Квест-гра "Казкові пригоди"

Про матеріал

Квест-гра - це цікаво та весело! Допоможе активізувати пізнавальну діяльність дітей, розвинути мислення і уяву та закріпити навички командної роботи.

Перегляд файлу

Гаркушинський ЗЗСО І-ІІІ ст. Миргородської районної ради Полтавської області

 

 

КВЕСТ-ГРА «КАЗКОВІ ПРИГОДИ»

(3-5 класи)

Изображение выглядит как стол, торт, сидит, фотография

Автоматически созданное описание

Вчитель: Шарко К.О.

 

2020

 

Мета: активізувати пізнавальну діяльність дітей, узагальнити знання про казки, розвивати уяву та спостережливість, виховувати інтерес до літератури.

Обладнання: роздруковані матеріали.

Підготовчий етап.

Потребує друку всіх матеріалів та визначення класів, де будуть проходити етапи квесту. Також потрібно обрати 7 ведучих, які чекають учасників на «станціях» і задають свої завдання. Діти орієнтуються по зображеннях «чарівників» на дверях (про це треба повідомити заздалегідь). Діє правило: «Одна локація-одна команда» (тобто потрібно або чекати своєї черги, або рухатися далі). За успішне виконання учасники отримують від ведучих частинки пазлу «Казковий замок». Перемагає та команда, яка перша збере всі частинки і повернеться на стартову точку.

 

ЕТАП «Казкова арифметика»

Завдання. Учасники відповідають на питання.

 

ЗАПИТАННЯ:

  1. Скільки звіряток жило в Рукавичці? ( 7-мишка, жабка, заєць, лисиця, вовк, кабан, ведмідь)
  2. Скільки гномів допомагало Білосніжці? (7)
  3. Скільки бажань виконував джин? (3)
  4. Скільки далматинців було в однойменному мультику? (101)
  5. Скільки існує черепашок-ніндзя? (4)
  6. Скільки пелюсток мала квітка, що виконувала бажання? (7)
  7. Скільки ворон допомагало Герді шукати Кая? (2)
  8. Скільки поросят вирішили побудувати собі будиночки? (3)
  9. Скільки міньйонів служить Грю? (хтозна)
  10.                   Скільки братів-місяців жило в лісі? (12)
  11.                   Скільки кришталевих черевичків згубила Попелюшка? (1)
  12.                   Скільки козенят мала мама-коза? (7)
  13.                   Скільки тварин хотіло повернутися зі звіринця на Мадагаскар? ( 4-зебра, жираф, лев, бегемотиха)
  14.                   Скільки злодіїв налякали Малий і Карлсон? (2)
  15.                   Скільки людей тягло Ріпку? (3)
  16.                   Скільки всього існує фей Вінкс? (6)
  17.                   Скільки тварин називали себе Бременськими музикантами? ( 4-осел,кіт, пес, півень)
  18.                   Скільки існує бурундучків-рятівничків? (2)
  19.                   Скільки гусениць шкодить Лунтику? (2)
  20.                   Скільки кенгуру є друзями Вінні? (2-мама і син)

 

 

ЕТАП «Загадковий»

Завдання. Учасники відгадують назви українських народних казок.

  1. У зимовому ліску

Щось чорніє на сніжку.

А чи день це, а чи нічка,

Звірі лізуть в …

                («Рукавичка»)

  1. В хаті курочка жила,

Діду й бабі щось знесла.

Мишка хоч і не хотіла,

Та хвостом це зачепила.

Підкажіть усі, будь ласка,

Про яку тут йдеться казку?

 

(«Курочка ряба»)
 

  1. Із характером тваринка-

Діду вже нема спочинку!

Вигнав геть козу із хати!

І пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала

Та від рака постраждала!

                         («Коза-дереза»)

  1. Голос хитро підробив,

Пісню залюбки завів!

Обдурить хотів малят,

Зїсти милих козенят!

                       («Вовк і семеро Козенят»)

  1. Один в лісі рубав дрова,

А другий сидів удома.

Першого застерігав:

«З лискою не май ти справ!»

Не послухався й що стало?

Лиска знов його украла!           («Котик і Півник»)

  1. Півник гарно працював,

З цього справжню користь мав

Бо знайшов він колосок,

Змолотив зерна мішок.

А хитренькі мишенята

Не хотіли помагати.

               

(«Колосок»)

 

  1. З насінинки народився,

Швидко дуже так зростав,

З ворогами мужньо бився,

Козаком він справжнім став.    

 

(Котигорошко)

 

  1. Баба й дід дітей не мали,

Тому дуже сумували.

Та на місці не сиділи,

Із соломи щось зробили            

 

(Соломяний бичок)

 

  1. Баба й дід по лісу йшли,

Пташку там вони знайшли.

Хоч і травму вона мала,

Але їм допомагала!                 

 

(Кривенька качечка)

 

  1.               Щоб таке приготувати,

Як нічого нема в хаті?

Пошкребти та помести,

Можна кругле щось спекти!      

 

(Колобок)

 

ЕТАП «Збери персонажа»

Завдання. Ведучий віддає учасникам пакет з частинами зображень 4 відомих казкових героїв. Завдання команди - скласти зображення і назвати імена персонажів.

ПРИМІТКА ДЛЯ ВЕДУЧОГО. Не забувати перемішувати частинки зображень після кожної команди.

 

Изображение выглядит как инструмент

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как небо, кукла, материя, внутренний

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как желтый, маленький

Автоматически созданное описание

(Баба Яга,  Білосніжка,  Дід Мороз,  міньйон)

 

ЕТАП «Покажи персонажа»

Завдання. Троє людей з команди показують іншим з допомогою міміки і жестів певного казкового героя. Говорити йому заборонено. Команда має вгадати, кого він показує.

 

 

Снігурочка

Мауглі

Король Лев

Змій Горинич

ЕТАП «Прихована казка»

Завдання. Учасники вгадують правильну назву казки.

ПРИМІТКА ДЛЯ ВЕДУЧОГО. Кожній команді, що пройшла, віддати частину пазлу «Казковий замок»  і нагадати, щоб вони її наклеїли на свій маршрутний лист.

Завдання:

  1.  «Шурочка Бяба» («Курочка Ряба».)
  2.  «Золота рубка»    («Золота рибка».)
  3.  «Шар-птиця»       («Жар-птиця».)
  4.  «Гуслі-ведмеді»   ( Гуси-лебеді».)
  5.  «Кособок»            («Колобок».)
  6.  «Біпка»                 («Ріпка».)
  7.  «Киця і Журавель»  («Лисиця і Журавель».)
  8.  «Смоляний бачок»   («Смоляний бичок».)
  9.   «Червоні тапочки»  («Червона Шапочка».)
  10.                     «Кріт у чоботях»      («Кіт у чоботях».)
  11.                      «Гладке биченя»       («Гидке каченя».)
  12.                      «Кусалочка»              («Русалочка».)
  13.                       «Сопуча  красуня»   («Спляча красуня».)
  14.                      «Срібне коритце»      («Срібне копитце».)
  15.                      «Чорноріжка»            («Білосніжка»)
  16.                     «Дураліно»                  («Буратіно»)
  17.                     «Метровочка»             («Дюймовочка»)
  18.                     «Бінні Бух»                  («Вінні Пух»)
  19.                     «Даша і заєць»            («Маша і ведмідь»)
  20.                     «Ойпече»                      («Айболит»)

 

 

ЕТАП «Казкові деталі»

Завдання. На столі прикріплені назви казок. Ведучий роздає картки з деталями, які стосуються тієї чи іншої казки (по 4 деталі на кожну казку). Учасники мають правильно розкласти їх.

«Снігова королева»   лід   сани   зима   втрата памяті

«Аладдін»   пустеля   джин   лампа   спека

«Червона Шапка»   пиріжки   вовк   бабуся   мисливець

«Котигорошко»   булава   горох   сила   Змій

«Русалочка»   океан   принц   краб   рибячий хвіст

«Шрек»   людожер   болото   осел   принцеса

«Тарзан»   джунглі   горила   Джейн   ліани

 

ЕТАП «Казкарі»

Завдання. Ведучий роздає листки з казковим сюжетом, в якому пропущені певні дії та деталі. Учасники мають дописати і зачитати казку.

_______________________________

В далекій країні__________ у родині __________ народився __________ Він був дуже гарний: __________ , __________,__________ Коли він виріс, то вирішив перемогти __________ Він узяв з собою __________, __________, __________ Пішов він до свого ворога і каже: _________________________  А той йому відповідає: _________________________ І зійшлися вони в битві. Через  _____ днів переміг __________Ось і казці кінець.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали для друку на двері кімнат

 

Изображение выглядит как рисунок

Автоматически созданное описание

 

 

Изображение выглядит как рисунок

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как рисунок

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как рисунок

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как игрушка, сиреневый

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как рисунок

Автоматически созданное описаниеИзображение выглядит как рисунок

Автоматически созданное описание

ПАЗЛ «КАЗКОВИЙ ЗАМОК»

(кількість надрукованих копій дорівнює кількості команд)

Изображение выглядит как стол, здание, торт, усеченный

Автоматически созданное описание

 

Матеріали для друку на етап «Збери персонажа»

 

Изображение выглядит как держит, кисть, стол, девочка

Автоматически созданное описание

Изображение выглядит как рисунок

Автоматически созданное описание

 

 

 

Изображение выглядит как кукла, игрушка, носит, красный

Автоматически созданное описание

Изображение выглядит как желтый, маленький, сидит, рисунок

Автоматически созданное описание

Матеріали для друку на етап «Казкові деталі»

«Снігова королева»  

«Аладдін»  

«Червона Шапка»  

«Котигорошко»  

«Русалочка»  

«Шрек»  

«Тарзан»

лід   сани   зима   втрата пам’яті             пустеля   джин   лампа   спека                  пиріжки   вовк   бабуся   мисливець    булава   горох   сила   Змій                         океан   принц   краб   риб’ячий хвіст  людожер   болото   осел   принцеса     джунглі   горила   Джейн   ліани

Матеріали для друку на етап «Казкарі»

(кількість надрукованих копій дорівнює кількості команд)

 

 

________________________________________

В далекій країні__________ у родині __________ народився __________ Він був дуже гарний: __________ , __________,__________ Коли він виріс, то вирішив перемогти __________ Він узяв з собою __________, __________, __________ Пішов він до свого ворога і каже: _________________________  А той йому відповідає: _________________________ І зійшлися вони в битві. Через  _____ днів переміг __________Ось і казці кінець.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марінова Валентина Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
851
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку