Урок клас дата
Лабораторна робота: «Визначення густини рідин».
Задачі:
Корекційно-розвиваюча: розвивати практичні навички проведення лабораторного дослідження, фізичну компетентність, цікавість до предмету, критичне мислення учнів.
Навчально-корекційна: вчити учнів визначати густину рідин.
Корекційно-виховна: виховувати ціннісне ставлення до праці, культуру проведення та оформлення фізичного експерименту, охайність під час проведення експерименту, дбайливе ставлення до лабораторного обладнання; виховувати учнів працювати в парах та групах.
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.
Хід уроку.
І. Орг.момент: НПП
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Перевірка домашнього завдання.
Робота в групах: Інтерактивна гра « Склади речення».
Густина – це відношення маси рідини до її об’єму. Її визначають у кілограмах на кубічний метр ( кг/м3).
Ареометр – прилад для вимірювання густини рідини.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, завдань уроку.
Складання правил вимірювання густини рідини.
Перегляд відео – матеріалу.
VI.Фізкульхвилинка.
Виконання лабораторної роботи: визначення густини рідини.
( Виконати роботу згідно вказівок в підручнику.) стор – …
Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше? Які знання можна застосувати в житті?
Підсумок уроку: Що таке густина? Яким приладом вимірюється густина рідини? В яких одиницях виражають густину рідини ?
Оцінювання навчальної діяльності учнів.