Квест "У пошуках шкільного дзвоника"

Про матеріал
Квест «У пошуках шкільного дзвоника» допоможе вчителю в ігровій формі провести останній урок у 2 класі. Мета квесту: розвивати пізнавальну активність, мотивацію до навчання, вчити працювати в команді. Учнів класу треба поділити на команди. Кожна команда, подорожуючи по станціях, послідовно виконує різноманітні завдання. Квест можна проводити у залі або на майданчику.
Перегляд файлу

У пошуках шкільного дзвоника

  Квест «У пошуках шкільного дзвоника» допоможе вчителю в ігровій формі провести останній урок у 2 класі.  Мета квесту: розвивати пізнавальну активність, мотивацію до навчання, вчити працювати в команді. Учнів класу треба поділити на команди. Кожна команда,  подорожуючи по станціях, послідовно  виконує  завдання.  Квест  можна проводити у залі або на майданчику .
Правила квесту:

1.Учнів класу треба поділити заздалегідь на 5 команд. Кожна команда обирає свій колір. Під час квесту діти  повинні бути  у одязі відповідного кольору або з елементами одягу кольору команди. Команда обирає капітана і  назву.

2.У ході квесту команди послідовно виконують завдання на п’яти станціях. Якщо діти  правильно виконали  завдання, вони шукають світлину - відгадку (світлини розміщені у приміщенні або на території, де проводиться квест),  на зворотному боці цієї світлини знаходять   наступне завдання. Щоб діти не помилилися і переконалися, що вони правильно виконали завдання,  наступне  завдання записано на аркуші відповідно до кольору команди.

  1.               На початку квесту команди отримують завдання з різних станцій.

Станції:

«Загадкова»

«Математична»

«Природнича»

«Казкова»

«Музична»

Маршрутний  лист:

Перша  команда: «Загадкова» – «Математична» – «Природнича» – «Казкова» –« Музична».

Друга команда: «Математична»  – «Природнича» – «Казкова» – «Музична» – «Загадкова».

Третя команда: « Природнича» – «Казкова» – «Музична» – «Загадкова» – «Математична».

Четверта команда: «Казкова» – «Музична» – «Загадкова»   - «Математична» – « Природнича».

П’ята команда: «Музична» – « Загадкова» – «Математична» – «Природнича» – «Казкова».

Завдання:

 

Станція «Загадкова»:

Відгадати загадки.

Хто завжди правду каже?

Який є, таким покаже,

І без слів про все розкаже. (Дзеркало).

 

Він і чорний, він і білий,

І завжди він загорілий.

Як до столу ми йдемо,

То без нього не їмо… (Хліб).

 

Він стоїть, як вартовий,

Ноти всі оберігає,

Нотоносець відкриває,

Місце нотам визначає. (Скрипковий ключ).

 

Піднялися ворота – всьому світу любота;

Вийшла звідкись гарна дівка;

На ній стрічка – семицвітка.

А де з річки воду брала,

Там коромисло зломала. (Веселка.)

 

Швець – не швець, кравець – не кравець –

Тримає в роті щетинку, а в руках – ножиці. (Рак).

 

Станція «Математична»

Обчисли приклади , з отриманих букв склади слово, яке є назвою дерева.

38 – 19 =

56  + 29 =

41 – 37 =

23 + (21 – 18) =

(90 – 72) : 3 – 6 =

24 – 40 : 8 =

0,     4,     10,      19,    26,    85,    100

Б     А      К        Е       Р      З         Ї

(Береза)

________________________________________        

 

 

34 – 15 =

56  + 29 =

45 – 40 : 8 =

56 : 8 + (39 + 39) =

(90 – 72) : 3 – 6 =

0,     4,     10,      19,    40,    85,    100

А     Ї      Х         Н       О      С         Ж

(Сосна)

_________________________________________________________

 

34 – 15 =

56  + 29 =

41 – 37 =

23 + (21 – 18) =

(90 – 72) : 3 – 6 =

24 – 40 : 8 =

0,     4,     10,      19,    26,    85,    100

Л     П      К        О       Т      Я         Ї

(Тополя)

_____________________________________________________

 

34 – 15 =

56  + 29 =

41 – 37 =

23 + (21 – 18) =

(90 – 72) : 3 – 6 =

24 – 40 : 8 =

0,     4,     10,      19,    26,    85,    100

К      І       Х        А     Ц      Я         В

(Акація)

_______________________________________________

 

34 – 15 =

56  + 29 =

41 – 37 =

23 + (21 – 18) =

(90 – 72) : 3 – 6 =

24 – 40 : 8 =

0,     4,       10,      19,     26,    85,    100

К      Н       Х        А      Т      Ш        В

(Каштан)

 

Станція «Природнича»

Знайди назву лікарської рослини.

А

Е

Г

Ь

Л

Д

Ж

Є

А

І

В

М

А

А

К

С

К

Е

А

Е

Е

Щ

Щ

К

Н

У

К

А

Е

Н

Ф

А

П

А

К

А

Л

И

Н

А

З

Е

В

Г

Г

В

П

Р

П

Г

Н

Л

Л

К

Г

Ц

Н

І

Ш

Р

В

П

О

Р

Ш

Н

Л

Д

Е

Ш

Ц

Т

Ф

Ш

О

П

Т

А

Г

К

Г

Д

К

Н

К

К

П

Я

З

Л

Р

Ь

К

Ш

У

Ш

Б

А

Г

К

Ц

П

Ч

Х

О

О

Б

У

Щ

В

Щ

Ю

М

Р

А

Й

Р

С

Ї

Р

 

(Калина)

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Е

Г

Ь

Л

Д

Ж

Є

А

І

В

М

А

А

К

С

К

Е

А

Е

Е

Щ

Щ

К

Н

У

К

А

Е

Н

Ф

А

К

Р

О

П

И

В

А

Н

Ш

Е

В

Г

Г

В

П

Р

П

Г

Н

Л

Л

К

Г

Ц

Н

І

Ш

Р

В

П

О

Р

Ш

Н

Л

Д

Е

Ш

Ц

Т

Ф

Ш

О

П

Т

А

Г

К

Г

Д

К

Н

К

К

П

Я

З

Л

Р

Ь

К

Ш

У

Ш

Б

А

Г

К

Ц

П

Ч

Х

О

О

Б

У

Щ

В

Щ

Ю

М

Р

А

Й

Р

С

Ї

Р

Е

Ю

У

З

А

З

З

И

О

Н

Ф

О

А

Д

И

К

Л

І

Х

А

Х

О

П

Л

И

І

О

Р

Н

М

 

(Кропива)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Е

Г

Ь

Л

Д

Ж

Є

А

І

В

М

А

А

К

С

К

Е

А

Е

Е

Щ

Щ

К

Н

У

К

А

Е

Н

Ф

А

П

А

М

А

Л

И

Н

А

З

Е

В

Г

Г

В

П

Р

П

Г

Н

Л

Л

К

Г

Ц

Н

І

Ш

Р

В

П

О

Р

Ш

Н

Л

Д

Е

Ш

Ц

Т

Ф

Ш

О

П

Т

А

Г

К

Г

Д

К

Н

К

К

П

Я

З

Л

Р

Ь

К

Ш

У

Ш

Б

А

Г

К

Ц

П

Ч

Х

О

О

Б

У

Щ

В

Щ

Ю

М

Р

А

Й

Р

С

Ї

Р

Е

Ю

У

З

А

З

З

И

О

Н

Ф

О

А

Д

И

К

Л

І

Х

А

Х

О

П

Л

И

І

О

Р

Н

М

 

(Малина)

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Е

Г

Ь

Л

Д

Ж

Є

А

І

В

М

А

А

К

С

К

Е

А

Е

Е

Щ

Щ

К

Н

У

К

А

Е

Н

Ф

А

П

А

Р

О

М

А

Ш

К

А

Е

В

Г

Г

В

П

Р

П

Г

Н

Л

Л

К

Г

Ц

Н

І

Ш

Р

В

П

О

Р

Ш

Н

Л

Д

Е

Ш

Ц

Т

Ф

Ш

О

П

Т

А

Г

К

Г

Д

К

Н

К

К

П

Я

З

Л

Р

Ь

К

Ш

У

Ш

Б

А

Г

К

Ц

П

Ч

Х

О

О

Б

У

Щ

В

Щ

Ю

М

Р

А

Й

Р

С

Ї

Р

Е

Ю

У

З

А

З

З

И

О

Н

Ф

О

А

Д

И

К

Л

І

Х

А

Х

О

П

Л

И

І

О

Р

Н

М

 

(Ромашка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Е

Г

Ь

Л

Д

Ж

Є

А

І

В

М

А

А

К

С

К

Е

А

Е

Е

Щ

Щ

К

Н

У

К

А

Е

Н

Ф

А

А

Ш

И

П

Ш

И

Н

А

Ш

Е

В

Г

Г

В

П

Р

П

Г

Н

Л

Л

К

Г

Ц

Н

І

Ш

Р

В

П

О

Р

Ш

Н

Л

Д

Е

Ш

Ц

Т

Ф

Ш

О

П

Т

А

Г

К

Г

Д

К

Н

К

К

П

Я

З

Л

Р

Ь

К

Ш

У

Ш

Б

А

Г

К

Ц

П

Ч

Х

О

О

Б

У

Щ

В

Щ

Ю

М

Р

А

Й

Р

С

Ї

Р

Е

Ю

У

З

А

З

З

И

О

Н

Ф

О

А

Д

И

К

Л

І

Х

А

Х

О

П

Л

И

І

О

Р

Н

М

 

(Шипшина)

Станція «Казкова»

Відгадай назву казкового героя.

Втік із мультику дивак.

Як це трапилося, як?

Дуже просто, наче птах,

Полетів собі на дах.

(Карлсон)

 

Народилась в горошині,

В шкаралупі я жила,

Та мене одної днини

З дому жаба понесла.

В старої миші була на гостинах,

І з кротом зустрічалася я.

І ластівка мене на крилах

В країну ельфів відвезла.

(Дюймовочка)

 

Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів?

(Червона Шапочка)

 

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички.

(Попелюшка)

 

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх.

Зветься плюшевий ведмедик,

Всім відомо…

(Вінні Пух)

Станція «Музична»

Відгадайте  з якої пісні мелодія, заспівайте пісню разом.
1. «Левеня» (Музика В.Гребенюка, слова Н. Іванюка).

2.«Весняні котики» (Музика О. Янушкевич, слова В.М.Ясакової)

3. «Віночок» (Музика М. Ведмедері, слова В. Верховеня).
4. «Вселка» (Музика і слова Н. Май).

5. «Дощик» ( Музика А. Мігай, слова Н. Кулик).

 

На останній станції всі команди  отримують завдання скласти із частинок шкільний дзвоник.


 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шепелева Надежда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 квітня 2023
Переглядів
306
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку