Класний керівник – найближчий і безпосередній вихователь і наставник учнів у навчальному закладі. Він організовує і справляє виховний процес у класі, поєднуючи виховні зусилля вчителів, батьків і суспільства.
Класний керівник піклується про всебічний розвиток дітей, працьовитість, вихованість, зміцнення дисципліни та порядку в класі. Класний керівник – універсальна особистість, це і вихователь, і соціальний педагог, і педагог-організатор.
Щоденник класного керівника надасть можливість ситематизувати та проаналізувати роботу та вдало її спланувати на наступний навчальний рік.
Проблемне питання, над яким працює навчальний заклад у ____________ навчальному році: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проблемна тема, над якою працює шкільне методичне об’єднання класних керівників: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проблемне питання, над яким працюю я – класний керівник _________ класу:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Я СПІВПРАЦЮЮ З:
№ з/п |
Установа |
ПІП |
Посада |
Телефони |
Додаткова інформація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Режим роботи навчального закладу
Початок занять _______________________________________________
Завершення занять _____________________________________________
Розклад дзвінків
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
Канікули
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Завершення навчального року _______________________________________
КЛАСНИЙ КЕРІВНИК ПОВИНЕН:
КЛАСНИЙ КЕРІВНИК МАЄ ЗНАТИ:
РЕЖИМ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
ДОКУМЕНТАЦІЯ ТА ЗВІТНІСТЬ:
Класний керівник веде таку документацію:
Циклограма роботи класного керівника
□ Щоденно:
□ Щотижня:
□ Щомісяця:
- проведення класних зборів;
- проведення бесіди з безпеки життєдіяльності;
- організація чергування класу по школі;
- відвідування уроків вчителів-предметгиків у своєму класі;
- консультації у шкільного психолога;
- тестування та анкетування учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
-контроль за станом підручників;
-зустрічі з батьківським активом;
- відвідування учнів удома.
□ Один раз на семестр:
-оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;
- заповнення табелів успішності та видавання їх учням;
-проведення батькіських зборів;
- участь у роботі семінару, методичного об”єднання класних керівників;
- аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;
- складання плану роботи на канікули.
□ Один раз на рік:
Пам’ятка про виховні години класного керівника
На виховній годині не потрібно перевіряти щоденники, обговорювати питання щодо запізнення та ін. Це година громадянського, національного виховання. Директор вводить їх із власної ініціативи, виходячи з реальних потреб навчально-виховного процесу. Іноді години класного керівника включаються до розкладу один раз на тиждень у певний день.
Мета проведення виховних годин:
Форми проведення виховних годин:
Тривалість проведення годин не регламентується. Як правило, вона триває від 20-23 хвилин до 45-60 хв.
Класний керівник повинен урізноманітнювати спілкування з учнями, пов”язувати його з повсякденним життям класу, не перетворювати на повчання, видачу настанов і інструктажів, годину для перевірки щоденників та ін. Партнерський підхід до учнів, справедливе і об”єктивне ставлення до них, визначення права учнів на свою думку, повага до них – усе це забезпечить відвертість та ефективність спілкування педагога і вихованців.
Як сформулювати мету та завдання виховної діяльності класного керівника
Після аналізу виховного процесу класний керівник визначає мету і завдання вихователя.
Мета – це заздалегідь задуманий результат здійснюваної діяльності. У теорії і практиці виховання розрізняють кілька різновидів мети.
Наприклад:
Ідеальна мета- це певний ідеал, якого прагнуть суспільство, школа, педагоги.
„Виховання громадянина України, національно свідомої й соціально активної людини, яка наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними й патріотичними почуттями, є носієм кращих надбань національної та світової культури, здатна до саморозвитку”.
Результативна мета - це результат, що прогнозується, часто виражений у бажаному образі учнів. ( формування творчої особистості, етичної й фізичної культури учнів).
А для її реалізації педагог визначає такі завдання:
- створити необхідні умови для виявлення творчої індивідуальності кожного учня;
- сприяти формуванню основ культури спілкування;
- розвивати пізнавальну активність учнів;
- сприяти формуванню відповідального ставлення учнів до свого здоров”я.
Може бути така мета – стимулювати розвиток старшокласників, залучаючи їх до національної та світової культури. Відповідно з метою визначається група стратегічних завдань. Вони можуть бути такі:
Вищим органом самоврядування в класі є загальні збори
Мета класних зборів – розвиток учнівського самоврядування, згуртування первинного колективу, формування громадської думки, залучення всіх учнів до організаторської діяльності.
Головне завдання зборів – привчити учнів говорити, відстоювати і аргументовано доводити свою думку, поважати погляди інших, вести дискусію тощо.
Класний керівник на учнівських зборах має право:
- брати участь в роботі учнівських зборів із правом одного голосу;
- надавати методичну допомогу організаторам зборів, не підмінюючи їх в роботі;
- володіти ініціативою скликання учнівських зборів і внесення в порядок денний питання, пов”язаного із життям і діяльністю учнівського колективу;
- всебічно підтримувати громадську і творчу ініціативу, активність учнів, їх самостійність.
Компетенцією зборів є:
Схема аналізу класних зборів
Загальна відомість про учнів
№ з/п |
ПІБ учня |
Дата народження |
Уподобання |
Відомість про здоров’я |
Адреса, телефон |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відомість про батьків
№ з\п |
ПІБ учня |
ПІБ батьків |
Місто роботи, телефон |
1 |
|
|
|
|
|||
2 |
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
|||
4 |
|
|
|
|
|||
5 |
|
|
|
|
|||
6 |
|
|
|
|
|||
7 |
|
|
|
|
|||
8 |
|
|
|
|
|||
9 |
|
|
|
|
|||
10 |
|
|
|
|
|||
11 |
|
|
|
|
Вчителі – предметними, які викладають в класі
№ з/п |
ПІБ учителя |
Предмет |
Телефон |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
Розклад класу
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
|||||||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
||||
2. |
|
2. |
|
2. |
|
||||
3. |
|
3. |
|
3. |
|
||||
4. |
|
4. |
|
4. |
|
||||
5. |
|
5. |
|
5. |
|
||||
6. |
|
6. |
|
6. |
|
||||
7. |
|
7. |
|
7. |
|
||||
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
|||||||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
||||
2. |
|
2. |
|
2. |
|
||||
3. |
|
3. |
|
3. |
|
||||
4. |
|
4. |
|
4. |
|
||||
5. |
|
5. |
|
5. |
|
||||
6. |
|
6. |
|
6. |
|
||||
7. |
|
7. |
|
7. |
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
Соціальний паспорт класу
№ з/п |
Питання |
Відповідь |
|
Кількість |
Прізвища |
||
1. |
Діти - сироти
|
|
|
2. |
Сім’ї без матері
|
|
|
3. |
Сім’ї без батька
|
|
|
4. |
Діти «групи ризику»
|
|
|
5. |
Діти – інваліди у сім’ї
|
|
|
6. |
Діти з фізичними вадами
|
|
|
7. |
Батьки - інваліди
|
|
|
8. |
Неблагополучні сім’ї: -батьки п’ють ; -батьки, не виявляють потрібної уваги; -батьки не впораються з вихованням дитини; -батьки знаходяться на обліку в міліції. |
|
|
9. |
Діти учасників АТО |
|
|
10. |
Малозабезпечені сім’ї
|
|
|
11. |
Багатодітні сім’ї 3 дітей; 4 дітей; 5 дітей и т.д.
|
|
|
Робота з батьками
Батьківські збори
№ з/п |
Дата проведення |
Тема зборів |
Кількість присутніх |
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5
|
|
|
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
|
Склад батьківського комітету
№ з/п |
ПІБ батьків |
Місто роботи |
Телефон |
Доручення |
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з батьками
Дата
|
ПІБ |
Проблема |
Форма проведення |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
Дата
|
ПІ учня |
Проблема |
Форма проведення |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з вчителями, які працюють в класі
Відвідування уроків
Дата |
Предмет |
ПІБ вчителя |
Мета відвідування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Участь у конкурсах, перемоги та нагороди
№ з/п |
ПІБ учня |
Де приймав участь |
Термін |
Результати |
Нагороди |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дні народження учнів
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
Червень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Липень |
Серпень |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ланцюжок для термінового повідомлення учнів
1 група |
2 група |
3 група |
4 група |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відомість про зайнятість учнів у позаурочний час
№ |
ПІ учня |
Гуртки, секції |
Дні зайнятості |
Доручення у класі |
|||
|
|
1 семестр |
2 семестр |
1 сем. |
2 сем. |
1 семестр |
2 семестр |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
Карта вихованості учнів
№ |
Критерії вихованості |
Рівень вихованості |
||
|
|
високий |
середній |
низький |
1 |
Відношення до оточуючих людей |
|
|
|
2 |
Відношення до праці |
|
|
|
3 |
Відношення до навчальної праці та науковим заняттям |
|
|
|
4 |
Відношення до своєї Батьківщини, громадянським правам та обов’язкам |
|
|
|
5 |
Відношення до навколишнього середовища |
|
|
|
6 |
Відношення до прекрасного, до мистецтва та культури, до естетичних цінностей |
|
|
|
7 |
Відношення до самого себе |
|
|
|
№ |
ПІ учня |
Критерії вихованості |
||||||
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи на канікулах
Осінні канікули
Дата |
ЗАХОДИ |
Час |
Місце проведення |
Відповідальні |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зимові канікули
Дата |
ЗАХОДИ |
час |
Місце проведення |
Відповідальниі |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Весняні канікули
Дата |
ЗАХОДИ |
Час |
Місце проведення |
Відповідальні |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Листок обліку відвідування батьківських зборів
№ |
ПІБ батьків
|
Дата проведення батьківських зборів |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Короткий план батьківських зборів №_____
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Протокол
батьківських зборів №____
від «____» _______________ 2______г.
Присутні: |
|
|
|
Запрошені: |
|
|
|
|
|
Відсутні: |
|
|
|
|
|
За темою зборів виступали: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рішення зборів: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класний керівник: |
Голова батьківського комітету:
|
Анкета для батьків
Прізвище, ім'я та по батькові дитини |
Дата і рік народження дитини |
Домашня адреса телефон |
|
|
|
|
|
|
Прізвище, ім'я та по батькові матері |
Місце роботи матері (повна назва), посада |
Робочий телефон матері |
|
|
|
|
|
|
Прізвище, ім'я та по батькові батька |
Місце роботи батька (повна назва), посада |
Робочий телефон батька |
|
|
|
|
|
|
Захоплення, інтереси дитини, відвідування гуртків, спортивних секцій |
Стан здоров'я дитини |
|
|
|
|
|
|
|
Ваші поради та побажання щодо роботи з Вашою дитиною |
||
а) вчителям-предметникам |
||
|
||
|
||
б) класному керівнику: |
||
|
||
|
||
Яку допомогу можете надати в організації роботи школи |
Ваші побажання щодо оптимізації навчально-виховного процесу |
|
|
а) адміністрації : |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б) педколективу : |
|
|
|
|
Які проблеми виховання дітей Вас найбільше хвилюють ? |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Дякуємо за співпрацю і відвертість!!!
Забезпеченість підручниками
№ |
Підручник з предмету
П.І.Б. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль за станом підручників
№ |
П.І.Б. |
Дата, зауваження |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль за веденням щоденників
№ |
П.І.Б. |
Дата, зауваження |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль за зовнішнім виглядом учнів
№ |
П.І.Б. |
Дата, зауваження |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|