Логіко-математичний розвиток. ІІ молодша група.Порівняння предметів заввишки. Орієнтування в часі

Про матеріал
ознайомити дітей з поняттям «висота предметів», учити порівнювати предмети заввишки, позначаючи результати порівняння словами «вищий», «нижчий», «рівні» (однакові заввишки); продовжувати вчити дітей розрізняти й називати частини доби (день — ніч); розвивати увагу, пам’ять, мислення, вміння працювати з LEGO конструктором ; виховувати бажання займатися розумовою діяльністю.
Перегляд файлу

Тема: Порівняння предметів заввишки. Орієнтування в часі

Мета: ознайомити дітей з поняттям «висота предметів», учити порівнювати предмети заввишки, позначаючи результати порівняння словами «вищий», «нижчий», «рівні» (однакові заввишки); продовжувати вчити дітей розрізняти й називати частини доби (день — ніч); розвивати увагу, пам’ять, мислення, вміння працювати з LEGO конструктором ; виховувати бажання займатися розумовою діяльністю.

Матеріал: зображення героїв казок (Колобок, Курочка Ряба, Котик і Півник, Лисичка та Журавель); ватман із зображенням будинків різних розмірів та кольорів; плоскі зображення ляльок та ялинок різних за висотою, картинки до гри «Високий – низький», розрізні картинки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

I.  Організаційний момент

  Психогімнастика  «На  стежину»

Вихователь промовляє слова віршика, а діти виконують відповідні рухи.

На стежину, на стіжок

Тихо падає сніжок.

Дружно вийшли ми на ґанок,

Ми співаємо пісень:

— Сніже, сніже, добрий ранок!

Сніже, сніже, добрий день!

II. Основна частина

— Діти, ви любите казки?

— Завітаймо до героїв казок на гостину.

Вихователь за допомогою чарівної палички «відправляє» всіх дітей у казку.Потім виставляє на фланелеграфі героїв казок: Колобка, Курочку Рябу, Котика і Півника, Лисичку та Журавля.

— Діти, усі герої казок сперечаються, хто з них вищий.

Визначимо, хто вищий — Колобок чи Курочка Ряба. Поставимо їх спинками один до одного поруч і порівняймо.

Аналогічно порівнюють усіх героїв.

— А зараз ходімо на вулицю (умовно).

Вихователь підводить дітей до стіни, на якій закріплено ватман із зображенням будинків різних розмірів та кольорів. Високий — червоного кольору, низький — зеленого кольору, два будинки — жовтого кольору однакові заввишки.

— Діти, що знаходиться на вулиці? Чи всі будинки однакові заввишки? Які є  будиночки?  Який  заввишки  червоний  будиночок?  Який  заввишки  зелений будиночок? Які заввишки жовті будиночки? Якого кольору високий будинок? Якого кольору рівні заввишки будинки? Як ви вважаєте, у якому будинку мешкатимуть Журавель? Лисичка? Колобок? Курочка Ряба? Півник? Котик?

 

 

 

  Дидактична  гра  «Розсели  в  будиночки»(LEGO конструктор)

Вихователь роздає дітям конструктор, з якого необхідно побудувати  два будинки — високий та низький, роздає кожній дитині по дві пласкі ляльки та ялинки — високі та низькі.

— Діти, розселіть ляльок у будиночки: високу ляльку — у високий будиночок, а нижчу — у низький будиночок. Ялинки потрібно розмістити за висотою  будинків:  біля  високого  будинку    високу  ялинку,  біля  низького  — нижчу. Діти виконують завдання по черзі.

  Фізкультхвилинка

Дінь-дзелень, дінь-дзелень,

Працювали цілий день.

А тепер спочинем трішки,

Розімнемо ручки й ніжки.

Руки вгору, руки вниз,

На всі боки повернись. 

У долоньки поплескали

І руками помахали.

Ніжками затупотіли,

Потім дружно всі присіли.

Встали хутко, посміхнулись

І до праці повернулись.

  Дидактична  гра  «Збери  з  частин»

Вихователь роздає дітям дві розрізані картинки. Необхідно зібрати їх і сказати, хто зображений на малюнках і назвати, хто високий, а хто — низький. (Високий вовк, а низький зайчик.).

Рухлива гра «День - ніч»

 Давайте з вами пригадаємо частини доби. Вихователь називає дії людей удень або вночі. Діти, якщо чують дії вдень, то стрибають, кружляють, танцюють, ходять, а якщо дії вночі, то присідають, заплющують очі, кладуть ручки під щічку.

Підсумок

  Дидактична  гра  «Високий - низький»

Дітки, ми вже вміємо визначати предмети за висотою, тому в нас є ще одне завдання. Необхідно розмістити предмети по комірках відповідно до висоти.

 — Молодці, діти, ви чудово справилися з усіма завданнями,  нам час повертатися у садок, а героям — у свої казки!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Глухівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад –

загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №4

Глухівської міської ради Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття з ознайомлення з величиною предметів.

Тема «Порівняння предметів заввишки. Орієнтування в часі.»

 

Високий та низький - YouTube

 

 

                                                                        Підготувала:

                                                                                   вихователь НВК№4

                                                                        Горєлая А.Б.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Helkova Svetlana
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Горєлая Алла
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
503
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку