Розвиток відчуттів різної модальності та їх діагностика. Діагностика та розвиток задатків щодо відчуттів окремих модальностей (тактильні, больові, температурні). Розвиток уміння користуватися термометром, навичок вимірювання температури тіла, води, повітря на основі орієнтування у способах виконання цих дій.
7 клас Дата __________________________________________________
Лабораторна робота №5
Визначення температури повітря, води, людського тіла.
ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ТЕРМОМЕТРОМ
Використовуйте кожний вид термометра за призначенням: для вимірювання температури тіла, води, повітря.
1. Візьміть медичний термометр за верхній кінець і помахом руки збийте рівень ртутного стовпчика до нижньої поділки. Будьте уважними, щоб не розбити термометр об якийсь предмет.
Ртуть, що розлита або знаходиться у відкритій посудині, небезпечна для здоров’я людини.
Поставте термометр нижнім кінцем під пахву. Через 7-10 хв вийміть його і запишіть показники. Після цього термометр покладіть в упаковку.
2. Налийте у склянку холодної води (з водопровідного крана). Візьміть термометр для вимірювання температури води. Опустіть у воду той його кінець, в якому є підфарбований спирт. Спостерігайте за стовпчиком: до якої поділки він підніметься (або опуститься). Результат вимірювання запишіть у таблицю.
3. Налийте в чашку з чайника теплої води. Виміряйте її температуру і запишіть результат у таблицю.
4. Налийте в чашку однакову кількість теплої і холодної води. Виміряйте температуру суміші та запишіть у таблицю.
5. Візьміть шматок льоду і покладіть на нього той кінець термометра, у якому міститься підфарбований спирт. Показники термометра запишіть у таблицю.
6. Перевірте і запишіть показники термометрів у класі і надворі.
7. Заповніть таблицю.
Середовище |
Показники термометра, 0 С |
|
|
|
|
3.Суміш (холодна і тепла вода)
|
|
4.Лід
|
|
5. Повітря в класі
|
|
6.Повітря надворі
|
|
7.Тіло людини
|
|