Методична модель національно-патріотичного виховання дітей та молоді «Виховати особистість»

Про матеріал
У сучасних суспільно-політичних умовах, коли Україна зусиллями українських військових, добровольців, волонтерів відстоює свою свободу і територіальну цілісність, пріоритетного значення набуває виховання дітей та учнівської молоді. Події, які відбуваються після повномасштабного вторгнення російських військ на територію України дають підстави стверджувати, що переважна більшість громадян України виявили високу патріотичну свідомість та міцну громадянську позицію. Це є свідченням системної, цілеспрямованої виховної роботи педагогічних колективів закладів освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація методичної моделі національно-патріотичного виховання дітей та молоді в КЛ №4 КМР(в рамках міського відбіркового етапу Всеукраїнського конкурсу методичних моделей закладів загальної середньої та позашкільної освіти з н національно-патріотичного виховання дітей та молоді “Виховати особистість”-2023

Номер слайду 2

Актуальність теми: У сучасних суспільно-політичних умовах, коли Україна зусиллями українських військових, добровольців, волонтерів відстоює свою свободу і територіальну цілісність, пріоритетного значення набуває виховання дітей та учнівської молоді. Події, які відбуваються після повномасштабного вторгнення російських військ на територію України дають підстави стверджувати, що переважна більшість громадян України виявили високу патріотичну свідомість та міцну громадянську позицію. Це є свідченням системної, цілеспрямованої виховної роботи педагогічних колективів закладів освіти.

Номер слайду 3

Нормативно-правова база з питань національно-патріотичного виховання: Законом України "Про повну загальну середню освіту«Указ Президента України №143/2022 «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України»Наказ МОН України від 06.06.2022 № 527 “Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання такими, що втратив чинність таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641» (Затверджено Концепцію національно-патріотичного виховання в системі освіти України)Лист МОН від 10.06.2022 № 1/6267-22 “Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України”Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 1233-р «Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року»Постанова Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 №932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки»Закон України від 09.04.2015 № 317-VIII «Про засудження комуністичного і націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їх символіки»Указ Президента України від 13.11.2014 № 872 «Про День Гідності та Свободи»Указ Президента України від 13.11.2014 № 871 «Про День Соборності України»Указ Президента України від 11.02.2015 № 69/2015 «Про вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні»

Номер слайду 4

Ціннісні орієнтири на яких ґрунтується мета виховання особистості у КЛ №4 КМРвизнання унікальності й талановитості кожної особистості та заборона будь-яких форм дискримінації; розвиток вільної особистості через підтримку самостійності, підприємливості й ініціативності, розвиток критичного мислення та впевненості в собі; формування здорового способу життя і створення умов для гармонійного фізичного та психоемоційного розвитку дитини; забезпечення добробуту й безпеки завдяки створенню атмосфери довіри, взаємоповаги і взаємодопомоги у шкільному освітньому середовищі; заклад освіти має бути безпечним місцем, де запобігають насильству й булінгу (цькуванню), надають потрібну допомогу; утвердження людської гідності та доброчесності, зокрема академічної, через виховання чесності, відваги, наполегливості, милосердя, доброти, справедливості, поваги до прав людини; плекання любові до рідного краю, української культури, дбайливе ставлення до довкілля;формування активної громадянської позиції, відповідального ставлення до Української держави, історії українського народу, державної мови.

Номер слайду 5

Складовінаціонально-патріотичного виховання. Героїко-патріотична. Еколого-патріотичнаІсторико-патріотична. Військово-патріотична. Громадсько-патріотична. Державно-патріотична

Номер слайду 6

Основні напрямкивиховного впливу. Превентивне. Екологічне. Громадське. Морально-етичне. Національно-патріотичне. Художньо-естетичне. Військово-патріотичне. Формування здорового способу життя. Родинно-сімейне

Номер слайду 7

Система виховної роботи КЛ №4 КМР забезпечує: Організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;Розвиток активності ліцеїстів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позанавчальній діяльності;Згуртування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь в проєктах, акціях, челенджах, флешмобах;Співпрацю з дитячими, молодіжними та громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;Активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;Соціальну захищеність і підтримку ліцеїстів;Співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи щодо попередження правопорушень серед здобувачів освіти;Концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.

Номер слайду 8

У центрі виховного процесу КЛ №4 КМР є особистість- її нахили, здібності, потреби, інтереси, соціальний досвід, самосвідомість, характер. Уся виховна робота ліцею спрямована на кінцевий результат- сучасну модель випускника- різнобічно та гармонійно розвинену, національно свідому, здатну до саморозвитку та самовдосконалення. Дякуємо за увагу!

pptx
Додано
26 грудня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку