Матеріали до правового дня "Поговоримо про"

Про матеріал
Коло цькування демонструє, що спостерігачі, які знаходяться на початку процесу на нейтральних або протестуючих позиціях, мають властивість зсуватися вліво, в сторону Кривдника (булера). Це відбувається за законами психологічного захисту. Коли допомога ззовні не приходить, людина захищається, відкидаючи власні людські якості (співчуття, жалість). Тому розімкнути коло цькування може тільки дорослий.
Перегляд файлу

Додаток 3 Коло цькування[1], 2

 

Д. Олвеус описує учнів, які беруть участь в цькуванні, або спостерігають за ним в якості виконавців ролей в так званому колі булінгу: А. Учень, над яким знущаються – жертва (мішень).

Б. Учні, які знущаються (булер, кривдник) – починають і лідирують в цькуванні.

В. Послідовники або поплічники – позитивно ставляться до знущань і беруть активну участь в них, але зазвичай не є їх ініціаторами та не грають лідируючу роль.

Г. Спостерігачі-прихильники – активно та відкрито підтримують знущання, наприклад сміхом або приверненням уваги до ситуації, але вони не включаються в них.

Д. Спостерігачі-пасивні прихильники. Цим учням подобається знущатися, але вони не показують явних знаків підтримки.

Е. Байдужі спостерігачі – не залучаються до процесу знущання та не займають певну позицію. Вони можуть думати: «Це не моя справа» або «Подивимося, що станеться».

Ж. Пасивні захисники не люблять знущання і вважають, що повинні допомогти, учню, над яким знущаються, але нічого не роблять.

З. Активні захисники не люблять знущання, допомагають або намагаються допомогти учневі, над яким знущаються.

 

 

Коло цькування демонструє, що спостерігачі, які знаходяться на початку процесу на нейтральних або протестуючих позиціях, мають властивість зсуватися вліво, в сторону Кривдника (булера). Це відбувається за законами психологічного захисту. Коли допомога ззовні не приходить, людина захищається, відкидаючи власні людські якості (співчуття, жалість). Тому розімкнути коло цькування може тільки дорослий.

 



[1] Dan Olweus, "Peer Harassment: A Critical Analysis and Some Important Issues," in Peer Harassment in School, ed. J. Juvonen and S. Graham (New York: Guilford Publications, 2001): 3-20.

Evaluating the Effects of the Olweus Bullying Prevention Program on Middle School Bullying / https://scholarworks.waldenu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=2605&context=dissertations 2 http://www.violencepreventionworks.org/public/bullying_effects.page

 

pdf
Додано
13 вересня 2019
Переглядів
824
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку