Літературне читання (О. Вашуленко) 4 клас

Про матеріал
Календарне планування. Літературне читання (О. Вашуленко) на 2022/2023 н. р. з компетентностями
Перегляд файлу

                    

 

 

Літературне читання

(О. Вашуленко)

 

Тема уроку

Компетентності

 

Дата

Примітки

  1.  

А. Качан «Крилата школа», Н Умеров «Наш клас»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Л. Сорока «В останній день літа», Н. Тріщ «Осінь на шкільному подвірї»

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

  1.  

О. Комова «Мій сусід прибулець»

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті «Гример у школі»

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

  1.  

Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті «Гример у школі» (продовження)

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. Наші проекти

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Введення в розділ. Міфи Давнього Єгипту. «Створення світу»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Міфи Давнього Єгипту. «Ра і Апоп»

 

 

  1.  

Міфи Давнього Єгипту. «Міфи про створення світу та людей»

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Міфи Давньої Греції. «Пандора»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Міфи Давньої Греції. «Дедал і Ікар»

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. Наші проекти

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Аудіювання «Україна на відстані серця»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Народна легенда «Як виникли Карпати»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Народна легенда «Зозулені черевички»

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Народна легенда  «Замкова гора в Мукачеві»

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. Наші проекти. Напам’ять

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Введення в розділ. Народна притча «Треба нахилитися». Слухання народної притчі «У пригоді»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Народна притча « Сила слова»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Єврейська притча «Цвяхи»

 

 

  1.  

Леонардо да Вінчі «Справжній друг»

 

 

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Читання мовчки «Перейти через дорогу»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. Наші проекти

 

 

  1.  

Корейська народна казка  «Чий подарунок найкращий»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Корейська народна казка  «Чий подарунок найкращий» (продовження)

 

 

  1.  

Українська народна казка « Камяний горішок»

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Фінська народна казка  «Біднякова ріпа»

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

 Узагальнення з розділу. Наші проекти

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

М. Пригора «Тайна», Г. Бойко «Викрутився». Напам’ять

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

  1.  

П. Ребро «Не вгадаєте ніколи», М. Сингаївський «Марічка і звичка»

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Усний переказ «Ніхто не має права ображати людину»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Г. Малик «Мавпині іменнини»

Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

В. Нестайко. Про автора

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

  1.  

В. Нестайко «Як ми в космос літали»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

В. Нестайко «Як ми в космос літали» (продовження)

 

 

  1.  

В Симоненко «Подорож у країну навпаки»

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. Наші проекти

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Л. Костенко «Здивовані квіти», «Вже брами літа замикає осінь». Напам’ять

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

  1.  

А. Малишко «Дощик». Д. Павличко «Дядько дощ»

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

М Вінграновський «Грім», «Озирнулись маки: що таке?»

Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

А . Качан «Після бурі», «Летючий корабель»

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Читання вголос «Крихітна казка»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Г. Малик «Хто що бачить», Г. Фалькович «Непоспіхом наспівуючи Баха». Напам’ять

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

  1.  

А. Костецький «Справжні подруги», «У сузірї гончих Псів».

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. Наші проекти

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

  1.  

С. Дерманський «Млин»

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

А. Туз «Час бажань»

Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

А. Туз «Час бажань» (продовження)

 

 

  1.  

А. Туз «Час бажань» (продовження)

 

 

  1.  

Д. Амфут «Як полюбити павученя»

Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Е.Бесков «Дідок, що говорив лише промовками»

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка»

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» (продовження). Напам’ять

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

  1.  

Узагальнення за розділом. Наші проекти.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Езоп «Дроворуб і лисиця» (слухання), «Собока та м'ясо»

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором «Чому може навчити метелик?»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Л. Глібов «Лебідь, щука і рак»

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Л.Глібов « Вовк і кіт»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

О. Пчілка  «Снігир та щиглик»

 

 

  1.  

П. Глазовий «Неволя»

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. Наші проекти

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

О. Кортюк «Літачок»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

О. Радушинська «Майже боксерський двобій»

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

За В. Нестайком «Чи роблять так друзі?»

Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Т. Кузьменко «Подарунок»

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Читання мовчки

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

За Дженніфер Мур-Мелінос «Безпека в інтернеті»

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. Наші проекти.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

М. Лукинюк «Україні», М. Янкова «Наша мова». Напам’ять

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

  1.  

Д. Білоус «Дивне розмаїття»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

Відчуття краси слова

 

 

  1.  

А. Майданюк «Звідки приходять слова», «Футбольний матч», «Про що мова?»

 

 

  1.  

За М. Преворською «Крушельницька Соломія Амвросіївна»

 

 

  1.  

За М. Преворською « Білокур Катерина Василівна»

 

 

  1.  

Г. Терещук «Біатлон – це те, що дуже люблю». Напам’ять

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. Наші проекти

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Т. Колодницька «Птахи – носороги»

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Аудіювання «Весна прийшла!»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

З енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антрактида»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

За А. Грогоруком «Як прийшли до нас гроші»

 

 

  1.  

Т. Кузьменко «Банки та банкноти», «Як народжуются гроші»,  «Наша гривня»

 

 

  1.  

Із журналу «Розумашка» «Персі, кіт і катафот»

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Із журналу «Розумашка» «Квадрокоптер тобі покаже». Напам’ять уривок з оповідання

Любов до читання.

Відчуття краси слова

 

 

  1.  

 Узагальнення з розділу. Наші проекти

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

 

  1.  

С. Гридін «Федько прибулець з інтернету»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

С. Гридін «Федько прибулець з інтернету» (продовження)

 

 

  1.  

Г. Касдепке «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія»

Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Г. Касдепке «Загадка друга, або проблеми з математикою»

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана»

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Шпигун»

 

 

  1.  

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Абордаж»

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. Наші проекти

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Читання вголос «Найдовші вуса»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

Любов до читання

Відчуття краси слова

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою. Напам’ять

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

Любов до читання.

Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

 

 

  1.  

Робота з додатковою літературою

 

 

  1.  

Завдання для читання влітку. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шляхта Тетяна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Makhlaieva Тetiana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 серпня 2022
Переглядів
7361
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку