Презентація кейс-уроку "Сила тертя"

Про матеріал
Кейс – це не конспект або реферат, а навчальна технологія, виготовлена за особливим алгоритмом, який дає цілісне уявлення про явище, що досліджується.Кейси – це ниточка до дорослого життя з багатовимірним сприйняттям світу, цінностей та явищ. Дана робота може стати в нагоді вчителю при створенні кейс-уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Силатертя. Презентація кейс-урокуу 7 класі

Номер слайду 2

Кейс-уроки як сучасний тренд в освіті існує вже десять років, проте масової популярності, насамперед на території України, набрав після реформи НУШ. І це не дивно – справа в тому, що саме кейс-уроки повністю спираються на впровадження інтегрального підходу до навчання, конструювання знань за рахунок іноваціного підходу та розвитку необхідних для життя практичних компетенцій.

Номер слайду 3

Бесіда вчителя

Номер слайду 4

- Скажіть, а які сили вам вже відомі?- Від чого залежить результат дії сили?- Як ви думаєте що станеться зі швидкістю автомобіля, якщо на дорогу вискочить тваринка?-У чому причина зміни швидкості?-Сьогодні на уроці ми дізнаємось що це за сила, як вона називається, як вона спрямована і чи можна її обчислити.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Напрям сили тертя

Номер слайду 8

Вимірювання сили тертя

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Діти об’єднуються у10 груп. Кожній групі вчитель дає завдання

Номер слайду 14

Завдання длягруп

Номер слайду 15

Ви - історики. Ваша задача з’ясувати що таке «трибологія» (або «трибо́ніка»), хто основоположники теорії, основні етапи розвитку

Номер слайду 16

Ви - фізики-теоретики. Ваша задача з’ясувати дві причини виникнення сили тертя.

Номер слайду 17

Ви експериментатори –дослідники

Номер слайду 18

1 ГРУПА: . "Визначити залежність сили тертя від навантаження".1. Виміряйте динамометром вагу бруска.2. Покладіть брусок на горизонтальну дерев'яну дошку. На дошку поставте вантаж.3. Тягніть брусок рівномірно по горизонтальній дошці. Запишіть показання динамометра. Повторіть досвід із двома та трьома вантажами.4. Заповніть таблицю та зробіть висновок. Число вантажів Сила нормальної реакції N, Н Сила тертя F, Н1 вантаж2 вантажі3 вантажі

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Ви - прокурор. Ваша задача обвинуватити силу тертя в тому, що від неї одні негаразди у нашому житті.

Номер слайду 21

Ви - адвокат. Всі говорять, що тертя щкідливе, що від нього одні негаразди у нашому житті. Ваша задача захистити силу тертя. Знайти багато хорошого, корисного та необхідного.

Номер слайду 22

Ви - суддя. Ви послухаєте прокурора і адвоката. Ваша задча винести справедливий вердикт: якщо сила тертя корисна – її треба збільшувати, а там, де вона заважає - зменшувати.

Номер слайду 23

Ви - біолог. Ваша задача з’ясувати роль тертя у житті рослин і тварин.

Номер слайду 24

Ви – інженер. Ваша задача з’ясувати принцип дії підшипників кочення та ковзання та їх використання.

Номер слайду 25

Ви філологи. Знайдіть в Інтернеті прислів’я чи приказки про силу тертя та поясніть їх фізичну суть. Наприклад, «Немазаний віз скрипить, а мазаний сам біжить.» Змазка зменшує тертя між деталями механізму .

Номер слайду 26

Після виступів учнів учитель продовжує пояснення

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

://learningapps.org/9152780 Рефлексія. Закріплення відбуваєтьсяв ігровій формі по принципу телепередачі «Поле чудес» за посиланням

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Николин Зіна Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Оніщенко Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. видюк лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
§ 24.Тертя. Сили тертя
Додано
25 січня 2022
Переглядів
887
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку