Квест-гра з розділу
’’Логіко-математичний розвиток’’
в середній групі’’У пошуках подарунків’’
Програмовий зміст:закріплювати вміння дітей визначати і порівнювати групи предметів за кількістю. Вправляти в порядковій лічбі;вміння розрізняти цифри у межах 3. Вчити розрізняти об’ємні геометричні фігури на дотик; орієнтування в просторі. Розвивати увагу,мислення,пам’ять. Виховувати дружелюбність,товариськість,повагу до інших,бажання допомагати.
Матеріал: ширма,об’ємні фігури,площинні цукерки,картки із цифрами,шляпа,прищіпки, ростова лялька Оксанка,карта.
Хід заняття
1. Організаційний момент.
Діти разом з вихователем заходять до місця проведення заняття. Вітаються.
2. Розповідь вихователя.
-Вчора до нас в садок завітала дівчинка Оксанка і дуже хотіла з вами познайомитись. Вона почула,що діти в нашій групі доброзичливі і привітні,вміють допомагати один одному і веселитися. Тому вона вирішила разом з вами відсвяткувати свій день народження. Залишила солодощі та різні гостинці.Я зараз вам їх покажу і ми приготуємось до приходу гості.
(Вих-ль знаходить пакет, але він порожній. Всі солодощі зникли).
- Діти,ви знаєте куди зникли гостинці?(відповіді дітей).
-В пакеті лише якийсь папірець схожий на карту.
-Мені здається з нами пожартував наш домовичок Кузя і вирішив перевірити,які ви кмітливі,розумні,товариські. Докажемо Кузі, що ми можемо впоратися з усіма завданнями та зустріти нашу гостю.
-Ну що знайдемо гостинці?
Діти: так.
Вих-ль:для цього нам потрібно розглянути карту і виконати завдання.
3.Організаційно-пошуковий етап.
Перше завдання. Дидактична гра ’’Збери цукерки’’.
Діти отримують індивідуальні карточки із зображенням крапочок і збирають відповідну кількість цукерок.
Друге завдання. Дидактична гра ’’Геометричні пошуки’’.
На столі стоїть коробка-ширма з отворами для рук. Перед ширмою знаходиться миска заповнена крупою і в ній захована об’ємна геометрична фігура.Діти,просовуючи руки у отвори,занурюють їх у миску і відшукують фігуру,обстежують її і відповідють.
Третє завдання. Дидактична гра ’’Розумні прищіпки’’.
Діти отримують картки із зображенням предметів різної кількості ,а внизу картки показані різні цифри.Дітям потрібно прищіпкою визначити цифру,яка відповідає кількості предметів .
Математична руханка ’’Чарівна шляпа’’.
Діти стають в коло і передають шляпу по руках,примовляючи:’’1,2,3-шляпу одягни’’.Потім вихователь задає різні запитання,типу’’ Скільки ніжок у стола’’,’’Скільки вух у кота’’,’’Скільки промінців у сонця’’і інші.
Четверте завдання. Дидактична гра ’’Збери яблучка’’.
Дітям потрібно підібрати яблучка відповідної форми до крони дерева.
Останнє завдання. Дидактична гра ’’Прикріпи сніжинку’’.
Гра націлена на орієнтування в просторі.Потрібно прикріпити сніжинку на ялинку за вказівкою: ’’на,під,біля,внизу,зверху,зліва,справа’’.
Вих-ль: нарешті ми знайшли подарунки і всі гостинці тому швидко готуємось до приходу Оксанки.(Діти чепуряться).
Вихователь,використовуючи ляльку-персону,приводить Оксанку в групу та знайомить її з дітьми.
Вих-ль:-Діти,я пропоную заспівати для дівчинки’’Іменинний коровай’’(хороводна гра).
Підсумок:- Чи сподобалось вам шукати гостинці. Що найбільше сподобалось?Які ігри вам запам’ятались?