КВЕСТ «Новорічний сюрприз»
Мета: організувати дозвілля дітей, створити чарівну новорічну атмосферу; закріпити і розширити знання школярів про зиму, про новорічне свято, розвивати творчі інтелектуальні здібності учнів, сприяти об'єднанню колективу, умінню дітей працювати в команді.
Завдання: виконати всі завдання, зібрати картинку із віднайдених частинок.
Обладнання: конверти із завданнями, скринька, новорічні кульки-іграшки, маршрутні листи, клей, ножиці, папір.
Форма проведення: квест-гра
Місце проведення: приміщення школи, класна кімната.
ХІД КВЕСТУ
Мерехтять вогні ялинки,
Сніг іскриться за вікном.
Подаруночки, гостинці –
Веселяться всі кругом.
Дзвінко музика лунає,
Всі стежини замело,
Підкажіть, будь ласка, діти,
Що за свято це прийшло?
( Новий рік)
- Так, саме це свято невдовзі завітає до нас на поріг.
Кажуть, що ці дні є чарівними: всі невдачі, образи потрібно залишити в цьому році, а все хороше забрати у наступний рік, а якщо загадати найзаповітніше бажання, то воно обов’язково здійсниться.
Вправа «Заповітне бажання»
У мене є «чарівна скринька», яка допоможе у здійсненні ваших бажань (Діти на новорічних кульках пишуть бажання і кладуть у скриньку).
А за що ви любите це свято? (Відповіді дітей)
Складання хмари слів «Новорічні свята»
А з чим асоціюються у вас ці святкові дні? Давайте із цих слів складемо хмаринку.
Сьогодні на вас теж чекає приємна несподіванка, але щоб дізнатись яка, нам треба пройти квест «Новорічний сюрприз». Тож давайте познайомимося з маршрутом (Додаток 5) та інструкцією гри.
Інструкція до квесту
Вчитель. Отже, починаємо гру. Капітани, отримайте свої конверти-загадки і приступайте до гри.
1 конверт. За ним учитель пише щось, і перевіряє всі роботи. За першою партою видно мені – все на вчительському …(столі)
(На вчительському столі конверт із завданням).
2 конверт. Виходжу я відповідати , але не знаю, що писати. Тому поки порожня – наша шкільна …..(дошка)
(На дошці прикріплений конверт із завданням)
3 конверт. Вона велика, дерев’яна. Книги у собі збирає, по поличках розкладає.
(У шафі конверт із завданням)
4 конверт. Разом стіл я і стілець. Хто вгадає – молодець (парта).
(Під партою конверт із завданням).
5 конверт. Біля входу вона сидить: всіх працівників знає і чужих не пропускає….(вахтер)
І локація «У світі казки»
У конвертах завдання:
«З’єднай парами казкових героїв».
Попелюшка Мишенята
Красуня Журавель
Рапунцель Півник
Баба Яга Чудовисько
Півник Принц
Лисичка Кощій Безсмертний
Котик Людвіг
ІІ локація «Чарівна»
Вам потрібно скласти слова із складів, а потім із них невеличку новорічну розповідь.
КА |
РУЛЬ |
БУ |
СНІ |
КА |
ЖИН |
ЧА |
САН |
ТА |
ХО |
ЛА |
ВІ |
ДА |
МАН |
РИН |
ІІІ локація «Зліпи сніговика»
ІV локація «Знайди відмінності»
Знайдіть та обведіть відмінності в картинках
V локація «Пісенна»
Назвіть 5 новорічних пісень і заспівайте одну з них.
VІ локація «Веселі питання»
Ведуча: Я буду задавати питання , а ви на них давати відповіді так чи ні
Новорічне свято відзначаємо літом? – Ні
Крижана морквина – це бурулька? – Так
Головний убір сніговика – це панама? – Ні
Дід Мороз ховає подарунки в мішку? – Так
До свята ми прикрашаємо яблуню? – Ні
Можна побачити дві однакові сніжинки? - Ні
Дівчинка в казці «12 місяців» шукала підсніжники? – Так
З ялиночкою разом зайчик ріс? – Так
Найвідоміший зимовий художник – це мороз? – Так
Найбільше чекаєте подарунків? - Так
(Після виконання всіх завдань діти складають картинку імбирного печива – сюрприз майстер-клас по розпису імбирного печива.)
Ви відмінно справились із завданнями квесту і в нагороду отримуєте майстер-клас по розпису імбирного печива.