Майстер-клас Нова Українська Школа

Про матеріал

Після курсів,які проходила розробила майстер-клас НУШ, який можна провести,як батьківські збори або із своїми колегами. де можна повністю розкрити, що таке Нова Українська Школа

Перегляд файлу

Майстер-клас

„Нова українська школа”

  1. Вступ.
    1.       Вправа знайомства „ Ніхто не знає, що я…”

Наприклад кажу Людмилі Іванівні Ніхто не знає, що я спілкуюся з Вашою сестрою.

  1.       „Усі знають, що я…”

Наприклад Усі знають, що я жителька с. Бабине.

  1.       Чи обізнаний я вчитель перед майстер-класом

(кладуть відповідний малюнок метелик-творчий, різні кульки- працелюбний, тварина з великими очима-нічого не знає…)

  1. Розповідь про нову українську школу (НУШ)

   Отже з  1 вересня 2018 року стартує НУШ. Вчитель це є менеджер, щоб приступити до роботи потрібно врахувати площу, має бути 1-2 класні кімнати, оформлення зон (класної кімнати), методична підготовка, СЕНСОРНА ПІДЛОГА, ДОШКА, ПАНЕЛЬ і т.д. і т.п.

  1.  НАЯВНІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ (мають бути такі кутки)
  • читання і письма
  • математики
  • мистецький
  • науковий (природничий)
  • ігровий
  • місце для ранкових зустрічей
  • психологічного розвантаження

Це все має бути підписане у спеціальних лотках

  1. Концепція НУШ
  • нові ролі вчителя у школі
  • НУШ
  • перевантаження предметів
  1. Метою НУШ є:
  • розвиток
  • цінності

Кожен тиждень має свою тему, а дні свої підтеми. 

Вчитель має бути КОМПЕТЕНТНИЙ. А КОМПЕТЕНТНИЙ вчитель не боїться змін і готовий змінюватися. Гуманний, творчий, доброзичливий, тактовний, з почуттям гумору.

     РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ:

  • психолог, педагог, менеджер
  • фасилітатор (як майстер спорту (давай, бігом, бігом, о ти молодець))
  • інгібітор  (як погана свекруха)
  • тіютор (нести знання і дії - це робить вчитель, а нести пошук знань – це робить тіютор)

    Найважливіша компетентність педагога ХХІ ст.. – забезпечити освітнє середовище комфортно, яке буде сприяти благополуччю кожної дитини і формувати її багатий духовний світ.

   Вміти організувати гру через діяльність у кімнаті і поза її межами. Не тиснути на дитину, а заохочувати, не змушувати зубрити а пояснювати, підтримувати впевненість та мотивацію, розкрити індивідуальні сильні сторони.

3.Гра „Розкажи і покажи„

( я люблю коли мене називають Маріночка, а у школі моя місія вчити маленьких діток і так далі, кожен про себе каже)

  1. Гра „Білий вірш”

( я читаю питання, а ви відповідаєте одним словом)

ПИТАННЯ:                                                                                            НАПРИКЛАД:

  1. Що відчуваєте коли під ногами сніг?                                         (рипіння)
  2. Як падають сніжинки?                                                                    (кружляючи)
  3. Що відчуваєте в прохолодний ранковий ранок?
  4. Що відчуваєте кожного Нового року?
  5. Що тобі сказали під ялинкою?
  6. Що ти чуєш від друзів?
  7. Кого щирі слова почули на Новий рік?
  1. Проведення ранкових зустрічей.

Ранкова зустріч або ранкове коло.

  Це запланований структурований збір дітей (20-25 хв.)

      ЦІЛІ РАНКОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ:

* сформувати єдину спільноту

* стимулювання обмін думками

    ВИМОГА ДО РАНКОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ:

  • розпочинається із запрошення
  • привітання
  • скласти правила поведінки під час зустріч

               РАНКОВА ЗУСТРІЧ СКЛАДАЄТЬСЯ:

  • привітання
  • групове заняття
  • обмін інформацією
  • новини класу (щоденні новини)

     ПРОВЕДЕННЯ РАНКОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ 

( стають усі в коло і кожен каже якийсь прикметник-комплімент. Наприклад: ти сьогодні гарна, весела….)

5.ІНТЕГРАЦІЯ

ІНТЕГРАЦІЯ – це об’єднання у єдине ціле, раніше розрізнених частин та елементів системи на основі їх взаємозалежностей та взаємодоповнення.

    (порівняння з борщем)

  1. Групова робота

Намалювати образ інтегрованого навчання (будь який образ, у вигляді тварини, рослини……) і 10 слів описати.

  1. Групова робота

Намалювати істоту таку як НУШ і відповісти на питання.

  1. Як вона виглядає і з яких частин складається?
  2. Чому вона з’явилася на світ?
  3. Чим вона живиться?
  4. У чому її потенціал і слабкі сторони?
  5. Який ефект від її існування?
  1. Щоденник вражень
  • „Якби я була міністром освіти……..”
  • „Яке запитання я хочу задати міністру освіти?”
  • „Міністр освіти рідко посміхається ,тому що….”

( вибирають одне питання і відповідають протягом 5 хв. Безперервно все що падає на думку письмово)

  1. Рефлексія

1. Стають у коло і бажають один одному на вечір щось (одним словом).

2. Ставлять на дошці відповідний малюнок, які вони стали після майстер-класу (метелик-творчий, шипи рози-витримка, павлін- досвідчені…….)

 

Малюнки не обов’язково вибирати всі тільки ті які вважаєте за потрібні.

 

Відео використовуєте де вважаєте, що потрібно.

docx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
3967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку