Фізика, 8-А, клас
(2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Програма: ФIЗИКА 7–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Підручник: Фізика : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / [В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова та ін.]; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. — Х. : Вид-во «Ранок», 2016. – 268 с. : іл., фот.
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
ТО |
3 |
3 |
Контрольні роботи |
1 |
1 |
Лабораторні роботи |
2 |
3 |
Наскрізні змістовні лінії : «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».
Ключові компетентності : Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами Спілкування іноземними мовами Математична компетентність Основні компетентності у природничих науках і технологіях Інформаційно-цифрова компетентність Уміння вчитися впродовж життя Ініціативність і підприємливість Соціальна та громадянська компетентності Обізнаність та самовираження у сфері культури Екологічна грамотність і здорове життя
Умовні позначення: Підбиваємо підсумки розділу –ППР, Завдання для самоперевірки – ЗДС Експериментальне завдання – ЕЗ
№ |
Дата |
Примітка |
Зміст уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Ключові компетентності |
Наскрізні змістовні лінії |
д/з |
||||
Розділ 1. ТЕПЛОВІ ЯВИЩА (30 год) |
|||||||||||
|
|
|
Рух молекул і тепловий стан тіла. Температура. Термометри. |
Знаннєвий компонент: розуміє властивості теплового руху; володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (температура) та їхні одиниці; Основні компетентності у природничих науках і технологіях Діяльнісний компонент: користується термометром, |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§1(1-3), впр1 |
||||
|
|
|
Температурна шкала. Теплова рівновага. |
Знаннєвий компонент: знає способи вимірювання температури; принципи побудови температурної шкали Цельсія; Ціннісний компонент: користується термометром, Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про теплоту |
Математична компетентність
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§1(4), впр1 |
||||
|
|
|
Залежність розмірів фізичних тіл від температури. |
Знаннєвий компонент: Розуміє особливості руху атомів i молекул речовини в різних агрегатних станах речовини; фізичні властивості твердих тіл, рідин і газів; залежність розмірів фізичних тіл від температури. |
Математична компетентність
|
«Громадянська відповідальність», |
§2, впр2 |
||||
|
|
|
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії тіла. |
Знаннєвий компонент: володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (внутрішня енергія) та їхні одиниці; знає два способи зміни внутрішньої енергії тіла |
Математична компетентність Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§3-4, впр3-4 |
||||
|
|
|
Види теплообміну. Теплопровідність |
Знаннєвий компонент: знає види теплообміну, Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§5-7, впр5 |
||||
|
|
|
Види теплообміну. Конвекція |
Знаннєвий компонент: знає види теплообміну, Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів |
Математична компетентність
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§6, впр6 |
||||
|
|
|
Види теплообміну. Променевий обмін |
Знаннєвий компонент: знає види теплообміну, Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів |
Математична компетентність
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§7, впр7 |
||||
|
|
|
Кількість теплоти. Розрахунок кількості теплоти при нагріванні/охолодженні тіла. |
Знаннєвий компонент: володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (кількість теплоти, питома теплоємність) та їхні одиниці; Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів |
Математична компетентність
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§8, впр9 |
||||
|
|
|
Розв'язування задач на теплообмін |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів та виконання лабораторних робіт; застосовує рівняння теплового балансу; |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§9, впр9 |
||||
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 1. Вивчення теплового балансу під час змішуванні води різної температури. |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі виконання лабораторних робіт; дотримується правил безпеки під час проведення експериментів, користується термометром, калориметром |
Екологічна грамотність і здорове життя Соціальна та громадянська компетентності |
«Здоров'я і безпека», |
§8-9, впр8-9 ЕЗ |
||||
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 2. Визначення питомої теплоємності речовини. |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі виконання лабораторних робіт; дотримується правил безпеки під час проведення експериментів, користується термометром, калориметром |
Екологічна грамотність і здорове життя Соціальна та громадянська компетентності |
«Здоров'я і безпека», |
§8-9, впр8-9 ЕЗ |
||||
|
|
|
Захист навчального проекту № 1 Екологічні проблеми теплоенергетики та теплокористування. Енергозбережувальні технології. |
Ціннісний компонент: усвідомлює необхідність використання енергозбережувальних технологій; оцінює роль видатних учених у розвитку знань про теплоту |
Інформаційно-цифрова компетентність Соціальна та громадянська компетентності |
«Підприємливість та фінансова грамотність». Екологічна безпека та сталий розвиток |
§ 18,ТЗ, ЕЗ, * |
||||
|
|
|
Розв'язування задач на теплообмін та тепловий баланс (ТО № 1) |
Діяльнісний компонент: Розвʼязує ситуативні вправи і задачі на аналіз перебігу теплових процесів; |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
ППР,с92, ЗДС,1-10 |
||||
|
|
|
Агрегатні стани речовини. Фізичні властивостей твердих тіл, рідин і газів. Кристалічні та аморфні тіла. |
Знаннєвий компонент: розуміє особливості руху атомів i молекул речовини в різних агрегатних станах речовини; фізичні властивості твердих тіл, рідин і газів; |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§10, впр10 |
||||
|
|
|
Температура плавлення. |
Знаннєвий компонент: володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (температура, питома теплота плавлення,) та їхні одиниці; Діяльнісний компонент: аналізує графіки теплових процесів |
Математична компетентність
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§11, впр11 |
||||
|
|
|
Розрахунок кількості теплоти при плавленні/ твердненні тіл. |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів, застосовує рівняння теплового балансу; аналізує графіки теплових процесів; |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§12, впр12 |
||||
|
|
|
Розв’язування задач на плавлення та кристалізацію |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів, застосовує рівняння теплового балансу; аналізує графіки теплових процесів; |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§11-12,впр11-12 |
||||
|
|
|
Захист навчального проекту № 2 Унікальні фізичні властивості води. Рідкі кристали та їх використання. Полімери. Наноматеріали. |
Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про теплоту |
Інформаційно-цифрова компетентність Соціальна та громадянська компетентності |
«Підприємливість та фінансова грамотність». |
С.98-100 |
||||
|
|
|
Пароутворення і конденсація. Розрахунок кількості теплоти при пароутворенні /конденсації. |
Знаннєвий компонент: володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (питома теплота пароутворення) та їхні одиниці; пояснює графіки теплових процесів (пароутворення/ конденсація) Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів |
Математична компетентність
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§13, впр13 |
||||
|
|
|
Кипіння. Температура кипіння. (ТО № 2) |
Діяльнісний компонент: пояснює графіки теплових процесів |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§14, впр14 |
||||
|
|
|
Рівняння теплового балансу. |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів, застосовує рівняння теплового балансу; аналізує графіки теплових процесів; |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§13-14, впр13-14 |
||||
|
|
|
Згорання палива. Розрахунок кількості теплоти внаслідок згорання палива. |
Знаннєвий компонент: володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (згорання палива) та їхні одиниці; Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів |
Математична компетентність
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§15, впр15 |
||||
|
|
|
Теплові двигуни. Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна. |
Діяльнісний компонент: пояснює принцип дії теплових двигунів; застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів |
Інформаційно-цифрова компетентність |
«Громадянська відповідальність», Екологічна безпека та сталий розвиток |
§16-17, впр16-17 |
||||
|
|
|
Розв'язування задач на теплообмін та тепловий баланс |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів, застосовує рівняння теплового балансу; аналізує графіки теплових процесів; |
Інформаційно-цифрова компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§8,13-15, впр |
||||
|
|
|
Розв’язування комплексних задач |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів, застосовує рівняння теплового балансу; аналізує графіки теплових процесів; |
Інформаційно-цифрова компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
ЗДС,с.95, 13-15 |
||||
|
|
|
Розв’язування комплексних задач |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів, застосовує рівняння теплового балансу; аналізує графіки теплових процесів; |
Інформаційно-цифрова компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
ЗДС,с.97, 14-17 |
||||
|
|
|
Захист навчального проекту № 3 Холодильні машини. Кондиціонер, теплові насоси. |
Ціннісний компонент: визначає переваги і недоліки впливу теплових машин та інших засобів теплотехніки на довкілля; усвідомлює важливість енергозбережувальних заходів у масштабах родини, громади, країни; вплив теплових машин та інших засобів теплотехніки на довкілля |
Екологічна грамотність і здорове життя |
«Здоров'я і безпека», Екологічна безпека та сталий розвиток |
С.98-100 |
||||
|
|
|
Розв’язування задач на теплові явища |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів, застосовує рівняння теплового балансу; аналізує графіки теплових процесів; |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
ППР,с.93 |
||||
|
|
|
Контрольна робота № 1 (ТО № 3) |
Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів, застосовує рівняння теплового балансу; аналізує графіки теплових процесів; |
Інформаційно-цифрова компетентність
|
«Громадянська відповідальність», |
|
||||
|
|
|
Електричні явища. Електризація тіл. |
Знаннєвий компонент: знає поняття електричного заряду, механізми електризації Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; |
Математична компетентність
Інформаційно-цифрова компетентність |
«Підприємливість та фінансова грамотність». |
§19, впр19 |
||||
|
|
|
Електричний заряд. Два роди електричних зарядів. |
Знаннєвий компонент: знає поняття електричного заряду, механізми електризації Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§20, впр20 |
||||
|
|
|
Взаємодія заряджених тіл. |
Знаннєвий компонент: Знає характер взаємодії заряджених тіл; |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§21, впр21 |
||||
|
|
|
Закон Кулона. Закон збереження електричного заряду. |
Знаннєвий компонент: формулює закони Кулона, збереження електричного заряду, Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці |
Математична компетентність |
«Підприємливість та фінансова грамотність». |
§22, впр22 |
||||
|
|
|
Захист навчального проекту № 4 Електрика в житті людини. |
Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці |
Інформаційно-цифрова компетентність Соціальна та громадянська компетентності |
«Підприємливість та фінансова грамотність». |
|
||||
|
|
|
Електричне поле. |
Діяльнісний компонент: графічно зображає електричне поле; |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§19-22, |
||||
|
|
|
Електричний струм. Провідники, напівпровідники, діелектрики. |
Знаннєвий компонент: розуміє природу електричного струму в різних середовищах; |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§23, впр23 |
||||
|
|
|
Дії електричного струму. |
Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом; |
Екологічна грамотність і здорове життя |
«Здоров'я і безпека», |
§24, впр24 |
||||
|
|
|
Джерела електричного струму. |
Знаннєвий компонент: знає умови виникнення електричного струму; Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом; |
Математична компетентність
Екологічна грамотність і здорове життя |
«Здоров'я і безпека», |
§25, впр25 |
||||
|
|
|
Електричне коло та його основні елементи. (ТО № 4) |
Діяльнісний компонент: креслить схеми простих електричних кіл; складає прості електричні кола |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§26, впр26 |
||||
|
|
|
Сила струму. Амперметр. |
Знаннєвий компонент: формулює визначення фізичної величини (сила струму) і їхні одиниці; Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці |
Математична компетентність
Екологічна грамотність і здорове життя |
«Здоров'я і безпека», |
§27, впр27 |
||||
|
|
|
Електрична напруга. Вольтметр. |
Знаннєвий компонент: формулює визначення фізичної величини (напруга) і їхні одиниці; Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці |
Математична компетентність
Інформаційно-цифрова компетентність |
«Підприємливість та фінансова грамотність».
|
§28, впр28 |
||||
|
|
|
Електричний опір. Закон Ома для ділянки кола. |
Знаннєвий компонент: формулює визначення фізичної величини (опір провідника) і їхні одиниці; формулює закон Ома для ділянки кола, Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці |
Математична компетентність
Інформаційно-цифрова компетентність |
«Підприємливість та фінансова грамотність». |
§29, впр29 |
||||
|
|
|
Залежність опору провідника від його довжини, площі перерізу та матеріалу. |
Діяльнісний компонент: застосовує формули залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§30(1-2), впр. 30,1,2,4-6 |
||||
|
|
|
Реостати. |
Діяльнісний компонент: застосовує формули залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу, Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом; |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях
Екологічна грамотність і здорове життя |
«Здоров'я і безпека», |
§30(3), впр30, 3,7 |
||||
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 3. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра і вольтметра. |
Діяльнісний компонент: застосовує формули залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу під час виконання лабораторних робіт; |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях Соціальна та громадянська компетентності |
«Громадянська відповідальність», |
§29, впр29-30 |
||||
|
|
|
Закон Ома для ділянки електричного кола. Розв'язування задач. |
Діяльнісний компонент: застосовує закони Ома для ділянки кола формули сили струму, напруги, опору, залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§29-30, впр 29-30 |
||||
|
|
|
Електричний струм. Закон Ома.
|
Діяльнісний компонент: застосовує закони Ома для ділянки кола формули сили струму, напруги, опору, залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
ЗДС, с.220-221, 1-8,11,14 |
||||
|
|
|
Послідовне з’єднання провідників. |
Діяльнісний компонент: Застосовує формули сили струму, напруги, опору для послідовного з’єднання провідників |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§31, впр31 |
||||
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників. |
Діяльнісний компонент: Застосовує формули сили струму, напруги, опору для послідовного з’єднання провідників під час виконання лабораторних робіт; користується вимірювальними приладами для визначення сили струму, напруги, опору |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях Соціальна та громадянська компетентності |
«Громадянська відповідальність», |
§31, впр31,ТЗ,*, ЕЗ |
||||
|
|
|
Паралельне з’єднання провідників. |
Діяльнісний компонент: Застосовує формули сили струму, напруги, опору для паралельного з’єднання провідників |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§32, впр32 |
||||
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників. |
Діяльнісний компонент: Застосовує формули сили струму, напруги, опору для паралельного з’єднання провідників під час виконання лабораторних робіт; користується вимірювальними приладами для визначення сили струму, напруги, опору |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях Соціальна та громадянська компетентності |
«Громадянська відповідальність», |
§32, впр32,ТЗ,*, |
||||
|
|
|
Розв'язування задач (впр.31, 5,6, впр.32,6-9) |
Діяльнісний компонент: Застосовує формули сили струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників в процесі розв’язування фізичних задач різних типів |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§31-32, впр.31-32 |
||||
|
|
|
Розв'язування комплексних задач (ТО № 5) |
Діяльнісний компонент: Застосовує формули сили струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників в процесі розв’язування фізичних задач різних типів |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
|
||||
|
|
|
Робота й потужність електричного струму |
Знаннєвий компонент: формулює визначення фізичної величини (робота і потужність електричного струму)) і їхні одиниці |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§33, впр33 |
||||
|
|
|
Закон Джоуля -Ленца. |
Знаннєвий компонент: формулює закон Джоуля–Ленца, Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці |
Математична компетентність |
«Підприємливість та фінансова грамотність». |
§34, впр34 |
||||
|
|
|
Електронагрівальні прилади. Розв'язування задач. |
Діяльнісний компонент: застосовує формули роботи і потужності електричного струму в процесі розв’язування фізичних задач різних типів |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§35, впр35 |
||||
|
|
|
Захист навчального проекту № 5. Сучасні побутові та промислові електричні прилади. |
Діяльнісний компонент: розраховує спожиту електричну енергію за допомогою побутового лічильника електроенергії; |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Підприємливість та фінансова грамотність». «Здоров'я і безпека», |
С.224-226 |
||||
|
|
|
Струм у металах |
Знаннєвий компонент: знає умови виникнення електричного струму; |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§36, впр36 |
||||
|
|
|
Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів. |
Знаннєвий компонент: формулює визначення фізичної величини (сила струму, напруга, опір провідника, робота і потужність електричного струму, електрохімічний еквівалент) і їхні одиниці |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність» |
§37, впр37 |
||||
|
|
|
Закон Фарадея для електролізу. |
Знаннєвий компонент: формулює визначення фізичної величини (електрохімічний еквівалент) і їхні одиниці; формулює закон Фарадея для електролізу; Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці |
Математична компетентність
Інформаційно-цифрова компетентність |
«Підприємливість та фінансова грамотність».
|
|
||||
|
|
|
Закон Фарадея для електролізу. Розв'язування задач |
Діяльнісний компонент: застосовує закони Фарадея для електролізу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
§38, впр38 |
||||
|
|
|
Електричний струм у газах. |
Знаннєвий компонент: розрізняє види електричного розряду в газах. |
Математична компетентність |
«Громадянська відповідальність», |
§39, впр39 |
||||
|
|
|
Розв'язування задач. |
Діяльнісний компонент: застосовує закони Фарадея для електролізу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
ЗДС,с.222-223 |
||||
|
|
|
Безпека людини під час роботи з електричними приладами й пристроями. |
Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом; |
Екологічна грамотність і здорове життя |
«Здоров'я і безпека», |
§40, впр40 |
||||
|
|
|
Захист навчального проекту № 6. Застосування електролізу і струму в газах у практичній діяльності людини. Вплив електричного струму на людський організм. |
Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом; значення енергії електричного струму в побуті й техніці |
Екологічна грамотність і здорове життя |
«Здоров'я і безпека», |
ППР,с.218-219, |
||||
|
|
|
Розв'язування задач. |
Діяльнісний компонент: застосовує закони Фарадея для електролізу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
|
||||
|
|
|
Контрольна робота № 2 (ТО № 6) |
Діяльнісний компонент: застосовує закони Кулона, збереження електричного заряду, Ома для ділянки кола, Джоуля–Ленца, Фарадея для електролізу, формули сили струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників, залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу, роботи і потужності електричного струму в процесі розв’язування фізичних задач різних типів |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
«Громадянська відповідальність», |
|
||||
|
|
|
Віртуальна екскурсія. Електрика і безпека людини |
Діяльнісний компонент: розв’язує ситуативні вправи і задачі на усвідомлення важливості заощадливого використання електроенергії з метою зменшення витрат сімейного бюджету; |
Ініціативність і підприємливість |
«Підприємливість та фінансова грамотність». |
|
||||
|
|
|
Віртуальна екскурсія. Електрика і екологія |
Діяльнісний компонент: розв’язує ситуативні вправи і задачі на формування свідомості дотримання правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями |
Екологічна грамотність і здорове життя |
«Здоров'я і безпека», Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
||||
|
|
|
Віртуальна екскурсія. Вплив електричного струму на людський організм |
Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом; |
Екологічна грамотність і здорове життя |
«Здоров'я і безпека», |
|
||||