Після курсів,які проходила розробила майстер-клас НУШ, який можна провести,як батьківські збори або із своїми колегами. де можна повністю розкрити, що таке Нова Українська Школа
Майстер-клас
„Нова українська школа”
Наприклад кажу Людмилі Іванівні Ніхто не знає, що я спілкуюся з Вашою сестрою.
Наприклад Усі знають, що я жителька с. Бабине.
(кладуть відповідний малюнок метелик-творчий, різні кульки- працелюбний, тварина з великими очима-нічого не знає…)
Отже з 1 вересня 2018 року стартує НУШ. Вчитель це є менеджер, щоб приступити до роботи потрібно врахувати площу, має бути 1-2 класні кімнати, оформлення зон (класної кімнати), методична підготовка, СЕНСОРНА ПІДЛОГА, ДОШКА, ПАНЕЛЬ і т.д. і т.п.
Це все має бути підписане у спеціальних лотках
Кожен тиждень має свою тему, а дні свої підтеми.
Вчитель має бути КОМПЕТЕНТНИЙ. А КОМПЕТЕНТНИЙ вчитель не боїться змін і готовий змінюватися. Гуманний, творчий, доброзичливий, тактовний, з почуттям гумору.
РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ:
Найважливіша компетентність педагога ХХІ ст.. – забезпечити освітнє середовище комфортно, яке буде сприяти благополуччю кожної дитини і формувати її багатий духовний світ.
Вміти організувати гру через діяльність у кімнаті і поза її межами. Не тиснути на дитину, а заохочувати, не змушувати зубрити а пояснювати, підтримувати впевненість та мотивацію, розкрити індивідуальні сильні сторони.
3.Гра „Розкажи і покажи„
( я люблю коли мене називають Маріночка, а у школі моя місія вчити маленьких діток і так далі, кожен про себе каже)
( я читаю питання, а ви відповідаєте одним словом)
ПИТАННЯ: НАПРИКЛАД:
Ранкова зустріч або ранкове коло.
Це запланований структурований збір дітей (20-25 хв.)
ЦІЛІ РАНКОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ:
* сформувати єдину спільноту
* стимулювання обмін думками
ВИМОГА ДО РАНКОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ:
РАНКОВА ЗУСТРІЧ СКЛАДАЄТЬСЯ:
ПРОВЕДЕННЯ РАНКОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ
( стають усі в коло і кожен каже якийсь прикметник-комплімент. Наприклад: ти сьогодні гарна, весела….)
5.ІНТЕГРАЦІЯ
ІНТЕГРАЦІЯ – це об’єднання у єдине ціле, раніше розрізнених частин та елементів системи на основі їх взаємозалежностей та взаємодоповнення.
(порівняння з борщем)
Намалювати образ інтегрованого навчання (будь який образ, у вигляді тварини, рослини……) і 10 слів описати.
Намалювати істоту таку як НУШ і відповісти на питання.
( вибирають одне питання і відповідають протягом 5 хв. Безперервно все що падає на думку письмово)
1. Стають у коло і бажають один одному на вечір щось (одним словом).
2. Ставлять на дошці відповідний малюнок, які вони стали після майстер-класу (метелик-творчий, шипи рози-витримка, павлін- досвідчені…….)
Малюнки не обов’язково вибирати всі тільки ті які вважаєте за потрібні.
Відео використовуєте де вважаєте, що потрібно.