Методична розробка відкритого заняття: «Berufswahl. Meine zukűnftige Beruf.

Про матеріал
Представлена методична розробка спрямована на максимальну активізацію вивчення студентами мовного та граматичного матеріалу в умовах дистанційного навчання. Наявні закріплені інтернет посилання на відео матеріали, розміщено в розробці і продубльовано в google classroom у відповідному класі.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Національний університет харчових технологій

Львівський державний коледж харчової і переробної промисловості

Циклова комісія іноземних мов

 

 

 

 

Методична розробка відкритого заняття:

«Berufswahl.

Meine zukűnftige Beruf.

Deklination der Substantive».

 

« Друга іноземна мова (німецька)»

 

 

 

Викладача англійської та німецької мов: Д.В. Молодова           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Львів 2021

 

Відкрите заняття – це форма педагогічного контролю з метою виявлення рівня професійної компетентності і педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників та подальшого вдосконалення викладацької діяльності і підвищення рівня навчальних досягнень.

 

Представлена методична розробка спрямована на максимальну активізацію вивчення студентами мовного та граматичного матеріалу в умовах дистанційного навчання. Наявні закріплені інтернет посилання на відео матеріали, розміщено в розробці і продубльовано в google classroom у відповідному класі.

 

ІІ курс ( німецька мова, друга іноземна)

Dienstag, 23.11.21

Thema:

1) Berufswahl. Meine zukűnftige Beruf.

2) Deklination der Substantive

Guten Tag, meine Dammen und Herren, heute warden wir unsere Rede und unsere Stunde geheuren

zum sehr interessantes Thema: «Berufswahl. Meine zukűnftige Beruf. Deklination der

Substantive ». Dazu wir  nehmen so genante Text und warden treiben nach Grammatik.

Ein Zwiegesprach mit Der Dienststudent:

- Wer ist Heute Gruppedienst?

- Ich bin Heute Gruppendienst.

- Wer ist Hete felt?

- _______ ist/sind Heite felt|nicht da.

Neue Wörte

allgemeinbildende polytechnische Oberschule

загальні політехнічні інститут

Abschluβ

завершення, закінчення, випуск

Abitur

іспит, атестат зрілості

Offen

відкритий

Führen

вести

die Erwachsenengualifizierung

доросла кваліфікація, спеціальність

hat Schule (haben)

мати заняття

Lehrgang

навчальний процес

Werktätige

робоча діяльність

zahlreichen Möglichkeiten

чисельні можливості

Volkshochschulen

народні інститути

Betriebsakademien

промислові академії

Dorfakademien

сільськогосподарські академії

im Fern- oder Abendstudium

заочне і вечірнє навчання

Mitarbeiter

працівник

Weiterbildung

подальша освіта

Gesellschaft

суспільство

Einzelnen

Окремий, одиничний

 

Text: «Die Berufswahl».

Heuren | Lesen | Ubersetzen

Die Berufswahl ist für jeden von uns sehr schwer. Du musst während des Studiums gut verstehen, was du am besten machst oder wobei du dich am besten fühlst. Dann entscheidest du dich für die Berufswahl.

Man soll gut überlegen, denn wir wählen den Beruf für das ganze Leben. Es gibt viele Berufe, die man ergreifen kann. Die Hochschulen bilden viele Studenten aus. Es gibt heutzutage in der Ukraine Hunderte von Universitäten, Akademien, Instituten, die die hochqualifizierten Fachleute ausbilden.

Übung 1. Lernen Sie!

Sehen Sie bitte ein Video und erzehlen was fűr eins es war:

https://www.youtube.com/watch?v=hhwNJQPwrgE

 

Übung 2. Erzehlen Sie bitte űber sein Berufswahl.

 

Übung 3. Übersetzen Sie ins Deutsch:

1 Я визначився зі своєю професією нещодавно, хоч я вчуся лише в 9 класі.

2. Я хочу стати психологом.

3. Професія психолога дуже складна.

4. Я це добре розумію.

5. Робота з людьми дуже складна, бо кожна людина неповторна, самостійна особистість.

 

Übung 4. Sehen Sie bitte ein Video und erzehlen Hauptinhalt nach:

https://www.youtube.com/watch?v=eB4cd6NykS4

 

 

Also gut, jetzt warden wir die Rede führen über Deklination der Substantive.

 

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

 Іменник у німецькій мові, як і в українській, змінюєть­ся за відмінками. Але в німецьких іменниках на відміну від українських у більшості відмінків нема закінчень. Відмінок іменників виражається головним чином словами, які супрово­джують іменник: артиклями і займенниками.

Типи відмін визначаються за одниною, бо у множині всі іменники відмінюються за одним типом.

В однині розрізняють сильну відміну, слабку і жіночу (die starke Deklination, die schwache Deklination, die weibliche De­klination).

Сильна відміна

(Die starke Deklination)

Ознака сильної відміни — закінчення -s або -es у ро­довому відмінку однини (Genitiv). В інших відмінках закінчень немає.

Примітка. В давальному відмінку однини іменники іноді вживаються з закінченням -е — dem Kinde, dem Sohne (дитині, синові), але в сучасній німецькій мові це закінчення не обов’язкове.

До сильної відміни належить більша частина іменників чоло­вічого роду і всі іменники середнього роду (крім слова das Herz — серце).

Відмінки

Однина

Чоловічий рід

Середній рід

Nom.

der Lehrer

der Platz

das Fenster

das Kind

Gen.

des Lehrer-s

des Platz-es

des Fenster-s

des Kind-es

Dat.

dem Lehrer

dem Platz

dem Fenster

dem Kind

Akk.

den Lehrer

den Platz

das Fenster

das Kind

 

При відмінюванні іменників середнього роду називний від­мінок (Nominativ) збігається із знахідним (Akkusativ). Порівняйте:

Nom. — das Fenster      Nom. — das Kind

Akk. — das Fenster       Akk. — das Kind

В Genitiv закінчення -es обов’язкове, якщо основа закін­чується на -s, -, -sch, -ß, -st, -z, -tz, -x, -ck, -pf. Наприклад:

das Gras — des Grases (трава)

der Fluss — des Flusses (річка)

der Tisch — des Tisches (стіл)

Закінчення -es вживається також часто після кількох при­голосних:

der Wald — des Waldes (ліс)

das Land — des Landes (країна)

Лише -s стоїть завжди після -er, -el, -en, -em:

der Lehrer — des Lehrers (учитель)

der Flügel — des Flügels (крило; рояль)

der Wagen — des Wagens (автомобіль; вагон)

der Atem — des Atems (дихання).

Примітка. Іменники чоловічого роду з суфіксами –us, -ismus у Ge­nitiv не мають ніякого закінчення: der Kasus — des Kasus (відмінок), der Materialismus — des Materialismus (матеріалізм).

Video Übung: Deklination der Substantive – hören und studieren:

a)

 

https://www.youtube.com/watch?v=9W4OSheAvgA&t=63s

https://www.youtube.com/watch?v=T6cdAJzst6w

 

 

 

b) Провідвіняти дієслова в Genitiv (закінчення -es обов’язкове):

der Herbst —  (осінь)

der Pilz —  (гриб)

der Satz — (речення)

das Suffix — (суфікс)

der Stock —  (поверх)

der Kampf —  (боротьба)

 

Also am Ende unser Unterricht möchte ich sagen, daβ alle Studenten arbeiten heute Gut und bekommen nechste Noten…

 

Hausaufgabe:

1) Вивчити на переказ текст: «Die Berufswahl».

 

2) Підготувати власну розповідь,

на основі відео уроку, за інтернет посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=hhwNJQPwrgE

 

3) Повторити граматичну тему: Deklination der Substantive

а) https://www.youtube.com/watch?v=9W4OSheAvgA&t=63s

https://www.youtube.com/watch?v=T6cdAJzst6w

 

 

 

 

docx
До підручника
Німецька мова (академічний рівень) 11 клас (Савчук І.Г.)
Додано
6 жовтня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку