Не можна бути громадянином свої держави, не знаючи її витоків,традицій та звичаїв. Завдяки вивченню, використанню матеріалу місцевих краєзнавців та міського краєзнавчого музею учасники Квесту «По вулицям старого міста» мають змогу відчути історичні події, осмислити історичні процеси, « доторкнутися» до історії рідного міста. Квест «По вулицям старого міста» ще раз переконує у тому, що знання історії рідного краю духовно збагачують кожну особу. Система використання краєзнавчого матеріалу доводить, що саме краєзнавство є неоціненною скарбницею збереження історичного досвіду багатьох поколінь, усього того найкращого. Що витримало випробування часом у сфері матеріальної і духовної культури. Ця скарбниця є тим своєрідним містком, який зв»язує покоління минулі з поколіннями сучасними і прийдешніми.
Управління освіти
Мелітопольської міської ради
Запорізької області
КВЕСТ
«По вулицям старого міста»
Автор: Кузьменко Марина Сергіївна,
Завідувач відділом
Палацу дитячої та
юнацької творчості
м. Мелітополь, 2018 рік
Вступ
"Мало любити свій край, його треба ще й знати".
М.Рильський
Пріоритетним напрямком виховання дітей та молоді в національній системі освіти є патріотичне виховання.
Але одне з чільних місць належить вихованню любові і дбайливого ставлення до рідної землі, – своєї “малої батьківщини”, її історії, поваги до народних традицій і звичаїв, фольклору, любові до рідної природи. Нема в людини місця дорожчого, ніж те, де вона народилась, землі, на якій зросла… Щоб по-справжньому любити рідний край, його слід добре знати, необхідно вивчати його історію, мову, культуру. У зв’язку з цим одним з пріоритетних напрямів патріотичного виховання молоді є краєзнавство.
Актуальність
Не можна бути громадянином свої держави, не знаючи її витоків,традицій та звичаїв. Завдяки вивченню, використанню матеріалу місцевих краєзнавців та міського краєзнавчого музею учасники Квесту «По вулицям старого міста» мають змогу відчути історичні події, осмислити історичні процеси, « доторкнутися» до історії рідного міста. Квест «По вулицям старого міста» ще раз переконує у тому, що знання історії рідного краю духовно збагачують кожну особу. Система використання краєзнавчого матеріалу доводить, що саме краєзнавство є неоціненною скарбницею збереження історичного досвіду багатьох поколінь, усього того найкращого. Що витримало випробування часом у сфері матеріальної і духовної культури. Ця скарбниця є тим своєрідним містком, який зв»язує покоління минулі з поколіннями сучасними і прийдешніми.
Мета та завдання:
Місце проведення:
Форма проведення Квесту:
• навчальна, ігрова, змагальна, індивідуальна.
• за методами: роз’яснювальні – ілюстративні, інтерактивні, фронтальні, дослідницькі – пошукові;
• колективно – творча справа ( КТС), гра по станціям.
Хід проведення заходу:
Команди – учасники збираються у сквері Палацу дитячої та юнацької творчості. Проходить лінійка, на якій спочатку іде перекличка команд шкіл міста.
Кожна команда отримує маршрутний лист і карту старого міста за якою вони рухаються. Старт і фініш гри – Палац дитячої та юнацької творчості. Підсумки підводяться цього дня. Найкращі команди нагороджуються грамотами та подарунками.
Учасники:
В КВЕСТІ приймають участь учні 7-8 класів шкіл міста. Команда складається з п’яти учасників.
Об’єкти гри:
Додатки до Квесту «По вулицям старого міста»
Об’єкт №1. Будівля педагогічного університету ім. Б. Хмельницького
Об’єкт №2.Станція « Будівля Катерини Хілько»
1.Командуючий фронтом, який керував визволенням міста Мелітополя.
2.Коли було окуповане наше місто фашистськими військами?
- 6 вересня 1941року;
3.Скільки наших земляків – мелітопольців отримало за роки війни звання Героя Радянського Союзу?
-13 чоловік;
4. Коли почалась Мелітопольська наступна операція?
- 26 вересня 1943 року;
5. Яку назву мала фашистська лінія оборони?
- «Вотан»;
6. Назвіть місце прориву оборони «Вотан».
- район села Садового;
7.Назвіть організаторів підпільно – диверсійних груп в Мелітополі
- Чугунов, Костенко, Хілько.
Об’єкт №3. Краєзнавчий музей
Об’єкт № 4 Палац культури «Жовтень»
Об’єкт №5 «Міська типографія»
Об’єкт №6 «Талмуд - Тора»
Об’єкт №7 «Пам’ятник випускникам міського аероклубу 40-х років»
Об’єкт №8 «Палац дитячої та юнацької творчості»
Команди розгадують кросворд.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
1. Стара назва одной з вулиць.
2. Грецький історик, автор великої роботи про життя скифського народу.
3. Древня назва Дніпра.
4. Назва річки Молочной в древніх літописах.
5. Войовниче плем'я жінок-сарматів.
6. Легендарний богатир, засновник Кам’яної Могили.
7. Сьогоденна назва вулиці Торгова.
8. Ім’я німецького переселенця, меноніта, зробивший перші посадки лісів у наших степах.
9. Народ, що залишив після себе пам'ятники у вигляді курганів .
10. Стара назва вулиці Профинтерна.
Ім’я українського археолога, дослідника, який
проводив розкопки Мелітопольського Золотого кургану.