

13

 

Test 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 IN THE PAST – У МИНУЛОМУ

1

 

3 In the past

Sing a song, p.35

Стародавні цивілізації

Називає артефакти, пов’язані зі стародавніми цивілізаціями

Громад. в-сть:

розуміння важливості історичної спадщини

виконує завдання - вікторину

Розповідає про минулі події

brain, face

Egypt Egyptian, dry, wrap, bandages dry body, stomach, mummy, pyramid

Past Simple

paint - painted dry - dried wrap - wrapped be - was/were put - put take - took make - made

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

2

 

3 In the past

Smart kids, p.36

 

 

 

Минулі події

Запитує про минулі події

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Розповідає історію за малюнками

do a project, teach, draw, wake up

Past Simple questions

Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

Питає про минуле

3

 

3 In the past

Grammar, p.37

 

 

 

Минулі події

Запитує про минулі події

Громад. в-сть:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання

Інсценування діалогу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Past Simple questions

Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

Питає про минуле

4

 

3 In the past

Our world, p.38

Єгипетська цивілізація

Розповідає, що можна або не можна робити в музеї

Здоров’я та безпека: розуміти, що необхідно бути обережним задля власної безпеки

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Past Simple питання

Відповідає на питання щодо минулих подій

5

 

3 In the past

Grammar, p.39

Минулі події

Говорить та запитує про минулі події

Екол. безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу  охайності/

неохайності на наше життя і життєд-ть оточуючих

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Інсценування історії

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Past Simple питання

Запитує та відповідає на питання щодо минулих подій

6

 

3 In the past

Let’s play, p.40

 

 

Минуле та сьогодення

Називає час (минуле чи теперішнє)

Підприємливість та сталий розвиток:

розуміє вплив минулого на сучасне

Читає речення та визначає, чи події з минулого чи сьогодення

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

wig, celebration, camel, hump, desert, speak

Past Simple VS Present Simple

Розповідає про дозвілля та вживає час

7

 

3 Project, p.41

Подорож на канікулах

Розповідати про дозвілля та відпочинок (минулий)

Здоров’я та безпека: розуміння необхідності відпочинку та нових вражень для здорового життя

Читає текст про відпочинок на канікулах

Виконує проектну, пише про свій відпочинок на канікулах

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Conjunctions and, but

Розповідає про свої попередні канікули та подорожі

8

 

3 Story time, p.42-43

Подорож до музею

Читає повчальну історію

Громад. в-сть:

розуміння важливості історичної спадщини

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

‘Prince Nebi’s RING’

Розповідає історію за картинками

Classmates, prince, ring

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

9

 

3 Phonics, p.44

Минулі події

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками

ed /t/, ed /d/, ed /d/

 

Громад. в-сть:

Розуміння важливості історичної спадщини

Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант ‘In the past’

Співає пісню

Watched, walked, smelled, listened, invented, painted

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки ed /t/, ed /d/, ed /d/

 

10

 

3 Revision/Now I can

p.45-46

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing)

Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб

Розповідає про минулі події, вживання дієслів у минулому часі

Повторення граматичного матеріалу

Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді

11

 

Test 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 EATING RIGHT – ПРАВИЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ

1

 

4 Eating right

Sing a song, p.47

Продукти харчування

Називає продукти харчування та ємкості для продуктів харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

Прослуховує та співає пісню

Співає пісню

peach, kiwi, butter, fill, basket

What do you want to eat? What do we need?

 

Ставить запитання та дає відповідь

2

 

4 Eating right

Smart kids, p.48

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Розповідає історію за картинками

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert

There is…

There isn’t…

There are…

There aren’t…

Повідомляє про наявність чи відсутність продуктів

3

 

4 Eating right

Grammar, p.49

Посуд та ємкості для продуктів харчування

Запитує про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

 

Прослуховує та виконує завдання (pointing)

Ставити запитання та давати відповіді

 

а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert

There are some biscuits. Have you got any cereal? There isn’t any juice.

Запитує про наявність чи відсутність продуктів

4

 

4 Eating right

Our world, p.50

Посуд та ємкості для продуктів

Запитує про кількість

Здоров’я та безпека: важливість правильного харч.

виконує завдання (відповіді на запитання)

Відповідає на питання вікторини

a cup of tea a bar of chocolate a glass of milk, meal, hour

How many…?

How much…?

Визначає та запитує про кількість

5

 

4 Eating right

Grammar, p. 51

Посуд та ємкості для продуктів

Запитує про кількість

Здоров’я та безпека: важливість правильного харч.

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: запитання-відповідь

Повторення лексики з попереднього уроку

How many…?

How much…?

Ставить запитання та дає відповіді на запитання

6

 

4 Eating right

Let’s play, p. 52

Посуд

Говорить про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування

виконує завдання (відповіді на запитання)

Робота в парах: грає у гру, запитання-відповідь

a slice of yoghurt, bowl, plate, bread, spoon, fork, knife

Повторення грам. матеріалу з попереднього заняття

Ставить запитання та дає відповіді.

 

7

 

4 Eating right

Project, p.53

Режим дня та правильне харчування

Говорить про продукти харчування

Здоров’я та безпека: важливість правильного харч. та розпорядку дня

Читає текст про корисні харчові звички та розпорядок дня

Презентує свій розроблений план харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення грам. матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення про пори правильне харчування

8

 

4 Eating right

Story time, p.54-55

Фестивалі

 

Розповідати про культурні події

Громад. в-сть:

Важливість культурної спадщини різних країн

Прослуховує та читає текст

Визначає правильні та неправильні твердження

visit, famous, musician, concert, amusement, park, rides

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості

діалоги: замовлення їжі

9

 

4  Eating right

Phonics, p.56

 

Тварини

Розпізнає та читає звуки oi /oi/, oy /oi/

Екол. безпека і сталий  розвиток: цінує та бережливо ставиться до оточ. середовища

Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню.

Співає пісню

coin, boys, toys, noise

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки oi

10

 

4 Revision/Now I can,

 pp. 57-58

Повторення та узагальнення теми

Повторення та узагальнення теми

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Читає короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Розповідає про себе та свої речі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає продукти харчування, посуд, ємності для продуктів харчування

11

 

Smart world 2, p.59

Cніданок

Розвиток фонових знань про світ та вивчення культ. особл. країни, в якій живе, та країни, мову якої вивчає

Громад. в-сть:

розуміння важливості національної спадщини різних країн

Прослуховує аудіо запис та читає текст

Виконує завдання до тексту

 

mushrooms, raisins, sausages

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свої харчові звички

12

 

Smart time 2, p.60

Правильне харчування

Відрізняє корисні продукти

Здоров’я та безпека: важливість правил. харч. та розпорядку дня

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання до тексту

 

walnuts, strong, vitamin, heart, half

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Розповідає про правильні харчові звички

13

 

Test 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

First term Test

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 GETTING AROUND – МАНДРУЄМО

1

 

5 Getting around,

Sing a song, p.61

Правила безпеки

Розповідає про правила безпеки

Здоров’я і безпека:

Правила безпеки

Прослуховує пісню, виконує завдання (pointing)

Парна робота: команди та їх виконання

helmet pavement (zebra) crossing stick your hand out of the window, fasten your seatbelt

Imperatives

Надає інструкції, команди

2

 

5 Getting around,

Smart kids, p.62

 

 

 

Час

Ставити та відповідати на запитання

Підприємливість та сталий розвиток:

планування власного часу

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає текст за картинками

Time

What time … ?

Ставить та відповідає на запитання, час виконання дії

3

 

5 Getting around,

Grammar, p.63

Час, транспорт

Ставити та відповідати на питання щодо графіків, режимів та часу

Підприємливість та сталий розвиток:

планування власного часу

 

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Парна робота: запитання-відповідь

bus stop, leave, arrive

How do we get there? By bus / car / bike / train / plane. On foot. How long does it take? Twenty minutes. What time does the bus leave / arrive? It leaves / arrives at 10.10.

Ставить та відповідає на запитання щодо часу

4

 

5 Getting around,

Our world, p.64

Транспорт

Розповідати про улюблену вид транспорту

Здоров’я і безпека:

Безпека під час користування транспортними засобами

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

motorbike, wheel, drive, taxi

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про види транспорту, якими користується

5

 

5 Getting around,

Grammar, p.65

Транспорт

Описувати види транспорту

Здоров’я і безпека:

Безпека під час користування транспортними засобами

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Описує власну кімнату

exciting, tourist, slow, snowmobile, warm

Riding … is fun.

Продукує короткі фрази з описом видів транспорту

6

 

5 Getting around,

 Let’s play, p.66

Ціни

Дізнаватися ціну на товари та послуги

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну гру

Виконує усне завдання, побудова мікро-діалогу

Робота в парах “Guessing game”

ticket, cheap, expensive, pounds, pence

How much is it? It’s two pounds and fifty pence (£2.50). How much are they? They’re six fifty (£6.50).

Дізнаватися ціну на товари та послуги

7

 

5 Getting around,

Project,  p.67

Транспорт

Описувати свій

 виріб

Підприємливість та сталий розвиток:

Розвиток творчих здібностей

Читає та виконує інструкції

Презентує проект

Повторення лексики попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про транспортний засіб

8

 

5 Getting around,

Story time, pp. 68-69

Шкільні події: квест

Обговорення моралі історії

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії для досягнення спільної мети

Прослуховує та читає текст

Розповідає історію за картинками

Обговорення моралі історії

treasure hunt team classroom clue stripes

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

9

 

5 Phonics, p.70

Моя сім’я та мій будинок

Розпізнає та читає звук

/аu/

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує аудіо запис та повторює слова, розпізнає та називає звуки

Називає звуки в словах

cow, down, house, mouse

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки /аu/

10

 

5 Revision/Now I can,

pp.71-72

Повторення та узагальнення матеріалу

Повторення та узагальнення теми

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Читає текст та виконує завдання

(pointing).

Читає та відповідає на запитання

Ставить питання та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії

11

 

Test 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 THAT’S AMAZING! – ЦЕ ДИВОВИЖНО!

1

 

6 That’s amazing!

Sing a song, p.73

Тварини

Називає тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Читає та відповідає на запитання вікторини

Відповідає на питання

panda rhino heavy weigh, gorilla, polar bear, kilogram, metre

strong  – stronger big – bigger heavy – heavier much / many – more How tall is the camel? About 2 m. How much does a mountain gorilla weigh?

Порівнює тварин та предмети

2

 

6 That’s amazing!

Smart kids, p.74

Тварини

Називає тварин

Громад. в-сть:

готовність до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає історію за картинками

Bone, intelligent

Comparison form of adjectives

Розповідає про улюблених тварин та героїв

3

 

6 That’s amazing!

Grammar, p.75

Мій герой

Називати досягнення людей

Громад. відп-ть:

Розуміння важливості будь-якої праці

Прослуховує аудіо та виконує завдання (true/false)

 

Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття

Utahraptor was more dangerous than T. rex.

Порівнює тварин та інші об’єкти

4

 

6 That’s amazing!

Our world, p.76

Мій герой

Називати досягнення людей

Громад. в-сть:

Розуміння важливості будь-якої праці

Прослуховує аудіо запис  та читає текст

Виконує завдання після тексту

Young, old, person

big – bigger – the biggest popular – more popular – the most popular good – better – the best bad – worse – the worst

Продукує короткі речення

5

 

6 That’s amazing!

Grammar, p.77

Дозвілля

Розповідати про свої уподобання

Підприємливість та сталий розвиток:

Виявлення причинно-наслідкових зв’язків

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Парна робота:

виявляє причинно-наслідкові зв’язки

еasy, hard, ice hockey, tennis, cycling, baseball, cricket

I like windsurfing because it’s fun. I don’t like cycling. I love playing tennis. I enjoy swimming. I hate playing baseball

Продукує короткі речення, розповідає про свої уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки

6

 

6 Food, please!

Let’s play, p.78

Дозвілля

Розповідати про свої уподобання

Підприємливість та сталий розвиток:

Виявлення причинно-наслідкових зв’язків

 

Прослуховує та  виконує завдання (відповідає на запитання)

Парна робота: питання-відповідь

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

…because…

Продукує короткі р-ня, розповідає про уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки

7

 

6 Project, p.79

Мій герой

Розповідати про свого кумира

Громад. в-сть: розуміти важливість кожної людини

Читає про кумира та виконує завдання до тексту

Напиши про свою свого кумира

Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття

Повторення лекс.матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення в письмовій формі про кумира

8

 

6 Story time, p.80-81

Збережи ліс

Читає та обговорює мораль історії

Екол. безпека та сталий розвиток: Бережливе ставлення до навкол. середовища

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Обговорення моралі історії  

Write, newspaper, article, cut down, protect, build

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом довкілля

9

 

6 Phonics, p. 82

Їжа

Розпізнає та вивчає звуки /eu/, /au/

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Бережливе ставлення до навкол. середовища

Прослуховує аудіо запис та читає чант

Називає звуки в словах

slow, pillow, cow, town

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки: /eu/, /au/

 

10

 

6 Revision/Now I can,

p.83- 84

Їжа та продукти харчування

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Називає назви тварин

Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді

Повторення лексичного матеріалу всього розділу.

Повторення граматичного матеріалу всього розділу

Називає різних тварин та інші слова пов’язані з навкол. середовищем

11

 

Smart world 3,  p.85

Навколишнє середовище

Вивчає особливості навколишнього середовища України

Громад. від-сть:

унікальність своєї країни – України

Прослуховує аудіо запис та читає текст

 

Виконує завдання до тексту.

lake high mountain sand dune kangaroo

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про природу України

12

 

Smart time 3, p.86

Природні явища

Описувати природні явища

 

Екол. безпека і сталий  розвиток: Розуміння впливу навкол. с-ща на життя людини

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

rock, Earth, building destroy, underwater, wave, flood

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює природні явища

 

13

 

Test 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 WHAT’S THE MATTER? – ЩО ТРАПИЛОСЬ?

1

 

7 What’s the matter?

Sing a song, p.87

Здоров’я

Хвороби

Називати проблеми із здоров’ям

Здоров’я і безпека:

усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям

 

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing)

Співає пісню

Написати декілька речень про свій стан здоров’я

headache stomach ache earache toothache sore throat cough

What’s the matter? I‘ve got a headache.

Ставить питання та надає відповідь

2

 

7 What’s the matter?

Smart kids, p.88

Здоров’я

Хвороби

Розвиток усного мовлення

Здоров’я і безпека:

усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

break fever medicine, cut, medicine

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає історію за картинками

3

 

7 What’s the matter?

Grammar, p.89

Здоров’я

Хвороби

Розвиток усного мовлення

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання

Парна робота: надавати поради

cast, plaster, stay, hurt

You should take some medicine. He should clean his cut.

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

4

 

7 What’s the matter?

Our world, p.90

Безпека вдома

Говорити про правила безпеки

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки вдома

Прослуховує та читає текст

Реагує на поради щодо безпеки

socket matches burn, hob, oven, torch, fireplace, stairs

You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets.

Говорити про правила безпеки вдома

5

 

7 What’s the matter?

Grammar, p.91

Безпека вдома

Говорити про правила безпеки

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки вдома

Прослуховує  та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Повторює лексику попереднього уроку

You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets.

Говорити про правила безпеки вдома

6

 

7 What’s the matter?

Let’s play, p.92

Безпека під час відпочинку

Ставити та відповідати на запитання щодо правил безпеки під час відпочинку

Здоров’я та безпека:

дотримуватися правил безпеки під час відпочинку

Читає короткі повідомлення

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

sunburn, sunscreen, jellyfish

Should…?

Продукує короткі фрази та речення з порадами щодо правил під час відпочинку

7

 

7 What’s the matter?

Project, p.93

Безпека під час відпочинку

Називати правила під час відпочинку

Здоров’я та безпека:

дотримуватися правил безпеки під час відпочинку

Читає інструкції

Презентує свою проектну роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Описує події минулого (власний досвід)

8

 

7 What’s the matter?

Story time, p. 94-95

Правила гігієни

Відповідати на питання, що таке бактерії

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил гігієни

Прослуховує та читає текст

Групове обговорення історії

germs, microscope, soap, wet

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази, що презентують правила гігієни

 

 

9

 

7 Phonics, p.96

Моє дозвілля

Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/

 

Здоров’я і безпека:

важливість правильного дозвілля в житті людини

Прослуховує аудіозапис

Називає звуки в словах

Rain, play, pie, rise

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/

10

 

7 Revision, p. 97-98

Здоров’я, безпека та гігієна

Оцінювати ситуації

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує текст та виконує завдання до нього

Розповідає про свій стан

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного фізичного стану

11

 

Test 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 LET’S WELCOME THE HOLIDAYS – ВІТАЄМО КАНІКУЛИ

1

 

8 Sing a song, p.99

Природа

Розповідати про канікули

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує пісню та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

go camping, sleeping bag, tent

I’m going to buy a tent tomorrow. He’s going to play in the park with his friends on Friday afternoon. We’re going to go camping at the weekend.

Розпізнає знайомі слова повсякд.вжитку у знайомому контексті

2

 

8 Smart kids, p.100

Природа

Розповідати про час, проведений на природі

Екол. безпека і сталий  розвиток: цінує та береж. ставиться до природи

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

tired chase squirrel, go fishing

Повторення грам. мат-лу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсяк. вжитку у знайомому контексті

3

 

8 Grammar, p.101

Події у майбутньому, плани на майбутнє

Описувати події майбутнього

Громад. в-сть: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Читає повідомлення та відповідає на запитання

Питає да відповідає на запитання партнера

Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття

I’m not going to go windsurfing. He She isn’t going to watch TV. It We You aren’t going to paint the house.

Продукує короткі р-ня з описом минулих подій

4

 

8 Our world, p.102

Події майбутнього

Описувати події майбутнього

Громад. в-сть: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Висловлює власні враження щодо прочитаного

go skiing, pebbles, go snowboarding, sea, ski resort, make a snowman

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом майбутніх подій

5

 

8 Grammar, p.103

Події майбутнього

Описувати події майбутнього

Громад.в-сть:

усвідомлення унік-сті кожної людини, її досвіду

виконує завдання (matching)

Описує малюнки

Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття

To be going to

Questions

Продукує короткі речення з описом майбутніх подій

6

 

8 Let’s play, p.104

Події майбутнього

Пропонувати дозвілля

Громад.в-сть:

розв. готов. до взаємодії через спільну д-ть

Інсценізує діалог

Робота в парах

Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття

Would you like to...?

Продукує короткі речення з описом

майбутніх подій

7

 

8 Project, p. 105

Канікули 

Описувати події майбутнього

Громад.в-сть:

усвідомлення унік-сті кожної людини, її досвіду

Читає та прослуховує текст

Описує свої канікули

Повторення лекс.матеріалу з попередніх занять

Повторення грам.матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

майбутніх подій

8

 

8 Story time, pp.106-107

Подорож

Розповідати історію

Екол. безпека і сталий  розвиток: цінує та береж. ставиться до природи

Прослуховує та читає історію

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark

Повторення грам.матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

9

 

8 Phonics, p.108

Моє кошеня

Silent consonants

 

Екол. безпека і сталий  розвиток: цінує та береж. ставиться до тварин

Прослуховує

аудіозапис-чант

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Називає звуки в словах night, straight, knee, knife

Повторення грам.матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та називає звуки: /k/,k/,/ŋ/

10

 

8 Revision, pp.109-110

Події майбутнього

Ставити та відповідати на запитання про ммайбутні події

Громад.в-сть:

розв. готов. до взаємодії через спільну д-ть

Читає р-ня, відповідає на запитання згідно малюнку

Запитує та відповідає на питання партнера

Повторення лекс. матеріалу з попередніх занять

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Ставить, відповідає на запитання щодо минулих подій

11

 

Smart World 4, p.111

Шкільні святкування

Говорити про шкільні святкування в своїй школі

Громад.в-сть:

шанобливе ставлення до культур. спадщини

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання

last bell, ceremony, award, decorate, celebrate

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

12

 

Smart time 4, p.112

Літні святкування в країнах світу

Говорити про святкування різних свят в різн. країнах світу

Громад.в-сть: шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода

Повторення лекс.матеріалу з попередніх занять

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

13

 

Test 8

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

Final Test

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

Урок-узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

* Special days

 

 

Halloween* page114

 

 

Thanksgiving* page 115

 

 

Christmas* page 116

 

 

Recycling Day* page 117

 

Календарно-тематичне планування Smart  Junior 4  for Ukraine

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Сульжук Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гончар Олена Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гуртовенко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
25 серпня 2021
Переглядів
13678
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку