Квест веселкові кекси

Про матеріал
Квест "Веселкові кекси" - організація дозвілля дітей молодших класів, організація роботи пришкільного табору.
Перегляд файлу

Квест «Веселкові кекси»

Обладнання: ліхтар, малюнок казкової істоти з мішком; зображення веселки з приклеїним ребусом, або загадкою (яка підкаже, де шукати інгрідієнти для кексів); фольга для кульок, слово БУДИНОЧОК; крейда у вчителя; мішечок з предметами (Олівець, нитки, серветка, альбом, сірники) – з перших букв слів-предметів треба утворити слово СОСНА;на сосні записка; відро з водою під відром записка-підказка, стаканчики, порожнє відро;зображення яблук із фантами, на кожному яблукові буква С,Х,О,Д, И; стіл, стаканчики, водяний пістолет , кольорові кульки, на стаканчиках слово ГОЙДАЛКА; повітряна кулька із запискою; на рожевій гірці частинка веселки і записка: «Склей веселку, дізнайся де шукати інгрідієнти для веселкових кексів»

Діти, подивіться, яка цікава істота зображена на малюнку. Це ВЕСЕЛКОЇД, в свою торбинку він заховав предмет, який ми будемо шукати і який допоможе нашим кухарям у створенні смачних кексів.

Давайте візьмемо ліхтарик та дізнаємось, що ж ми шукаємо.(Підсвітити ліхтариком зображення мішка, діти побачать зображення веселки та кораблика). Сьогодні ми будемо шукати продукти, з яких нам приготують веселкові кекси

Як ви гадаєте, з якого місця розпочнеться наш квест?

1 СТАНЦІЯ- КОРАБЕЛЬ, ПІРАТСЬКА БУХТА, там нам треба відшукати 9 блискучих куль в середині яких будуть букви та один із кольорів нашої веселки. (Діти знаходять кульки та складають слово БУДИНОЧОК)

2 СТАНЦІЯ – БУДИНОЧОК

(Діти знаходять мішечок з предметами та ще один колір веселки),

  •          Запишіть першу букву знайдених предметів та дізнаємось, куди прямувати далі.

Діти складають слово з букв С,О,С,Н, А.

3 СТАНЦІЯ – СОСНИ

На сосні знаходять колір веселки та записку: «Прямуйте до води, підказку знайдете тоді, коли відро з водою буде порожнім, скористайтеся стаканчиками»

(Діти знаходять зображення яблука, на ньому записка: «Збирай врожай- завдання виконай!»)

Ведучий: нам треба відшукати яблука. Чи пам’ятаєте ви, де на території ліцею ростуть яблуні?

4 СТАНЦІЯ – ЯБЛУНІ

Діти знаходять колір веселки та зображення яблук, на них фанти із завданнями та на кожному букви : С, Х,О,Д, И.

  •          С: Виконаємо 1 завдання: назви 5 тварин, назва яких починається з букви С (страус, скорпіон, саламандра, слон, скат)
  •          Х: 2 завдання: стрибай на правій нозі, розмахуючи лівою рукою, називаючи свою улюблену тварину (пес, кіт, папуга, рибки…)
  •          О: 3 завдання: завмри в певній позі, зображуючи пам’ятник, не рухайся хвилину
  •          Д: 4 завдання: встати у колону, кожен малює пальчиком на спині якийсь малюнок, учасник , якому малюють, відгадує.
  •          И: 5 завдання: Що краще — запхати руку в миску з п’явками чи розв’язати 5 задач з математики? Що краще — загубити телефон чи розбити улюблену мамину вазу? (Дитина має пояснити та обґрунтувати свій вибір, Діти складають слово : СХОДИ).

5 СТАНЦІЯ – СХОДИ.

(біля сходів стіл, на столі записка: «Забери колір ВЕСЕЛКИ. Влуч у кульку, на дні стаканчика знайди підказку, куди прямувати далі»

Підказка:  ГОЙДАЛКА

6 СТАНЦІЯ-ГОЙДАЛКА

Записка на кульці: «Відшукай ще один колір веселки. Лусни кульку та дізнайся про подальший маршрут»

Записка в кульці: «РОЖЕВА ГІРКА»

7 СТАНЦІЯ- РОЖЕВА ГІРКА

Записка: «Відшукай останній колір веселки. Склей всі кольори, переверни зображення та дізнайся, де шукати інгрідієнти для приготування кольорових кексів»

«Шукай продукти біля темно-сірої  тварини, товстоногої, товстошкірої. Яка має локатори-вуха, й довгим носом спину чуха»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 СТАНЦІЯ- СЛОН

Діти знаходять продукти для приготування кексів та відносять на кухню.

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
НУШ
Додано
6 жовтня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку