Квест-гра - це цікаво та весело! Допоможе активізувати пізнавальну діяльність дітей, розвинути мислення і уяву та закріпити навички командної роботи.
Гаркушинський ЗЗСО І-ІІІ ст. Миргородської районної ради Полтавської області
КВЕСТ-ГРА «КАЗКОВІ ПРИГОДИ»
(3-5 класи)
Вчитель: Шарко К.О.
2020
Мета: активізувати пізнавальну діяльність дітей, узагальнити знання про казки, розвивати уяву та спостережливість, виховувати інтерес до літератури.
Обладнання: роздруковані матеріали.
Підготовчий етап.
Потребує друку всіх матеріалів та визначення класів, де будуть проходити етапи квесту. Також потрібно обрати 7 ведучих, які чекають учасників на «станціях» і задають свої завдання. Діти орієнтуються по зображеннях «чарівників» на дверях (про це треба повідомити заздалегідь). Діє правило: «Одна локація-одна команда» (тобто потрібно або чекати своєї черги, або рухатися далі). За успішне виконання учасники отримують від ведучих частинки пазлу «Казковий замок». Перемагає та команда, яка перша збере всі частинки і повернеться на стартову точку.
ЕТАП «Казкова арифметика»
Завдання. Учасники відповідають на питання.
ЗАПИТАННЯ:
ЕТАП «Загадковий»
Завдання. Учасники відгадують назви українських народних казок.
Щось чорніє на сніжку.
А чи день це, а чи нічка,
Звірі лізуть в …
(«Рукавичка»)
Діду й бабі щось знесла.
Мишка хоч і не хотіла,
Та хвостом це зачепила.
Підкажіть усі, будь ласка,
Про яку тут йдеться казку?
(«Курочка ряба»)
Діду вже нема спочинку!
Вигнав геть козу із хати!
І пішла вона блукати.
В зайця хатку відібрала
Та від рака постраждала!
(«Коза-дереза»)
Пісню залюбки завів!
Обдурить хотів малят,
З’їсти милих козенят!
(«Вовк і семеро Козенят»)
А другий сидів удома.
Першого застерігав:
«З лискою не май ти справ!»
Не послухався й що стало?
Лиска знов його украла! («Котик і Півник»)
З цього справжню користь мав
Бо знайшов він колосок,
Змолотив зерна мішок.
А хитренькі мишенята
Не хотіли помагати.
(«Колосок»)
Швидко дуже так зростав,
З ворогами мужньо бився,
Козаком він справжнім став.
(Котигорошко)
Тому дуже сумували.
Та на місці не сиділи,
Із соломи щось зробили
(Солом’яний бичок)
Пташку там вони знайшли.
Хоч і травму вона мала,
Але їм допомагала!
(Кривенька качечка)
Як нічого нема в хаті?
Пошкребти та помести,
Можна кругле щось спекти!
ЕТАП «Збери персонажа»
Завдання. Ведучий віддає учасникам пакет з частинами зображень 4 відомих казкових героїв. Завдання команди - скласти зображення і назвати імена персонажів.
ПРИМІТКА ДЛЯ ВЕДУЧОГО. Не забувати перемішувати частинки зображень після кожної команди.
(Баба Яга, Білосніжка, Дід Мороз, міньйон)
ЕТАП «Покажи персонажа»
Завдання. Троє людей з команди показують іншим з допомогою міміки і жестів певного казкового героя. Говорити йому заборонено. Команда має вгадати, кого він показує.
Снігурочка
Мауглі
Король Лев
Змій Горинич
ЕТАП «Прихована казка»
Завдання. Учасники вгадують правильну назву казки.
ПРИМІТКА ДЛЯ ВЕДУЧОГО. Кожній команді, що пройшла, віддати частину пазлу «Казковий замок» і нагадати, щоб вони її наклеїли на свій маршрутний лист.
Завдання:
ЕТАП «Казкові деталі»
Завдання. На столі прикріплені назви казок. Ведучий роздає картки з деталями, які стосуються тієї чи іншої казки (по 4 деталі на кожну казку). Учасники мають правильно розкласти їх.
«Снігова королева» лід сани зима втрата пам’яті
«Аладдін» пустеля джин лампа спека
«Червона Шапка» пиріжки вовк бабуся мисливець
«Котигорошко» булава горох сила Змій
«Русалочка» океан принц краб риб’ячий хвіст
«Шрек» людожер болото осел принцеса
«Тарзан» джунглі горила Джейн ліани
ЕТАП «Казкарі»
Завдання. Ведучий роздає листки з казковим сюжетом, в якому пропущені певні дії та деталі. Учасники мають дописати і зачитати казку.
_______________________________
Матеріали для друку на двері кімнат
ПАЗЛ «КАЗКОВИЙ ЗАМОК»
(кількість надрукованих копій дорівнює кількості команд)
Матеріали для друку на етап «Збери персонажа»
Матеріали для друку на етап «Казкові деталі»
«Снігова королева»
«Аладдін»
«Червона Шапка»
«Котигорошко»
«Русалочка»
«Шрек»
«Тарзан»
лід сани зима втрата пам’яті пустеля джин лампа спека пиріжки вовк бабуся мисливець булава горох сила Змій океан принц краб риб’ячий хвіст людожер болото осел принцеса джунглі горила Джейн ліани
Матеріали для друку на етап «Казкарі»
(кількість надрукованих копій дорівнює кількості команд)
________________________________________
В далекій країні__________ у родині __________ народився __________ Він був дуже гарний: __________ , __________,__________ Коли він виріс, то вирішив перемогти __________ Він узяв з собою __________, __________, __________ Пішов він до свого ворога і каже: _________________________ А той йому відповідає: _________________________ І зійшлися вони в битві. Через _____ днів переміг __________Ось і казці кінець.