Квест-гра"У пошуках подарунків"

Про матеріал
Закріплювати вміння дітей визначати і порівнювати групи предметів за кількістю. Вправляти в порядковій лічбі;вміння розрізняти цифри у межах 3. Вчити розрізняти об’ємні геометричні фігури на дотик; орієнтування в просторі. Розвивати увагу,мислення,пам’ять. Виховувати дружелюбність,товариськість,повагу до інших,бажання допомагати.
Перегляд файлу

Квест-гра з розділу

’’Логіко-математичний розвиток’’

в середній групі’’У пошуках подарунків’’

 

Програмовий зміст:закріплювати вміння дітей визначати і порівнювати групи предметів за кількістю. Вправляти в порядковій лічбі;вміння розрізняти цифри у межах 3. Вчити розрізняти об’ємні геометричні фігури на дотик; орієнтування в просторі. Розвивати увагу,мислення,пам’ять. Виховувати дружелюбність,товариськість,повагу до інших,бажання допомагати.

Матеріал: ширма,об’ємні фігури,площинні цукерки,картки із цифрами,шляпа,прищіпки, ростова лялька Оксанка,карта.

 

Хід заняття

1. Організаційний момент.

Діти разом з вихователем заходять до місця проведення заняття. Вітаються.

2. Розповідь вихователя.

-Вчора до нас в садок завітала дівчинка Оксанка і дуже хотіла з вами познайомитись. Вона почула,що діти в нашій групі доброзичливі і привітні,вміють допомагати один одному і веселитися. Тому вона вирішила разом з вами відсвяткувати свій день народження. Залишила солодощі та різні гостинці.Я зараз вам їх покажу і ми приготуємось до приходу гості.

(Вих-ль знаходить пакет, але він порожній. Всі солодощі зникли).

- Діти,ви знаєте куди зникли гостинці?(відповіді дітей).

-В пакеті лише якийсь папірець схожий на карту.

-Мені здається з нами пожартував наш домовичок Кузя і вирішив перевірити,які ви кмітливі,розумні,товариські. Докажемо Кузі, що ми можемо впоратися з усіма завданнями та зустріти нашу гостю.

-Ну що знайдемо гостинці?

Діти: так.

Вих-ль:для цього нам потрібно розглянути карту і виконати завдання.

3.Організаційно-пошуковий етап.

Перше завдання. Дидактична гра ’’Збери цукерки’’.

Діти отримують індивідуальні карточки із зображенням крапочок і збирають відповідну кількість цукерок.

Друге завдання. Дидактична гра ’’Геометричні пошуки’’.

На столі стоїть коробка-ширма з отворами для рук. Перед ширмою знаходиться миска заповнена крупою і в ній захована об’ємна геометрична фігура.Діти,просовуючи руки у отвори,занурюють їх у миску і відшукують фігуру,обстежують її і відповідють.

Третє завдання. Дидактична гра ’’Розумні прищіпки’’.

Діти отримують картки із зображенням предметів різної кількості ,а внизу картки показані різні цифри.Дітям потрібно прищіпкою визначити цифру,яка відповідає  кількості предметів .

Математична руханка ’’Чарівна шляпа’’.

Діти стають в коло і передають шляпу по руках,примовляючи:’’1,2,3-шляпу одягни’’.Потім вихователь задає різні запитання,типу’’ Скільки ніжок у стола’’,’’Скільки вух у кота’’,’’Скільки промінців у сонця’’і інші.

Четверте завдання. Дидактична гра ’’Збери яблучка’’.

Дітям потрібно підібрати яблучка відповідної форми до крони дерева.

Останнє завдання. Дидактична гра ’’Прикріпи сніжинку’’.

Гра націлена на орієнтування в просторі.Потрібно прикріпити сніжинку на ялинку за вказівкою: ’’на,під,біля,внизу,зверху,зліва,справа’’.

Вих-ль: нарешті ми знайшли подарунки і всі гостинці тому швидко готуємось до приходу Оксанки.(Діти чепуряться).

Вихователь,використовуючи ляльку-персону,приводить Оксанку в групу та знайомить її з дітьми.

Вих-ль:-Діти,я пропоную заспівати для дівчинки’’Іменинний коровай’’(хороводна гра).

Підсумок:- Чи сподобалось вам шукати гостинці. Що найбільше сподобалось?Які ігри вам запам’ятались?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
643
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку