Квест – гра “Стежками дружби”

Про матеріал
Дати поняття, що таке дружба. Сприяти формуванню добрих відносин між дітьми, виробляти в собі якості, що сприяють дружбі. Шляхом створення психологічних ситуацій вибору підвести учнів до розуміння важливості взаємодопомоги в колективі; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного. Розвивати усне мовлення, вміння висловлювати свої думки зв’язно, послідовно, повним реченням. Виховувати прагнення бути товариськими, турботливими та чуйними людьми.
Перегляд файлу

Квест – гра “Стежками дружби”

 

Мета: дати поняття, що таке  дружба. Сприяти формуванню добрих відносин між дітьми, виробляти в  собі  якості, що  сприяють  дружбі. Шляхом створення психологічних ситуацій вибору підвести учнів до розуміння важливості взаємодопомоги в колективі; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного. Розвивати усне мовлення, вміння висловлювати свої думки зв’язно, послідовно, повним реченням. Виховувати  прагнення бути товариськими, турботливими та  чуйними людьми.

Очікувані результати.  Після уроку учні зможуть:

  •                розуміти, з чого починається дружба;
  •                знати, кого називати другом;
  •                навчитися наводити приклад про дружбу та вміння дружити.

Обладнання. Телевізор; комп’ютер; клей-олівець; малюнки героїв мультфільмів; малюнки  рукавичок, чашок, шкарпеток; конверти зі словами-якостями: малюнки з дітьми; картки з прислів’ями;

Хід уроку:

 І. Вступна частина

Посміхніться і привітайтеся з тим, хто сидить біля вас.

ІІ. Основна частина

 Гра-розминка «Це мій кращий друг і я!»

Якщо відповідь про вас, промовляєм хором враз:

«Це все я, це все я, це  мій кращий друг і я»

Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо.

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку всміхався?

Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?

Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?

Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?

 Хто  уміє берегти ручки, зошити й книжки?

А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?

Хто веселу вдачу має і усім допомагає?

Вчитель.  Відповіли ви чудово, отже, вирушаємо в дорогу.

стежка  Мозковий штурм «Дружба – це …» 

Вчитель.  Діти, скажіть , що ж таке «дружба»? (метод «Мікрофон»)

        Характерно, що справжніх друзів у людини звичайно мало. Багато друзів тільки у того, хто користується друзями з міркувань власної вигоди: чим більше друзів, тим більше вигоди. Такі «друзі» здебільшого тимчасові. Справжніх друзів пов’язує велика повага один до одного, розуміння , взаємодопомога. 

Дружба – це близькі стосунки, засновані на взаємній допомозі, спільності інтересів, смаків, поглядів. 

 стежка  Гра «Якщо ти добрий друг, то повинен». 
Зараз ми з вами пограємо в гру, яка має назву «Якщо ти добрий друг, то повинен». 
Умови гри: Я читатиму вирази, якщо добрий друг це повинен робити, то ви підіймайте руки вгору і потрясіть ними, а якщо ні, то нічого не робите. 

Обманювати своїх друзів 

Не брехати друзям 

Говорити брехню поза очі 

Допомагати друзям у складних ситуаціях 

Підтримувати один одного 

Насміхатися над друзями 

Не залишати друзів у біді 

Заступатися за друзів 

Говорити друзям правду 

Ображати друзів 

Піклуватися про друзів

стежка Гра «Хто з ким дружить?»

Давайте пограємо в гру «Хто з ким дружить?» .

Завдання. Складіть пари друзів.( Малюнки та імена героїв записані на картках).

Чіп - Дейл, Вінні - Пух - П'ятачок, Малюк - Карлсон, крокодил Гена - Чебурашка, Буратіно - Мальвіна, Принц - Попелюшка, Дід Мороз -  Снігуронька, Білосніжка - 7 гномів. (взаємоперевірка)

стежка Вправа «Дерево дружби»

Роздати дітям малюнки з зображенням дерева без коріння.

Завдання:

Розмалювати своє дерево і намалювати стільки корінців, скільки друзів ви маєте.

Як же почуває себе дерево, у якого мало або зовсім немає корінців? Так само почуває себе людина у якої мало або немає друзів. Свої дерева ми повісимо на дошку малюнків.

 стежка Інтерактивна вправа «Протилежності»

  Давайте визначимо  «ворогів» і «помічників» дружби.

«Помічники» дружби.

(щирість, доброта, турбота, ніжність, скромність, довіра, надійність,

любов, вірність, щедрість, повага, чесність, чуйність )

– Які слова-якості залишились в конвертах? Чому?

«Вороги» дружби.

(жадібність, брехливість, злість, зрада, грубість, байдужість, жорстокість )

 ІІІ. Заключна частина

Вчитель. Ось і підійшла до кінця квест-гра «Стежками дружби»

3.1. Рефлексія

  1. Плещуть в долоньки  всі присутні;
  2. Тільки дівчатка;
  3. Тільки ті, хто любить смачно поїсти;
  4. Тільки ті, хто запізнюється на уроки;
  5. Тільки ті, хто  добре  навчається;
  6. Тільки ті, хто не любить канікули;
  7. Тільки ті,  хто любить солодощі;
  8. Тільки ті, кому подобається грати в футбол;
  9. Тільки ті, у кого чудовий настрій.

3.2.Завершення квесту-гри. Вправа «Давайте дружно жити».

Беручись за руки всі тричі промовляють слова: « Давайте дружно жити і нашою дружбою дорожити.» Перший раз на місці, другий  - підійшли ближче і обнялися, третій – ще ближче.

 

 

 

doc
Додано
29 березня 2021
Переглядів
373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку