Методична розробка. "Опитувальник на виявлення мотивації учнів до навчання"

Про матеріал
В "Опитувальнику виявлення мотивації учнів" подані запитання, які допоможуть виявити мотивацію до навчання та допомогти порадами батькам та дітям.
Перегляд файлу

Методична розробка

Опитувальник на виявлення мотивації дітей до навчання

№ п/п

Твердження

Так

Ні

1

Я навчаюсь тому, що на уроці мені цікаво.

 

 

2

Я навчаюсь тому, що мене змушують батьки.

 

 

3

Я навчаюсь тому, що це приносить мені радість.

 

 

4

Я навчаюсь тому, що хочу потім мати цікаву та високооплачувану роботу.

 

 

5

Я навчаюсь тому, що хочу, аби батьки могли мною пишатися.

 

 

6

Я навчаюсь тому, що не хочу відставати у навчанні від інших учнів і товаришів.

 

 

7

Я навчаюсь тому, що наш клас найкращий у школі.

 

 

8

Я навчаюсь тому, що мені подобаються шкільні перерви.

 

 

9

Я навчаюсь тому, що у наш час треба багато всього знати.

 

 

10

Я навчаюсь тому, що не хочу бути покараним за невдачі.

 

 

11

Я навчаюсь тому, що мені подобаються вчителі.

 

 

12

Я навчаюсь тому, що мені подобається, коли мене хвалять.

 

 

13

Я навчаюсь тому, що мені подобається ходити в школі в новому одязі.

 

 

14

Я навчаюсь тому, що хочу отримувати високі бали.

 

 

15

Я навчаюсь тому, що мені подобається, коли мене хвалить учитель у класі.

 

 

16

Я навчаюсь тому, що до мене часто звертаються однокласники по допомогу.

 

 

17

Найкраще у навчанні мені вдається рахувати, додавати, віднімати, ділити, множити.

 

 

18

Найкраще у навчанні мені вдається читати.

 

 

19

Найкраще у навчанні мені вдається писати.

 

 

20

Найкраще у навчанні мені вдається ліпити та малювати, виконувати фізичні вправи.

 

 

 

 

 

 

Інструкція.

Прочитавши кожне твердження, вкажи, чи підходить воно тобі: так чи ні. Для цього постав знак «+» у відповідній графі.

  • Запитання на виявлення мотивів: 3, 4, 11.
  • Запитання на виявлення зовнішніх позитивних мотивів: 1, 5, 9.
  • Запитання на виявлення зовнішніх негативних мотивів: 2, 6, 7.
  • Запитання на виявлення соціальної значущості учня: 8, 13, 16.
  • Запитання на виявлення мотивації престижу: 10, 12, 14, 15.
  • Відповіді на запитання 17, 18, 19, 20 питання дають можливість визначити, який вид навчальної діяльності приносить учневі задоволення та який краще вдається.
docx
Додав(-ла)
Tarnovska Halyna
Додано
20 вересня 2021
Переглядів
1108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку