Майстер-клас в 6 класі "Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках англійської мови” (до теми “My school days”)

Про матеріал
Майстер-клас в 6 класі “Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках англійської мови” (до теми “My school days”)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас в 6 класі “Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках англійської мови” (до теми “My school days”)

Номер слайду 2

The more we learn, the more we know. The more we know, the more we forget. The more we forget, the less we know. The less we know, the less we forget. The less we forget, the more we know. So, why study?

Номер слайду 3

-to get knowledge (щоб отримати знання)-to achieve our dreams (щоб досягти своїх мрій)-to pass exams (щоб скласти іспити)-to be successful (щоб бути успішним)-to get a good job (щоб отримати гарну роботу)

Номер слайду 4

-to be intelligent (щоб бути розумним)-to be confident (щоб бути впевненим)-to be highly developed (щоб бути високо розвинутим) -to make new friends (щоб завести нових друзів)

Номер слайду 5

-to get good marks (щоб отримувати гарні оцінки) -to have fun during breaks (щоб розважатись під час перерв) -to be able to get up early (щоб вміти рано вставати) -to be self-disciplined (щоб бути самодисціплінованим)

Номер слайду 6

-to be well-organised (щоб бути добре організованим)-to discover new things (щоб відкривати нове)-to understand ourselves better (щоб краще себе розуміти)-to be able to make our own decisions (щоб вміти приймати власні рішення)

Номер слайду 7

School is -interesting (цікава) -useful (корисна) -boring (нудна) -necessary (необхідна) -easy (легка) -difficult (важка) -important (важлива) -wonderful (чудова)

Номер слайду 8

Teachers open the door but you must enter by yourself. (Chinese proverb) Вчителі відчиняють двері, але увійти ти повинен сам. (Китайське прислів`я)

pptx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
31 травня 2023
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку