Куйс-урок на тему: "Послідовне та паралельне з'єднання провідників". Конспект поданий у вигляді таблиці структурних елементів та шляхів їх формування. Пропоную вивчити дану тему за допомогою кейсу із світлодіодами.
КЕЙС-УРОК НА ТЕМУ : Послідовне та паралельне з’єднання провідників.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УРОКУ :
ТИП УРОКУ: урок засвоєння та застосування нових знань.
ОБЛАДНАННЯ :для груп 4-5 учнів -1 кейс (5 світлодіодів, клейка стрічка );
для вчителя - 1 батарейка 4,5В, резистори.
ХІД УРОКУ
Таблиця елементів структурних знань та шляхи їх формувань
Етап уроку, час |
Завдання етапу |
Методи, прийоми навчання |
Форми навчальної взаємодії |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
|
I.Органі заційний етап (2хв) |
Налаштувати на продуктивну працю. |
Словесно-інформаційні
|
Фронтальна |
Привітання з класом. |
Привітання з вчителем. |
|
II.Перевірка виконання д/з. Актуалізація опорних знань (5хв).
|
Виявити рівень знань. Визначення типових помилок. |
Бесіда, опитування |
Фронтальна бесіда.
|
1.Перевіряє виконання д/з. 2.Пропонує пригадати які елементи входять до електричного кола та їх позначення на схемі. |
1.В парах перевіряють виконання д/з. 2.Малюють в зошитах, самостійно себе перевіряють використовуючи підручник. |
|
III.Мотивація навчальної діяльності (5хв) |
Забезпечити усвідомлення учнями неповноти наявних знань; організувати самостійне формулювання теми і мети уроку. |
Створення проблемної ситуації і труднощів інтерпретації фактів і явищ. |
Фронтальна бесіда з елементами проблемного навчання.
|
1. Демонструє рис.1 та просит пояснити його. 2. Демонструє рис.2. 3.Просить навести приклади застосування у повсякденному житті послідовного та паралельного з’єднання провідників (елементів) та спробувати пояснити в чому різниця. |
1. Пояснюють вказані рисунки. 2.Відчувають труднощі у поясненні. |
|
IV.Засвоєння нових знань. Практичний етап. (23 хв) |
Організувати пошук вирішення проблеми.
|
Кейс метод. Евристичний (частково-пошуковий). Робота з підручником.
|
Групова робота. |
1.Пропонує записати завдання до кейсу у зошит. 2.Пояснює вимоги до оформлення та критерії оцінювання. 3. Звертає увагу на правильність з’єднання фотодіодів. 3.Роздає кейси. |
1.Задають питання. 2.Складають два кола з паралельним та послідовним з’єднанням фотодіодів використовуючи підручник. 2*. Поєднують два кола в одне. 3. Підключають до батарейки з дозволу вчителя та перевіряють роботу елементів. 4.Оформляють у зошиті кейс-інструкцію зі схемами. |
|
|
|
|
|
|
|
|
V.Уагальнення та систематизація знань.(5хв) |
Орієнтувати діяльність учнів на використання знань на практиці. |
Аналіз і доказове мислення. |
Фронтальна |
1.Пропонує учням послідовне та паралельне з’єднання провідників та зображення на схемах. |
1.Відповідають, перевіряють свої рисунки у зошитах.
|
|
VI.Підсумок уроку. (5хв)
|
Забезпечити осмислення процесу і результати діяльності. |
Логічне мислення |
Робота в групах. |
1.Пропонує обговорити в групах що необхідно з’ясувати для того, щоб інструкція до кейсу була повною. 2.Підводить підсумок по роботі з кейсом, підсумок уроку.
|
1. Пояснюють що для завершення інструкції по кейсу необхідно вивчити закони послідовного та паралельного з’єднання. 2.Записують домашнє завдання в щоденник. |
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Знаннєвий компонент: |
Діяльнісний компонент: |
Ціннісний компонент: |
|||
знає та розрізняє види з’єднання провідників та способи зображення на електричних схемах.
|
графічно зображає електричне поле; креслить схеми простих електричних кіл; складає прості електричні кола; дотримується правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями.
|
оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження ; значення енергії електричного струму в побуті й техніці |
Рис.1Рис.2