КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Підручник: Smart Junior 2for Ukraine
№ уроку |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/ Фонетика |
|||||||
|
|
Коригуюче навчання. Повторення вивченого. Алфавіт. Шкіль не життя. Формування навичок сприйняття на слух та зорового сприймання. |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
|
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру) |
Групове обговорення малюнку |
Book, pen, pencil, ruler |
|
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
|
2 |
|
Повторення вивченого. Шкільні речі. Знайомство. Формування навичок сприймання на слух та лексичних навичок. |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering) |
Рольова гра ‘Spelling’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
|
3 |
|
Повторення вивченого. Шкільне приладдя. Фор-мування граматичних навичок та усного продукування.
|
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Інсценування історії |
Bag, rubber, computer, pencil case |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету |
|
|
|
Діагностична робота. Тестування. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Повторення вивченого. Шкільне приладдя. Фор-мування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматично го матеріалу з попередньо го заняття |
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті |
|
5 |
|
Повторення вивченого. Числа 1 – 10.Множина. Формування граматичних навичок та сприймання на слух |
Описувати кількість предметів |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів |
Numbers 1-10 |
What are these? – They are… |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
6 |
|
Числа 1 – 10. Формування навичок сприймання на слух . |
Описувати кількість предметів |
|
Читає комікс |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів |
|
|
|
Дозвілля. Кольори. Фор-мування граматичних та лексичних навичок. |
Описувати колір предмету |
Вибудовує товарські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (вказує на відповідний колір) |
Групова гра “Missing flashcards” – знаходить та називає кольори |
Colours (red, blue, yellow, green) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає кольори у знайомому контексті |
|
8 |
|
Алфавіт. Формування навичок зорового сприймання. |
Вказувати на певний предмет |
Виявляє толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує інструкції до роботи над проектом та виконує їх |
Робота в парах : гра “Spelling bee” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази з метою вказання слів та літер |
|
9 |
|
Числа та кольори. Фор-мування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати кількість предметів |
Вибудовує товари ські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та інсценує історію |
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання |
Star, welcome, kids |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
|
|
Шкільне життя. Формування навичок усного та писемного продукування. |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Виявляє толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching) |
Описує власне шкільне приладдя |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя |
|
1 |
|
Числа 1-10. Фор-мування граматичних та лексичних навичок. |
Називати число |
|
Групова гра‘Bingo’ |
Робота в парах: розшифрування загадки |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматично го матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
|
2 |
|
Урок узагальнення та систематизації. |
Вказувати на певний предмет та описувати його |
|
Читає речення та виконує завдання (multiple choice) |
Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті |
|
13 |
|
Подарунки. Фор-мування граматичних та лексичних навичок.
|
Називати іграшки, вказувати кількість |
|
Прослуховує та співає пісню “Presents” |
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
|
|
|
Іграшки. Фор-мування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів |
|
5 |
|
День народження. Формування граматичних навичок та усного продукування. |
Вітати зі святом |
|
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання |
Інсценування коміксу |
Balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
6 |
|
День народження. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Вітати зі святом |
Розуміє необхідність планування покупок на святкування в рамках бюдже ту |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова гра “Doodling” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет |
|
|
|
Кольори. Формування навичок сприймання на слух. |
Називати колір |
|
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання та називає кольори |
Colours(orange, pink, brown, red etc) |
What colour are they? – They are… |
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків |
|
18 |
|
Кольори. Формування навичок зорового сприймання та усної взаємодії. |
Називати колір |
|
Читає діалог-комікс, відповідає на запитання |
Групова гра “Find the colour” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання |
|
19 |
|
Які у тебе подарунки? Фор-мування навичок сприймання на слух та усної взаємодії.
|
Ставити та відповідати на запитання |
Виявляє толерантне ставлення до інших |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах:рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
0 |
|
Листівка до дня народження. Формування навичок усного та писемного продукування. |
Вітати зі святом |
Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує та виконує інструкції |
Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вітає зі святом, будуючи просте речення |
|
|
|
Святкування. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Вітати зі святом |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та читає історію |
Інсценування коміксу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
22 |
|
День матері. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування.
|
Вітати зі святом |
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: опис малюнків |
To make breakfast, card, to give, flower |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису подій |
|
23 |
|
Кольори. Формування навичок усного продукування. |
Називати та описувати кольори |
|
Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису преметів |
|
24 |
|
Урок узагальнення та систематизації. |
Називати предмети, пов’язані зі святом |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’ |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
|
|
Сімейні фото. Формування граматичних та лексичних навичок. |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Групова гра “Who’s that?” |
Father, mother, sister, brother |
Who’sthat? – It’s my… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|
6 |
|
Я, моя родина і друзі. Формування навичок сприймання на слух та усного продукування. |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про членів своєї родини |
|
7 |
|
Родичі. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії.
|
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
|
28 |
|
Я, моя родина і друзі. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на запитаннящодо членів родини |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини |
|
9 |
|
Помешкання. Умеблювання. Формування граматичних та лексичних навичок. |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Puzzle, bed, wardrobe |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
|
|
|
Помешкання. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
|
1 |
|
Місце меблів. Формування навичок сприймання на слух. |
Вказувати на місцезнаход-ження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання: описує малюнок |
Групова гра “Picture Memory” |
Lamp, sofa, TV, chair |
Where are the…? – They are on/in/under… |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
|
2 |
|
Моя родина. Формування навичок усного продукування. |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується них |
Індивідуальна презентація своєї родини в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|
|
|
Родина. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування. |
Представляти членів родини |
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|
34 |
|
Моя кімната. Формування навичок сприймання на слух та усного продукування. |
Описувати власну кімнату |
|
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Описує власну кімнату |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису помешкання |
|
35 |
|
Кімната. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Вказувати на місце знаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: гра ”Where is it?” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації. |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Опис малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|
7 |
|
Друзі. Формування граматичних та лексичних навичок. |
Називати кількість предметів |
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Групове обговорення виконаного завдання |
Numbers 11-20 |
To have got |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
38 |
|
Ділимося іграшками. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати кількість предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматично го матеріалу з попередньо го заняття |
Пише короткі фрази для надання базової інформації |
|
|
|
Домашні улюбленці. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати тварин |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Cat, dog, snake, rabbit |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t. |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
|
40 |
|
Домашні улюбленці. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати тварин |
Висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців |
|
41 |
|
Зовнішність друга. Формування навичок усного продукування. |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: опис малюнків |
Fairhair, brown hair, green eyes, blue eyes |
He / She has got… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
|
|
|
Зовнішність. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Описувати людину |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: опис зовнішності інших людей |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
|
43 |
|
Опис зовнішності. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування. |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину |
Mouth, nose, ears etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
|
|
|
Зовнішність тварин. Формування навичок усного продукування. |
Описувати тварину |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів |
Групова гра “Whose pet”? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
|
|
|
Зовнішність. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування. |
Описувати тварину |
Цінує та береж-ливо ставиться до приро-ди |
Прослуховує та читає історію-комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту історії |
Pet, lizard |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
|
|
|
Одяг. Формування лексичних навичок. |
Описувати одяг |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Робота в парах: описує одяг однокласників |
Vyshyvanka, shirt, pattern |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом одягу людини |
|