Мандрівка до «Країна Кольорів»

Про матеріал
Мета: Познайомити дітей із поняттям «колір»; зацікавити, показавши які є кольори (жовтий, білий, червоний, синій, зелений помаранчевий, чорний, фіолетовий, коричневий). Вчити малят виконувати вказівки дорослого, нагадати дітям про малювання тампончиком-мочалкою. Закрити поняття «довге». Розвивати кольоросприймання, впевненість у своїх можливостях, мовленнєву активність. Виховувати доброзичливість, охайність, допитливість, бажання допомагати. Викликати радість від спільної роботи.
Перегляд файлу

Мандрівка до «Країна Кольорів»

Мета: Познайомити дітей із поняттям «колір»; зацікавити, показавши які є кольори (жовтий, білий, червоний, синій, зелений помаранчевий, чорний, фіолетовий, коричневий). Вчити малят виконувати вказівки дорослого, нагадати дітям про малювання тампончиком-мочалкою. Закрити поняття «довге». Розвивати кольоросприймання, впевненість у своїх можливостях, мовленнєву активність. Виховувати доброзичливість, охайність, допитливість, бажання допомагати. Викликати радість від спільної роботи.

Обладнання: Декорація до Країни Кольорів ( у різних кольорах); дев’ять лялечок-хлопчиків дев’яти кольорів; квітка з дев’ятьма пелюстками (білими), контури обведеної пелюстки; дві серединки квіточки (одна весела, а друга сумна); магнітофонний  запис веселої музики; дев’ять кольорових фарб, тампончики-мочалки; серветки; шапочки різного кольору, хусточки, тощо.

Хід заняття:

Добрий день, малече щира,

Хай живеться вам у мирі.

Дитячий сміх нехай лунає!

А ми заняття починаєм!

Вихователь: За широкими лісами, за високими горами є Країна Кольорів, у ній живуть красиві, слухняні і не слухняні братики-кольори. Я запрошую вас у цю казкову та дивовижну країну. Хочете? Але, щоб потрапити до неї, потрібно одягнути, ось такі різнокольорові шарфики. І проговорити ось такі чарівні слова: « У Країну Кольорів ми підемо, багато кольорів віднайдемо!». Покрутились.

-                     А ось і стежинка. Яка вона? (довга, кольорова, килимок масажний для ніг Пазли)

-                     Давайте, пройдемо по ній і побачимо куди вона нас заведе (вихователь з дітьми проходить по стежині, яка привела до країни кольорів)

-                     Подивіться діти як тут гарно. Тут живуть братики-кольори. Давайте привітаємось. (діти вітаються).

-                     А скільки кольорів ви бачите? (багато)

-                     А які ці кольори?(різні, гарні, веселі)

-                     Кожен з цих кольорів має свій настрій, свою назву.

-                     Давайте подивимось, що у кошику (кошик з баночками на якій наклеєно обличчя. Вихователь бере по черзі баночки і говорить).

 

Червоний колір що червоним є у світі.

Пригадаймо разом діти,

Помідор і полуничка,

Яблуко, редис, суничка,

Щічки гарні у Катрусі,

І троянди у бабусі.

Діти, хто його не бачив?

Колір, звісно ж, цей чудовий,

А зовуть його-червоний.

-                     Давайте повторимо разом ім’я цього кольору.(червоний)

-                     А хто з нас одягнений у червоний колір?

Вихователь бере іншу  кольору баночку

Ось красивий колір теж,

І йому немає меж.

Друзі є у нього щирі –

І такі ж на вроду милі.

Це листочок і травичка,

Жабенятко і яличка.

Здогадалися, маленькі,

Звуть цей колір – зелененький.

-                     То як звати цього братика? (зелений)

-                     А де ще ми можемо побачити зелений колір? (травичка, листочки, ялинка…)

-                     А хто з нас одягнений у такий колір? 

Є цей колір у яйці,

Є у кислому лимоні,

У кожнім стиглім колоску,

В сонці, в сирі і в піску.

Здається, що він солоденький,

Зовуть його, діти, жовтенький.

-                     Давайте, всі разом повторимо слово «жовтий»

-                     Де ми можемо побачити жовтий колір?

Посміхаються хмаринки,

Щедро кидаючи краплинки.

А красуню-землю річка

Оперізує, як стрічка.

І дзвіночки раді нині-

Всі вітають колір синій

-                     То як зовуть цей колір?

-                     Де ми його можемо зустріти?

Сніг, сметана й молоко,

В синім небі хмари

Хоч не схожі речі ці,

але мають спільний колір.

Пахне свіжістю та снігом,

Називають його білим.

-                     Повторимо разом як називається  цей колір?

А ось цей на нічку схожий,

Налякати навіть може.

Таємничий, загадковий,

Навіть трішечки казковий.

Вдень він любить, діти, спати,

 А вночі – іде гуляти.

Хоч страшний, але моторний,

І зовуть цей колір – чорний.

-                     То як називається цей колір? (чорний)

-                     А хто одягнений у чорний колір?

-                     Де ми можемо побачити чорний колір?

Вихователь: То ж  давайте зараз назвемо ще раз всі кольори з  нашого кошика (називають 6 кольорів).

Кольори ми всі назвали.

Будемо їх пам’ятати.

При нагоді називати.

Завжди весело усім,

У Країні Кольорів.

-                     Скажіть з чим ми з вами познайомились ( з кольорами).

-                     Погляньте дітки, що у вас на столиках? (квітка) Яка вона? (сумна) Чому? (бо неї порвані пелюсточки)

-                     А чи хочете допомогти квіточці стати веселою? (так)

-                     Перед тим як допомогти давайте, зробимо гімнастику для пальчиків (пальчикова гімнастика «Квіточки»)

-                     Ще кольори хочуть квіточці допомогти.  Біля вас є тампон-мочалочка. Ми його візьмемо покупаємо у кольорі, а потім легкими рухами будемо торкатися пелюсточки де вона пошкоджена, за межі пелюсточки мочалочка не виходить, тільки в середині. Ось так.  А тепер спробуйте ви. (Діти сівши за столики замальовують пелюсточку тампоном-мочалкою. Вихователь стежить, допомагає0

-                     Яка стала тепер наша квіточка? (весела, кольорова)

-                     Ось і настав час повертатися додому. Давайте станемо на нашу  стежинку, я промовлю чарівні слова: «Час додому повертатись із країни кольорів…» (Діти під веселу музику по чарівній доріжці повертаються додому)

-                     Сподобалась вам подорож?

-                     Про які кольори ви дізнались?

 

 

docx
Додано
18 березня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку