Квест-гра "Щасливе дитинство"

Про матеріал
Квест - гра мотивує учнів до навчання, вчить працювати в команді, узагальнювати отримані на уроках знання; розвиває фізичні та психологічні вміння, творчу уяву, кмітливість, пам'ять; сприяє вихованню любові до Батьківщини. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань
Перегляд файлу

Квест-гра "Щасливе дитинство"

автор Мірошниченко Світлана Володимирівна –  вчитель математики та інформатики

Квест - гра мотивує учнів до навчання, вчить працювати в команді, узагальнювати отримані на уроках знання; розвиває фізичні та психологічні вміння, творчу уяву, кмітливість, пам'ять; сприяє вихованню любові до Батьківщини. 

Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань. 

 

1   imageстанція – Загублений світ (Філворд)

 

2   станція – У центрі уваги (Кроссенс)

 

3   станціяПам'ятай (Анаграма)             

4   станція – Ігри розуму (з’єднай слова та картинки)        image

 

5   станція – Шосте чуття (загадки)

imageimageP.S.  "Хмарка побажань самому собі"

 

 

 

 

 

 

image Загублений світ 

ФІЛВОРД - це угорський кросворд, головоломка, в якій потрібно

повертатися в будь-яку сторону під прямим кутом, але  не перетинаються знайти всі слова, вписані в квадратну сітку. На перший погляд, літери вписані хаотично, але, насправді, всі вони є частиною слів. Слова можуть

один з одним

Г

П

В

И

Б

У

Х

А

В

З

А

Ф

Р

Д

О

К

У

М

Е

Н

Т

И

В

Й

А

Ш

У

Ф

В

О

А

Ж

Ї

Є

У

Ж

Н

Г

Н

О

М

І

Н

А

Л

І

К

И

А

С

Д

К

В

А

А

Б

О

М

Б

А

Т

А

М

И

Р

Д

Я

Г

О

Л

У

Б

А

Щ

В

Р

Р

Ь

С

Ш

Л

П

А

Т

Р

О

Н

А

М

А

Р

І

У

П

О

Л

Ь

О

Т

І

Ю

С

Х

О

В

И

Щ

Е

Г

Е

Б

О

Є

П

Р

И

П

А

С

И

П

 

Що потрібно взяти з собою під час евакуації?

1.     Документи

2.     Ліки

3.     Їжа 

4.     Вода

До вибухонебезпечних предметів належать:

1.     Граната

2.     Міна

3.     Бомба

4.     Патрон

5.     Петарда

6.     Боєприпаси

Бонус :

1.     Вибух

2.     Сховище

3.     Мир

4.     Голуб

 

 

imageУ центрі уваги

КРОССЕНС– головоломка нового покоління візуалів   (крос- «перетин», сенс – «смисли»)

Ми розгадуємо не слова, а картинки, зображення, символи, пов’язуємо їх в один ланцюжок смислів

Завдання: потрібно скласти побажання на літні канікули команді суперників

image

 

Пам’ятка «Як створити кроссенс?» 

1.    Продумайте, на яку тему ви хочете створити кроссенс

2.    Встановіть асоціації, що розкриватимуть обрану тему

3.    Доберіть взаємопов’язані між собою словесні символи і образи, які будуть створювати своєрідний «перетин смислів» у кроссенсу

4.    Запишіть обрані символи і образи, встановлюючи послідовність за типом зв’язку

«по хресту» (за схемою: 5-2; 5-8; 5-6; 5-4) і «за основою» (за схемою: 1-2; 2-3; 3-6; 6-9; 9-8; 8-7, 7- 4, 4-5)

5.    Пам’ятайте, що центральний символ чи образ розміщується під номером 5. Він може бути пов’язаний зі змістом не тільки з сусідніми, а й, при бажанні, з усіма іншими образами/символами

6.    Замініть словесні образи і символи зображеннями, які їх ілюструють, при потребі можна додати слово підказку 

7.    Перевірте, чи правильно розташовані зображення, наскільки легко встановлюються взаємозв’язки між ними

(Запропонувати-вирізати різні картинки з журналів, газет, брошур)

Пам’ятай image

АНАГРАМА -це прийом переставляння окремих букв чи складів у слові, внаслідок чого утворюються нові слова з іншим значенням

Завдання: потрібно розшифрувати слова із ними скласти розповідь

image 

 

 

 

 

 

image 

 

 

 

Шосте чуття image

 

Він довгастенький, з

елений,

 

Я кругленька, червоненька, З хвостиком тоненьким.

На городі мене рвуть

І до столу подають

(морква)

Заховався під листки.

 

А всередині у нього

 

Сплять малесенькі си

нки

 

(огірок)

 

Зелений чуб, червони

Смачний із нього чав

Ґадзині варять з ним

Росте в городі на кущі

(помідор)

й бік,

лять сік.

борщі,

 

Часто літом надівала

По новій сорочці,

А на зиму поскидала

Й посолила в бочці

(капуста)

Носить вона по сто о

Правда, немає на них

Якщо будеш їх зніма

Сльози станеш проли

(цибуля)

дежинок,  застібок. ти,

вати

Як миша хвостик довгий маю, Та я з города не тікаю.

З мене зробити кожен рад

Корисний та смачний салат

(редиска)

Є солодкий, є гіркий, Різні форми має. Є худий, а є товстий, Кожен його знає! (перець)

 

 

Борщ із нього варить ненька,

 

В нього шкурочка тоненька,

 

Солодкуватий він на смак,

 

Фіолетовий _ _ _ _ _.

 

(Буряк)

 

Народжується з квітк

Його всі люблять діт Заліза в нім багато, Рум'яне і хрустке. А ну, скажіть, малята То що ж воно таке? (Яблуко)

и,

ки,

,

 

У темниці виростає

 

та біленькі зубки має.

 

Хоч гіркий він і пекучий,

 

та корисний і цілющий.

 

(Часник)

 

 

Зелені сережки

На гіллі висіли,

На сонечці підсмажи І почервоніли!

(Вишня, черешня)

лись

Я жовтенька, я маленька, Мов медочок солоденька. На баштані достигаю, Тепле сонечко вітаю. (Диня)

 

 

 

 

 

 

 

P.S.  "Хмарка побажань самому собі"

imageКожен учень виписує із наведеної хмарки 5 слів, які йому найбільше сподобались, і складе з цими

словами речення у вигляді індивідуального побажання-завдання на канікули

 

image

image 

pdf
Додано
11 червня 2022
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку