Квест-гра у 1класі «Визволи дівчину-Весну»

Про матеріал
Завдання квесту дібрані з математики, читання, на логіку. У ході гри учні навчаються домовлятися, розвивають креативність, цікавість, критичне мислення, наполегливість, уміння співпрацювати, відповідальність, оптимізм, фізичні якості, відчуття належності до спільноти, уміння дотримуватися встановлених правил та відведеного часу.
Перегляд файлу

C:\Users\user\Desktop\виховна робота\квест\весна\IMG_3571.PNGКвест-гра у 1класі

«Визволи дівчину-Весну»

Мета: розвивати навички спілкування, забезпечити право вибору кожного учня у виконанні ролей, розвивати у вихованців креативність, цікавість, критичне мислення, наполегливість, уміння співпрацювати, відповідальність, оптимізм, фізичні якості, відчуття належності до спільноти, уміння дотримуватися встановлених правил та відведеного часу.

Обаднання: Ватман для створення портрету дівчини-Весни,

                 пазли»Дівчина –Весна», картки із завданнями, віночки для виконання веснянки, купини, лего, ваги, музичний супровід,  кольорові олівці, клей,емблеми:»Читачі»,»Виконавці»,»Мистецтвознавці»,»Шукачі,»Помічник учителя».

Вчитель: Діти, сьогодні я отримала лист . Хто його написав і гадки не маю, тому швиденько відкриваю і прочитаю, адже він адресований вам-учням 1-Акласу Першотравенського ліцею.

Лист

Любі першокласники! З великою надією звертаюся до вас за допомогою. Зла чаклунка замурувала мене у своєму палаці, для того щоб на планеті Земля почався вічний хаос. В цьому році моя попередниця Зима не вкрила землю білим килимом, не потішила дітей зимовими гірками та катанням на ковзанах, ліпленням снігової баби та грою в сніжки. Чаклунка надумала і мене заховати від людства. Тільки ви можете мені допомогти врятуватися.

Вчитель:Чи згодні ви, мої любі, допомогти визволитися весні? Якщо так-сигналізуємо цеглинкою лего зеленого кольору, ні-червоного.

Діти, які обрали відповідь-так-знайомляться з правилами гри, які обрали відповідь-ні- стають помічниками учителя.

Перед ознайомленням із правилами гри потрібно кожному обрати ролі:

Читачі-ті діти, які добре уміють читати та допомагають виконавцям.

Шукачі-знаходять конверт із завданням та допомагають виконавцям.

Виконавці-виконують завдання.

Мистецтвознавці-створюють картину дівчини-весни із окремих аркушів(пазлів).

 

                          Правила гри:

1.Дотримуватися порядку, техніки безпеки, спускаючись сходами та рухаючись коридорами.

2.Уважно слухати завдання, не перебивати читача.

3.Дослухатися до товариша, вільно висловлювати свою думку.

4.Діяти злагоджено та дотримуватися відведеного часу.

5.Пам`ятати правило піднятої руки.

Вчитель:  Напевно,  вам цікаво, першокласники, скільки чекає на вас завдань? Завдань стільки- скільки кольорів у веселки. Здогадалися?

 (Після кожного виконаного завдання «Мистецтвознавці» приклеюють частинку цільного портрета Дівчини-Весни на ватман).

Завдання1. Усний рахунок, гра »Побудуй вежу»(лего).

Перехід до наступного місця- по стрілках.

Завдання2. Загадки( читають читачі)

1)Я-перша квітка весни,з`являюся з-під снігу, тендітний та ніжний з пелюстками білого кольору. Як звуть мене?

2)З приходом весни по появляємося на гілках дерев та кущів, а потім з нас проростають листочки або квіти.

3) Я першим повертаюся з теплих країв. Своїм співом сповіщаю про прихід весни.

Прехід до наступного місця(спортивного залу)

Завдання 3. Весняна математика.

Діти стрибають по «купинам» до квіточки, на пелюстках якої написані приклади,виконують їх та передають естафету наступному виконавцю.

                       Танцювальна пауза.

Звучить мелодія , діти танцюють по залу, після свистка учителя потрібно «завмерти», показавши статую тваринки.

«Жабка»,» Метелик» «Слон», «Ластівка», «Чапля», «Крокодил».

Завдання 4. Чи уважний ти читач?Робота в групах.Одна картка для дівчаток, друга-для хлопчиків.

C:\Users\user\Desktop\1 клас 2019-2020р\навчання грамоти\розуміння прочитаного\IMG_3848.PNG

C:\Users\user\Desktop\1 клас 2019-2020р\навчання грамоти\розуміння прочитаного\IMG_3849.PNG

Наступне завдання на вас чекає під першим столиком у їдальні.

Завдання 5.Гра «Так чи ні»

  1. Попереднім до 14 є число 13
  2. Після обіду наступає сніданок
  3. Сусіди числа 18 числа 19 і 20
  4. Чіпси їсти корисно
  5. Сума-дія додавання
  6. Задача складається з 4 частин
  7. Поварам після обіду говорять» Дайте ще».

Завдання 6. Рухаємося до шкільного буфету(по стрілочках)

           « Цікаві задачки від тьоті Маші»

Порівняйте, що важче?

-1 батон чи 2 бублика?

-1л соку чи 2л води?

-1кг печива чи 1 кг цукерок?

Що довше?

3 сосиски чи 1 батон?

Наступне завдання на вас чекає у бібліотеці.

Завдання 7

Вікторина» З якої казки?» -бібліотекар.

Повернення до класу.

Діти виконують веснянку «Прилетіла весняночка» Анатолія Салогуба.

1)Прилетіла весняночка у барвистому віночку

Стали пташки щебетати , нас до танцю закликати.-2 р.

2)Ой ти земле прокидайся і струмками умивайся

 Ясне сонечко радіє, всіх теплом своїм зігріє.-2р.

3)Сплетемо собі віночки , щоб співати весняночки.

Біля річки у гайочку покружляємо в таночку.-2 р.

Кожна група отримує одну із частин зображення дівчини-весни, прикріплює на дошку. Таким чином отримуємо колаж.

       Рефлексія

Перед вами на партах лежать квіточки, зафарбуйте їх у відповідний колір та помістіть на картину.

Жовтого- «Я задоволений !»

Синього-«Я-дуже втомився, але мені сподобалася ця гра!»

Червоного-« Мені не сподобалося «.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Іщук Наталія
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
1605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку