КТП з корекційно – розвиткових занять «Розвиток мовлення» для 9 класу (за ПРОГРАМОЮ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ
«РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ»
ДЛЯ УЧНІВ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
З ПОМІРНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Автор: ХАЙДАРОВА О.С. Київ – 2016) 2 год/т.
КТП з корекційно – розвиткових занять «Розвиток мовлення» для 9 класу (за ПРОГРАМОЮ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ
«РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ»
ДЛЯ УЧНІВ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
З ПОМІРНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Автор: ХАЙДАРОВА О.С. Київ – 2016 ) 2 год/т.
№ п/п |
Теми занять |
Дата |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
1 |
Будова слова |
|
2 |
Частини мови (іменник, прикметник). |
|
3 |
Граматичні категорії іменника. Граматичні категорії прикметника. |
|
4 |
Види речень за метою висловлювання. |
|
|
Мовленнєвий розвиток. |
|
5 |
Відомості про мовлення |
|
6 |
Види мовленнєвої діяльності. Аудіювання. |
|
7 |
Види мовленнєвої діяльності. Читання. |
|
8 |
Види мовленнєвої діяльності . Списування. |
|
9 |
Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне. |
|
10 |
Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування |
|
11 |
Простіші українські формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання). Українські форми |
|
12 |
Звертання до дітей і дорослих (Галинко, Олесю, Віро Миколаївно, Василю Петровичу). |
|
13 |
Вживання займенників Ви, Вас, Вам в писемному мовленні.усному мовленні. |
|
14 |
Аудіювання (слухання-розуміння). Слухання-розуміння текстів різного типу (розповідь, опис, міркування); |
|
15 |
Слухання-розуміння текстів різних жанрів мовлення (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, оповідання). |
|
16 |
Слухання-розуміння текстів різних жанрів мовлення (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, оповідання) |
|
|
Говоріння. |
|
17 |
Переказ тексту за поданим планом. |
|
18 |
Вибірковий переказ. |
|
19 |
Діалогічне мовлення. Діалог, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалоги за поданим початком, малюнками). |
|
20 |
Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Конструювання висловлювань: опис (предметів, людей, явищ природи); повідомлення про діяльність; висловлення прохання, побажання |
|
21 |
Розповідь (про події, що відбулися, особисті враження) за питаннями, та серією малюнків. |
|
|
Читання. |
|
22 |
Читання мовчки (розуміння, запам’ятовування) текстів. |
|
23 |
Читання вголос (розуміння, запам’ятовування) текстів. Виразність читання. |
|
24 |
Робота з книжкою: виділення слів, частин в змісті тексту. |
|
|
Писемне мовлення. |
|
25 |
Написання під диктування речень і текстів. |
|
26 |
Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему. |
|
27 |
Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення). |
|
28 |
Робота з деформованим текстом. |
|
29 |
Знання про мову. Мовні вміння. Мова і мовлення. |
|
30 |
Мова як засіб спілкування. Рідна, державна та інші мови. |
|
|
Слово. |
|
31 |
Лексичне значення слова. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми. |
|
32 |
Знайомство з тлумачним словником. |
|
33 |
Іншомовні слова. Словник іншомовних слів. |
|
34 |
Професійна термінологія |
|
35 |
Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова. Визначення основи слова (практично). |
|
36 |
Спільнокореневі слова. |
|
36 |
Розрізнення префікса і прийменника (практично). |
|
37 |
Складні слова. Утворення складних слів. Сполучні голосні е, о у складних словах. |
|
|
Частини мови. |
|
38 |
Іменник. Синтаксична роль іменника. |
|
39 |
Граматичні категорії іменника: рід, число, відмінок. Відмінювання іменників за відмінками (практично). |
|
40 |
Кличний відмінок іменника при звертанні: мамо, брате, Іване Петровичу, Ганно Василівно. |
|
41 |
Прикметник. Синтаксична роль прикметника. |
|
42 |
Граматичні категорії прикметника: число, рід, відмінок. Визначення числа, роду, відмінка прикметника за числом, родом, відмінком іменника. |
|
43 |
Узгодження прикметників з іменниками в усному і писемному мовленні. |
|
44 |
Дієслово. Синтаксична роль дієслова. Поняття про дієслово. |
|
45 |
Часи дієслова. Змінювання дієслова за часами (практично). |
|
46 |
Число дієслова. Визначення числа дієслова за числом іменника |
|
47 |
Правопис частки не з дієсловами. |
|
48 |
Займенник. Поняття про займенник. Особові займенники. Роль займенників у мовленні. |
|
49 |
Вживання займенників Ви, Вас, Вам у шанобливому значенні. |
|
50 |
Службові слова. Поняття про прийменники, сполучники. |
|
51 |
Правопис прийменників і сполучників. |
|
52 |
Вживання сполучників для зв’язку однорідних членів речення. |
|
53 |
Звертання. Поняття про звертання. Місце звертання у реченні: на початку, в середині, в кінці.
|
|
54 |
Розділові знаки при звертанні: кома, знак оклику. Застосування звертання при написанні листів, листівок тощо. |
|
55 |
Речення, словосполучення. Загальне поняття про речення. |
|
56 |
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки в кінці речень. |
|
57 |
Інтонування речень, різних за метою висловлювання. |
|
58 |
Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему. |
|
59 |
Головні члени речення: підмет і присудок. |
|
60 |
Другорядні члени речення (практично). |
|
61 |
Поширення речень другорядними членами за допомогою запитань. |
|
|
Текст. |
|
62 |
Заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту тексту. |
|
63 |
Структура тексту (зачин, основна частина, кінцівка). |
|
64 |
Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом. |
|
65 |
Складання простого плану тексту. |
|
66 |
Відновлення текстів із деформованою будовою. |
|
67 |
Текст – розповідь. |
|
68 |
Текс - опис. |
|
69 |
Текст – міркування. |
|
70 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу за рік. |
|