26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Матеріали до уроку Я досліджую світ. Тема «Одяг (Призначення одягу. Сезонність)»

Про матеріал

Матеріали до уроку «Я досліджую світ». Тема «Одяг (Призначення одягу. Сезонність)» Мета. Навчити дітей класифікувати одяг за призначенням.

Завдання. Формувати вміння підбирати одяг і взуття з урахуванням сезону і призначення. Сприяти розвитку естетичного смаку. Виховувати акуратність, відповідальність, самостійність.

Перегляд файлу

Матеріали до уроку

«Я досліджую світ»

 Тема «Одяг».

« Призначення одягу. Сезонність»

 

                                               Лаврушко Галина Богданівна

                                               вчитель початкових класів

                                               НВК "Загальноосвітня школа

                                               І-ІІІ ступенів №1-гімназія"                   

                                               м.Копичинці

 

 

Мета. Навчити дітей класифікувати одяг за призначенням.

Завдання. Формувати вміння підбирати одяг і взуття з урахуванням сезону і призначення. Сприяти розвитку естетичного смаку. Виховувати акуратність, відповідальність, самостійність.

 

- Сьогодні діти, ми поговоримо про одяг.

- Почнемо з самого простого. Що ж таке одяг?

(Відповіді дітей)

- Одяг – це речі, якими покривають тіло людини.

- За якими ознаками та на які групи можна розділити одяг?

- За порами року: літній, зимовий, осінній, весняний.

- Правильно, одяг залежить від пори року.

-Скільки пір року?

- Чотири.

- Вірно. А одяг можна розділити на три групи: літній, зимовий і

демісезонний. Що таке демісезонний одяг?

- Напевно, для двох сезонів.

- А яких двох сезонів?

- Для осені та весни.

- А чому ці два сезони об'єднали?

- Погода у цих сезонів схожа.

 

- Ще за якими ознаками можна розділити одяг?

- За кольором.

- Отже, одяг різноманітний за кольором. Кожна людина сама собі вибирає той колір, який їй більше подобається.

-А чи є випадки в житті, коли людина має бути в одязі тільки - певного кольору?

- Наприклад, в більшості країн,  під час весілля наречена повинна бути в сукні світлого кольору. Люди, у яких траур, в одязі чорного або темного кольору.

- Правильно. Але традиції в різних країн відрізняються один від одного. Наприклад, в Індії наречена повинна бути в яскравому, бажано червоному платті – сарі. І колір жалоби в цій країні не чорний, а білий.

          А ще в нашій країні є традиція перев'язувати новонародженого хлопчика - блакитною або синьою стрічкою, а дівчинку – червоною або рожевою. Тому одяг можна розділити на...

- Чоловічий і жіночий.

 

C:\Users\Оля\Desktop\муж и жен одежда.jpg

- А ще за якими ознаками можна розділити одяг? (За віком)

- А на які групи? (На дитячу і дорослу)

- Як ще можна розділити?

- На верхній і нижній, святковий і повсякденний.

- Навіщо такий поділ? Чому не можна кожен день бути у святковому одязі?

- Швидко брудниться..

- Вибір одягу ще пов'язаний і з призначенням, тобто для чого він потрібний. Наприклад, вдома можна ходити в простому, зручному чи старенькому одязі.

- Скажіть. А гостей приймати вдома в такому одязі можна?

- Ні. У домашньому одязі людина буде виглядати недбало.

- Для яких занять існує спортивний одяг? (Для занять спортом у залі або на вулиці). Чим такий одяг відрізняється від іншого?

- А чи можна по одязі сказати, ким працює людина?

- Так. (Називаються спеціальності людей і вид одягу)

-Люди різних спеціальностей носять форму, професійний (спеціальний) чи виробничий одяг.

Картинки по запросу одяг різних професій

 

- Ви учні, давайте поговоримо про шкільну форму.

Навіщо вона потрібна і якою вона повинна бути?

- (Роздуми на дану тему: повинна дисциплінувати, налаштовувати на навчання, тощо)

- А зараз перевіримо, як ви зрозуміли все те, про що ми з вами говорили.

 

Гра «Одягнися»

Завдання. Обрати картики із зображенням одягу чи предметів для певної події. (Картки підготувати завчасно) Можна використати і справжній одяг.

Йдемо в театр (театральний бінокль, сумочка, вечірнє плаття, колготки, туфлі)

Зимова прогулянка (рукавиці, шапка, куртка і штани, зимове взуття, шарф)

День народження (ошатне плаття, колготки, туфлі, букет квітів, коробка цукерок)

Допомагаю мамі на кухні (фартух, косинка, прихватки, рушник, віник)

Зустрічаємо Новий рік ( карнавальний костюм, нарядна сорочка з метеликом (сукня), маски ..

Йдемо в школу на урок (сорочка, блузка, піджак, брюки, спідниця, жилетка, шпилька для волосся, сарафан, шкільний портфель)

Розкласти всі картки на парти в довільному порядку. Ділимо всіх учасників гри на шість команд. Кожній команді даємо завдання підібрати одяг і аксесуари з нагоди. Кожна команда має приготувати свій образ.

Ось і підійшло до кінця наше заняття.

-А тепер прошу, продовжити фразу

- Було цікаво...

- Було важко...

- Я зрозумів, що...

1

 

docx
Додано
10 серпня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку