Формування перцептивних дій про фізичні величини та їх вимірювання. Розвиток всіх видів сприймання (за аналізаторами, сприймання часу, простору). Корекція сприймання образу, явищ, подій. Розвиток основних характеристик вимірювальних засобів та навичок користування вимірювальними приладами.
7 клас Дата _______________________________________________________
Лабораторна робота №2
Вимірювання об’єму рідини й об’єму твердих тіл неправильної форми
Мета роботи: навчитися визначати об’єм рідини й об’єм твердого тіла неправильної форми.
Прилади і матеріали: вимірювальний циліндр (мензурка), вода в посудині, тіла неправильної форми (гайка, камінець, кусок металу).
Вказівки до роботи.
1. Визначте ціну поділки шкали вимірювального циліндра (мензурки).
2. Заповніть його водою настільки, щоб тіло змогло повністю зануритися у воду. Визначте об’єм води. Дотримуйтеся правил зняття показників.
3. Тіло (камінець, гайка), об’єм якого треба виміряти, обережно помістіть у вимірювальний циліндр (мензурку) з водою. Знову визначте об’єм води.
4. Результати вимірювань запишіть у таблицю і визначте об’єм тіла.
№ досліду |
Назва тіла
|
Початковий об’єм води в циліндрі, V1 см3 |
Об’єм води і тіла, V2 см3 |
Об’єм тіла, V = V 2 - V1 см3 |
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5. Зробіть висновки.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________