Куйс-урок на тему: "Послідовне та паралельне з'єднання провідників"

Про матеріал

Куйс-урок на тему: "Послідовне та паралельне з'єднання провідників". Конспект поданий у вигляді таблиці структурних елементів та шляхів їх формування. Пропоную вивчити дану тему за допомогою кейсу із світлодіодами.

Перегляд файлу

 

 

 

КЕЙС-УРОК НА ТЕМУ : Послідовне та паралельне зєднання провідників.

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УРОКУ :

  • навчальна : сформувати знання про способи зєднання провідників та зясувати як змінюються сила струму, напруга та опір в електричному колі; орієнтувати діяльність учнів на використання знань на практиці;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, увагу, акуратність, дисциплінованість, самоконтроль, розвивати базові знання з даної галузі науки;
  • розвиваюча:  розвивати спостережливість, критичне мислення

 

ТИП УРОКУ: урок засвоєння та застосування нових знань.

ОБЛАДНАННЯ :для груп 4-5 учнів -1 кейс (5 світлодіодів, клейка стрічка );

                             для вчителя - 1 батарейка 4,5В,  резистори.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

Таблиця елементів структурних знань та шляхи їх формувань

Етап уроку,

час

Завдання етапу

Методи, прийоми навчання

Форми навчальної взаємодії

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

 

I.Органі

заційний

етап (2хв)

Налаштувати на продуктивну працю.

Словесно-інформаційні

 

Фронтальна

Привітання з класом.

Привітання з вчителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

II.Перевірка виконання д/з. Актуалізація опорних знань (5хв).

 

Виявити рівень знань. Визначення типових помилок.

Бесіда, опитування

Фронтальна бесіда.

 

 

1.Перевіряє виконання д/з.

2.Пропонує пригадати які елементи входять до електричного кола та їх позначення на схемі.

1.В парах перевіряють виконання д/з.

2.Малюють в зошитах, самостійно себе перевіряють використовуючи підручник.

III.Мотивація навчальної діяльності (5хв)

Забезпечити усвідомлення  учнями неповноти наявних знань; організувати самостійне формулювання теми і  мети уроку.

Створення проблемної ситуації і труднощів інтерпретації фактів і явищ.

Фронтальна бесіда з елементами проблемного навчання.

 

1. Демонструє рис.1 та просит пояснити його.

2. Демонструє рис.2.

3.Просить  навести приклади застосування у повсякденному житті послідовного та паралельного  з’єднання провідників (елементів) та спробувати пояснити в чому різниця.

1. Пояснюють вказані рисунки.

2.Відчувають труднощі у поясненні.

IV.Засвоєння нових знань. Практичний етап.

(23 хв)

Організувати пошук вирішення проблеми.

 

Кейс метод.

Евристичний (частково-пошуковий).   Робота з підручником.  

 

 

Групова робота.

1.Пропонує записати завдання до кейсу у зошит.

2.Пояснює вимоги до оформлення та критерії оцінювання.

3. Звертає увагу на правильність зєднання фотодіодів.

3.Роздає кейси.

1.Задають питання.

2.Складають два кола з паралельним та послідовним  зєднанням фотодіодів використовуючи підручник.

2*. Поєднують два кола в одне.

3. Підключають до батарейки з дозволу вчителя та перевіряють роботу елементів.

4.Оформляють у зошиті кейс-інструкцію зі схемами.

 

 

 

 

 

 

V.Уагальнення та систематизація знань.(5хв)

Орієнтувати діяльність учнів на використання знань на практиці.

Аналіз і доказове мислення.

Фронтальна

1.Пропонує учням  послідовне та паралельне  зєднання провідників та зображення на схемах.

1.Відповідають, перевіряють свої рисунки у зошитах.

 

VI.Підсумок уроку.

(5хв)

 

 

Забезпечити осмислення процесу і результати діяльності.

Логічне мислення

Робота в групах.

1.Пропонує обговорити в групах  що необхідно зясувати для того, щоб інструкція до кейсу була повною.

2.Підводить підсумок по роботі з кейсом, підсумок уроку.

 

1. Пояснюють що для завершення інструкції по кейсу необхідно вивчити закони послідовного та паралельного  зєднання.

2.Записують домашнє завдання в щоденник.

 

 Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Знаннєвий компонент:

Діяльнісний компонент:

Ціннісний компонент:

знає та розрізняє види зєднання провідників та способи зображення на електричних схемах.

 

графічно зображає електричне поле;

креслить схеми простих електричних кіл;

складає прості електричні кола;

дотримується правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями.

 

оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження ; значення енергії електричного струму в побуті й техніці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://electricavdome.ru/wp-content/uploads/2016/02/Shema_podkljuchenija_UZO-03.jpgРис.1http://proua.org/media/services/000/005/5621.jpgРис.2

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Охотник Галина Григорівна
    Мета та завдання уроку відповідають темі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
Додано
6 липня 2018
Переглядів
1319
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку