Квест-гра з правил дорожнього руху «В пошуках скарбів»

Про матеріал

Захід розрахований на дітей молодшого шкільного віку. Його мета - пропаганда основ безпечної поведінки на дорозі, вивчення дорожніх правил через гру, вміння працювати в команді.

Перегляд файлу

Квест-гра з правил дорожнього руху «В пошуках скарбів»

Мета: пропаганда основ безпечної поведінки на дорозі, вивчення дорожніх правил через гру.

Завдання: вчити дітей розрізняти дорожні знаки (попереджувальні, що забороняють, які веліли) призначені для водіїв і пішоходів.

Закріплювати уявлення дітей про світлофор і його сигналах.

пропаганда, основ безпечної поведінки на дорозі, вивчення дорожніх правил через гру.

                                           Хід заняття

Сьогодні вранці я отримала рекомендований лист. Зараз я його прочитаю:

«Здрастуйте, хлопці! Я ваш великий друг Світлофорик!

Я для вас великий помічник,

Кращий друг для всіх в дорозі.

Я попереджаю світлом,

Коли можна через вулицю йти!

Я дуже хочу, щоб всі дівчатка і хлопчики завжди дотримувалися правил дорожнього руху. Для того, щоб закріпити правила дорожнього руху пропоную провести гру. На першому етапі гри потрібно знайти дорожню карту, по яка вам дуже придасться. Дорожня карта знаходиться в ваших групах, а де саме, підкажуть кружечки: червоні, жовті й зелені.  Кружечки покажуть в якому напрямку потрібно рухатися. Коли знайдете  червоний  кружечок , значить дорожня карта зовсім поруч. Бажаю вам цікавої гри! До зустрічі на перехрестях де ви знайдете чарівну скриню із скарбами! Ваш Світлофорик »

Ось такий незвичайний лист. Думаю, ви зрозуміли, що зараз вам належить виконати.

 Завдання 1

Це поки тільки розминка на увагу.

Що б було все в порядку, пограємо ми в загадки. Якщо з нами ви згодні, голосно крикне у відповідь «Це я, це я, це все мої друзі». І поплескайте в долоні дружно - для веселощів це потрібно! Якщо немає, тоді мовчіть і ногами тупотячи!

- Хто з вас йде вперед тільки там, де перехід?

- Хто поблизу проїжджої частини весело ганяє м'ячик?

- Хто з вас у вагоні тісному поступається старшим місце?

- Чи знає хто, що червоне світло, це означає, ходу немає.

- Чи знає хто, що світло зелене - означає, по дорозі кожен сміливо нехай крокує.

- Хто біжить вперед так скоро, що не бачить світлофора.

Завдання 2

1. Я хочу запитати про знак

Намальований знак ось так,

У трикутнику хлопці

З усіх ніг біжать кудись. (Обережно діти)

2. Хочу запитати про знак

Намальований він ось так:

У цьому місці пішохід

Терпляче транспорт чекає. (Автобусна зупинка)

3. Я хочу запитати про знак

Намальований знак ось так

На червоному білий трикутник,

Дивиться червоним, жовтим і зеленим оком. (Світлофорне регулювання)

4. Червоне коло,

А в ньому цегла,

Не намагайтеся зопалу,

Їхати повз цегли. (В'їзд заборонений)

5. У синьому квадраті пішохід,

Чи не поспішає, йде. (Пішохідний перехід)

6. Червоне коло на синьому тлі

Перекреслений хрестом,

Що ж знак позначає?

І про що попереджає?  (Зупинка заборонена)

7. Знає кожен пішохід

Про підземний цей хід,

Місто він не прикрашає,

Але машинам не заважає.  (Підземний перехід)

Тепер проведемо гру в колі.

 Завдання 3

Гра «Передай жезл»

Гравці шикуються в коло. Жезл регулювальника передається гравцеві зліва. Обов'язкова умова: приймати жезл правою рукою, перекласти в ліву і передати іншому учаснику. Передача йде під музику. Як тільки  музика перестає звучати, той, у кого виявляється жезл, піднімає його вгору і називає будь-яке правило дорожнього руху. 

На який колір можна переходити вулицю?

В якому місці можна переходити вулицю?

Як називаються доріжки, за якими йдуть пішоходи?

На відміну від завданням впоралися ви.

Наступне завдання вас чекає попереду! Бігом марш.

Завдання 4

Естафета «Пішохідний перехід».

Щоб рухатися вперед, терміново потрібен перехід. Командам потрібно розкласти пішохідний перехід. Діти діляться на 2 команди. Перший учасник розкладає пішохідний перехід, встає на нього і переходить. Другий крокує строго по переходу, встає за першим . Останній учасник крокує по переходу, переходить його і збирає, встає в кінець команди-естафета закінчена.

Завдання 5

Перевіримо, чи не розсіялося чи вашу увагу. Гра «Три вогника у світлофора». Умови гри: Діти діляться на дві команди і будуються в два кола: одне коло-це пішоходи, а друге коло-це водії. Вчитель показує зелений гурток, пішоходи -шагают на місці, а водії-стоять; червоний, пішоходи - завмерли, а водії-«їдуть»; жовтий, пішоходи - плескають у долоні, а водії-тупають ногами.

Ви уважні хлопці,

Ну, і якщо не втомилися швидко далі побігли.

Завдання 6

Естафета «Таксі викликали?» Діти діляться на дві команди і вибирають водія таксі, який встає першим в команді. Водії, надівши на себе обруч, оббігають стійку, захоплюють першого гравця в обруч і разом з ним оббігають стійки-обмежувачі, добігши до фінішу, «висаджують» пробіг і «садять наступного», так поки не перевезуть всіх членів команди.

Завдання 7

Команди збираються всі разом і проводиться бліц-опитування

Учень1 На запитання треба швидко відповісти, піднявши руку

1.Якщо немає тротуару, з якої сторони узбіччя має йти пішохід (ліворуч узбіччя назустріч руху).

2.Місце, де перетинаються вулиці, називається (перехрестям ).

3.Чи вірно, що підземний перехід називається "зебра " (ні).

4. Чи вірно, що дорогу на зелене світло краще перебігати якомога швидше (ні).

5. Чи вірно, що дорожні знаки потрібно знати водієві, а не пішоходу. (ні)

6. Які кольори мають спеціальні світлофори для пішоходів. (У них тільки два кольори - зелений і червоний).

7. З яким рухом бувають  дороги? ( бувають із двостороннім і одностороннім рухом).

8.Як перейти дорогу із двостороннім рухом? ( треба подивитися ліворуч, дійти до середини дороги й подивитися праворуч).

9. Як треба пішоходу пересуватись заміською дорогою де нема тротуару? (Узбіччям, назустріч транспорту, що рухається.)

10. Людина, яка їде в транспорті (пасажир).

11.Людина, яка йде по тротуару (пішохід).

12. для регулювання руху транспорту і пішоходів (світлофор)

13. Для чого вздовж дороги наноситься лінія розмітки? (Ділить дорогу на смуги руху.)

14. На який сигнал світлофора можна переходити дорогу? (На зелений)

15. Назвіть ділянку вулиці, по якій дозволяється йти пішоходам. (Тротуар.)

16. Де потрібно перетинати проїзну частину, якщо немає позначеного пішохідного переходу? (На ділянці дороги, що добре проглядається, де нема огородження.)

17. Чи дозволяє рух через дорогу жовтий сигнал світлофора, що загорівся після червоного? (Ні.)

18. Чому не можна переходити дорогу навскіс? (Шлях стає довшим, ускладнено спостереження за автотранспортом, що рухається.)

Ведучий: Ось і закінчилися ваші випробування. Молодці хлопці, ви чудово впоралися із завданням. Команда (червоних-жовтих) першої пройшла всі завдання і вирушає на пошуки гри першої. А в пошуках гри допоможе дорожня карта. Вперед на пошуки скарбів! Команда, яка прийшла пізніше, йде - другою. Командам вручаються конверти з дорожніми картами, на яких стрілками зазначено місце положення гри. 

Команди знаходять захований скарб  і готуються підведення підсумків.

Привітання учасників та нагородження сувенірами зі скрині.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Konotop Natasha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 листопада 2018
Переглядів
13418
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку