Легенда "Неопалима купина"

Про матеріал
Матеріал до уроку української літератури «Неопалима купина» зосереджується на легенді, яка має глибоке символічне значення для української культури. Цей матеріал допоможе учням зрозуміти глибокий символізм легенди та її значення для української культури
Перегляд файлу

Легенда "Неопалима купина" - Відеоурок з української літератури. 5 клас  (НУШ).

   Одна із біблійних легенд... - Ботанічний сад ЛНУ ім.І.Франка | Facebook

 

                 Інформаційна

                     Хвилинка

 

Шаблон объявления (48 фото) 

 

 

                      Ікона Божої Матері «Неопалима Купина» відкриває                

                     старозавітне пророцтво, що вказувало на Богоматір.              

                          Неопалима Купина—це кущ, якого бачив пророк   

                     Мойсей,– що він горів у вогні, але не згорав. Це     

                     знаменувало зачаття Божою Матір’ю Ісуса Христа від 

                     Духа Святого. 

                          За народним повір’ям, ікона ця береже від пожежі.
                      «Неопалима Купина» зображується, іноді в охопленого     

                      полум’ям куща, над яким здіймається видима до пояса

                      Богородиця з Дитям на руках. 

 

 

 

 

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Рослина неопалимого зела символізує… (поетичне відображення долі України та українського народу).

- Твір переконує читача, що в житті перемагає не сила, а … (мудрість, патріотизм, правда, прагнення бути вільним).

- Темою легенди «Неопалима купина» є зображення боротьби … (мешканців Дорогобужа З польськими та угорськими завойовниками, де виявлялася мудрість, завзятість, сила волі українського народу).

- Основна думка твору — це ствердження незнищенності… (української землі та її народу).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Неопалима купина», «Як виникли Карпати»

  1. Хто хотів завоювати місто Дорогобуж?(королі польський та угорський)
  2. Яке послання передали мешканці міста?(ясенове листя з блідо-рожевим суцвіттям на верхівці)
  3. Як ви гадаєте, що символізує неопалима купина? (символ незламності волі)
  4. Де можна знайти зображення неопалимої купини? (на іконі Богородиці)
  5. Що трапилось з ясеновим листям, коли його підпалили вороги? (спалахнуло та залишилося неушкодженим)
  6. Які ще властивості має рослина? (лікувальні)
  7. Газдівство , на якому добре розумівся володар, це… (хазяйство)
  8. Хто був володарем долини? (велетень Силун)
  9. Де жили кріпаки? (в дерев’яних зрубах та землянках)
  10.                    Чому Карпо звернувся до господаря? (хотів отримати розрахунок)
  11.                    Чим закінчилась розмова кріпака з господарем? (велетень провалився крізь землю)
  12.                    Де, згідно з твором, утворилися найвищі гори? (на Гуцульщині)

 

Асоціативний кущ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

(Учні обирають смайлик та прикріплюють до питання, висловлюючи свої враження.)

 

 

 

 

Попрацюйте в парах над проєктом «Назва мого села має цікаву історію». Досліди, як виникло село, в якому ти живеш. Чому воно має таку назву?

 

Техніка – Конкурс "Ман-Юніор"

Сари-Челек. Зона дощової краси

 

docx
Додано
1 березня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку