Математичний квест для учнів 5 класу

Про матеріал
даний квест можна використати для проведення тижня математики з учнями або як підведення підсумків за рік
Зміст слайдів
Номер слайду 1

(до тижня математики)для учнів 5-го класу. Вчитель математики Слобідського ліцею. Коник Олена Григорівна. МАТЕМАТИЧНИЙ КВЕСТ

Номер слайду 2

Математичний квест. Дуже багато учнів вважають математику складної, нудною або нецікавою наукою. Змінити таке ставлення до математики можна за допомогою математичного квесту. Квест (від англ. Quest) – пошук, пошук щастя, знання, істини, пошук пригод. Квест - інтелектуальне змагання з елементами рольової гри, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими учасниками."Математичний квест" – це гра-подорож по станціях, на яких учням пропонуються різні математичні завдання на кмітливість, деякі носять практичний та творчий характер, показують красу, практичність і доступність математики. Даний математичний квест розроблено для учнів 5 класів, які знаходяться на дистанційному навчанні, з використанням комп’ютерних технологій.

Номер слайду 3

УМОВИ КВЕСТУМета квесту: показати красу, практичність і доступність математики; розвивати в учнів критичне, логічне мислення, вміння швидко розв’язувати нестандартні завдання; формувати ціка¬вість до вивчення математики, навички командної гри; виховувати наполегливість у досягненні мети, почуття відповідальності та взаємоповаги. Учасники: учні 5-го класу

Номер слайду 4

СТАНЦІЇ КВЕСТУ1. Станція «Теоретична»2. Станція «Практична»3. Станція «Алгоритмічна»4. Станція «Кодова»5. Станція «Інфолото»6. Станція «Геометрична»7. Станція «Шифрувальна»

Номер слайду 5

1. СТАНЦІЯ “ТЕОРЕТИЧНА”1. Що важче: кілограм заліза чи кілограм вати? 2. Семеро чекали на восьмого чотирнадцять хвилин. Скільки хвилин чекав кожен окремо? 3. Яке каміння в морі? 4. Скільки пар ніг у коня? 5. Як збільшити число 66 не виконуючи ніяких дій? 6. Під яким кущем ховається заєць від дощу? 7. У якому місяці є число 28? 8. Скільки кінців у двох палок? 9. Стіл має 4 кути. Один кут спиляли. Скільки кутів залишилося? 10. Назвати двоцифрове число. Одним з сусідів якого є найменше трицифрове число. 11. У кімнаті горіло 10 свічок. Шість з них погасло. Скільки свічок залишилося? 12. На березі росло 20 груш. Подув сильний вітер і дванадцять груш упало. Скільки залишилося?

Номер слайду 6

2. СТАНЦІЯ “ПРАКТИЧНА” Завдання: за допомогою зображень розшифрувати слова та надіслати відповіді. Кількість балів: 1 правильна відповідь – 2 бала1. 2.

Номер слайду 7

3.4. 5.

Номер слайду 8

8. 9. 10.

Номер слайду 9

3. СТАНЦІЯ «АЛГОРИТМІЧНА»Отримай малюнок за поданим планом.

Номер слайду 10

4. СТАНЦІЯ “КОДОВА” Завдання: за допомогою таблиці розшифрувати слова відомого вченого Галілео Галілея. Кількість балів: 20 балів Кодувальна таблиця Г2 А1 Д4 Б2 Г2 А1 Д4 В2 В4 А1 Ж4 Е4 Б2 Г2 Г4 А3 А1 Ж3 Г3 А1 Ж2 В4 В3Є4 Г3 А1 Д1 В2 Д3 А1 Г3 А1 В4 Г3 В2 А4 А1 Д1 Д2 В2 Д2 Г4 Б1 В2.

Номер слайду 11

5. СТАНЦІЯ «ІНФОЛОТО»Зіграй в лото збери пару.

Номер слайду 12

6. СТАНЦІЯ “ГЕОМЕТРИЧНА” Яку частину фігури зафарбовано? Запиши відповідь звичайним дробом.

Номер слайду 13

7. СТАНЦІЯ “ШИФРУВАЛЬНА” Завдання: цьому вченому належить одне з найпочесніших місць в історії світової математичної науки. Непересічний талант, сміливий і гострий розум, висока математична ерудиція, знання сучасного природознавства дозволили математику зробити першорядні відкриття в багатьох галузях математики і механіки. А прізвище цього вченого ви дізнаєтесь, розгадавши кросворд. Вчителю надіслати відповіді на запитання, прізвище вченого та його фото. Кількість балів: 1 правильна відповідь – 1 бал.

Номер слайду 14

Кросворд

Номер слайду 15

Питання до кросворда1. Найменше натуральне число.2. Результат дії додавання.3. ...- це фігура, яка має три вершини, які не лежать на одній прямій, і зʼєднані відрізками.4. Числа 1/2, 1/8, 2/7 - це…5. Частина прямої, обмежена з однієї сторони.6. Величина вимірювання кутів.7. Одиниця вимірювання площ земельних ділянок.8 Назва числа, яке залишилось в результаті ділення 9. Прямокутник, в якого всі сторони рівні.10. За допомогою цього інструмента вимірюють кути.11. На це число ділити не можна.12. Монета має форму цієї фігури.13. Компонент дії множення.14. Кут, що дорівнює 90°.

Номер слайду 16

Підведення підсумків Результати квесту заносяться у таблицю і за результатами підводиться підсумок і нагороджуються переможці грамотами та призами!

Номер слайду 17

Нагородження учнів

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Довгопола Олена Валентинівна
    Чудовий матеріал! Автор - творча людина. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шмагун Наталія
    Щиро дякую за гарну роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Паламарчук Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мандражи Наталія Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
17 травня 2023
Переглядів
3024
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку