Лабораторна робота: «Визначення густини рідин».

Про матеріал
Корекційно-розвиваюча: розвивати практичні навички проведення лабораторного дослідження, фізичну компетентність, цікавість до предмету, критичне мислення учнів. Навчально-корекційна: вчити учнів визначати густину рідин. Корекційно-виховна: виховувати ціннісне ставлення до праці, культуру проведення та оформлення фізичного експерименту, охайність під час проведення експерименту, дбайливе ставлення до лабораторного обладнання; виховувати учнів працювати в парах та групах.
Перегляд файлу

Урок клас дата

Лабораторна робота: «Визначення густини рідин».

Задачі:

Корекційно-розвиваюча: розвивати практичні навички проведення лабораторного дослідження, фізичну компетентність, цікавість до предмету, критичне мислення учнів.

Навчально-корекційна:  вчити учнів визначати густину рідин.

Корекційно-виховна: виховувати ціннісне ставлення до праці, культуру проведення та оформлення фізичного експерименту, охайність під час проведення експерименту, дбайливе ставлення до лабораторного обладнання; виховувати учнів працювати в парах та групах.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Хід уроку.

І. Орг.момент: НПП

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Перевірка домашнього завдання.

Робота в групах: Інтерактивна гра « Склади речення».

Густина – це відношення маси рідини до її об’єму. Її визначають у кілограмах на кубічний метр ( кг/м3).

Ареометр – прилад для вимірювання густини рідини.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, завдань уроку.

Складання правил вимірювання густини рідини.

  1. Ареометр має плавати в посудині, діаметром якої більший за діаметр ареометра принаймні вдвічі.
  2. Посудина, в якій плаває ареометр, має стояти вертикально.
  3. Під час вимірювання опускати ареометр у рідину треба повільно.
  4. Покази ареометра слід знімати так, щоб напрям погляду був перпендикулярним до шкали приладу.

Перегляд відео – матеріалу.

VI.Фізкульхвилинка.

Виконання лабораторної роботи: визначення густини рідини.

( Виконати роботу згідно вказівок в підручнику.) стор – …

Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше? Які знання можна застосувати в житті?

Підсумок уроку: Що таке густина? Яким приладом вимірюється густина рідини? В яких одиницях виражають густину рідини ?

Оцінювання навчальної діяльності учнів.

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 січня 2022
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку