Дата_______________
Урок № 39. Лабораторна робота № 9. ВИЗНАЧЕННЯ КОЕФІЦІЄНТА ТЕРТЯ КОВЗАННЯ
Предметна компетентність:
навчальна: сформувати в учнів вміння визначати коефіцієнт тертя ковзання дерева по дереву;
виховна: виховувати в учнів охайність під час проведення експерименту, дбайливе ставлення до лабораторного обладнання;
розвивальна: вчити учнів працювати в парах та групах.
ключові компетентності:
Тип уроку: урок формування практичних навичок.
Обладнання та наочність: обладнання лабораторної роботи.
Відеофрагмент: відеозапис фрагмента лабораторної роботи, за допомогою якого вчитель акцентує увагу на ході вимірювань, які виконують учні, та на дотриманні правил техніки безпеки під час роботи з обладнанням.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Перевірка домашнього завдання
III. Актуалізація опорних знань та вмінь
Запитання для фронтального опитування
IV. Мотивація навчальної діяльності
V. Виконання лабораторної роботи
Мета роботи: визначити коефіцієнт тертя ковзання.
Обладнання:
1. Дерев’яний брусок.
2. Дерев’яна лінійка.
3. Набір тягарців.
4. Динамометр.
Хід роботи
1. Визначте коефіцієнт тертя:
№ досліду |
Сила нормального тиску N, H |
Сила тертя Fтер, Н |
Коефіцієнт тертя μ |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
2. За малюнком обчисліть коефіцієнт тертя ковзання, якщо вага цього бруска становить 2,6 Н.
μ = Fтер / Р =
Висновок: під час виконання лабораторної роботи № 9 я
________________________________________________________
________________________________________________________
VI. Домашнє завдання
повторити § 32, вправа 22 ст. 126 (3,4)
VII. Підсумки уроку
Рефлексія
1. Під час уроку я
дізнався…
зрозумів…
навчився…
2. Найбільше мені сподобалося…
3. На уроці найкраще в мене виходило…
4. Я мав (-ла) труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…
VIII. Оцінювання роботи учнів