Людина. Зовнішність.Частини обличчя.

Про матеріал
Урок у 2 класі по темі Зовнішність.частини обличчя. Діти повторюють вивчену лексику, вивчають нову, На кожній станції виконують цікаві завдання, переходячі з однієї до іншої. описують казкових персонажів, працюють в групах, шукають відмінності,
Перегляд файлу

План-конспект  уроку  №39  в  2 В класі.                                Дата: 21.02

Тема: Людина. Зовнішність.

Підтема: Обличчя.

Цілі: Формувати лексикограматичні та фонетичні навички усного мовлення. Формувати фонетичний слух, мовну здогадку, увагу, уяву. Вчити співпрацювати в групі. Прищеплювати інтерес до вивчення мови.

Очікувані результати:  Учні називають частини обличчя (ніс, очі, голова, волосся, рот, вуха) англійської мовою. Описують обличчя казкових героїв. Використовують структуру  "has got" для опису казкових героїв.

Обладнання: Кольорові бантики, ноутбук, презентація Power point, картинки казкових героїв, картинки частин обличчя, розмальовка Лунтика, частини обличчя для складання фотороботу.

Тип уроку: формування мовних навичок

                                                Хід   уроку:

І Організаційна частина уроку.

1.Привітання.

T: Good morning, dear boys and girls!

P-s: Good morning! Good morning!

        Good morning to you!

        Good morning! Good morning!

        We are glad to see you!

T: Let us greet each other with our song Hello!

P-s: Sing a song "Hello"

2. Повідомлення теми уроку і завдань уроку.

В: Ось в мене є картинки, скажіть кого ви на них бачите? (казкові герої). А вони повністю зображені чи тільки якась їх частина? Правильно, лише обличчя. Як ви думаєте, яка тема нашого уроку? Обличчя. Частини обличчя.  А ви українською мовою можете назвати частини обличчя?  Так. А англійською? Одним з наших завдань уроку навчитися називати частини  обличчя англійською мовою. В когось є 2 вушка, в когось їх зовсім не має (Міньйон), а в когось вони дуже великі як в Лунтика. В Ємми коси білі, в когось руді. Вони всі різні і тому ми повинні навчитись описувати частини їх обличчя.

 3. Фонетична зарядка

T: Today we have an unusual lesson. We will visit a school for fairy-tales characters. Do you want to have new friends? Then let us visit them at their school. So we are in the first classroom. Here pupils learn letters and learn how to pronounce words. Here we will meet Buratino. Buratino has got  letters but he can not read. Let us help them.

When you hear the word  with the sound  [eə] clap your hands. Are you ready?

  • Family, chair, book, hair, bag, on, there
  •      [eə]    chair    hair    there        Repeat after me  all these words

T: Now  we  are going to find the words with  sound  [iə].

 Do not forget to clap your hands when you hear sound [iə] in the   words.

  • Dog, nose, ear, black, hear, fish, dear
  • [iə] ear, hear, dear             Repeat after me  all these words

T: Clap your hands when you hear sound [əu] in the words

         -cat, nose, fat, rose, bag, close

- [əu] nose, rose, close      Repeat after me  all these words

 T: Clap your hands if you hear sound [аі]

  • [аі] small, fly, granny, eye, clap, cry, mouse, my
  • [аі] fly, cry, my         Repeat after me  all these words

T: Good job. We've helped Buratino.  Let us take our new friend Buratino and go further.

 

 

 

 

    ІІ Основна частина уроку

1.Опрацювання лексики теми "Зовнішність"

1) Фонетичне опрацювання нових слів

T:  Now we are in the classroom of New Words. We should help our new friend Bear to learn a few new words. At first listen very attentively I repeat these words 3 times - you listen, and then we will repeat together.

Hair, eye, ear, face, nose, mouth

2) Гра "Голосно, тихіше, тихо"

В: So we will repeat  these words in different ways. Спочатку перше слово вимовляєм голосно, друге трохи тихіше, тихіше і зовсім тихо, пошепки. So let's start. The first word is eye, OK now the same with the word

 ear,  nose,  hair,  face

3) Хорове повторення нової лексики (спочатку хлопці, потім дівчата, потім всі разом)     mouth,  eye,  hair

В: А тепер давайте закріпимо вивчені слова, повторивши їх всі разом, а тепер тільки хлопці, тільки дівчата.

4) Пісня "Eyes, nose, mouth, ears"

В: А зараз давайте заспіваємо пісеньку. Повторюйте слова цієї пісні, їх ви вже знаєте  і торкайтесь до тих частин обличчя про які співаєте.

Діти співають пісню і торкаються до частин обличчя., які називають.

5) Disappearing pictures

В: Ми вже з вами готові переходити до іншого класу. Але поки ми співали пісню, мені ведмедик на вушко розповів цікаву історію. Виявляється що коли наш ведмедик вчив слова сам, йому постійно хтось заважав. Хтось викрадав в нього картинки і тому він не міг вивчити нові слова. Я пропоную вам зловити цього злодюжку. Для цього нам потрібно виконати одне завдання. ( Пропадають картинки і діти вгадують що пропало, під останньою картинкою знаходять сороку).

6) What is missing? Картинна галерея.

В: Ось ми з вами і знайшли нашого злодія. Ми молодці. Поаплодуйте собі. Але виявляється, що сорока наробила збитків ще й картинній  залі. В цьому залі картини не прості, вони не намальовані, а складені з  різних шматочків, як пазли. І ось наша сорока повитягала частинки з різних портретів однієї дівчинки, яку звуть Пеппі Довга Панчоха. Їй дуже шкода, дуже соромно, вона хоче  все виправити, але вже не пам'ятає де, що вона витягла. Давайте їй допоможемо повернути все на свої місця.

(Діти дивляться на малюнок і говорять чого не вистачає)

T: Wonderful. Thank you very much. So let us take our new friend and go further.

7.Relaxation. Song  "Touch your nose, head, put your hands up"

T: I think it is time to sing a song. Ми співаємо пісню і повторюємо рухи. Доторкнись до голови і ми торкаємось голови. Звертаю вашу увагу на нові слова

Toes

Clap your hands

Everybody turn around

8.Гра на увагу

T: You should clap your hands if I name and show the parts of my body correctly.

9.Гра "Touch your…"

T: Now let's play together. I tell you what to do and you do it.

Great! Lets continue.

10.Клас малювання

В: Ми в класі малювання. Давайте повторимо кольори і складемо  Капітошку, який загубив десь свої різнокольорові крапельки. Хороша робота а тепер нам треба допомогти  лисичці розмалювати Лунтика. У вас на партах розмальовки Лунтика. Слухайте уважно і розмальовуйте  частини обличчя Лунтика такими кольорами якими я скажу.

Luntik has got blue eyes. Luntic has got a  black nose. Luntic has got pink ears. Luntic has got a pink face.

11.Складання фотороботу. Робота в групах.

В нашій  незвичайній  школі сталася надзвичайна ситуація на урок не з'явилася 1 учениця. Можливо вона загубились. Допоможіть  знайти ученицю, склавши її фоторобот. Фоторобот ми передамо Карлсону і він з висоти свого польоту зможе її знайти.

( вчитель читає опис казкового героя, діти складають портрет)

Ми будемо виконувати це завдання в групах по 4-5 чоловік. Візьміть з моєї чарівної скриньки кольорову смужку. Добре. А тепер, діти які мають червону смужку сідають за парти біля номера 1, діти з жовтими смужками за парти біля номера 2, діти з синіми смужками за парти біля номера 3. Ви уважно слухаєте опис героя і використовуючи малюнки складаєте його портрет.  Tell me please what is big? What does it mean small?

 This is a girl. She has got  blue eyes. She has got a small nose. She has got a pink mouth. She has got  small ears. She has got blue hair. Who is she ? Right. This is Malvina.

ІІІ Заключна частина уроку

1 Підведення підсумків уроку.

В: Так сьогодні ми навчилися називати частини обличчя англійською мовою,  навчились описувати обличчя казкових героїв, використовуючи структуру has got. 

2 Оцінювання

 T: Thank you for your lesson. You are great.

 Thank you. Very good. Fantastic. Good. Very good.

3 Feed back

В: Зараз візьміть кожен по бантику і прикрасьте ними коси Мальвіни. Якщо ви запамятали добре всі слова та як розповідати про частини обличчя казкових героїв, візьміть зелений бантик, якщо зовсім нічого не запамятали і вам потрібна допомога – жовтий. (на дошці зразок зелений- все знаю, жовтий- нічого не запамятав, допомога!)

 

 

 

 

 

 

 

 

                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
644
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку