Квест "У пошуках скарбів"

Про матеріал
Квест на подвір'ї школи для учнів 5-7 класів. Квест можна проходити в позаурочний час або між уроками. Учасники поділяються на команди і отримують перше завдання. Кожна команда повинна пройти всі етапи квесту, виконуючи завдання, що ведуть до прихованого "скарбу". За кожне успішне виконання завдання команда отримує підказку, яка веде до наступного етапу
Перегляд файлу

Сценарій квесту "У пошуках скарбів" для учнів 5-9 класів

Етап 1: "Мапа скарбів"

Мета: Знайти першу підказку, використовуючи карту. Завдання: Кожна команда отримує карту території школи або іншого місця проведення квесту. На карті позначено місце першої підказки. Підказка: "Шукайте підказку біля великого дерева на подвір'ї."

Етап 2: "Код розгадки"

Мета: Відгадати шифр для отримання наступної підказки. Завдання: Команди отримують зашифроване повідомлення, яке потрібно розгадати, використовуючи алфавітний код або інший спосіб шифрування. Підказка: "Наступна підказка схована у місці, де ви знаходите знання."

Етап 3: "Головоломка"

Мета: Скласти головоломку для отримання підказки. Завдання: Кожна команда отримує головоломку, яку потрібно скласти, щоб дізнатися наступну підказку. Підказка: "Шукайте підказку біля місця, де ви їсте обід."

Етап 4: "Історичні загадки"

Мета: Відгадати історичні загадки. Завдання: Команди отримують кілька загадок, що пов'язані з історією (наприклад, питання про відомих історичних осіб чи події). Підказка: "Наступна підказка схована біля пам'ятника на території школи."

Етап 5: "Літературний кросворд"

Мета: Розв'язати кросворд з літературними питаннями. Завдання: Команди отримують кросворд, який потрібно розгадати, відповідаючи на питання про літературні твори чи авторів. Підказка: "Шукайте підказку у бібліотеці."

Етап 6: "Спортивне завдання"

Мета: Виконати спортивне завдання для отримання підказки. Завдання: Команди виконують фізичне завдання (наприклад, пробігають естафету або виконують вправи). Підказка: "Наступна підказка схована біля спортивного майданчика."

Етап 7: "Математичний виклик"

Мета: Вирішити математичне завдання для отримання підказки. Завдання: Команди отримують математичне завдання (наприклад, рівняння або задачі), яке потрібно вирішити. Підказка: "Шукайте підказку у кабінеті математики."

Фініш:

Команди, що виконали всі завдання правильно, отримують "скарби" (наприклад, символічні подарунки або медалі).

 

docx
Додано
7 листопада
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку