Літературне читання
(О. Вашуленко)
№ |
Тема уроку |
Компетентності
|
Дата |
Примітки |
|
А. Качан «Крилата школа», Н Умеров «Наш клас» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Л. Сорока «В останній день літа», Н. Тріщ «Осінь на шкільному подвірї» |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
|
О. Комова «Мій сусід прибулець» |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті «Гример у школі» |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
|
Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті «Гример у школі» (продовження) |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Введення в розділ. Міфи Давнього Єгипту. «Створення світу» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Міфи Давнього Єгипту. «Ра і Апоп» |
|
|
|
|
Міфи Давнього Єгипту. «Міфи про створення світу та людей» |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Міфи Давньої Греції. «Пандора» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Міфи Давньої Греції. «Дедал і Ікар» |
|
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Діагностувальна робота. Аудіювання «Україна на відстані серця» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Народна легенда «Як виникли Карпати» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Народна легенда «Зозулені черевички» |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Народна легенда «Замкова гора в Мукачеві» |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти. Напам’ять |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Введення в розділ. Народна притча «Треба нахилитися». Слухання народної притчі «У пригоді» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Народна притча « Сила слова» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Єврейська притча «Цвяхи» |
|
|
|
|
Леонардо да Вінчі «Справжній друг»
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Діагностувальна робота. Читання мовчки «Перейти через дорогу» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
|
|
|
Корейська народна казка «Чий подарунок найкращий» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Корейська народна казка «Чий подарунок найкращий» (продовження) |
|
|
|
|
Українська народна казка « Камяний горішок» |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Фінська народна казка «Біднякова ріпа» |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
М. Пригора «Тайна», Г. Бойко «Викрутився». Напам’ять |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
|
П. Ребро «Не вгадаєте ніколи», М. Сингаївський «Марічка і звичка» |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Діагностувальна робота. Усний переказ «Ніхто не має права ображати людину» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Г. Малик «Мавпині іменнини» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
В. Нестайко. Про автора |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
|
В. Нестайко «Як ми в космос літали» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
В. Нестайко «Як ми в космос літали» (продовження) |
|
|
|
|
В Симоненко «Подорож у країну навпаки» |
|
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Л. Костенко «Здивовані квіти», «Вже брами літа замикає осінь». Напам’ять |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
|
А. Малишко «Дощик». Д. Павличко «Дядько дощ» |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
М Вінграновський «Грім», «Озирнулись маки: що таке?» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
А . Качан «Після бурі», «Летючий корабель» |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Читання вголос «Крихітна казка» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Г. Малик «Хто що бачить», Г. Фалькович «Непоспіхом наспівуючи Баха». Напам’ять |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
|
А. Костецький «Справжні подруги», «У сузірї гончих Псів». |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
|
С. Дерманський «Млин» |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
А. Туз «Час бажань» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
А. Туз «Час бажань» (продовження) |
|
|
|
|
А. Туз «Час бажань» (продовження) |
|
|
|
|
Д. Амфут «Як полюбити павученя» |
Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Е.Бесков «Дідок, що говорив лише промовками» |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» (продовження). Напам’ять |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
|
Узагальнення за розділом. Наші проекти. |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Езоп «Дроворуб і лисиця» (слухання), «Собока та м'ясо» |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором «Чому може навчити метелик?» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Л. Глібов «Лебідь, щука і рак» |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Л.Глібов « Вовк і кіт» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
О. Пчілка «Снігир та щиглик» |
|
|
|
|
П. Глазовий «Неволя» |
|
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
О. Кортюк «Літачок» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
О. Радушинська «Майже боксерський двобій» |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
За В. Нестайком «Чи роблять так друзі?» |
Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Т. Кузьменко «Подарунок» |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Читання мовчки |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
За Дженніфер Мур-Мелінос «Безпека в інтернеті» |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти. |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
М. Лукинюк «Україні», М. Янкова «Наша мова». Напам’ять |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
|
Д. Білоус «Дивне розмаїття» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти
Відчуття краси слова |
|
|
|
А. Майданюк «Звідки приходять слова», «Футбольний матч», «Про що мова?» |
|
|
|
|
За М. Преворською «Крушельницька Соломія Амвросіївна» |
|
|
|
|
За М. Преворською « Білокур Катерина Василівна» |
|
|
|
|
Г. Терещук «Біатлон – це те, що дуже люблю». Напам’ять |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Т. Колодницька «Птахи – носороги» |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Діагностувальна робота. Аудіювання «Весна прийшла!» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
З енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антрактида» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
За А. Грогоруком «Як прийшли до нас гроші» |
|
|
|
|
Т. Кузьменко «Банки та банкноти», «Як народжуются гроші», «Наша гривня» |
|
|
|
|
Із журналу «Розумашка» «Персі, кіт і катафот» |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Із журналу «Розумашка» «Квадрокоптер тобі покаже». Напам’ять уривок з оповідання |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
|
С. Гридін «Федько прибулець з інтернету» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
С. Гридін «Федько прибулець з інтернету» (продовження) |
|
|
|
|
Г. Касдепке «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія» |
Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Г. Касдепке «Загадка друга, або проблеми з математикою» |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Шпигун» |
|
|
|
|
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Абордаж» |
|
|
|
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Діагностувальна робота. Читання вголос «Найдовші вуса» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
Любов до читання Відчуття краси слова |
|
|
|
Робота з додатковою літературою. Напам’ять |
|
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
|
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
|
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
|
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
|
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
|
Робота з додатковою літературою |
|
|
|
|
Завдання для читання влітку. Підсумковий урок за рік. |
|
|