Моніторинг стану розвитку учениці з ООП 9 класу
Сіромашко Олени
за ІІ семестр 2022-2023 р
Строки проведення моніторингу |
|
Сфери розвитку |
Після закінчення ІІ семестру |
Когнітивна |
Мислення: конкретне, характеризується слабкістю узагальнення, стереотипністю, некритичністю, загальмоване, переважно наочно-образне. Абстрактні поняття не розуміє. Слабка регулююча роль мислення, несформовані логічні операції: узагальнення, порівняння, аналіз, синтез. Недорозвинені пізнавальні інтереси. Сприймання має повільний характер, не диференційоване. Увага мимовільна, не стійка, концентрація уваги – недостатня. Пам’ять конкретно-образна, характеризується таким обсягом: слухова пам’ять – 5 одиниць, зорова – 6 одиниць, образна – 2 одиниці. Довготривала пам’ять носить епізодичний характер. Знання про навколишній світ несистемні, неточні. Повільно засвоює новий матеріал. Недостатній об’єм пам’яті. Працездатність нерівномірна. Уникає завдань які вимагають розумового напруження. |
Мовленнєва |
Будова артикуляційного апарату без аномалій. Словниковий запас на побутовому рівні. Труднощі в засвоєнні навичок читання, письма, математики. Складнощі з переказом тексту (переказує з допомогою чи опорою на план). При формуванні власної думки виникають труднощі. |
Емоційно-вольова |
Емоції незрілі, недорозвинені, нестійкі. Схильна до перепадів настрою. Емоційний фон піднесений, самооцінка завищена. У поведінці присутній елемент «дитячості». Легко встановлює контакт з незнайомими людьми. Темп виконання завдань нерівномірний. Безініціативна та байдужа до навчальної діяльності, охоче спілкується на побутові теми. Самоконтроль присутній, але недостатній. Схильна до навіювання, сугестивна. Не сформовані навички контролювати і виправляти свої дії |
Фізична |
Недостатньо розвинена координація рухів, дрібна моторика; гнучкість.Самостійно не виконує вправ для розвитку гнучкості хребта і розвитку витривалості м’язів тулуба. Має сколіоз ІІ ступеня. |
Соціальна |
Не має друзів серед однокласників. Не підтримує спілкування з однолітками. Дівчина з багатодітної сім’ї. Вона спілкується з колом своєї сім’ї. Піклується про своїх сестер і братів. Добра, чуйна, працьовита, життєрадісна. |
Моніторинг стану навчальних досягнень учениці з ООП 9 класу
Сіромашко Олени
за І семестр 2023-2024 н.рр
Початковий рівень – 1,2,3 балів
Середній рівень- 4,5,6
Достатній -7,8,9
№ |
Назва навчального предмету |
1
Успіх |
Українська мова – 3 ( низький рівень) Учениця знає літери, але часто їх плутає, неточно відтворює окремі елементи, ознаки об’єкта вивчення. За допомогою вчителя виконує окремі дії, елементарні завдання. Письмові завдання виконує механічно, не розуміє поставлених задач. Пише букви допускаючи порушення у їх поєднанні. Самостійно не може визначить основні і другорядні члени речення. Зошити веде неохайно. Правильно списує речення і розділові знаки в кінці речення (під контролем вчителя). Може самостійно списувати друкований текст. Диктант може писати при умові повільного темпу диктуванню, а також виразного диктування тексту по слогах. Вміє вставляти пропущені літери у словах. Пише крупнішим почерком, розбірливо. Потребує постійного стимулювання діяльності під час занять. |
2 |
Українська література - 4 (середній рівень) Читає монотонно на елементарному рівні. Відтворює частину віршованого твору за допомогою вчителя. Вірші слабко запам’ятовує. Виявляє епізодичний інтерес до навчання. Може відтворити текст за допомогою ілюстрацій і навідних питань вчителя. |
3 |
Іноземна мова – 4 (середній рівень) Може виконувати елементарні, прості письмові завдання. Списувати за зразком. |
4
Успіх |
Зарубіжна література – 4 (середній рівень) До читання байдужа. Лексику твору не використовує. Відповідає простими реченнями, переважно повторюючи за співрозмовником. Розуміє зміст (у межах можливостей), описаний в прослуханому (прочитаному) творі. |
5 |
Історія України – 4 (середній рівень) Факти фіксує без аналізу. |
6 |
Всесвітня історія - 4 (середній рівень) Олена самостійно знаходить відповіді на питання в підручнику і мережі інтернет . |
7 |
Основи правознавства – 4 (середній рівень) Відповідно до своїх пізнавальних можливостей пояснює поняття «право» і «закон». Розуміє основні права, свободи та обов’язки людини, види порушень і відповідальність за них. Бере участь у житті шкільної спільноти. |
8 |
Мистецтво – 4 (середній рівень) Олена не має достатньо сформованих художньо- естетичних навичок. Абстрактного мислення. Вона не здатна емоційно відчувати і усвідомлювати матеріал. Із задоволенням опрацьовує презентації до уроку. Може самостійно знайти і виписати у зошит відповіді на прості питання з презентації до уроку. |
9 |
Алгебра – 4 (середній рівень) Вміє за допомогою вчителя рахувати у прямому та та зворотному напрямку у межах 10. Рахує у межах 100. Дії з числами виконує з допомогою дорослого та опорою на наочність. Таблиці множення не знає, але за вербальною інструкцією вчителя може користуватися друкованою таблицею множення. Виконує прості арифметичні дії за допомогою калькулятора. Може порахувати собівартість продуктів в магазині. |
10 |
Геометрія – 4 (середній рівень) Геометричні площинні фігури знає, порівнює предмети за величиною. Може самостійно накреслити відрізок. Виміряти довжину відрізка, ламаної лінії. За навідними питаннями вчителя знає види кутів. |
11 |
Біологія – 6 (достатній рівень) Олена навчальний матеріал програми в основному розуміє, за запитаннями вчителя частково може пояснити, визначити головне і другорядне, виокремити суттєві ознаки об’єктів. За нагадуванням вчителя проводить спостереження, виконує за зразком досліди, практичні роботи, завдання у зошиті, хоч результати їх не зовсім точні. Частково потребує контролю та допомоги з боку вчителя. Виявляє позитивне, достатньо стале ставлення до навчання, прагне дотримуватись правил поведінки на природі. Виявляє ініціативу під час виготовлення макетів, виконанні практичних і тестових завдань. |
12
|
Географія – 4 (середній рівень) Географічні об’єкти на карті може показати після повторного пояснення вчителя. Під керівництвом вчителя може виконати за зразком прості завдання, орієнтуватись у карті. Проявляє епізодичний інтерес до навчання. Відрізняє різні типи карт – фізична, політична. Розрізняє умовні кольори і знаки карти(якими позначається вода, суша на мапі). З опорою на наочний матеріал називає типових представників рослинного та тваринного світу України. |
13
Успіх |
Фізика – 6 (достатній) Здобувачка освіти має елементарні уявлення про фізичні явища та їх значення у життєдіяльності людини. Завдання виконує після детального пояснення вчителя, виконує аналогічні практичні завдання. Учениця вміє вимірювати масу різних тіл за допомогою терезів. Може переказати спосіб виконання завдання. - знає основні електроприлади, які використовуються в побуті; - знає і дотримується правил техніки безпеки при користуванні електроенергією; |
14
Успіх |
Хімія – 4 (середній рівень) Учениця поділяє засоби догляду на тверді і рідинні. - має уявлення про класифікацію синтетичних миючих засобів; пояснює застосування господарського, туалетного, медичного мила; - використовує і називає препарати для полегшення і поліпшення догляду за кухонним посудом, раковиною, ванною. Може застосувати набуті знання в повсякденному житті. Наприклад з теми «Домашній експеримент» приготувати за вербальною інструкцією вчителя кисіль, желе. |
15
Успіх |
Трудове навчання – 9 (достатній рівень) Олена не завжди точно відтворює навчальний матеріал. Виконана робота при наявності незначних відхилень має достатньо високу якість. Відносно нові дії виконує за допомогою вчителя. Взаємодіє з дорослими та однолітками у процесі виготовлення виробу та трудового завдання (вміє звернутися по допомогу. Вміє організувати своє робоче місце, дотримуватись правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог. Має уявлення про основні прийоми обробки матеріалів; про самообслуговування, дотримується правил гігієни і безпечної поведінки у побуті.
|
16
Успіх |
Інформатика – 4 (середній рівень) Учениця не володіє навичками роботи з комп’ютером і програмами. Може виконати прості завдання з допомогою вчителя. Застосовує вивчений матеріал у знайомих ситуаціях. Охоче самостійно виконує тестові завдання з навчальних предметів. Має уявлення про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою. |
17
Успіх |
Основи здоров’я - 7 (достатній) Учениця правильно відтворює матеріал, визначений навчальною програмою. Комунікативно взаємодіє з дорослими з питань власної життєдіяльності (звернутися по допомогу, повідомити про проблеми здоров’я, про власні потреби зрозумілими для інших та доступними для себе способами) Епізодично виконує практичні дії, що формують способи захисту та піклування про себе та власне здоров’я. Називає здорові та шкідливі звички. Має уявлення про основні вікові особливості індивідуального розвитку підлітків. Здатна відносно самостійно і правильно вирішувати аналогічні та відносно нові завдання здоров’язбережувального змісту. |
18
Успіх |
Фізична культура – 5 (середній рівень) Виконує фізичні вправи, передбачені навчальною програмою, дотримуючись правильної техніки виконання вправ (під наглядом учителя) Учениця має фрагментарні знання на елементарному рівні засвоєння. Сприймає звернене мовлення вчителя. Здатна іноді застосувати знання в аналогічних умовах. Дотримується правил безпеки, поведінки та гігієни при проведенні уроку фізичної культури, при проведенні режимних фізкультурно-оздоровчих заходів і позакласних форм занять фізичною культурою та спортом.
|