17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Матеріали до уроку по темі "Скільки тобі років?"

Про матеріал

Матеріал до уроку німецької мови як другої іноземної у п'ятому класі (перший рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т.Даний матеріал може виступати в якості опори вчителю для підготовки до уроку, планування або як базис для створення власних матеріалів до даного уроку німецької мови, адже містить готові лексичні одиниці,завдання та дидактичні підказки, які можна використовувати для створення інтерактивних матеріалів.

Перегляд файлу

Підручник Німецька мова 5 клас (1-й рік навчання)

Сотникова C., Білоусова Т.

 

Тематика ситуативного спілкування

та мета уроку

Скільки тобі років?

Вчити учнів рахувати від 1 до 12, запитувати про вік дітей і називати свій вік та вік інших дітей, називати номер телефону, читати та писати слова з літерами німецького алфавіту «Ff», «Jj», «Vv», «Zz» та буквосполученням «ng», формувати навички діалогічного і монологічного мовлення.

Мовний інвентар - лексика

Wie alt bist du?, Ich bin schon/bald … (Jahre alt)., die Telefonnummer, der Fuchs, der Junge, der Vogel, die Ziege, die Katze, die Vase.

Мовний інвентар - граматика

Кількісні числівники від 1 до 12

Очікувані результати

Рахувати до 12.

Запитувати і відповідати про вік.

Називати німецькою свій номер телефону.

Інтегровані змістові лінії

  • Екологічна безпека та сталий розвиток 
  • Громадянська відповідальність 
  • Здоров'я та безпека
  • Підприємливість та фінансова грамотність

 

  •  
  •  +
  •  
  •  

 

Ключові компетентності

Ініціативність і підприємливість

Wortschatz.

 

der Fuchs

der Affe

der Delfin

die Vase

der Vogel

die Jacke

der Junge

eins

zwei

drei

vier

fünf

sechs

sieben

acht

neun

zehn

elf

zwölf

Wie alt bist du?

Ich bin schon/bald ... (Jahre alt)

bald

schon

Meine Telefonnummer ist...

лисиця

мавпа

дельфін

ваза

пташка

куртка

хлопчик

один

два

три

чотири

п'ять

шість

сім

вісім

дев'ять

десять

одинадцять

дванадцять

скільки тобі років?

мені вже/скоро ... років

скоро

вже

мій номер телефону ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testarbeit. Klasse 5. Semester I. Name_________________________

 

Schriftliche Fragen

1. acht

2. одинадцять

3. schon

4. мій номер телефону ...

5. der Delfin

 

Fragen zum Zuordnen

1 один

2. три

3. десять

4. чотири

5. скоро

A. vier

B. drei

C. zehn

D. eins

E. bald

 

Multiple-Choice-Fragen

1. мавпа

2. fünf

3. zwölf

4. zwei

5. лисиця

die Vase

der Affe

die Sonne

das Kind

десять

п'ять

шість

дев'ять

дванадцять

десять

дев'ять

одинадцять

два

три

десять

один

der Junge

die Jacke

der Fuchs

der Vogel

 

Richtig/Falsch-Fragen

шість → acht

ваза → die Vase

дев'ять → neun

Cкільки тобі років? → Wie alt bist du?
der Vogel → пташка

Richtig  Falsch

Richtig  Falsch

Richtig   Falsch

Richtig   Falsch

Richtig   Falsch

 

 

Вказівки до користування матеріалом

 

Матеріал до уроку німецької мови як другої іноземної у п'ятому класі (перший рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т.

 

Матеріал містить дидактичну інформацію для складання календарного та поурочного планів з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових  компетентностей.

 

Друга частина додаткового матеріалу являє собою словник-довідник з усіма основними лексичними одиницями, що зустрічаються в уроці підручника. Цю лексику можна використовувати як роздатковий матеріал, для презентацій, введення нових лексичних одиниць на початку уроку чи просто роздрукувати та вклеїти учням у словник для економії часу на уроці.

 

Третя частина матеріалу являє собою розробку самостійної письмової роботи (тривалістю орієнтовно до 5 хвилин) для контролю засвоєного матеріалу в кінці уроку. Завдання подані на одному листку для зручності. Самостійну роботу можна роздрукувати та роздати учням. Виконувати завдання можна відразу на листочку. Кожна робота містить 4 завдання. Письмова відповідь являє собою слово чи словосполучення українською чи німецькою мовою. Завдання полягає в перекладі та написанні вірного варіанту. Наступне завдання являє собою підбір перекладу до поданих лексичних одиниць. Учні можуть просто з'єднати лініями правильні варіанти або записати цифру та літеру. Третє завдання це звичайний тест, де потрібно обрати один з чотирьох варіантів. Учні можуть просто підкреслити чи обвести вірну відповідь. Останнє завдання вимагає обрати одне з тверджень – вірно чи невірно. Подана лексична одиниця та її варіант перекладу. Учні повинні підкреслити слово richtig чи falsch в залежності від правильного чи невірного перекладу.

 

Даний матеріал може виступати в якості опори вчителю для підготовки до уроку, планування або як базис для створення власних матеріалів до даного уроку німецької мови, адже містить готові лексичні одиниці,завдання та дидактичні підказки , які можна використовувати для створення інтерактивних матеріалів.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 вересня 2018
Переглядів
422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку